Oh dat is dan wel een leuke bijwerking natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het heeft wél heel veel registraties in het donorregister opgeleverd.
Alsnog te weinig. Bijna de helft van de Nederlanders staat niet in het register.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel een leuke bijwerking natuurlijk
oh hoe oud?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:05 schreef Zilverberk het volgende:
Kind thuis, het is gedaan met de rust...
awwwwwquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Een babyfantje zou ik ook wel opkunnen![]()
Nou ik denk niet dat commerciële omroepen bestaan "om de discussie op gang te brengen"quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
denk meer voor de discussie op gang te brengen
Ik was er gisterenavond ook nog wel ff toch? Of alleen vanochtend?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
KOENS.
Heb het gevoel dat je een hele week er nietg bent geweest
RIP Zilverberkquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:05 schreef Zilverberk het volgende:
Kind thuis, het is gedaan met de rust...
Hoezo? Bnn had altijd wel dit soort maatschappelijke programma'squote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat commerciële omroepen bestaan "om de discussie op gang te brengen"![]()
![]()
gaat puur om de kijkcijfers want dan kunnen ze meer knaken vangen voor de reclameblokken.
Ik heb weinig met BNN maar zeker gezien de oprichter (overleden aan nierfalen) denk ik wel dat het een rechtschapen clubje is in deze materie.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat commerciële omroepen bestaan "om de discussie op gang te brengen"![]()
![]()
gaat puur om de kijkcijfers want dan kunnen ze meer knaken vangen voor de reclameblokken.
Voor mij voelt het as een week geledenquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was er gisterenavond ook nog wel ff toch? Of alleen vanochtend?
ja was niet puur voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb weinig met BNN maar zeker gezien de oprichter (overleden aan nierfalen) denk ik wel dat het een rechtschapen clubje is in deze materie.
BNN heeft z'n ziel aan de VARA verkochtquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo? Bnn had altijd wel dit soort maatschappelijke programma's
Agreed.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was niet puur voor de kijkcijfers
kan me die nierdonatie show nog wel herinneren.. heeft r toch wel indirect voor gezorgd dat men nu automatisch donor is..quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Tijd gaat sowieso snelquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor mij voelt het as een week geleden
quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
Een babyfantje zou ik ook wel opkunnen![]()
tuinbonen ruiken muf jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
oh en insecten, tuinbonen en spruitjes
hmm nee ook niet. Niet zo van smeerbaar vlees al vind ik filet american wel weer lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij koestert geen oester?
en eet je wel eens paté?
Ik vermoed taai, stond vroeger wel op ons dieet als homo sapiens, met een paar mammoeten kwamen we de winter wel weer door.quote:
* een taaie rochel in een glas zeewaterquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bah oesters, smaakt naar een hap zeewater
Zou fantenwang niet boter zacht zijn?quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vermoed taai, stond vroeger wel op ons dieet als homo sapiens, met een paar mammoeten kwamen we de winter wel weer door.
die slurf eerder..quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou fantenwang niet boter zacht zijn?
schiet op danquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
NOu ja ltvdk en ik moeten al trouwen
Een van de grootste geschenken van moeder natuurquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bah oesters, smaakt naar een hap zeewater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |