terminaal aidsweer is het hierquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe is het weer bij jullie jongens?
Beetje nek verbrand vandaag
Is te merken ookquote:
Mag niet teveel lopenquote:
Hmm ja als die zonder na te denken gaat wel jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een die gedachteloos gaat zou ik niet als activiteit bestempelen. Meer een handvulling.
Wtf ik denk erover om mijn korte broek zelfs uit te trekkenquote:
Heb je ooit al zittend op een terrasje heel bewust zitten roken? Da's je antwoord.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja als die zonder na te denken gaat wel ja
Koukleumfamilie?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Het zou me niks verbazen als mn moeder de verwarming aan had.
Lekker makkelijk lopen daarquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Was hier veel zon met ook wel bewolking, hier boven op de grosse Arber.[ afbeelding ]
Nee eigenlijk niet , maar bv in een pauze ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je ooit al zittend op een terrasje heel bewust zitten roken? Da's je antwoord.
wowquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef crv het volgende:
[..]
Wtf ik denk erover om mijn korte broek zelfs uit te trekken
Hier ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef crv het volgende:
[..]
Zaterdag koelt het 1 dag af.... hier nu dik boven de dertig
Gewoon eten/rondje om/boekje lezen/kloten op mobiel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet , maar bv in een pauze ofzo
Ja allemaal nieuw voor mijquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon eten/rondje om/boekje lezen/kloten op mobiel.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Was hier veel zon met ook wel bewolking, hier boven op de grosse Arber.[ afbeelding ]
SHOPPING SPREEEEEEquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon eten/rondje om/boekje lezen/kloten op mobiel.
Niet naar buiten moeten met kutweer.quote:
Of dat. Waarheid wel.quote:
Dit is vroeger al een keer gedaan op bnn.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Het Grote Racisme Experiment
Sophie Hilbrand presenteert dit sociaal experiment van BNNVARA, waaraan dertig nietsvermoedende jongeren meedoen. De jongeren met blauwe ogen worden hierin als dommer en minderwaardig behandeld. In het experiment staat de vraag centraal of de blauwogigen in opstand komen en of de jongeren met bruine ogen wellicht bezwaar maken tegen hun superioriteit.
Deel 1 en 2 van Het Grote Racisme Experiment zijn vanaf 17.25 uur te zien op NPO1.
en vooral, welke conclusies er allemaal uit getrokken worden. Want vgs mij kun je er van alles van makenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Het Grote Racisme Experiment
Sophie Hilbrand presenteert dit sociaal experiment van BNNVARA, waaraan dertig nietsvermoedende jongeren meedoen. De jongeren met blauwe ogen worden hierin als dommer en minderwaardig behandeld. In het experiment staat de vraag centraal of de blauwogigen in opstand komen en of de jongeren met bruine ogen wellicht bezwaar maken tegen hun superioriteit.
Deel 1 en 2 van Het Grote Racisme Experiment zijn vanaf 17.25 uur te zien op NPO1.
Ja vooral in de winter als zon kanloze junkie in de regen en kou staanquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet naar buiten moeten met kutweer.
Ja maar toen was het nog geen hot item in Nederland toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is vroeger al een keer gedaan op bnn.
In wat ik toen heb gezien was het idd zo dat men op een gegeven moment daadwerkelijk begon te vinden dat die blauwogigen minderwaardig waren jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en vooral, welke conclusies er allemaal uit getrokken worden. Want vgs mij kun je er van alles van maken![]()
Besides hopen maar dat die nietsvermoedende jongeren al geīsoleerd zijn want anders is het idee meteen weg.
Niet zoals nu nee maar het werkt dus wel zo.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar toen was het nog geen hot item in Nederland toch?
Staat me vaag iets van bij, dat is aardig lang geleden wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In wat ik toen heb gezien was het idd zo dat men op een gegeven moment daadwerkelijk begon te vinden dat die blauwogigen minderwaardig waren ja
De wat?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zodra je de bovengnoom ruikt, dan is je lichaam afgekickt
Ja geloof in de tijd toen met die nier donor show? Weet niet eens meer wat nou de ophef was ;Pquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat me vaag iets van bij, dat is aardig lang geleden wel.
Hadden ze maar geen postbode moeten wordenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet naar buiten moeten met kutweer.
Je kon als kijker stemmen wie bijvoorbeeld de nier zou moeten krijgen uit drie kandidaten of zoquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof in de tijd toen met die nier donor show? Weet niet eens meer wat nou de ophef was ;P
ohh dat was hetquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kon als kijker stemmen wie bijvoorbeeld de nier zou moeten krijgen uit drie kandidaten of zo
ethisch verwerpelijk alles ditdatquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kon als kijker stemmen wie bijvoorbeeld de nier zou moeten krijgen uit drie kandidaten of zo
Alles voor de kijkcijfers hequote:Op donderdag 9 juli 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het was uiteindelijk fake maar flinke ophef
Oh dat is dan wel een leuke bijwerking natuurlijkquote:Op donderdag 9 juli 2020 18:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het heeft wél heel veel registraties in het donorregister opgeleverd.
Alsnog te weinig. Bijna de helft van de Nederlanders staat niet in het register.quote:Op donderdag 9 juli 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel een leuke bijwerking natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |