Stuur een beetje hierheenquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:43 schreef Zilverberk het volgende:
Regen hier en al dagen druilerig weer.
Het is juli hequote:Op donderdag 9 juli 2020 17:43 schreef Zilverberk het volgende:
Regen hier en al dagen druilerig weer.
Een die gedachteloos gaat zou ik niet als activiteit bestempelen. Meer een handvulling.quote:
terminaal aidsweer is het hierquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe is het weer bij jullie jongens?
Beetje nek verbrand vandaag
Is te merken ookquote:
Mag niet teveel lopenquote:
Hmm ja als die zonder na te denken gaat wel jaquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een die gedachteloos gaat zou ik niet als activiteit bestempelen. Meer een handvulling.
Wtf ik denk erover om mijn korte broek zelfs uit te trekkenquote:
Heb je ooit al zittend op een terrasje heel bewust zitten roken? Da's je antwoord.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja als die zonder na te denken gaat wel ja
Koukleumfamilie?quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Het zou me niks verbazen als mn moeder de verwarming aan had.
Lekker makkelijk lopen daarquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Was hier veel zon met ook wel bewolking, hier boven op de grosse Arber.[ afbeelding ]
Nee eigenlijk niet , maar bv in een pauze ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je ooit al zittend op een terrasje heel bewust zitten roken? Da's je antwoord.
wowquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef crv het volgende:
[..]
Wtf ik denk erover om mijn korte broek zelfs uit te trekken
Hier ookquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:42 schreef crv het volgende:
[..]
Zaterdag koelt het 1 dag af.... hier nu dik boven de dertig
Gewoon eten/rondje om/boekje lezen/kloten op mobiel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet , maar bv in een pauze ofzo
Ja allemaal nieuw voor mijquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon eten/rondje om/boekje lezen/kloten op mobiel.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Was hier veel zon met ook wel bewolking, hier boven op de grosse Arber.[ afbeelding ]
SHOPPING SPREEEEEEquote:Op donderdag 9 juli 2020 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon eten/rondje om/boekje lezen/kloten op mobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |