die douwen lager kogels in je lul als je niet op past.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vinden Filipijnse mannen dit wel grappig?
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat je de grap niet snapt
vegetarisch pijpen..
de kaas er af knabbelen n de worst laten hangen..
Bah bah vieslakjequote:Op donderdag 9 juli 2020 16:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat je de grap niet snapt
vegetarisch pijpen..
de kaas er af knabbelen n de worst laten hangen..
Ze komen zaterdag tussen 9:00 en 21:00quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
39 euroafzetters zijn het
Ik wacht nog even met hout bestellen. Tot volgend verlof. Even wat dingen afwachten.
PostNL Extra@Home? of met die transporteur?quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze komen zaterdag tussen 9:00 en 21:00![]()
Dus ik hoop dat ze een beetje op tijd komen
Geen idee. Ik ga er inderdaad vanuit dat ik de betreffende ochtend nog wel een iets nauwkeuriger bericht ga krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
PostNL Extra@Home? of met die transporteur?
Als 't die laatste is krijg je een aardig nauwkeurige T&T en een belletje 30 min tevoren.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze te fel van kleur zijn kun je er een beetje WD40 op smeren.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke oke in spoiler want beetje grote foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God de Vader die zijn echt HEEL erg roze
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die jongen was er niet vandaag want heel veel last van mijn rug, maandag pas weer maar is niet ergquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke oke in spoiler want beetje grote foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zei ik toch.quote:Op donderdag 9 juli 2020 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]God de Vader die zijn echt HEEL erg roze
Via Word kan er een heleboelquote:Op donderdag 9 juli 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil meerdere jpegs omzetten in één PDF, kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |