SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKYou won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:43 schreef Dave het volgende:
707 + 707 = 1414Wij waren blij met heel weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou bedankt voor het verpesten van de reeks hè!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:43 schreef Arizona het volgende:
Het had met een kleine H gemoeten
Topicopenstress
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
Als je goed je best deed kon je ook nog libelle en lesbie () maken.
Ik had later een rekenmachine met Lotus Turbo Challenge eropquote:
Dave toch, lesbische mensen worden geboren, niet gemaakt!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:44 schreef Dave het volgende:
Als je goed je best deed kon je ook nog libelle en lesbie () maken.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:43 schreef Dave het volgende:
707 + 707 = 1414SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou die onthouden we voor 1414!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Het is me nu duidelijk dat wij echt uit hele andere generaties komen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had later een rekenmachine met Lotus Turbo Challenge erop
Voor een rekenmachinespel echt heel mooi gemaakt! Zes levels, waaronder een in de nacht en een in de regen
Ik ga in een hoekje zitten huilen want ik heb een onbeschrijflijk groot schuldgevoel nu.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou bedankt voor het verpesten van de reeks hè!
quote:
Nou ja we proberen er wel weer wat van te maken allemaal...quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ga in een hoekje zitten huilen want ik heb een onbeschrijflijk groot schuldgevoel nu.
Voor die tijd vermaakte ik me ook met getallen hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is me nu duidelijk dat wij echt uit hele andere generaties komen.
Klassieker!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor die tijd vermaakte ik me ook met getallen hoor7083170 is nog altijd een favoriet
Dit ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik bestel ook altijd de cinnastix bij de pizza (en poer daarna nog met m'n vinger dat bakje frosting leegquote:
Mijn dochter pulkt ook altijd het bakje leeg met haar vinger, ik lepel er zoveel mogelijk uit met de stixquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bestel ook altijd de cinnastix bij de pizza (en poer daarna nog met m'n vinger dat bakje frosting leeg).
#greyslasterug
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
LOL + LOL = HIHIquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:50 schreef Em31 het volgende:
Wat kreeg je ook alweer met 123+456+789 + random getallen die ik niet meer weet, lolbroek ofzo?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter pulkt ook altijd het bakje leeg met haar vinger, ik lepel er zoveel mogelijk uit met de stix
De lolbroek dat ben jij al Em!quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:53 schreef Em31 het volgende:
123x456x789+28830302= heleboel.
Heleboel, niet lolbroek dus![]()
Ze begon tijdens het weer een beetje te stamelen en kwam niet meer uit haar woorden en toen viel ze voorover op haar desk.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was dat nou allemaal? Had het niet meegekregen
Ohquote:Op woensdag 8 juli 2020 17:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze begon tijdens het weer een beetje te stamelen en kwam niet meer uit haar woorden en toen viel ze voorover op haar desk.
Zie het net ook voor het eerstquote:
Heftig hoorquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:01 schreef Dave het volgende:
Snap ook niet dat ze niet meteen die afsluiting er in gooien en haar niet meer in beeld brengen, maar goed, dat ging misschien niet anders.
Ja precies, dat het nog wel geprobeerd werd misschien, maar het niet meer lukte.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:01 schreef Dave het volgende:
Snap ook niet dat ze niet meteen die afsluiting er in gooien en haar niet meer in beeld brengen, maar goed, dat ging misschien niet anders.
Yes, maar daarna vervangen door Simone Weiman.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
aar ze deed dus meteen het 8-uurjournaal weer?
Ik had het hele 8-uurjournaal lekker laten zitten denk ik...quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:03 schreef Dave het volgende:
[..]
Yes, maar daarna vervangen door Simone Weiman.
Ik heb het ook wel eens gehad hoor, maar ik zat in een stoel met rugleuning, en gleed dus onderuit, dit zag er iets enger uit.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, dat het nog wel geprobeerd werd misschien, maar het niet meer lukte.
Zag er toch niet heel goed uit hoorZomaar zo out gaan
Pweh-pweh-pweeeeeeh.quote:Het CDA moet de lijsttrekkersverkiezingen overdoen. Vanwege een onveilig stemsysteem heeft het partijbestuur verklaard alle tot nu toe uitgebrachte stemmen nietig te verklaren en donderdag opnieuw te beginnen.
Ja precies. Zo veel nieuws is er ook niet tussen 7 en 8.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, zeg dat, hadden ze een ouder journaal herhaald, had niemand het gemerkt.
Ja dat vond ik ook vreemd, je zou zeggen dat je dat wel ziet tijdens het weer.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:01 schreef Dave het volgende:
Belangrijke vraag: is Amber alert?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Belangrijke vraag: is Amber alert?
quote:
Je bent goed op dreef vandaagquote:Op woensdag 8 juli 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanochtend in ieder geval niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik miste hem alquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staat gewoon juist hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2020 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik en de rest van dit topic vragen ons nu af of die dt-fout expres was of niet.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Laat me raden....quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:09 schreef Guanabana het volgende:
Love doesn't discriminate
Between the sinners
And the saints
It takes and it takes and it takes
And we keep loving anyway
We laugh and we cry
And we break
And we make our mistakes
Death doesn't discriminate
Between the sinners
And the saints
And we keep living anyway
We rise and we fall
And we break
And we make our mistakes
And if there's a reason I'm still alive
When everyone who loves me has died
I'm willing to wait for it
Is dit weer een Hamilton voucher?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:09 schreef Guanabana het volgende:
Between the sinners
And the saints
Mijn hemel, Tim.quote:Op woensdag 8 juli 2020 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:09 schreef Guanabana het volgende:
Between the sinners
And the saints
And we keep loving anyway
We laugh and we cry
And we break
And we make our mistakes
Death doesn't discriminate
Between the sinners
And the saints
And we keep living anyway
We rise and we fall
And we break
And we make our mistakes
And if there's a reason I'm still alive
When everyone who loves me has died
Een serie! Maar niet een hele lange en je kunt de afleveringen ook wel redelijk individueel bekijken, dus je hoeft niet echt te bingenquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:46 schreef MMF93 het volgende:
Nou dat speelt denk ik wel mee ja, de afgelopen maanden had ik eigenlijk wat minder vrouwen-ellende dan normaal maar deze maand is het echt heftig qua pijn en futloosheid . Maar de komende 3 dagen is er alleen maar regen voorspelt geloof ik dus pri-ma bank-hang dagen . Is dat een film van Sherlock of een serie? Ik ga hem opzoeken!!
Jaa lijkt me wel echt tof weerquote:Op woensdag 8 juli 2020 14:47 schreef MMF93 het volgende:
@:meke ga je trouwens ook naar de HP-films in de bios?? Ze draaien vanaf volgende week. Wij gaan met de hele familie, dat was altijd onze traditie namelijk om met de hele familie naar de nieuwe HP-film te gaan
.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Overigens, vanavond is de eerste partijbijeenkomst van de ESF-partij, toch?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 14:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als @:Meke komt zal er direct een interne machtstrijd komen over welke kant we op moeten met de partij hoor, dat zeg ik nu vast!
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Met dissidenten gaan we zeer discreet om!
Het vliegtuig is al besteld!
Dit is toch wel gaaftwitter:Epica twitterde op woensdag 08-07-2020 om 18:40:42Here it is our latest studio VLOG. In this episode you get a behind-the-scenes look at the recording session of the 60-piece children's choir from BrabantTalent.
Enjoy!
https://t.co/lfAi7b5IvT reageer retweet
quote:
Ik ben om 18 uur rondje gaan doen, zodat ik nog wat raids mee kon pakken met een groepje.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Aan het twijfelen of ik nu mijn Pokéronde zal maken of later. Ik neig naar binnenkort, dan ben ik er weer vanaf
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:43 schreef Meke het volgende:
Songfestivalreferentie in de Bachelorette![]()
"Als het het Songfestival was, dan was hij geen douze points"
Daar heb ik echt nooit zin inquote:Op woensdag 8 juli 2020 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben om 18 uur rondje gaan doen, zodat ik nog wat raids mee kon pakken met een groepje.
Ik ben niet zo in een Fok!stemming. Ook niet heel erg in een Jitsi stemming trouwens; ik kijk nog wel even of ik straks even aanschuifquote:
Ik zag vandaag ineens een luchtballon overvliegen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Aan het twijfelen of ik nu mijn Pokéronde zal maken of later. Ik neig naar binnenkort, dan ben ik er weer vanaf
Misschien heb ik het niet gelezen, maar is er al een stap gezet met de opname van je broer?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in een Fok!stemming. Ook niet heel erg in een Jitsi stemming trouwens; ik kijk nog wel even of ik straks even aanschuif
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zag vandaag ineens een luchtballon overvliegen.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in een Fok!stemming. Ook niet heel erg in een Jitsi stemming trouwens; ik kijk nog wel even of ik straks even aanschuif
Het wordt waarschijnlijk een rechterlijke procedure en gisteren was er een advocate langs om mijn broer bij te staan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien heb ik het niet gelezen, maar is er al een stap gezet met de opname van je broer?
Mmmm wat een onzekerheden nog. Wil je broer nu wel behandeld worden of staat hij daar nog hetzelfde in?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk een rechterlijke procedure en gisteren was er een advocate langs om mijn broer bij te staan.
Maar het zal nog een lang proces worden MOCHT het uiteindelijk tot een gedwongen opname komen, wat ook nog onzeker is.
Staat er nog steeds hetzelfde in. Hij praatte gisteren wel met de advocaat, maar goed, die was er ook voor hem uiteindelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Mmmm wat een onzekerheden nog. Wil je broer nu wel behandeld worden of staat hij daar nog hetzelfde in?
quote:Op woensdag 8 juli 2020 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het meisje met de Parel
=>
Het meisje Jetty Paerl
Ik vind het meteen een verbetering.
Maar als hij niet tegen zijn wil in opgenomen kan worden dan gebeurd er niks of niet?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Staat er nog steeds hetzelfde in. Hij praatte gisteren wel met de advocaat, maar goed, die was er ook voor hem uiteindelijk.
Nee dan gebeurt er inderdaad niks.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als hij niet tegen zijn wil in opgenomen kan worden dan gebeurd er niks of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |