SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Koel en donker bewaren
Leclerc ook niet zag ik. Dat ze daar van te voren een statement over moeten geven aangezien je anders veel gezeik krijgt is wel een beetje stom.quote:
Scheelt dat mijn Sims nog geen kinderen hebben.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk ben dan toch bang om betrapt te worden ofzo
En dat mijn zorgvuldig gecreëerde gezinnetjes stranden
Ben benieuwd of we daae iets over terugzien in de race. Hamilton was blijkbaar niet amused dat sommigen niet meededenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leclerc ook niet zag ik. Dat ze daar van te voren een statement over moeten geven aangezien je anders veel gezeik krijgt is wel een beetje stom.
Hamiltonquote:Op zondag 5 juli 2020 13:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we daae iets over terugzien in de race. Hamilton was blijkbaar niet amused dat sommigen niet meededen
Ja, laten we het daar maar snel over hebben ja!quote:Op zondag 5 juli 2020 13:53 schreef Strani het volgende:
Topics gaan weer snel! We moeten het al bijna serieus gaan hebben over hoe we Topic #1000 precies gaan invullen(Iets met ato dus, dat sowieso).
Dat vond ik een van de tofstequote:Op zondag 5 juli 2020 13:41 schreef Guanabana het volgende:
Hey yo, I'm just like my country
I'm young, scrappy and hungry
And I'm not throwing away my shot
Ja ik neem er altijd veel teveelquote:Op zondag 5 juli 2020 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn Sims nog geen kinderen hebben.
Is ook zo waardevol hè, van dat soort gebaren als ze sociaal opgelegd wordenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we daae iets over terugzien in de race. Hamilton was blijkbaar niet amused dat sommigen niet meededen
Zou ik ook heel mooi vinden, iets met atoquote:Op zondag 5 juli 2020 13:53 schreef Strani het volgende:
Topics gaan weer snel! We moeten het al bijna serieus gaan hebben over hoe we Topic #1000 precies gaan invullen(Iets met ato dus, dat sowieso).
Dat lijkt me een prima ideequote:Op zondag 5 juli 2020 13:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar maar snel over hebben ja!![]()
Iets rondom zijn positiviteit?
Ja, dat heb ik meestal ook, zodra ze eenmaal begonnen zijn, komen er veel te veel en dan kan ik het niet meer aan. En stop ik er weer mee.quote:
Ja vind het daarom best sterk dat hij het niet doetquote:Op zondag 5 juli 2020 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook zo waardevol hè, van dat soort gebaren als ze sociaal opgelegd worden
Daar hebben we blauwen voor!quote:Op zondag 5 juli 2020 13:57 schreef Meke het volgende:
Zul je zien dat er bij #1000 ook weer iemand komt kapen en we een stomme TT hebben en Jeangu weer weg is
Lieve schatten, we gaan naar de finale en daar hoog eindigen!quote:
Ik ook hoor. Niet dat ik geen respect heb voor het knielen want dat heb ik wel, maar ik heb er geen respect op wanneer je anderen gaat dwingen om op exact dezelfde manier als jij met zo'n situatie om te gaan.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja vind het daarom best sterk dat hij het niet doet
Ik vind 'm mooi hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 13:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lieve schatten, we gaan naar de finale en daar hoog eindigen!
Ja mijn alterego heeft er nu 5, en ik heb al weken daar niet meer mee gespeeldquote:Op zondag 5 juli 2020 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik meestal ook, zodra ze eenmaal begonnen zijn, komen er veel te veel en dan kan ik het niet meer aan. En stop ik er weer mee.![]()
![]()
Nou weet je wat ik serieus dacht, dat het een 'geluk' voor Verstappen is dat Leclerc eerst zei dat hij het niet ging doenquote:Op zondag 5 juli 2020 13:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook zo waardevol hè, van dat soort gebaren als ze sociaal opgelegd worden
Volgens mij welquote:Op zondag 5 juli 2020 13:59 schreef Dave het volgende:
Ik zit me al een tijdje wat af te vragen, was de bullet voor de posticonen altijd al blauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |