SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKDe Sahara is zonder meer erg droog.
Banaanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
Vroeger was ik echt dol op de Pizza Tropicana van een pizzeria hier in de buurt. Was met ananas en banaan
Ja Sietse wist ik wel maar Cornald ook voor artiesten suggesties? Dat weten we in ieder geval niet zekerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had Sietse ooit bevestigdWeet niet of die álle topics langsgaan, maar wel het suggestie topic voor de organisatie
Ja ik ook. Weten we nu eigenlijk wie er precies in die commissie zitten behalve Cornald?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een gevarieerde commissie ben ik sowieso voor!
Gooi dan meteen een atoombom op Venetië joh.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaan we in de tegenaanval door ketchup en geraspte Goudse kaas over pasta te strooien, waarbij de vorm van de pasta niet past bij de saus
Hahaquote:
Oooh Cornald! Maar die leest af en toe ook wel mee denk ik. Is nooit bevestiging van gekomen, maar hij heeft in het verleden wel eens wat getweet waar we het net in een ESF-topic ook over haddenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Sietse wist ik wel maar Cornald ook voor artiesten suggesties? Dat weten we in ieder geval niet zeker
[..]
Ja ik ook. Weten we nu eigenlijk wie er precies in die commissie zitten behalve Cornald?
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gooi dan meteen een atoombom op Venetië joh.
Nee, cappuccino kan gewoon altijdquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:58 schreef Strani het volgende:
Ik ben het met de Italianen eens wat de ananas betreft, maar niet wat de koffie betreft.
Ja niet echt natuurlijkquote:
Dit kan nu natuurlijk ookquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahaIk moet er nu ook niet meer aan denken hoor
Coen en Sander ook. En nog een vrouw die ergens hoofd van is bij de omroep.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oooh Cornald! Maar die leest af en toe ook wel mee denk ik. Is nooit bevestiging van gekomen, maar hij heeft in het verleden wel eens wat getweet waar we het net in een ESF-topic ook over haddenDus vermoed van wel
![]()
Naast Cornald sowieso ook nog Jan Smit en de AVROTROS-directeur.
Directeur AVROTROS, Jan Smit, Coen & Sander en een meisje van de social media van de AVROTROS of zoiets. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Sietse wist ik wel maar Cornald ook voor artiesten suggesties? Dat weten we in ieder geval niet zeker
[..]
Ja ik ook. Weten we nu eigenlijk wie er precies in die commissie zitten behalve Cornald?
Jaa Jan Smit die gaat vol voor Davina Michellequote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oooh Cornald! Maar die leest af en toe ook wel mee denk ik. Is nooit bevestiging van gekomen, maar hij heeft in het verleden wel eens wat getweet waar we het net in een ESF-topic ook over haddenDus vermoed van wel
![]()
Naast Cornald sowieso ook nog Jan Smit en de AVROTROS-directeur.
Italiëquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet echt natuurlijk
Maar ik zou niet zo snel naar Venetië gaan nu. Je hoort altijd dat die stad echt volledig is verpest door het toerisme.
Dat kan Nederlandser. Gewoon inpolderen die hapquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gooi dan meteen een atoombom op Venetië joh.
Ik ben er een paar keer in de zomer geweest en het is echt TYFUSDRUK ja, dat klopt. Zou er graag nog wel een keer heen gaan, maar dan niet in het hoogseizoen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet echt natuurlijk
Maar ik zou niet zo snel naar Venetië gaan nu. Je hoort altijd dat die stad echt volledig is verpest door het toerisme.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan Nederlandser. Gewoon inpolderen die hapEens kijken of ze dan nog van die guitige gondels hebben
Oh radiomensen is opzich wel een goed idee, maar dan krijg je toch weer echt die radiovriendelijke liedjes en niet per sé out of the box. Social media meisjequote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Directeur AVROTROS, Jan Smit, Coen & Sander en een meisje van de social media van de AVROTROS of zoiets. Geen idee waarom.
Oh gadver dat lijkt me echt viesquote:
Misschien dat het beter wordt met wat ketchup eropquote:
Might as well...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien dat het beter wordt met wat ketchup erop
Heb die daar gegeten ja, en zijn echt heerlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:06 schreef Strani het volgende:
De beste pizzas blijven toch gewoon de ouderwetse margheritas zoals ze in Napels geserveerd worden.
Neeee is heerlijk juist! Simpel is niet saaiquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Margherita is toch hartstikke saai.
Hahaha wat ergquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze dan!
[ afbeelding ]
Ben jij ook in Napels geweest?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb die daar gegeten ja, en zijn echt heerlijk
Marco Borsato vindt dit geen leuke post.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit. Ik neem nooit margheritaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn aderen slibben al dicht door er naar te kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou buitenland hoeft van mij niet, maar het is wel een beetje wat @Fred_B zegt over Cornald. Vraag me af of die zijn eigen smaak wel opzij kan zetten of dat we jaren altijd heel serieus blijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh radiomensen is opzich wel een goed idee, maar dan krijg je toch weer echt die radiovriendelijke liedjes en niet per sé out of the box. Social media meisje![]()
![]()
Nee, met zo'n kleine commissie mogen ze wat mij betreft best nog iets uitbereiden. Eventueel zelfs in het buitenland rond gaan neuzen voor commissieleden (of vloek ik nu in de kerk?)
Een goede Margherita is altijd goedquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Waarom daar stoppen als je ook nog cheeseburgers in de korst kunt doen?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was een hele grote leugen en een kaartenhuis geblekenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Marco Borsato vindt dit geen leuke post.
Ja dat blijft de vraag. Maar stel, de andere 5 uit de selectiecommissie zijn vol van Liedje 1, en Cornald wil als enige voor Liedje 2, mag ik toch aannemen dat Cornald wel water bij de wijn wil doen en toch voor Liedje 1 wil gaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou buitenland hoeft van mij niet, maar het is wel een beetje wat @:Fred_B zegt over Cornald. Vraag me af of die zijn eigen smaak wel opzij kan zetten of dat we jaren altijd heel serieus blijven.
Liedje is wel top, vind ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Marco Borsato vindt dit geen leuke post.
De Ligt at zijn pasta onlangs ook al zo netjesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:09 schreef Momo het volgende:
Zag ook al wat Italianen upset over een filmpje van Mathieu van der Poel die spaghetti met ketchup at
Ah okay! Ja toen ik er was in 2001 viel dat wel mee, maar ze hebben ook een hoop gedoe had daar met stakingen van afvalverwerkers. Ben je ook nog naar Pompeii geweest?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
We verbleven in Sorrento (aan de overkant van die baai daar) en zijn toen een paar keer op-en-neer geweest met de ferry. Was goed te doen.
Wel enorm vies die stadOndanks de mooie plekjes.
Ik wil net zeggen. Dat is wel wat prettigere prijzen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:11 schreef Em31 het volgende:
Klikte net bij die tweet van dat interview door en zag dat die vrouw dit plaatste:
[ afbeelding ]
Daar betalen wij dan 15 tot 20 euro voor.
15 tot 20 euroquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:11 schreef Em31 het volgende:
Klikte net bij die tweet van dat interview door en zag dat die vrouw dit plaatste:
[ afbeelding ]
Daar betalen wij dan 15 tot 20 euro voor.
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat blijft de vraag. Maar stel, de andere 5 uit de selectiecommissie zijn vol van Liedje 1, en Cornald wil als enige voor Liedje 2, mag ik toch aannemen dat Cornald wel water bij de wijn wil doen en toch voor Liedje 1 wil gaan?
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
15 tot 20 euro
Hier een euro of 8 of 9 voor een goeie pizza in de meeste restaurants.
Wij subsidiëren alles bij julliequote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
15 tot 20 euro
Ja, heel veel afval ook vooral ja, dus dat zullen die stakingen wel zijn geweest. En dan in combinatie met die vochtige hete lucht, was het af en toe wel onaangenaam. Maar ben wel blij dat ik er geweest ben; is ondanks dat een mooie stad!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay! Ja toen ik er was in 2001 viel dat wel mee, maar ze hebben ook een hoop gedoe had daar met stakingen van afvalverwerkers. Ben je ook nog naar Pompeii geweest?
Hiervan loopt het water mij niet echt in de mond eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je even kijkt bij bijvoorbeeld New York Pizza.
Eet smakelijk!quote:
Wat erg voor julliequote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je even kijkt bij bijvoorbeeld New York Pizza.
Smakelijkquote:
Hier zit best een goede pizzeria in de buurt en de pizza margherita is 8 euro. Rest allemaal al snel rond de 15quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
15 tot 20 euro
Hey precies dat probleem had ik ook!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:16 schreef koffieleuk het volgende:
Toen ik in Rome was met school stond de Trevifontein net in de steigers
Feyenoorders waren langs geweest?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:16 schreef koffieleuk het volgende:
Pompeii heb ik wel bezocht, Napoli zelf niet (het was tijdens een cruise en ik moest kiezen (Pierre)). Pompeii is inderdaad wel een must om ooit eens te bezoeken.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heel veel afval ook vooral ja, dus dat zullen die stakingen wel zijn geweest. En dan in combinatie met die vochtige hete lucht, was het af en toe wel onaangenaam. Maar ben wel blij dat ik er geweest ben; is ondanks dat een mooie stad!
Heel erg, maar we zijn niet eens in Pompeii geweest neeErg zonde, want wel een must natuurlijk als je daar bent. Het stond wel op de planning, maar we waren toen een dagje allemaal ziek.
We hadden wel prachtig uitzicht op de Vesuvius vanuit onze suite trouwens
Bij mij in het dorp kan je voor 9 euro alleen een margherita of iets vergelijkbaars krijgen bij een beetje pizzeria. 20 euro halen ze hier niet, maar in steden kan dat zomaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
15 tot 20 euro
Ik was er in maart/april en had best lekker weer. Precies op m'n 20ste verjaardag arriveerde ik, was ook m'n eerste keer in Italië trouwens. Pompeii is inderdaad erg de moeite waardquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heel veel afval ook vooral ja, dus dat zullen die stakingen wel zijn geweest. En dan in combinatie met die vochtige hete lucht, was het af en toe wel onaangenaam. Maar ben wel blij dat ik er geweest ben; is ondanks dat een mooie stad!
Heel erg, maar we zijn niet eens in Pompeii geweest neeErg zonde, want wel een must natuurlijk als je daar bent. Het stond wel op de planning, maar we waren toen een dagje allemaal ziek.
We hadden wel prachtig uitzicht op de Vesuvius vanuit onze suite trouwens
quote:
Dat sluit ik niet uit.quote:
Ah jammer joh!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:16 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ga eigenlijk zelden voor meer dan 16 euro per persoon uit eten. Ik neem ook meestal lunchmenu's trouwens, dat scheelt nogal.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij in het dorp kan je voor 9 euro alleen een margherita of iets vergelijkbaars krijgen bij een beetje pizzeria. 20 euro halen ze hier niet, maar in steden kan dat zomaar.
Romequote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:16 schreef koffieleuk het volgende:
Ja echt jammer dat we toen allemaal ziek warenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pompeii heb ik wel bezocht, Napoli zelf niet (het was tijdens een cruise en ik moest kiezen (Pierre)). Pompeii is inderdaad wel een must om ooit eens te bezoeken.
Ik wil het graag nog eens overdoen! Dus je zegt het maarquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer joh!![]()
Ik was helemaal niet mee geweest met die Rome-reis toen (burn-out). Vind dat altijd nog zo ontzettend jammer.
Dat weet ik zo niet meer eigenlijk. Maar zou goed kunnen!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey precies dat probleem had ik ook!!
En de fontein voor de Spaanse Trappen was net gesloopt door Feyenoord fans
Oh dat is wel een lekkere periode qua weer inderdaad!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was er in maart/april en had best lekker weer. Precies op m'n 20ste verjaardag arriveerde ik, was ook m'n eerste keer in Italië trouwens. Pompeii is inderdaad erg de moeite waard
Ja dat is wel minder inderdaad. Sowieso steden in de zomer, brrrquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is wel een lekkere periode qua weer inderdaad!![]()
Wij waren er midden-zomer. Dan is het wel afzien hoorVooral omdat het echt vochtige hitte is daar.
Toen zaten broer en ik nog aan schoolvakanties vast (was in 2009), dus kon gewoon niet anders.
Ja Rome staat ook zeker nog wel op de planning hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik wil het graag nog eens overdoen! Dus je zegt het maar
Oeh, die leuke dame kwam uit Napels?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder inderdaad. Sowieso steden in de zomer, brrr![]()
En ik had natuurlijk ook een leuke reden om in Napels te zijn
Wel een leuke reden om daar dan heen te gaan jaquote:
Ja dat was leuk jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel een leuke reden om daar dan heen te gaan ja
Je moet het maar durven inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij gaan bij ons in de kerk vanaf zondag dus weer twee diensten draaien met zoveel mensen als mogelijk is (en zoveel mensen als willen komen).
Ik ben heel benieuwd hoe goed dat gaat, met al die risico-oudjes
Er ligt wel een aardig protocol op zichquote:
Tja, als God je boven wilt hebben komt hij je wel halen. Zo zullen ze er wel over denken...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er ligt wel een aardig protocol op zich
Mensen krijgen een plek aangewezen, per bank weer naar buiten na de dienst, niet zingen uiteraard. Maar ik zou lekker rustig zijn begonnen met één dienst per zondag, gewoon alleen het minimale doen en zo min mogelijk risico lopen. Echter, je hoort heel veel wat neerkomt op 'doe niet zo krampachtig'.
Dat is inderdaad nog wel risky ja!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij gaan bij ons in de kerk vanaf zondag dus weer twee diensten draaien met zoveel mensen als mogelijk is (en zoveel mensen als willen komen).
Ik ben heel benieuwd hoe goed dat gaat, met al die risico-oudjes
Die zitten er vast wel tussen, ja. M'n zusje had afgelopen week een discussie over de kinderen in de kerk, of die voor de dienst al naar de zondagsschool zouden worden gebracht en aan het eind opgehaald of dat ze gewoon de kerkzaal uit en in zouden lopen. Daar kwamen dat soort argumenten wel boven tafel, jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, als God je boven wilt hebben komt hij je wel halen. Zo zullen ze er wel over denken...
Nee ik ook niet. Het is alleen jammer dat de rest ook last van ze heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die zitten er vast wel tussen, ja. M'n zusje had afgelopen week een discussie over de kinderen in de kerk, of die voor de dienst al naar de zondagsschool zouden worden gebracht en aan het eind opgehaald of dat ze gewoon de kerkzaal uit en in zouden lopen. Daar kwamen dat soort argumenten wel boven tafel, ja
Ik kan eerlijk gezegd weinig medelijden hebben met mensen die zo denken
Ik was er in april 2015quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet meer eigenlijk. Maar zou goed kunnen!
Ik was er in september 2014. Ze waren er wel lang mee bezig danquote:
Van Wikipedia. Dat verklaart het wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik was er in september 2014. Ze waren er wel lang mee bezig dan
quote:Restoration work began in June 2014 and was completed in November 2015.
Hm... heb je dat laatste bestand wel goed opgeslagen?quote:
Joke's on you, ik heb niet op een laptop gewerkt vandaagquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm... heb je dat laatste bestand wel goed opgeslagen?
*kijkt toe hoe Tim gefrustreerd z'n laptop weer opendoet om te kijken of dit het geval is
Wat doet Joke toch op Straniquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joke's on you, ik heb niet op een laptop gewerkt vandaag
*gooit teleurgesteld en boos z'n eigen laptop uit het raamquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joke's on you, ik heb niet op een laptop gewerkt vandaag
Strani's geheime loverquote:
Het is Anja's zus, maar Anja's zwager weet er niet van dus stil een beetje ja?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Strani's geheime loverZou dat familie van Anja zijn?
Goeiequote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
Hoe dachten jullie dat ik zo veel over Anja weet?
Snap ook nooit hoe je die directe link krijgt bij o.a. giphyquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:11 schreef Guanabana het volgende:
Mobiel plaatjes of gifjes posten, laat dan maar
quote:
Oeh dezelfde zus en zwager van de caravan?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is Anja's zus, maar Anja's zwager weet er niet van dus stil een beetje ja?
Over Anja gesproken, waar is het vervolg?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
Hoe dachten jullie dat ik zo veel over Anja weet?
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh dezelfde zus en zwager van de caravan?
Wat is er?quote:
Ze had van Greda wat oude kleren meegekregen (stond niet in dat hoofdstuk maar dat sprak vanzelf, zo is Greda dan ook wel weer). Ik zal binnenkort weer eens gaan kijken of er nieuws is!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Over Anja gesproken, waar is het vervolg?Ze loopt nu al ruim twee maanden in badjas te dralen!
Nou ik vind je doorzettingsvermogen bewonderenswaardig hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben, voor de literatuur!
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ik vind je doorzettingsvermogen bewonderenswaardig hoor!
Oh jaaaaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze had van Greda wat oude kleren meegekregen (stond niet in dat hoofdstuk maar dat sprak vanzelf, zo is Greda dan ook wel weer). Ik zal binnenkort weer eens gaan kijken of er nieuws is!
Weet je in ieder geval dat ik niet liegquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Van Wikipedia. Dat verklaart het wel.
[..]
Greda heeft soms van die momenten! Maar het was ook eigenlijk vooral om Anja zo snel mogelijk weg te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaaGreda liet haar zelfs douchen!
Best gastvrij eigenlijk
Is Poerstamper nou Gredas achternaam of niet?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaaaGreda liet haar zelfs douchen!
Best gastvrij eigenlijk
Nee, we zijn het er niet over eens geworden wat mij betreft dus voorlopig blijft ze achternaamloosquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is Poerstamper nou Gredas achternaam of niet?
Dat kan niet in Nederland hèquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, we zijn het er niet over eens geworden wat mij betreft dus voorlopig blijft ze achternaamloos
Nee joh, hier heeft iedereen zelfs twee achternamen!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat kan niet in Nederland hè
Dat dat in Spanjolenland wel kan betekent niet dat wij meegenomen moeten worden in die gekke gebruiken van jullie
Getrouwde vrouwen hier ook!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, hier heeft iedereen zelfs twee achternamen!
Ahhhhquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Greda heeft soms van die momenten! Maar het was ook eigenlijk vooral om Anja zo snel mogelijk weg te krijgen hoor.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:25 schreef Strani het volgende:
@:Greys, licht je vrienden bij Airfryer even in.
[ afbeelding ]
Ja, maar we moeten wel gauw gaan settelen voor een naam hoor! Anders kan ik nog steeds geen Sim-versie makenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, we zijn het er niet over eens geworden wat mij betreft dus voorlopig blijft ze achternaamloos
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds #TeamPoerstamperquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten wel gauw gaan settelen voor een naam hoor! Anders kan ik nog steeds geen Sim-versie maken
Ik kan het niet beloven, het moet niet té voorspelbaar worden!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhhhhAl hoop ik nog wel op knallende ruzie tussen die twee ergens
Komt één van de twee meisjesnamen dan niet gewoon te vervallen?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Technisch kan men hier dan zelfs drie achternamen hebben maar dat is wel ouderwets ja.
Oh uiteraard, maar jij komt vast wel met een verrassende oplossing!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan het niet beloven, het moet niet té voorspelbaar worden!
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten wel gauw gaan settelen voor een naam hoor! Anders kan ik nog steeds geen Sim-versie maken
Nou ja, je weet wat ik zei over hoe Greda haar achternaam zelf invult als ze ernaar gevraagd wordtquote:
Nee niet echt, maar het is echt heel zeldzaam hoor dat men de achternaam van de man overneemt, komt bijna niet meer voor. En de syntax is ook zo dat het als het voorheen bijvoorbeeld Maria Valverde Trujillo was, en ze trouwt met José Carbonell Sánchez, dan wordt de volledige naam van de vrouw 'Maria de Carbonell Valverde Trujillo'. Dus er komt dan een 'de' bij. Klinkt extra bezitterig.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Komt één van de twee meisjesnamen dan niet gewoon te vervallen?
[ afbeelding ]
Oh dat is wel heel ouderwets en ook wel seksistisch jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar het is echt heel zeldzaam hoor dat men de achternaam van de man overneemt, komt bijna niet meer voor. En de syntax is ook zo dat het als het voorheen bijvoorbeeld Maria Valverde Trujillo was, en ze trouwt met José Carbonell Sánchez, dan wordt de volledige naam van de vrouw 'Maria de Carbonell Valverde Trujillo'. Dus er komt dan een 'de' bij. Klinkt extra bezitterig.
Best welquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel ouderwets en ook wel seksistisch ja
Gewoon een andere spelling elke keerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, je weet wat ik zei over hoe Greda haar achternaam zelf invult als ze ernaar gevraagd wordt
Ah op die manier!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar het is echt heel zeldzaam hoor dat men de achternaam van de man overneemt, komt bijna niet meer voor. En de syntax is ook zo dat het als het voorheen bijvoorbeeld Maria Valverde Trujillo was, en ze trouwt met José Carbonell Sánchez, dan wordt de volledige naam van de vrouw 'Maria de Carbonell Valverde Trujillo'. Dus er komt dan een 'de' bij. Klinkt extra bezitterig.
Nee, ik heb ook geen vriendin nu, en trouwen moet ik nog helemaal niet aan denken (misschien wil het zelfs helemaal niet), maar de achternaam hoeft ze van mij ook niet over te nemen. Ik heb zelf dan ook niet de meest florisante achternaamquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Best wel
Ik vind het trouwens ook zelf helemaal niet erg dat m'n vrouw mijn achternaam niet heeft overgenomen, ik vind het persoonlijk nergens voor nodig. Anderen moeten natuurlijk doen waar ze zich prettig bij voelen.
Ik zou dat waarschijnlijk ook niet doen als ik zou trouwen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Best wel
Ik vind het trouwens ook zelf helemaal niet erg dat m'n vrouw mijn achternaam niet heeft overgenomen, ik vind het persoonlijk nergens voor nodig. Anderen moeten natuurlijk doen waar ze zich prettig bij voelen.
Ik zou het zelf ook niet doen, en dan ben ik nog niet eens echt gek op mijn achternaam.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Best wel
Ik vroeg me al een tijdje af waar 'de' voor stond. Helder.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat kan ook hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah op die manier!
Ik had altijd begrepen dat de tweede achternaam komt te vervallen in zo'n gevalMaar misschien dat dat alleen in bepaalde landen zo is.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen vriendin nu, en trouwen moet ik nog helemaal niet aan denken (misschien wil het zelfs helemaal niet), maar de achternaam hoeft ze van mij ook niet over te nemen. Ik heb zelf dan ook niet de meest florisante achternaamEn al had ik wel een leuke achternaam gehad, dan moest ze het alsnog zelf weten
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zou dat waarschijnlijk ook niet doen als ik zou trouwen.
Nee, ik snap best dat het voor sommige mensen romantisch voelt, dat respecteer ik. Maar ik ben dan denk ik toch iets te liberaal om het huwelijk als een soort persoons-unie te zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook niet doen, en dan ben ik nog niet eens echt gek op mijn achternaam.
Ik loop er nu toch gewoon 27 jaar mee rond. Ik zou het echt heel raar vinden om dan ineens een andere achternaam te hebben. En het is nergens voor nodig ook.
Mocht ik ooit kinderen krijgen, dan vind ik het gewoon prima als die de naam van de vader krijgen. Of dat moet iets genants zijn ofzo
En nú is het genoeg met dat hele feminisme!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef Guanabana het volgende:
Laat de man de naam van de vrouw maar eens nemen!
Je ziet ook al wel dat ze soms elkaars namen overnemen. Dus een dubbele achternaam.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat het toppunt van cringequote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je ziet ook al wel dat ze soms elkaars namen overnemen. Dus een dubbele achternaam.
Zou ik zelf ook niet voor kiezen.
Oh dat heb ik in mijn omgeving ook zien gebeuren hoor. Iemand nam zijn vrouw haar achternaam aan omdat hij geen (goed) contact meer had met zijn familie en juist wel met zijn schoonfamiliequote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef Guanabana het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
En nú is het genoeg met dat hele feminisme!!
In zo'n geval snap ik het ook welquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik in mijn omgeving ook zien gebeuren hoor. Iemand nam zijn vrouw haar achternaam aan omdat hij geen (goed) contact meer had met zijn familie en juist wel met zijn schoonfamilie
Jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En dan krijgen de kinderen ook die dubbele achternaam!
Ja dat is dan ook nog wel pragmatisch.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik in mijn omgeving ook zien gebeuren hoor. Iemand nam zijn vrouw haar achternaam aan omdat hij geen (goed) contact meer had met zijn familie en juist wel met zijn schoonfamilie
Oooooh dan kan je over een paar generaties echt hele lange achternamen krijgen als steeds weer dit soort mensen met elkaar gaan trouwen en voortplanten:quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
En dan krijgen de kinderen ook die dubbele achternaam!
Als vakkenvuller heb je zat doorgroeimogelijkheden hoor. Je zou achter de kassa terecht kunnen komen of als je je specialiseert zelfs bij de slagerij of bakkerij van de supermarkt aan de slag kunnen gaanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:52 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)uwe-studiebeurs.html
Dat hele argument van "er blijven evenveel mensen studeren ondanks dat er leenstelsel is"Ja wat moet ik dan met m'n vwo, vakkenvuller worden voor de rest van m'n leven?
Al verwacht ik als leenstelselnaar niet echt heel veel compensatie te krijgen wordt het systeem teruggedraaid of vervangen
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Als vakkenvuller heb je zat doorgroeimogelijkheden hoor. Je zou achter de kassa terecht kunnen komen of als je je specialiseert zelfs bij de slagerij of bakkerij van de supermarkt aan de slag kunnen gaan
Ahquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik probeerde een gifje voor je te posten maar lukte niet mobiel.
Oehquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:59 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ga zo aan de pizza salami. Eet smakelijk alvast iedereen
Vind ik ook hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, ik ben dan wel gehuwd maar ik blijf het toch nog altijd zien als twee aparte personen die hebben besloten een groot deel van hun leven samen door te brengen, maar nog altijd een eigen individu zijn.
Ik ken iemand die dat gedaan heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:45 schreef Guanabana het volgende:
Eet smakelijk cafédivertida!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:59 schreef koffieleuk het volgende:
Ja super positiefquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal proberen een positiever beeld van de toekomst te schetsen:
Seksrobots.
Ja precies. Men gaat toch wel studeren.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:52 schreef molloot200 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)uwe-studiebeurs.html
Dat hele argument van "er blijven evenveel mensen studeren ondanks dat er leenstelsel is"Ja wat moet ik dan met m'n vwo, vakkenvuller worden voor de rest van m'n leven?
Al verwacht ik als leenstelselnaar niet echt heel veel compensatie te krijgen wordt het systeem teruggedraaid of vervangen
Ja zoiets vind ik nog wel oke!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat gedaan heeftNou ja, eigenlijk hebben ze nu allebei een dubbele naam want ze hebben elkaars naam toegevoegd
Beetje net zoiets als Yolanthequote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat gedaan heeftNou ja, eigenlijk hebben ze nu allebei een dubbele naam want ze hebben elkaars naam toegevoegd
Ja dat wordt echt niet te doen danquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooooh dan kan je over een paar generaties echt hele lange achternamen krijgen als steeds weer dit soort mensen met elkaar gaan trouwen en voortplanten:
Anna Peters Jansen van Veen de Jong Boersma van der Molen
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn gelukshormonen doen een dansje op dit moment!
Jij ook eet smakelijk!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:59 schreef koffieleuk het volgende:
Ik knuffel wel gewoon met mijn kussenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal proberen een positiever beeld van de toekomst te schetsen:
Seksrobots.
quote:
Samequote:
Die is vast niet zo zacht en grijpbaar als mijn kussen hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja, ik stuur je straks wel die amazon-link door van die robot waar we het over hadden.
Davequote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
Dus voor we het weten zitten we er midden in
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
SameSowieso dat hele robot gedoe lijkt net zo'n ver-van-m'n-bed-show als Corona afgelopen januari
Dus voor we het weten zitten we er midden in
Dit hele onderwerp is dat al aardigquote:
Ja oké, touchéquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit hele onderwerp is dat al aardig
Mijlpaal!quote:
Toch mooi om te zien elke keer, die Dave-ontmaagdingenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Was jij wat Dave betreft nog een maagd?
Ja, beetje ruw maar ook wel romantisch.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien elke keer, die Dave-ontmaagdingen
Ik moet nu heel erg oppassen met wat ik voor reactie geef hèquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Was jij wat Dave betreft nog een maagd?
Och, je hebt je eerste daveje al, dus nou maakt het allemaal toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nu heel erg oppassen met wat ik voor reactie geef hè
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, beetje ruw maar ook wel romantisch.
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet nog een half uur wachten op eten. Vroegere bezorgtijden waren niet mogelijk
Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet nog een half uur wachten op eten. Vroegere bezorgtijden waren niet mogelijk
quote:
Sushiquote:
You may get Lucky...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog suggesties (naast pizza en hamburgers) voor iets makkelijks dat ik straks kan gaan eten?
Hotdogsquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog suggesties (naast pizza en hamburgers) voor iets makkelijks dat ik straks kan gaan eten?
Ook daarover zijn de meningen verdeeld!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ach ja, als het maar achter de huig te frommelen is!
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
You may get Lucky...
[ afbeelding ]
Staat genoteerd, dank je welquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hotdogs
Makkelijke pasta
Kipbucket met salade
Kiwi?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:22 schreef Em31 het volgende:
Heb door het gepraat over pizza deze maar weer eens gegeten.
[ afbeelding ]
Het is dat ik geen banaan en cheddar had anders had ik dat er ook nog opgedaan.
Banaan op pizzaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:22 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mening telt, want het gaat over mijn huig!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook daarover zijn de meningen verdeeld!
Lekker toch zo af en toequote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb een supergrote pizza helemaal op. Zou nog meer op kunnen. Het is bizar.
Niet eens kiwi?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:22 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
He fuck, ik ben het ook altijd he..quote:
Hahaha sushi fans hebben soms wel de neiging !!!! om Erdoor!!! te drammen!!!! DAT SUSHI!!!!!! HET ALLERLEKKERSTE IS OOIT!!!!!!!!!!!!!!!! En DAAROVERMOET GEDISCUSSIEERD WORDEN!!!!!11!!!quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha sushi fans hebben soms wel de neiging !!!! om Erdoor!!! te drammen!!!! DAT SUSHI!!!!!! HET ALLERLEKKERSTE IS OOIT!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat, maar ook dat Strani je nu gelijk komt geven en het weer een hele discussie wordt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha sushi fans hebben soms wel de neiging !!!! om Erdoor!!! te drammen!!!! DAT SUSHI!!!!!! HET ALLERLEKKERSTE IS OOIT!!!!!!!!!!!!!!!! En DAAROVERMOET GEDISCUSSIEERD WORDEN!!!!!11!!!
^quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij geniet vanaf vandaag mijn bescherming in deze SC.
Nee, de discussie is bij deze afgerond.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat, maar ook dat Strani je nu gelijk komt geven en het weer een hele discussie wordt.
Hahaha het is zo voorspelbaar hier in de SCquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat, maar ook dat Strani je nu gelijk komt geven en het weer een hele discussie wordt.
Oh zo ver ga ik niet hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha sushi fans hebben soms wel de neiging !!!! om Erdoor!!! te drammen!!!! DAT SUSHI!!!!!! HET ALLERLEKKERSTE IS OOIT!!!!!!!!!!!!!!!! En DAAROVERMOET GEDISCUSSIEERD WORDEN!!!!!11!!!
Voelt wel snel vertrouwd daardoorquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha het is zo voorspelbaar hier in de SC
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sometimes you want to goquote:
Heb jij ook niks met avocado?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahaha het is zo voorspelbaar hier in de SC
@Prisha zal dit wel herkennen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sometimes you want to go
Where everybody knows your name,
And they're always glad you came;
You want to be where you can see,
Our troubles are all the same;
You want to be where everybody knows your name.
Ja die Mexicaan die Verstappen in Brazilië van de baan reedquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is toch die Formule 1 coureur?
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik heb niks met avocadoSmakeloze dingen
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is toch die Formule 1 coureur?
Avocadoquote:
Het wordt er wel in gebruikt ja, als ingrediënt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is er een verband tussen sushi en avocado?
Je hebt ook sushi met avocadoquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is er een verband tussen sushi en avocado?
Nou eet smakelijk danquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt ook sushi met avocado![]()
Sterker nog, volgens mij zit die in de selectie vanavond
Ik beloof dat ik het niet achter jouw huig zal frommelen!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou eet smakelijk dan
Mij maak je er in elk geval niet vrolijk mee
Kijk, jij hebt smaakquote:
Gelijk gerapporteerd, haar berichtquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Let maar niet op haar @:molloot200, zij kwetst gewoon voor de lol
Kijk danquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Let maar niet op haar @:molloot200, zij kwetst gewoon voor de lol
Ja wel mooi opgemaakt bordjequote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind die saus rechts er wel lekker uitzien. Van de rest word ik een beetje verdrietig.
Ook alleen maar omdat het op mayo lijkt he!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind die saus rechts er wel lekker uitzien. Van de rest word ik een beetje verdrietig.
Preciesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het op mayo lijkt he!
Je krijgt inderdaad maar 4 stukjes helaasquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar... maar... dan heb je na 15 minuten weer trek...
Belangrijker dan sushibashen lijkt me stug, maar okay.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:45 schreef molloot200 het volgende:
Tot in de latere uurtjes mensen, geniet van jullie sushi en sushidiscussie, ik ga even belangrijke(re) dingen doen
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je krijgt inderdaad maar 4 stukjes helaas
Fijn wel dat we een zwakke plek van jou hebben gevondenquote:
Sushihaat mag je nooit tegen iemand gebruiken, dat gaat te verquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn wel dat we een zwakke plek van jou hebben gevonden
Succesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:45 schreef molloot200 het volgende:
Tot in de latere uurtjes mensen, geniet van jullie sushi en sushidiscussie, ik ga even belangrijke(re) dingen doen
Smakelijk!quote:
Ik neem een paar met komkommer.quote:
Kalmeer nou eens amigo, ik vind het fijn om zijn zwakke plek te weten, zodat ik juist dat kan vermijden in de toekomst!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Sushihaat mag je nooit tegen iemand gebruiken, dat gaat te ver
Thanks!quote:
Er zijn er nog 2 over en die worden bewaard voor Ma Jobiquote:
Die zaten er niet bij, die kon je apart bestellenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:54 schreef Strani het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk spring rolls bij de sushi?
Alstu!quote:
Qua naam passen die eigenlijk beter in het vorige topic.quote:
Hebben ze die in de restaurants ook? Wel handig om te weten als iemand me naar een sushi-restaurant meesleept ooit. Eet ik gewoon 30 van die dingenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zaten er niet bij, die kon je apart bestellen![]()
Vonden we wel lekker als voorafje
Die met de gebakken uitjes (in het middelste van grootste bakje voor) zijn echt lekker joh bohhquote:
Hehe ja da's waarquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:56 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Qua naam passen die eigenlijk beter in het vorige topic.
Die tandenstokers die ze er altijd bij doen zijn wel wat onhandig.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die met de gebakken uitjes (in het middelste van grootste bakje voor) zijn echt lekker joh bohh
Geen ideeeeequote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben ze die in de restaurants ook? Wel handig om te weten als iemand me naar een sushi-restaurant meesleept ooit. Eet ik gewoon 30 van die dingen
PROEF HET NOU EERST VOOR JE OORDEELTquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben ze die in de restaurants ook? Wel handig om te weten als iemand me naar een sushi-restaurant meesleept ooit. Eet ik gewoon 30 van die dingen
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
PROEF HET NOU EERST VOOR JE OORDEELT
Ik kan erg goed met die stokjes omgaanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die tandenstokers die ze er altijd bij doen zijn wel wat onhandig.
Met al die plakrijst heb je zulk grof geschut wel nodig hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die tandenstokers die ze er altijd bij doen zijn wel wat onhandig.
Dat vind ik dan weer een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen ideeeeeJe kan op de Shabu site kijken.
Da's wel een goed punt.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Met al die plakrijst heb je zulk grof geschut wel nodig hoor.
Ik zie de ingrediënten toch Guana!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
PROEF HET NOU EERST VOOR JE OORDEELT
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje overdreven.
Sushi eet je toch gewoon met mes en vork? Net als kippenpootjes?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan erg goed met die stokjes omgaanHet vergt even wat oefening om ze vast te leren houden
Tuurlijk, is allemaal stoerdoenerij met die stokjesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sushi eet je toch gewoon met mes en vork? Net als kippenpootjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |