SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKDe Sahara is zonder meer erg droog.
Banaanquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
Vroeger was ik echt dol op de Pizza Tropicana van een pizzeria hier in de buurt. Was met ananas en banaan
Ja Sietse wist ik wel maar Cornald ook voor artiesten suggesties? Dat weten we in ieder geval niet zekerquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had Sietse ooit bevestigdWeet niet of die álle topics langsgaan, maar wel het suggestie topic voor de organisatie
Ja ik ook. Weten we nu eigenlijk wie er precies in die commissie zitten behalve Cornald?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een gevarieerde commissie ben ik sowieso voor!
Gooi dan meteen een atoombom op Venetië joh.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaan we in de tegenaanval door ketchup en geraspte Goudse kaas over pasta te strooien, waarbij de vorm van de pasta niet past bij de saus
Hahaquote:
Oooh Cornald! Maar die leest af en toe ook wel mee denk ik. Is nooit bevestiging van gekomen, maar hij heeft in het verleden wel eens wat getweet waar we het net in een ESF-topic ook over haddenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Sietse wist ik wel maar Cornald ook voor artiesten suggesties? Dat weten we in ieder geval niet zeker
[..]
Ja ik ook. Weten we nu eigenlijk wie er precies in die commissie zitten behalve Cornald?
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gooi dan meteen een atoombom op Venetië joh.
Nee, cappuccino kan gewoon altijdquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:58 schreef Strani het volgende:
Ik ben het met de Italianen eens wat de ananas betreft, maar niet wat de koffie betreft.
Ja niet echt natuurlijkquote:
Dit kan nu natuurlijk ookquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HahaIk moet er nu ook niet meer aan denken hoor
Coen en Sander ook. En nog een vrouw die ergens hoofd van is bij de omroep.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oooh Cornald! Maar die leest af en toe ook wel mee denk ik. Is nooit bevestiging van gekomen, maar hij heeft in het verleden wel eens wat getweet waar we het net in een ESF-topic ook over haddenDus vermoed van wel
![]()
Naast Cornald sowieso ook nog Jan Smit en de AVROTROS-directeur.
Directeur AVROTROS, Jan Smit, Coen & Sander en een meisje van de social media van de AVROTROS of zoiets. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja Sietse wist ik wel maar Cornald ook voor artiesten suggesties? Dat weten we in ieder geval niet zeker
[..]
Ja ik ook. Weten we nu eigenlijk wie er precies in die commissie zitten behalve Cornald?
Jaa Jan Smit die gaat vol voor Davina Michellequote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oooh Cornald! Maar die leest af en toe ook wel mee denk ik. Is nooit bevestiging van gekomen, maar hij heeft in het verleden wel eens wat getweet waar we het net in een ESF-topic ook over haddenDus vermoed van wel
![]()
Naast Cornald sowieso ook nog Jan Smit en de AVROTROS-directeur.
Italiëquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet echt natuurlijk
Maar ik zou niet zo snel naar Venetië gaan nu. Je hoort altijd dat die stad echt volledig is verpest door het toerisme.
Dat kan Nederlandser. Gewoon inpolderen die hapquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Gooi dan meteen een atoombom op Venetië joh.
Ik ben er een paar keer in de zomer geweest en het is echt TYFUSDRUK ja, dat klopt. Zou er graag nog wel een keer heen gaan, maar dan niet in het hoogseizoen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja niet echt natuurlijk
Maar ik zou niet zo snel naar Venetië gaan nu. Je hoort altijd dat die stad echt volledig is verpest door het toerisme.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan Nederlandser. Gewoon inpolderen die hapEens kijken of ze dan nog van die guitige gondels hebben
Oh radiomensen is opzich wel een goed idee, maar dan krijg je toch weer echt die radiovriendelijke liedjes en niet per sé out of the box. Social media meisjequote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Directeur AVROTROS, Jan Smit, Coen & Sander en een meisje van de social media van de AVROTROS of zoiets. Geen idee waarom.
Oh gadver dat lijkt me echt viesquote:
Misschien dat het beter wordt met wat ketchup eropquote:
Might as well...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien dat het beter wordt met wat ketchup erop
Heb die daar gegeten ja, en zijn echt heerlijkquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:06 schreef Strani het volgende:
De beste pizzas blijven toch gewoon de ouderwetse margheritas zoals ze in Napels geserveerd worden.
Neeee is heerlijk juist! Simpel is niet saaiquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Margherita is toch hartstikke saai.
Hahaha wat ergquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou deze dan!
[ afbeelding ]
Ben jij ook in Napels geweest?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb die daar gegeten ja, en zijn echt heerlijk
Marco Borsato vindt dit geen leuke post.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit. Ik neem nooit margheritaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn aderen slibben al dicht door er naar te kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou buitenland hoeft van mij niet, maar het is wel een beetje wat @Fred_B zegt over Cornald. Vraag me af of die zijn eigen smaak wel opzij kan zetten of dat we jaren altijd heel serieus blijven.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh radiomensen is opzich wel een goed idee, maar dan krijg je toch weer echt die radiovriendelijke liedjes en niet per sé out of the box. Social media meisje![]()
![]()
Nee, met zo'n kleine commissie mogen ze wat mij betreft best nog iets uitbereiden. Eventueel zelfs in het buitenland rond gaan neuzen voor commissieleden (of vloek ik nu in de kerk?)
Een goede Margherita is altijd goedquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Waarom daar stoppen als je ook nog cheeseburgers in de korst kunt doen?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was een hele grote leugen en een kaartenhuis geblekenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Marco Borsato vindt dit geen leuke post.
Ja dat blijft de vraag. Maar stel, de andere 5 uit de selectiecommissie zijn vol van Liedje 1, en Cornald wil als enige voor Liedje 2, mag ik toch aannemen dat Cornald wel water bij de wijn wil doen en toch voor Liedje 1 wil gaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou buitenland hoeft van mij niet, maar het is wel een beetje wat @:Fred_B zegt over Cornald. Vraag me af of die zijn eigen smaak wel opzij kan zetten of dat we jaren altijd heel serieus blijven.
Liedje is wel top, vind ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Marco Borsato vindt dit geen leuke post.
De Ligt at zijn pasta onlangs ook al zo netjesquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:09 schreef Momo het volgende:
Zag ook al wat Italianen upset over een filmpje van Mathieu van der Poel die spaghetti met ketchup at
Ah okay! Ja toen ik er was in 2001 viel dat wel mee, maar ze hebben ook een hoop gedoe had daar met stakingen van afvalverwerkers. Ben je ook nog naar Pompeii geweest?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
We verbleven in Sorrento (aan de overkant van die baai daar) en zijn toen een paar keer op-en-neer geweest met de ferry. Was goed te doen.
Wel enorm vies die stadOndanks de mooie plekjes.
Ik wil net zeggen. Dat is wel wat prettigere prijzen.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:11 schreef Em31 het volgende:
Klikte net bij die tweet van dat interview door en zag dat die vrouw dit plaatste:
[ afbeelding ]
Daar betalen wij dan 15 tot 20 euro voor.
15 tot 20 euroquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:11 schreef Em31 het volgende:
Klikte net bij die tweet van dat interview door en zag dat die vrouw dit plaatste:
[ afbeelding ]
Daar betalen wij dan 15 tot 20 euro voor.
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat blijft de vraag. Maar stel, de andere 5 uit de selectiecommissie zijn vol van Liedje 1, en Cornald wil als enige voor Liedje 2, mag ik toch aannemen dat Cornald wel water bij de wijn wil doen en toch voor Liedje 1 wil gaan?
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
15 tot 20 euro
Hier een euro of 8 of 9 voor een goeie pizza in de meeste restaurants.
Wij subsidiëren alles bij julliequote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
15 tot 20 euro
Ja, heel veel afval ook vooral ja, dus dat zullen die stakingen wel zijn geweest. En dan in combinatie met die vochtige hete lucht, was het af en toe wel onaangenaam. Maar ben wel blij dat ik er geweest ben; is ondanks dat een mooie stad!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah okay! Ja toen ik er was in 2001 viel dat wel mee, maar ze hebben ook een hoop gedoe had daar met stakingen van afvalverwerkers. Ben je ook nog naar Pompeii geweest?
Hiervan loopt het water mij niet echt in de mond eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je even kijkt bij bijvoorbeeld New York Pizza.
Eet smakelijk!quote:
Wat erg voor julliequote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je even kijkt bij bijvoorbeeld New York Pizza.
Smakelijkquote:
Hier zit best een goede pizzeria in de buurt en de pizza margherita is 8 euro. Rest allemaal al snel rond de 15quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
15 tot 20 euro
Hey precies dat probleem had ik ook!!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:16 schreef koffieleuk het volgende:
Toen ik in Rome was met school stond de Trevifontein net in de steigers
Feyenoorders waren langs geweest?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:16 schreef koffieleuk het volgende:
Pompeii heb ik wel bezocht, Napoli zelf niet (het was tijdens een cruise en ik moest kiezen (Pierre)). Pompeii is inderdaad wel een must om ooit eens te bezoeken.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heel veel afval ook vooral ja, dus dat zullen die stakingen wel zijn geweest. En dan in combinatie met die vochtige hete lucht, was het af en toe wel onaangenaam. Maar ben wel blij dat ik er geweest ben; is ondanks dat een mooie stad!
Heel erg, maar we zijn niet eens in Pompeii geweest neeErg zonde, want wel een must natuurlijk als je daar bent. Het stond wel op de planning, maar we waren toen een dagje allemaal ziek.
We hadden wel prachtig uitzicht op de Vesuvius vanuit onze suite trouwens
Bij mij in het dorp kan je voor 9 euro alleen een margherita of iets vergelijkbaars krijgen bij een beetje pizzeria. 20 euro halen ze hier niet, maar in steden kan dat zomaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
15 tot 20 euro
Ik was er in maart/april en had best lekker weer. Precies op m'n 20ste verjaardag arriveerde ik, was ook m'n eerste keer in Italië trouwens. Pompeii is inderdaad erg de moeite waardquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heel veel afval ook vooral ja, dus dat zullen die stakingen wel zijn geweest. En dan in combinatie met die vochtige hete lucht, was het af en toe wel onaangenaam. Maar ben wel blij dat ik er geweest ben; is ondanks dat een mooie stad!
Heel erg, maar we zijn niet eens in Pompeii geweest neeErg zonde, want wel een must natuurlijk als je daar bent. Het stond wel op de planning, maar we waren toen een dagje allemaal ziek.
We hadden wel prachtig uitzicht op de Vesuvius vanuit onze suite trouwens
quote:
Dat sluit ik niet uit.quote:
Ah jammer joh!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:16 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ga eigenlijk zelden voor meer dan 16 euro per persoon uit eten. Ik neem ook meestal lunchmenu's trouwens, dat scheelt nogal.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij in het dorp kan je voor 9 euro alleen een margherita of iets vergelijkbaars krijgen bij een beetje pizzeria. 20 euro halen ze hier niet, maar in steden kan dat zomaar.
Romequote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:16 schreef koffieleuk het volgende:
Ja echt jammer dat we toen allemaal ziek warenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pompeii heb ik wel bezocht, Napoli zelf niet (het was tijdens een cruise en ik moest kiezen (Pierre)). Pompeii is inderdaad wel een must om ooit eens te bezoeken.
Ik wil het graag nog eens overdoen! Dus je zegt het maarquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer joh!![]()
Ik was helemaal niet mee geweest met die Rome-reis toen (burn-out). Vind dat altijd nog zo ontzettend jammer.
Dat weet ik zo niet meer eigenlijk. Maar zou goed kunnen!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey precies dat probleem had ik ook!!
En de fontein voor de Spaanse Trappen was net gesloopt door Feyenoord fans
Oh dat is wel een lekkere periode qua weer inderdaad!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was er in maart/april en had best lekker weer. Precies op m'n 20ste verjaardag arriveerde ik, was ook m'n eerste keer in Italië trouwens. Pompeii is inderdaad erg de moeite waard
Ja dat is wel minder inderdaad. Sowieso steden in de zomer, brrrquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is wel een lekkere periode qua weer inderdaad!![]()
Wij waren er midden-zomer. Dan is het wel afzien hoorVooral omdat het echt vochtige hitte is daar.
Toen zaten broer en ik nog aan schoolvakanties vast (was in 2009), dus kon gewoon niet anders.
Ja Rome staat ook zeker nog wel op de planning hoor!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik wil het graag nog eens overdoen! Dus je zegt het maar
Oeh, die leuke dame kwam uit Napels?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel minder inderdaad. Sowieso steden in de zomer, brrr![]()
En ik had natuurlijk ook een leuke reden om in Napels te zijn
Wel een leuke reden om daar dan heen te gaan jaquote:
Ja dat was leuk jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel een leuke reden om daar dan heen te gaan ja
Je moet het maar durven inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij gaan bij ons in de kerk vanaf zondag dus weer twee diensten draaien met zoveel mensen als mogelijk is (en zoveel mensen als willen komen).
Ik ben heel benieuwd hoe goed dat gaat, met al die risico-oudjes
Er ligt wel een aardig protocol op zichquote:
Tja, als God je boven wilt hebben komt hij je wel halen. Zo zullen ze er wel over denken...quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er ligt wel een aardig protocol op zich
Mensen krijgen een plek aangewezen, per bank weer naar buiten na de dienst, niet zingen uiteraard. Maar ik zou lekker rustig zijn begonnen met één dienst per zondag, gewoon alleen het minimale doen en zo min mogelijk risico lopen. Echter, je hoort heel veel wat neerkomt op 'doe niet zo krampachtig'.
Dat is inderdaad nog wel risky ja!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
Wij gaan bij ons in de kerk vanaf zondag dus weer twee diensten draaien met zoveel mensen als mogelijk is (en zoveel mensen als willen komen).
Ik ben heel benieuwd hoe goed dat gaat, met al die risico-oudjes
Die zitten er vast wel tussen, ja. M'n zusje had afgelopen week een discussie over de kinderen in de kerk, of die voor de dienst al naar de zondagsschool zouden worden gebracht en aan het eind opgehaald of dat ze gewoon de kerkzaal uit en in zouden lopen. Daar kwamen dat soort argumenten wel boven tafel, jaquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, als God je boven wilt hebben komt hij je wel halen. Zo zullen ze er wel over denken...
Nee ik ook niet. Het is alleen jammer dat de rest ook last van ze heeftquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die zitten er vast wel tussen, ja. M'n zusje had afgelopen week een discussie over de kinderen in de kerk, of die voor de dienst al naar de zondagsschool zouden worden gebracht en aan het eind opgehaald of dat ze gewoon de kerkzaal uit en in zouden lopen. Daar kwamen dat soort argumenten wel boven tafel, ja
Ik kan eerlijk gezegd weinig medelijden hebben met mensen die zo denken
Ik was er in april 2015quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet meer eigenlijk. Maar zou goed kunnen!
Ik was er in september 2014. Ze waren er wel lang mee bezig danquote:
Van Wikipedia. Dat verklaart het wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik was er in september 2014. Ze waren er wel lang mee bezig dan
quote:Restoration work began in June 2014 and was completed in November 2015.
Hm... heb je dat laatste bestand wel goed opgeslagen?quote:
Joke's on you, ik heb niet op een laptop gewerkt vandaagquote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm... heb je dat laatste bestand wel goed opgeslagen?
*kijkt toe hoe Tim gefrustreerd z'n laptop weer opendoet om te kijken of dit het geval is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |