abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 juli 2020 @ 13:02:54 #201
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_193939446
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 10:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Je zou het eens om moeten draaien (zwarte mensen die vereerd zouden moeten zijn dat ze met blanken samen mogen leven), dat wordt dan ongetwijfeld als een ongelofelijk racistische uitlating gezien.
Dan weten we nu dus wat Akwasi aan het doen is. Spiegelen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 5 juli 2020 @ 13:24:36 #202
206731 Mortaxx
Doomer
pi_193939703
Lijkt me een erg goed idee

Die linkse grachtengordel kliek mag wel eens persoonlijk de gevolgen gaan ondervinden van hun cultureel marxistische kruistocht
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  zondag 5 juli 2020 @ 13:46:20 #203
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_193939987
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2020 10:33 schreef AchJa het volgende:
Akwasi gaat stapje verder: “Mensen zouden vereerd moeten zijn door mijn aanwezigheid!”

Akwasi lag afgelopen maand zwaar onder vuur nadat hij tijdens een anti-racisme demo op de Dam dreigde Zwarte Pieten in hun gezicht te trappen. De rapper weigerde naderhand zijn excuses aan te bieden en gaat nu zelfs een stapje verder met zijn uitspraken. Volgens Akwasi zouden Nederlanders namelijk ‘vereerd’ moeten zijn dat ze met in aanraking mogen komen, aangezien hij een donkere huidskleur heeft.

Keti Koti bij AT5

De rapper was te gast bij AT5 om daar terug te blikken op de 2020-editie van Keti Koti. In het interview wordt Akwasi gevraagd wat zijn huidskleur voor hem betekent. “Mijn huidskleur in Nederland betekent een zegen. Een verrijking. Een nieuwe wereld. Maar voor sommige mensen kan het een wapen zijn, iets waar ze denken bang voor te moeten zijn.”

Akwasi blijft trots

De 32-jarige is er ontzettend trots op dat hij een donkere huidskleur heeft en refereert daarbij naar een oude, door hem geschreven, tekst. “In 2008 schreef ik een tekst genaamd ‘Sorry dat ik zwart ben’. Ik bedoelde dat sarcastisch, aangezien je eigenlijk vereerd zou moeten zijn dat ik zwart ben. Je zou vereerd moeten zijn dat je in dezelfde ruimte als mij mag ademen, because I’m black. Want ik kom van excellentie. Ik kom van koningen en koninginnen, daar komt Mitchell (Esajas, red.) ook vandaan, daar komt iedereen die zwart is vandaan. Dat mogen mensen weten, maar op het moment dat dat verzwegen wordt in de geschiedenis en er alleen maar wordt gesproken over een slachtofferrol, dan moet je dat benoemen!” De rapper wil deze boodschap graag overbrengen via zijn kunst en hoopt zo mensen te verbinden.

Verbinden

Akwasi hoopt dat mensen zich in de toekomst niet meer stilhouden en zich uitspreken tegen racisme wanneer zij dit nodig achten. Zelf wil hij dit vooral blijven doen in de vorm van kunst en muziek.

Band met Ghana

Daarnaast vindt hij het ook belangrijk om feeling te blijven houden met zijn land van herkomst, Ghana. “Het is zo belangrijk dat je je wortels kent en weet waar je vandaan komt.” Wanneer hij in Ghana is voelt hij zich dan ook fantastisch. “Als ik land in Ghana, voel ik mij zo thuis.” Zijn laatste bezoek was dan ook onbeschrijfelijk. “Je voelt zoveel, niet in woorden te omschrijven.”

Bekijk hier het hele interview met Akwasi vanaf 27:53.

AXED

_O-
Die man is ergens onderweg geradicaliseerd ofzo, echt een klap van de molen gehad. :{
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 5 juli 2020 @ 13:49:51 #204
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_193940055
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2020 10:33 schreef AchJa het volgende:
Akwasi gaat stapje verder: “Mensen zouden vereerd moeten zijn door mijn aanwezigheid!”

Akwasi lag afgelopen maand zwaar onder vuur nadat hij tijdens een anti-racisme demo op de Dam dreigde Zwarte Pieten in hun gezicht te trappen. De rapper weigerde naderhand zijn excuses aan te bieden en gaat nu zelfs een stapje verder met zijn uitspraken. Volgens Akwasi zouden Nederlanders namelijk ‘vereerd’ moeten zijn dat ze met in aanraking mogen komen, aangezien hij een donkere huidskleur heeft.

Keti Koti bij AT5

De rapper was te gast bij AT5 om daar terug te blikken op de 2020-editie van Keti Koti. In het interview wordt Akwasi gevraagd wat zijn huidskleur voor hem betekent. “Mijn huidskleur in Nederland betekent een zegen. Een verrijking. Een nieuwe wereld. Maar voor sommige mensen kan het een wapen zijn, iets waar ze denken bang voor te moeten zijn.”

Akwasi blijft trots

De 32-jarige is er ontzettend trots op dat hij een donkere huidskleur heeft en refereert daarbij naar een oude, door hem geschreven, tekst. “In 2008 schreef ik een tekst genaamd ‘Sorry dat ik zwart ben’. Ik bedoelde dat sarcastisch, aangezien je eigenlijk vereerd zou moeten zijn dat ik zwart ben. Je zou vereerd moeten zijn dat je in dezelfde ruimte als mij mag ademen, because I’m black. Want ik kom van excellentie. Ik kom van koningen en koninginnen, daar komt Mitchell (Esajas, red.) ook vandaan, daar komt iedereen die zwart is vandaan. Dat mogen mensen weten, maar op het moment dat dat verzwegen wordt in de geschiedenis en er alleen maar wordt gesproken over een slachtofferrol, dan moet je dat benoemen!” De rapper wil deze boodschap graag overbrengen via zijn kunst en hoopt zo mensen te verbinden.

Verbinden

Akwasi hoopt dat mensen zich in de toekomst niet meer stilhouden en zich uitspreken tegen racisme wanneer zij dit nodig achten. Zelf wil hij dit vooral blijven doen in de vorm van kunst en muziek.

Band met Ghana

Daarnaast vindt hij het ook belangrijk om feeling te blijven houden met zijn land van herkomst, Ghana. “Het is zo belangrijk dat je je wortels kent en weet waar je vandaan komt.” Wanneer hij in Ghana is voelt hij zich dan ook fantastisch. “Als ik land in Ghana, voel ik mij zo thuis.” Zijn laatste bezoek was dan ook onbeschrijfelijk. “Je voelt zoveel, niet in woorden te omschrijven.”

Bekijk hier het hele interview met Akwasi vanaf 27:53.

AXED

_O-
We wuz kangz n shiet blijkt weer van toepassing.
  zondag 5 juli 2020 @ 13:52:06 #205
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193940102
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Die man is ergens onderweg geradicaliseerd ofzo, echt een klap van de molen gehad. :{

Normaal gesproken zou iemand met dit soort psychoses gewoon ergens in een inrichting zitten.
  zondag 5 juli 2020 @ 13:52:48 #206
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193940113
Die maakt meer kapot dan ‘m lief is.
  zondag 5 juli 2020 @ 13:53:04 #207
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_193940120
Akwasi kan zijn 'privilege' niet eens claimen :')_!
  zondag 5 juli 2020 @ 13:53:10 #208
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193940123
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:46 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Die man is ergens onderweg geradicaliseerd ofzo, echt een klap van de molen gehad. :{

Heeft weinig te maken met radicalisering. Is gewoon compleet debiel en ik zou niet raar opkijken als ie psychotisch blijkt te zijn.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  zondag 5 juli 2020 @ 15:07:35 #209
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193941273
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2020 10:33 schreef AchJa het volgende:
Akwasi gaat stapje verder: “Mensen zouden vereerd moeten zijn door mijn aanwezigheid!”

Akwasi lag afgelopen maand zwaar onder vuur nadat hij tijdens een anti-racisme demo op de Dam dreigde Zwarte Pieten in hun gezicht te trappen. De rapper weigerde naderhand zijn excuses aan te bieden en gaat nu zelfs een stapje verder met zijn uitspraken. Volgens Akwasi zouden Nederlanders namelijk ‘vereerd’ moeten zijn dat ze met in aanraking mogen komen, aangezien hij een donkere huidskleur heeft.

Keti Koti bij AT5

De rapper was te gast bij AT5 om daar terug te blikken op de 2020-editie van Keti Koti. In het interview wordt Akwasi gevraagd wat zijn huidskleur voor hem betekent. “Mijn huidskleur in Nederland betekent een zegen. Een verrijking. Een nieuwe wereld. Maar voor sommige mensen kan het een wapen zijn, iets waar ze denken bang voor te moeten zijn.”

Akwasi blijft trots

De 32-jarige is er ontzettend trots op dat hij een donkere huidskleur heeft en refereert daarbij naar een oude, door hem geschreven, tekst. “In 2008 schreef ik een tekst genaamd ‘Sorry dat ik zwart ben’. Ik bedoelde dat sarcastisch, aangezien je eigenlijk vereerd zou moeten zijn dat ik zwart ben. Je zou vereerd moeten zijn dat je in dezelfde ruimte als mij mag ademen, because I’m black. Want ik kom van excellentie. Ik kom van koningen en koninginnen, daar komt Mitchell (Esajas, red.) ook vandaan, daar komt iedereen die zwart is vandaan. Dat mogen mensen weten, maar op het moment dat dat verzwegen wordt in de geschiedenis en er alleen maar wordt gesproken over een slachtofferrol, dan moet je dat benoemen!” De rapper wil deze boodschap graag overbrengen via zijn kunst en hoopt zo mensen te verbinden.

Verbinden

Akwasi hoopt dat mensen zich in de toekomst niet meer stilhouden en zich uitspreken tegen racisme wanneer zij dit nodig achten. Zelf wil hij dit vooral blijven doen in de vorm van kunst en muziek.

Band met Ghana

Daarnaast vindt hij het ook belangrijk om feeling te blijven houden met zijn land van herkomst, Ghana. “Het is zo belangrijk dat je je wortels kent en weet waar je vandaan komt.” Wanneer hij in Ghana is voelt hij zich dan ook fantastisch. “Als ik land in Ghana, voel ik mij zo thuis.” Zijn laatste bezoek was dan ook onbeschrijfelijk. “Je voelt zoveel, niet in woorden te omschrijven.”

Bekijk hier het hele interview met Akwasi vanaf 27:53.

AXED

_O-
En nóg begrijpen veel mensen niet dat je dit soort racisten veel beter kunt negeren ? Dat is natuurlijk die man zijn ergste nachtmerrie, geen aandacht meer krijgen voor zijn mooie zwarte vel. >:)

Allicht is die man zielsgelukkig dat hij zwart is, want met een blanke huid zou niemand hem interessant vinden. :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 5 juli 2020 @ 15:40:20 #210
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193942203
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 15:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]

En nóg begrijpen veel mensen niet dat je dit soort racisten veel beter kunt negeren ? Dat is natuurlijk die man zijn ergste nachtmerrie, geen aandacht meer krijgen voor zijn mooie zwarte vel. >:)

Allicht is die man zielsgelukkig dat hij zwart is, want met een blanke huid zou niemand hem interessant vinden. :')
Je weet best dat hij getraumatiseerd is door z'n leraar die hem een kankernikker noemde.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  zondag 5 juli 2020 @ 15:44:34 #211
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193942328
Akwasi komt een beetje narcistisch over op mij.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 15:47:47 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193942401
een beetje _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 5 juli 2020 @ 15:48:16 #213
3542 Gia
User under construction
pi_193942415
quote:
10s.gif Op zondag 5 juli 2020 10:33 schreef AchJa het volgende:
Wanneer hij in Ghana is voelt hij zich dan ook fantastisch. “Als ik land in Ghana, voel ik mij zo thuis.” Zijn laatste bezoek was dan ook onbeschrijfelijk. “Je voelt zoveel, niet in woorden te omschrijven.”


_O-
Blijf dan daar!
Gek.
pi_193942859
Gaat niet goed met die gast. Check zijn instagram. Een filmpje over het op allerlei manier kapot/doodmaken van Zwarte Piet. (zie instagram link)



https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link

Met ook credits naar een stichting van Jerry Afriyie - Nederland wordt beter.

quote:
akwasion
Geverifieerd
HANGYOUTH - dat wordt nog wat met sinterklaas dit jaar 🤣🤣

alle credits gaan naar @burningfik, @abelmanbroer, @benkraak, @thomas_djb en @kevinboitelle. @nederlandwordtbeter
Ziek mannetje.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 5 juli 2020 @ 16:10:15 #215
3542 Gia
User under construction
pi_193942971
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:06 schreef Montagui het volgende:
Gaat niet goed met die gast. Check zijn instagram. Een filmpje over het op allerlei manier kapot/doodmaken van Zwarte Piet. (zie instagram link)

[ afbeelding ]

https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link

Met ook credits naar een stichting van Jerry Afriyie - Nederland wordt beter.
[..]

Ziek mannetje.
Die moeten ze opsluiten, voordat hij echt doordraait.
Wat een idioot!
  zondag 5 juli 2020 @ 16:12:21 #216
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193943035
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:10 schreef Gia het volgende:

[..]

Die moeten ze opsluiten, voordat hij echt doordraait.
Wat een idioot!
Wat ik heel ironisch vind, is dat er ook een instagrampost is waar hij zichzelf met een groepje 'white-faced'. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het grappig dat hij dat doet en als ie dat leuk vindt moet ie dat ook vooral doen - maar iemand die zo erg anti-zwarte piet is en zichzelf wel wit schminkt vind ik per definitie ongeloofwaardig.

https://www.instagram.com/p/CB1df-flQ62/
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 5 juli 2020 @ 16:16:20 #217
3542 Gia
User under construction
pi_193943158
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:12 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Wat ik heel ironisch vind, is dat er ook een instagrampost is waar hij zichzelf met een groepje 'white-faced'. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het grappig dat hij dat doet en als ie dat leuk vindt moet ie dat ook vooral doen - maar iemand die zo erg anti-zwarte piet is en zichzelf wel wit schminkt vind ik per definitie ongeloofwaardig.

https://www.instagram.com/p/CB1df-flQ62/
Het is quasi awkward, kun je wel stellen.
  zondag 5 juli 2020 @ 17:10:24 #218
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_193944705
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is quasi awkward, kun je wel stellen.
Haha, awkward quasi klinkt wel verdacht veel op zijn naam ;)

En ik weet dat het een slechte grap is :@
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_193944766
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:06 schreef Montagui het volgende:
Gaat niet goed met die gast. Check zijn instagram. Een filmpje over het op allerlei manier kapot/doodmaken van Zwarte Piet. (zie instagram link)

[ afbeelding ]

https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link

Met ook credits naar een stichting van Jerry Afriyie - Nederland wordt beter.
[..]

Ziek mannetje.
Dat filmje is van een waardeloos punkbandje genaamd Hang Youth:

In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zondag 5 juli 2020 @ 17:13:02 #220
3542 Gia
User under construction
pi_193944772
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:10 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Haha, awkward quasi klinkt wel verdacht veel op zijn naam ;)

En ik weet dat het een slechte grap is :@
Gewoon Awkwasi
  zondag 5 juli 2020 @ 17:17:39 #221
3542 Gia
User under construction
pi_193944864
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:12 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Dat filmje is van een waardeloos punkbandje genaamd Hang Youth:

Dus? Er wordt aan het eind verzocht om te doneren aan KOZP.

Dat ze zelf niet zo'n filmpje kunnen maken, maar het pikken, tja...
  zondag 5 juli 2020 @ 17:17:55 #222
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193944913
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus? Er wordt aan het eind verzocht om te doneren aan KOZP.

Dat ze zelf niet zo'n filmpje kunnen maken, maar het pikken, tja...
Ik las mogelijk het eerdere bericht verkeerd omdat ik de aanname had dat er stond dat Akwasi betrokken zou zijn bij het filmpje, maar hij deelt het slechts. Verder is het aan de schandpaal nagelen van kutmuziek nooit een probleem O+
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zondag 5 juli 2020 @ 17:22:07 #224
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193944943
quote:
Kick Out Zwarte Piet

Dan is er ook nog de kakelverse video voor DAT WORDT NOG WAT MET SINTERKLAAS DIT JAAR. Geef ze eens ongelijk. Voor fans van het intrappen van de gezichten van fictieve racistische karikaturen, laat Van Gijlswijk weten. Op het kanaal van Burning Fik wordt gevraagd te doneren aan Kick Out Zwarte Piet, waarbij Piet in de video helemaal kapot wordt gemaakt. Net als KOZP wordt het album enorm veel besproken op social media. Mensen zijn voornamelijk aan boord, sommigen spreken zich uit tegen racisme. Het belangrijkste: er wordt een statement gemaakt en dat statement komt over. Luid en duidelijk, telkens in minder dan een minuut.
The Daily Indie

:') _!
pi_193944958
Die vent maakt zichzelf steeds belachelijker :')
Alius aliud dicit
  zondag 5 juli 2020 @ 17:25:29 #226
187702 RTR
Olbie
pi_193945004
Iedere keer wordt de hetze tegen de blanke man weer duidelijker _O_ _O_
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
  zondag 5 juli 2020 @ 17:35:31 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193945187
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:25 schreef RTR het volgende:
Iedere keer wordt de hetze tegen de blanke man weer duidelijker _O_ _O_
Je bent wat mij betreft redelijk geestelijk beperkt als je dat soort nonsens serieus neemt......

Maar goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 juli 2020 @ 17:43:46 #228
187702 RTR
Olbie
pi_193945344
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent wat mij betreft redelijk geestelijk beperkt als je dat soort nonsens serieus neemt......

Maar goed.
Als je blanke mensen achteraan laat lopen tijdens een demonstratie voor 'gelijkheid' is dat niet zo moeilijk hoor. Puntje van de ijsberg _O_ _O_
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193945551
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:23 schreef Mrmime het volgende:
Die vent maakt zichzelf steeds belachelijker :')
Maar hij mag dat want hij is zwart.
  zondag 5 juli 2020 @ 17:55:59 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193945567
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:43 schreef RTR het volgende:

[..]

Als je blanke mensen achteraan laat lopen tijdens een demonstratie voor 'gelijkheid' is dat niet zo moeilijk hoor. Puntje van de ijsberg _O_ _O_
Waarom ben je daar zo boos over maar hoor ik je niet verontwaardigd zijn over het feit dat zwarte Amerikanen 66 jaar geleden op geen andere plek mochten zitten dan achterin de bus, en dat was niet een eenmalig iets bij een demonstratie, dat was permanent, wetgeving.

Maar poeh poeh, een paar blanken die vrijwillig meelopen in een demonstratie moeten achteraan staan, drama joh, heb je de demonstratie daarom verlaten? Omdat je niet vooraan mocht staan?
Weet je wat ze daarmee wel voorkomen hebben? Dat het weer allerlei blanken waren die zogenaamd voor anderen beter wisten hoe het zou moeten zijn.

Maar ik snap niet waarom je je er druk over maakt, dat mensen die vrijwillig naar een demonstratie gaan waar jij nooit naartoe zou gaan op een plek moeten staan die jou niet bevalt.
Het is wel grappig dat je je er zo druk over maakt, niet het slachtoffer, en degenen die volgens jou wel het "slachtoffer" zijn van dit "racisme" interesseert het duidelijk ook geen reet, want ze zijn er vrijwillig en blijven ook vrijwillig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 17:58:26 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193945609
waarom zou je je daar nu nog druk om maken?

dat gevecht is al gewonnen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 5 juli 2020 @ 18:01:36 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193945658
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:58 schreef sp3c het volgende:
waarom zou je je daar nu nog druk om maken?

dat gevecht is al gewonnen
Waarom dan druk maken om blanken die bij een specifieke demonstratie verzocht worden achteraan te lopen?
Als het ze niet bevalt kunnen ze gewoon vertrekken hé.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 5 juli 2020 @ 18:04:44 #233
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193945709
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom dan druk maken om blanken die bij een specifieke demonstratie verzocht worden achteraan te lopen?
Als het ze niet bevalt kunnen ze gewoon vertrekken hé.
Omdat het exact is waar ze tegen strijden en het ook nog eens erg contraproductief werkt.

Ik heb een hekel aan diefstal dus jat ik een wapen om mezelf te verdedigen. Zo komt het een beetje over _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 5 juli 2020 @ 18:09:05 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193945761
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Omdat het exact is waar ze tegen strijden en het ook nog eens erg contraproductief werkt.
Dan moeten ze maar leren dat het contraproductief werkt.
Als er weer allemaal blanken vooraan gestaan hadden was het ook niet goed geweest, dat waren dan de whitey-helpers geweest die weer vooraan moesten staan.

Dit keer is dit gewoon de stok om mee te slaan.
Ze zouden het voor de lol eens om moeten draaien, dan wordt iig heel snel duidelijk hoeveel racisme er nog in het land is, want dan zou het "Ze weten in ieder geval hun plaats" reacties regenen op social media en sommige fora.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 juli 2020 @ 18:11:04 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193945804
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan diefstal dus jat ik een wapen om mezelf te verdedigen. Zo komt het een beetje over _O-
Overigens kan ik je diefstalvergelijking niet rijmen met dit verhaal.
Ze hebben niets illegaals gedaan, ze hebben niemand gedwongen, ze hebben verzocht
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 juli 2020 @ 18:13:29 #236
187702 RTR
Olbie
pi_193945854
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom ben je daar zo boos over maar hoor ik je niet verontwaardigd zijn over het feit dat zwarte Amerikanen 66 jaar geleden op geen andere plek mochten zitten dan achterin de bus, en dat was niet een eenmalig iets bij een demonstratie, dat was permanent, wetgeving.

Maar poeh poeh, een paar blanken die vrijwillig meelopen in een demonstratie moeten achteraan staan, drama joh, heb je de demonstratie daarom verlaten? Omdat je niet vooraan mocht staan?
Weet je wat ze daarmee wel voorkomen hebben? Dat het weer allerlei blanken waren die zogenaamd voor anderen beter wisten hoe het zou moeten zijn.

Maar ik snap niet waarom je je er druk over maakt, dat mensen die vrijwillig naar een demonstratie gaan waar jij nooit naartoe zou gaan op een plek moeten staan die jou niet bevalt.
Het is wel grappig dat je je er zo druk over maakt, niet het slachtoffer, en degenen die volgens jou wel het "slachtoffer" zijn van dit "racisme" interesseert het duidelijk ook geen reet, want ze zijn er vrijwillig en blijven ook vrijwillig.
Omdat het hypocriet tot op het bot is en ze keihard door de mand vallen.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193945888
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom ben je daar zo boos over maar hoor ik je niet verontwaardigd zijn over het feit dat zwarte Amerikanen 66 jaar geleden op geen andere plek mochten zitten dan achterin de bus, en dat was niet een eenmalig iets bij een demonstratie, dat was permanent, wetgeving.

Maar poeh poeh, een paar blanken die vrijwillig meelopen in een demonstratie moeten achteraan staan, drama joh, heb je de demonstratie daarom verlaten? Omdat je niet vooraan mocht staan?
Weet je wat ze daarmee wel voorkomen hebben? Dat het weer allerlei blanken waren die zogenaamd voor anderen beter wisten hoe het zou moeten zijn.

Maar ik snap niet waarom je je er druk over maakt, dat mensen die vrijwillig naar een demonstratie gaan waar jij nooit naartoe zou gaan op een plek moeten staan die jou niet bevalt.
Het is wel grappig dat je je er zo druk over maakt, niet het slachtoffer, en degenen die volgens jou wel het "slachtoffer" zijn van dit "racisme" interesseert het duidelijk ook geen reet, want ze zijn er vrijwillig en blijven ook vrijwillig.
Er zijn ook mensen die liever achterin de bus zitten, daar gaat het natuurlijk niet om. Het gaat erom dat het scheiden op huidskleur of ras bij heel veel mensen om hele goede redenen heel gevoelig ligt. Dat is niet iets wat je andersom kunt doen en dan is het allemaal OK, er is voor mij en vele anderen maar één optie en dat is iedereen gelijk en huidskleur mag er niet toe doen.

Vervolgens zijn er twee groepen die daar anders over denken. Neonazi's en BLM/KOZP-figuren, die dan ook verdacht veel op elkaar lijken. Akwasi heeft dit weekend nog verklaard dat hij bij het Herrenvolk hoort en we ons allemaal vereerd moeten voelen om met hem in een ruimte te zijn. Los van de verwerpelijkheid van die rassenleer, ze zijn erop uit om tweedracht te zaaien, blank en zwart tegen elkaar op te zetten en mensen altijd een bedenking mee te gevan als ze iemand van een andere kleur tegenkomen. Daar is dit een enkele uitdrukking van en die deugt dus ook van geen kant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 5 juli 2020 @ 18:15:58 #238
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193945909
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Overigens kan ik je diefstalvergelijking niet rijmen met dit verhaal.
Ze hebben niets illegaals gedaan, ze hebben niemand gedwongen, ze hebben verzocht
Racisme met racisme bestrijden. Dommer wordt het niet ; en als je er schaapachtig bij gaat zitten toekijken ben je zelf geen haar beter. Verzocht of niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_193945962
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom ben je daar zo boos over maar hoor ik je niet verontwaardigd zijn over het feit dat zwarte Amerikanen 66 jaar geleden op geen andere plek mochten zitten dan achterin de bus, en dat was niet een eenmalig iets bij een demonstratie, dat was permanent, wetgeving.

Maar poeh poeh, een paar blanken die vrijwillig meelopen in een demonstratie moeten achteraan staan, drama joh, heb je de demonstratie daarom verlaten? Omdat je niet vooraan mocht staan?
Weet je wat ze daarmee wel voorkomen hebben? Dat het weer allerlei blanken waren die zogenaamd voor anderen beter wisten hoe het zou moeten zijn.

Maar ik snap niet waarom je je er druk over maakt, dat mensen die vrijwillig naar een demonstratie gaan waar jij nooit naartoe zou gaan op een plek moeten staan die jou niet bevalt.
Het is wel grappig dat je je er zo druk over maakt, niet het slachtoffer, en degenen die volgens jou wel het "slachtoffer" zijn van dit "racisme" interesseert het duidelijk ook geen reet, want ze zijn er vrijwillig en blijven ook vrijwillig.
Gokje, omdat we hier in het Nederland van nu leven waar dit gebeurt en niet in het Amerika van 66 jaar geleden waar heel andere dingen gebeurden waarmee wij hier nu (onze misschien op huidskleuren van daar, toen gelijkende tintje ten spijt) allemaal NIETS te maken hebben. 8)7 |:(

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan moeten ze maar leren dat het contraproductief werkt.
Als er weer allemaal blanken vooraan gestaan hadden was het ook niet goed geweest, dat waren dan de whitey-helpers geweest die weer vooraan moesten staan.

Dit keer is dit gewoon de stok om mee te slaan.
Ze zouden het voor de lol eens om moeten draaien, dan wordt iig heel snel duidelijk hoeveel racisme er nog in het land is, want dan zou het "Ze weten in ieder geval hun plaats" reacties regenen op social media en sommige fora.
Hoe kom je daar dan weer bij? Als zelfverklaarde anti-racisten zelf geen superracistisch onderscheid zouden maken, iedereen gewoon als mens en niet als kleur zouden benaderen en gewoon zouden laten gaan staan waar zij zelf willen dan zou dat in ieder geval in lijn met die claim van anti-racisme zijn in plaats van er direct tegenstrijdig mee te zijn.

Het probleem hier Leandra, is dat deze mensen niet anti-racistisch maar juist ultra-racistisch zijn. 8)7 |:(
pi_193945981
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom ben je daar zo boos over maar hoor ik je niet verontwaardigd zijn over het feit dat zwarte Amerikanen 66 jaar geleden op geen andere plek mochten zitten dan achterin de bus, en dat was niet een eenmalig iets bij een demonstratie, dat was permanent, wetgeving.

Dat heeft er niks mee te maken. Dankzij de oprechte strijd van MLK en anderen is daar terecht een eind aan gemaakt. Zwarten hebben nu dezelfde rechten als blanken. Maar voor de huidige generatie is dat niet genoeg, die willen privileges en uiteindelijk zelfs heersen over blanken..wraak nemen. Dat is niet echt zuiver he. En iedere vorm van tegengas wordt weggezet als racisme.
  zondag 5 juli 2020 @ 18:25:04 #241
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_193946053
Die Akwasi lijdt gewoon echt aan waanbeelden oid. Zo'n figuur zou je moeten opnemen in een gesloten inrichting voordat hij echt fysieke schade aanricht.
pi_193946127
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Akwasi lijdt gewoon echt aan waanbeelden oid. Zo'n figuur zou je moeten opnemen in een gesloten inrichting voordat hij echt fysieke schade aanricht.
Sluit hem op vanaf half november tot 6 december. Kunnen de zwarte pieten veilig over straat.
pi_193946209
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom ben je daar zo boos over maar hoor ik je niet verontwaardigd zijn over het feit dat zwarte Amerikanen 66 jaar geleden op geen andere plek mochten zitten dan achterin de bus, en dat was niet een eenmalig iets bij een demonstratie, dat was permanent, wetgeving.

Maar poeh poeh, een paar blanken die vrijwillig meelopen in een demonstratie moeten achteraan staan, drama joh, heb je de demonstratie daarom verlaten? Omdat je niet vooraan mocht staan?
Weet je wat ze daarmee wel voorkomen hebben? Dat het weer allerlei blanken waren die zogenaamd voor anderen beter wisten hoe het zou moeten zijn.

Maar ik snap niet waarom je je er druk over maakt, dat mensen die vrijwillig naar een demonstratie gaan waar jij nooit naartoe zou gaan op een plek moeten staan die jou niet bevalt.
Het is wel grappig dat je je er zo druk over maakt, niet het slachtoffer, en degenen die volgens jou wel het "slachtoffer" zijn van dit "racisme" interesseert het duidelijk ook geen reet, want ze zijn er vrijwillig en blijven ook vrijwillig.
Zou dat heel misschien te maken kunnen hebben met het feit dat WIJ hier in NL geen ene fuck te maken hebben (gehad) met die wetgeving? Die bovendien inmiddels allang is afgeschaft. En dat het hier gaat over het discrimineren van blanken NU hier in NL?

Dat die useful idiots zich voor dergelijke onzin laten lenen, betekent NIET dat wij (andersdenkenden) daar niet iets over mogen zeggen @Leandra, hoe graag je dat misschien ook zou willen. Recht is recht en krom is krom. Anti-blank racisme is óók gewoon ordinaire discriminatie en racisme.
  zondag 5 juli 2020 @ 18:41:25 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193946274
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Racisme met racisme bestrijden. Dommer wordt het niet ; en als je er schaapachtig bij gaat zitten toekijken ben je zelf geen haar beter. Verzocht of niet.
Nou nee, zo simpel is het niet.
Maar degenen die zich hier wel druk over maken zijn juist weer niet degenen die zich er druk over maken als een niet-blanke het slachtoffer van racisme is.

Dus of je erkent dat er racisme is en dan heb je wat mij betreft alle recht van spreken of je ontkent het en dan moet je ook niet spontaan doen alsof dit wel racisme is, voor het eerst, in Nederland.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193946361
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, zo simpel is het niet.
Maar degenen die zich hier wel druk over maken zijn juist weer niet degenen die zich er druk over maken als een niet-blanke het slachtoffer van racisme is.

Dus of je erkent dat er racisme is en dan heb je wat mij betreft alle recht van spreken of je ontkent het en dan moet je ook niet spontaan doen alsof dit wel racisme is, voor het eerst, in Nederland.
Je kletst onzin echt!
  zondag 5 juli 2020 @ 18:49:02 #246
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_193946364
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Overigens kan ik je diefstalvergelijking niet rijmen met dit verhaal.
Ze hebben niets illegaals gedaan, ze hebben niemand gedwongen, ze hebben verzocht
Meten met 2 maten :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 5 juli 2020 @ 18:50:58 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193946397
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:48 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Je kletst onzin echt!
Whut je mag wel moord en brand roepen dat dit racisme is, maar verder overdrijven ze maar als het gaat om racisme in NL?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zondag 5 juli 2020 @ 18:51:11 #248
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193946402
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, zo simpel is het niet.
Maar degenen die zich hier wel druk over maken zijn juist weer niet degenen die zich er druk over maken als een niet-blanke het slachtoffer van racisme is.

Dus of je erkent dat er racisme is en dan heb je wat mij betreft alle recht van spreken of je ontkent het en dan moet je ook niet spontaan doen alsof dit wel racisme is, voor het eerst, in Nederland.
:? Het is wél zo simpel. Je bestrijdt vuur ook niet met vuur en al helemáál niet bij zo'n gevoelig onderwerp dat nu óók nog eens onder een vergrootglas ligt.

Dat laatste is een matige stropop. Er is wel degelijk racisme in Nederland, als je hier iets van vindt betekent dat toch niet automatisch dat je zoiets ontkent?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 5 juli 2020 @ 18:52:07 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193946420
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Meten met 2 maten :Y
Ja, een misdrijf met een vrijwillige actie vergelijken, en nee, degenen die achteraan liepen waren geen arme slachtoffers die verdediging nodig hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 juli 2020 @ 18:52:42 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193946430
quote:
2s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

:? Het is wél zo simpel. Je bestrijdt vuur ook niet met vuur en al helemáál niet bij zo'n gevoelig onderwerp dat nu óók nog eens onder een vergrootglas ligt.

Dat laatste is een matige stropop. Er is wel degelijk racisme in Nederland, als je hier iets van vindt betekent dat toch niet automatisch dat je zoiets ontkent?
Ehmmm... kijk eens hoe ze in de natuur vuur bestrijden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')