En waar hoorde je dat precies?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hoorde zojuist dat Van der Gijp en Derksen een andere presentator aangeboden hebben gekregen.
Naar verluid iemand tegen wie ze geen nee konden zeggen
Wie? Wie? Wie? En waar hoorde je dat?quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hoorde zojuist dat Van der Gijp en Derksen een andere presentator aangeboden hebben gekregen.
HAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is heel selectief natuurlijk, er is zoveel narigheid in de geschiedenis waar je bij stil kan staan. Waarom dan het slavernijverleden eruit pikken. Oh ja, om lekker in een slachtofferrol te kruipen, of een rol van aanklager.. whatever. Het is 300 tot 400 jaar geleden en hun nazaten hebben een heerlijk leventje in het welvarende Nederland. Of zouden zij liever in een hutje in de rimboe zitten en iedere dag 10 km lopen voor een emmer water.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:34 schreef NoPicNic het volgende: [..] Omdat heel veel witte VI-kijkers geen historisch besef hebben en blijven wegkijken en ontkennen.
Flauw woordgrapje op de radioquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wie? Wie? Wie? En waar hoorde je dat?
quote:
Wat domquote:Op woensdag 1 juli 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen nee =/= Genee (lol)quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dan snap ik de grap niet. Leg 'm maar niet uit.
Geen nee...quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen nee.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Naar verluidt*quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
Wat ben jij dom zeg!quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jezus allemachtig wat flauw. Eigenlijk ben ik blij dat ik hem niet snapte.
JA voor racisme.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
@Dummie2.1quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Twee keer onzin in 1 zin maar goed, het hebben van een andere mening is toegestaan in dit landquote:Op woensdag 1 juli 2020 17:39 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Omdat veel witte mensen zich racistisch uitlaten hetgeen kan worden teruggeleid tot de slavernij.
Lekker negeren die langspeelplaat.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Twee keer onzin in 1 zin maar goed, het hebben van een andere mening is toegestaan in dit land
Huh?quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:39 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Omdat veel witte mensen zich racistisch uitlaten hetgeen kan worden teruggeleid tot de slavernij.
Ik snapte um ook niet hoor.quote:Op woensdag 1 juli 2020 17:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jezus allemachtig wat flauw. Eigenlijk ben ik blij dat ik hem niet snapte.
Wytzequote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
Dat zou nog eens wat zijnquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar ze geen nee tegen kunnen zeggen
Geen Nee
Wilfred Geen Nee
quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, spijker, kop. Duidelijker dan dit wordt het niet!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 04:37 schreef Lyrebird het volgende:
Daar waar Derksen en Gijp altijd op hun talenten terug kunnen vallen (Derksen - er met gestrekt been in gaan / Gijp - keihard om foute grappen lachen) moet Genee het vooral van hard werken hebben. Genee is geen natuurtalent.
Daar waar Derksen en Gijp drommels goed weten waar ze niet goed in zijn (alhoewel die show waar Derksen oud-voetballers interviewde tenenkrommend was), kan Genee dat niet. Hij is bijvoorbeeld geen goede journalist. Is niet erg, maar hij weet dat zelf niet.
Bij de laatste show heeft hij zichzelf ook weer overschat. Hij wilde te veel zelf doen terwijl hij hulp in had moeten roepen en juist afstand had moeten nemen. En dat werd in Op1 ook erg duidelijk, hij gaf het ook toe.
Genee is geen eng mannetje. Hij wil alleen te veel.
Idd. Goeie conclusiequote:Op woensdag 1 juli 2020 22:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zo, spijker, kop. Duidelijker dan dit wordt het niet!
Laffing out loudquote:Op woensdag 1 juli 2020 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar ze geen nee tegen kunnen zeggen
Geen Nee
Wilfred Geen Nee
Toen zei Johan al "bedeen".quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kunnen we dat racisme debat loslaten en weer VI filmpjes bekijken?
Gvdquote:Op donderdag 2 juli 2020 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nope. Wij zijn getuige van de val van een mediaheld.quote:
Jaarsalaris: ZESHONDERDDUIZEND EUROquote:Op donderdag 2 juli 2020 10:00 schreef NoPicNic het volgende:
Imca Marina sluit huwelijk René van der Gijp
https://www.mediacourant.(...)k-rene-van-der-gijp/
Welke vrouw wil nou met een vent trouwen die de hele dag alleen maar op de bank wil liggen voor 'filmpje kijken'?
Welke vrouw wil nou trouwen met een vent die de hele dag op internet zijn beklag doet om een voor hem irrelevant programma.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:00 schreef NoPicNic het volgende:
Welke vrouw wil nou met een vent trouwen die de hele dag alleen maar op de bank wil liggen voor 'filmpje kijken'?
Gijp woont in een villa met een behoorlijk zwembad en dikke portemonnee. Daarnaast heeft hij prima gevoel voor humor.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:00 schreef NoPicNic het volgende:
ZIjn er ook dagen waarin je je niet als een compleet doorgeslagen debiel gedraagt?quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:00 schreef NoPicNic het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij neem je het toch iets te letterlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2020 12:07 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet belangrijk maar jij vindt die idioten van VI een levensinvulling.
Free @tong80quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:00 schreef NoPicNic het volgende:
Quickquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Excelsior staat als één man achter Johan Derksen?![]()
![]()
Doe dit maar niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2020 13:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Is toch een aardige kerel? Lijkt me ook een hele lieve man.quote:Op donderdag 2 juli 2020 10:00 schreef NoPicNic het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ja klopt, Cisse heeft zelfs een lans gebroken voor het sinterklaasfeest.quote:Op donderdag 2 juli 2020 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
En daar kraaide geen haan naar. Cisse heeft het nog voor Feyenoord opgenomen toen met dat zogenaamde racisme met die opblaasbananen. Maar o wat een racistisch land leven wij in!
quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja klopt, Cisse heeft zelfs een lans gebroken voor het sinterklaasfeest.
wtfquote:Op donderdag 2 juli 2020 15:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.mediacourant.(...)houten-een-verrader/
Iemand deze al gepost
Die man is wel echt heel zielig aan het worden.quote:Wilfred Genee is zeer teleurgesteld in Dennis Schouten. De Veronica Inside-presentator vindt dat zijn tv-pupil het meer voor hem had moeten opnemen tijdens de rel rondom zijn voetbaltalkshow.
Wilfriet die vindt dat iemand voor hem op had moeten komen vind ik wel humor.quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
[..]
Die man is wel echt heel zielig aan het worden.
Ja, het begint genante vormen aan te nemen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
[..]
Die man is wel echt heel zielig aan het worden.
Ook datquote:Op donderdag 2 juli 2020 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wilfriet die vindt dat iemand voor hem op had moeten komen vind ik wel humor.
Hij had bij Op1 ook verwacht dat iedereen het gezellig met hem eens zou zijn. Wereldvreemde Genee is er stellig van overtuigd dat hij het goed heeft aangepakt. Dat krijg je als je de hele dag naast sidekicks zit die alleen maar HA HA HA roepen.quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wilfriet die vindt dat iemand voor hem op had moeten komen vind ik wel humor.
Hij is niet zozeer wereldvreemd, denk dat het eerder ligt aan een te groot ego en gebrek aan zelfreflectie. En ik verdenk mevrouw Genee ervan dat zij het er voor hem niet beter op heeft gemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij had bij Op1 ook verwacht dat iedereen het gezellig met hem eens zou zijn. Wereldvreemde Genee is er stellig van overtuigd dat hij het goed heeft aangepakt. Dat krijg je als je de hele dag naast sidekicks zit die alleen maar HA HA HA roepen.
Had Cisse geen lange teen?quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja klopt, Cisse heeft zelfs een lans gebroken voor het sinterklaasfeest.
Die ene sidekick is echt heel erg. Die kan ook nooit z'n bek houden.quote:Op donderdag 2 juli 2020 16:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij had bij Op1 ook verwacht dat iedereen het gezellig met hem eens zou zijn. Wereldvreemde Genee is er stellig van overtuigd dat hij het goed heeft aangepakt. Dat krijg je als je de hele dag naast sidekicks zit die alleen maar HA HA HA roepen.
Bronquote:Op donderdag 2 juli 2020 18:48 schreef RipCity het volgende:
Dennis Schouten ook al gekicked door Talpa omdat jan en hij Alice een tranny noemde en zij daarna bij talpa ging klagen en eiste dat die ontslagen zou worden![]()
Manmanman.
Vertelde die gisteravond in gs show.quote:
Adquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:52 schreef RipCity het volgende:
‘Veronica Inside moet doorgaan zonder Genee’
https://www.ad.nl/show/ve(...)nder-genee~a80ba031/
quote:Op vrijdag 3 juli 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtf, waar zoek jij allemaal naar joh
En wat heeft dat met VI te maken.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
ADquote:Op vrijdag 3 juli 2020 10:52 schreef RipCity het volgende:
‘Veronica Inside moet doorgaan zonder Genee’
https://www.ad.nl/show/ve(...)nder-genee~a80ba031/
Wat is er zo gek aan? Gewoon een lezerspoll. Denk zelf dat Genee niet meer terugkomt maar dat VI doorgaat met iemand anders.quote:
Zou zonde zijn. VI en Genee horen bij elkaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is er zo gek aan? Gewoon een lezerspoll. Denk zelf dat Genee niet meer terugkomt maar dat VI doorgaat met iemand anders.
Jammer is het wel ja, maar zijn optreden bij Op1 heeft mij duidelijk gemaakt dat hij definitief is overgelopen naar het kamp dat vindt dat je 'niet alles kan zeggen' Oprecht kwam het niet op mij over, hij bukt gewoon met het oog op zijn carrière. Maar als Genee vindt dat je niet alles meer kan zeggen, hoe moet je dan de chemie terugkrijgen bij VI. Zie ik niet voor me eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zou zonde zijn. VI en Genee horen bij elkaar.
Hij vindt denk ik niet daadwerkelijk dat je niet alles meer kan zeggen, maar hij gedraagt zich ernaar met inderdaad het oog op zijn carrière.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jammer is het wel ja, maar zijn optreden bij Op1 heeft mij duidelijk gemaakt dat hij definitief is overgelopen naar het kamp dat vindt dat je 'niet alles kan zeggen' Oprecht kwam het niet op mij over, hij bukt gewoon met het oog op zijn carrière. Maar als Genee vindt dat je niet alles meer kan zeggen, hoe moet je dan de chemie terugkrijgen bij VI. Zie ik niet voor me eigenlijk.
Wat ik matig vind is hoe hij die laatste flopshow heeft aangepakt. Waarom Dries Boussatta was uitgenodigd is mij een raadsel, dat vrouwtje had het prima alleen afgekund. Verder had hij volgens mij best in de show duidelijk kunnen maken dat VI niet racistisch is, zonder die rare move van aanklager spelen. Zelf noemt hij het 'mediator', maar een mediator is onpartijdig en zo stelde hij zich niet op. Vreemd mannetje met een veel te groot ego.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij vindt denk ik niet daadwerkelijk dat je niet alles meer kan zeggen, maar hij gedraagt zich ernaar met inderdaad het oog op zijn carrière.
Erg matig.
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het afvallen van het blad VI door Johan Derksen het absolute dieptepunt..quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Begrijp het ook wel. Een programma als VI werkt gewoon niet al te best in deze tijd, maar precies dat maakte het zo vermakelijk. Lelijke witte oude mannen die hun ongefundeerde mening geven, het is leuk om naar te kijken maar het wordt allemaal veel te veel opgeblazen wat ze doen.
Neem dat Renate vd Gijp grapje, dat vond ik oprecht veel te ver gaan maar in de sportkantine had ik hem denk ik wel leuk gevonden.
Het is gewoon jammer.
Ik vond dat Renate van der Gijp grapje gewaagd maar niet te ver gaan. De linkse media dringen ons op wat wij 'normaal' moeten vinden, terwijl ik iemand die zich laat ombouwen nog steeds niet normaal vind. Ze moeten dat verder zelf weten, als hij/zij daar gelukkig van wordt prima. Maar ga mij niet opdringen dat het normaal is. Daar mag je best een grapje over maken. Je bent als minderheid pas echt goed bezig wanneer je grappen kan incasseren.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Begrijp het ook wel. Een programma als VI werkt gewoon niet al te best in deze tijd, maar precies dat maakte het zo vermakelijk. Lelijke witte oude mannen die hun ongefundeerde mening geven, het is leuk om naar te kijken maar het wordt allemaal veel te veel opgeblazen wat ze doen.
Neem dat Renate vd Gijp grapje, dat vond ik oprecht veel te ver gaan maar in de sportkantine had ik hem denk ik wel leuk gevonden.
Het is gewoon jammer.
Welke zender bedoel je?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:29 schreef Houniet het volgende:
Wat loopt die Gullit nou weer te janken op de radio. We zijn echt aan het doordraaien.
De wereld is kapot. Ik keek net op Facebook een filmpje van een goochelaar en het enige commentaar ging over de manier waarop hij het meisje instructies gafquote:Op vrijdag 3 juli 2020 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is gewoon jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |