abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193868424
Martien Meiland. Een naam die je zo op het eerste gezicht niet direct zal herkennen.
Tot je de sleutelwoorden: Ik Vertek, kasteel, homo, dochters en hysterie hoort...

Hij is inmiddels voor de 3e keer met 'zijn Erica' getrouwd en ze hebben weer een kasteel gekocht om op te lappen.

De afleveringen van 'Chateau Meiland' zijn hier terug te kijken *O* _O-

pi_193888404
https://www.mediacourant.(...)ijn-heel-geldbelust/

Het gaat weer lekker gezellig door....toch opvallend dat letterlijk iedere werknemer van de Meilandjes met grote bonje en ruzie vertrekt...
pi_193889513
Nadege :') Ze is opeens wel veel in het ''nieuws'' zeg.

In de show constant janken dat ze de Meilandjes mist omdat ze weer naar NL vertrekken, mocht mee op vakantie en heeft volgens mij een passend loon ontvangen voor de taken die ze doet. Nu zijn het opeens geldwolven :')
Moeten zij weten
pi_193890006
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:24 schreef H0D3NPYL het volgende:

In de show constant janken dat ze de Meilandjes mist omdat ze weer naar NL vertrekken, mocht mee op vakantie en heeft volgens mij een passend loon ontvangen voor de taken die ze doet. Nu zijn het opeens geldwolven :')
Afgunst doet veel. En alsof je daar naar kijkt om te zien hoe zij de was staat te vouwen.. as if :|W
pi_193890129
Ja dat zal allemaal best maar ik denk persoonlijk dan toch dat het niet zomaar uit de lucht komt vallen. Ze is al de zoveelste inmiddels die ruzie met de familie heeft gekregen... en als je nagaat...hoeveel vrienden hebben ze eigenlijk in die familie..ik heb behalve die zus en die moeder, wat familie is, ze nog nooit over vrienden gehoord of ze gezien...die familie is volgens mij totaal niet wat het lijkt denk ik inmiddels. Ik vond ze eerst ook geweldig, maar daar ben ik wel van ontwaakt in elk geval.
pi_193891022
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2020 15:14 schreef Eagles89 het volgende:
Ja dat zal allemaal best maar ik denk persoonlijk dan toch dat het niet zomaar uit de lucht komt vallen. Ze is al de zoveelste inmiddels die ruzie met de familie heeft gekregen... en als je nagaat...hoeveel vrienden hebben ze eigenlijk in die familie..ik heb behalve die zus en die moeder, wat familie is, ze nog nooit over vrienden gehoord of ze gezien...die familie is volgens mij totaal niet wat het lijkt denk ik inmiddels. Ik vond ze eerst ook geweldig, maar daar ben ik wel van ontwaakt in elk geval.
Er zijn wel eens vrienden/familie over de vloer geweest maar werden ook minimaal in beeld gebracht.
Moeten zij weten
pi_193902250
Stop making stupid people famous. Thank you.
pi_193902523
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:24 schreef H0D3NPYL het volgende:

Dit ja, en er is als ondernemer niets mis om geldbel(w)ust te zijn.
Altijd dat gezeik van werknemers als de 'baas' veel verdient.

Betalen de werknemers ook de 'baas' terug als hij verlies draait?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2020 10:18:14 ]
  dinsdag 7 juli 2020 @ 20:32:35 #9
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193979750
Ik las dat Nadège in een artikel van telegraaf zei: "Ik zag ze als mijn familie, waarom hebben ze dit zo gedaan?". Nu kan ik de context niet lezen omdat het premium is, maar ik denk bij deze uitspraak wel: ze heeft gelijk.

Ik snap dat ze de huishoudster is. Maar haar verhaal kennende (wat gedeeld is met heel Nederland), denk ik ook: daat kun je toch rekening mee houden? Had haar dan als 'slechts' personeel behandeld, maar eerst de indruk geven dat ze familie is, en dan ijskoud lozen (ook al krijgt ze wel salaris), dan snap ik wel dat Nadège in de war raakt en boos wordt. Ik denk echt wel dat ze anders gereageerd was als ze echt alleen als huishoudster was behandeld. Is vaak ook de reden waarom grote sterren geen vriendjes worden met huispersoneel. Scheelt gezeik als dit.
With love :*
pi_193987212
Als ik het goed begrepen heb is er helemaal geen sprake van ontslag.
Haar contract loopt af in augustus en wordt gewoon niet verlengd. Ondanks dat ze door Corona maatregelen niet meer kan komen wordt ze tot einde contract doorbetaald.
Als dat zo is snap ik niet waarom ze zeurt.
pi_193987370
Nadege heeft nogal een gecompliceerd verleden. Ze is als baby door haar moeder afgestaan aan haar grootouders en haar moeder heeft nooit meer contact met haar gezocht. Tegenwoordig woont haar moeder een paar straten verder maar Nadege heeft geen contact met haar want 'als ze van me zou houden had ze me nooit weggegeven".

Ik denk dat Nadege best eenzaam was en nu echt het gevoel had ergens bij te horen en geaccepteerd te zijn en dat de 'afwijzing' van de Meilandjes veel oud zeer naar boven heeft gehaald.

Voor haar gevoel zal het zijn dat ze 'weer een familie' verliest. En weer eenzaam achterblijft. Vanuit dat perspectief gezien is het logisch dat ze gekwetst is. Meer dan gekwetst zelfs. Terwijl de Meilandjes en wij het gewoon zien als een dienstverband dat om logische redenen beëindigd wordt.

Staat buiten kijf dat de Meilandjes wel heel veel ruzie hebben met mensen om zich heen.
pi_193987508
Uiteindelijk is Nadege wel meer geweest dan alleen de huishoudster. Ze mocht mee op vakantie en maakte veelvuldig deel uit van de show. Dan moet je haar ook als zodanig belonen en goed blijven behandelen.

Het is een mens geen wegwerpartikel.
blablablabla
pi_193987698
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:02 schreef Elan het volgende:
Uiteindelijk is Nadege wel meer geweest dan alleen de huishoudster. Ze mocht mee op vakantie en maakte veelvuldig deel uit van de show. Dan moet je haar ook als zodanig belonen en goed blijven behandelen.

Eens.
pi_193987824
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:02 schreef Elan het volgende:

Dus ze moeten haar jarenlang doorbetalen ondanks dat ze verhuizen en dat er nu geen werk meer is?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193987843
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:19 schreef RipCity het volgende:

[..]

Dus ze moeten haar jarenlang doorbetalen ondanks dat ze verhuizen en dat er nu geen werk meer is?
Dat beweert niemand?
pi_193987883
quote:

[..]

Dat claim ik nergens.
blablablabla
pi_193987904
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat claim ik nergens.
Maar wat moeten ze dan wel doen om haar tevreden te stellen? Ze betalen haar contract door tot eind augustus en toen begon ze zelf meteen op haar fb pagina te communiceren en schande te spreken over de familie.. Ze had ook nog een keer naar hun toe kunnen gaan om het uit te praten?
pi_193987910
Het is natuurlijk niet slim geweest van Nadege dat ze zo tekeer ging op haar FB. Als ze zich rustig had gehouden hadden de aankomende nieuwe eigenaren haar misschien wel mee overgenomen of een andere BB waar ze had kunnen gaan werken. Dat heeft ze nu wel voor zichzelf verpest.

Ze was een goede en betrouwbare hulp.
pi_193987932
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:42 schreef Clubman het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is er helemaal geen sprake van ontslag.
Haar contract loopt af in augustus en wordt gewoon niet verlengd. Ondanks dat ze door Corona maatregelen niet meer kan komen wordt ze tot einde contract doorbetaald.
Als dat zo is snap ik niet waarom ze zeurt.
Omdat het haar stiekem niet om geld gaat, maar om de manier waarop er afscheid van haar is genomen. Is wel vaker zo bij familieruzies.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2020 12:29:53 ]
pi_193987939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:25 schreef RipCity het volgende:

[..]

Maar wat moeten ze dan wel doen om haar tevreden te stellen? Ze betalen haar contract door tot eind augustus en toen begon ze zelf meteen op haar fb pagina te communiceren en schande te spreken over de familie.. Ze had ook nog een keer naar hun toe kunnen gaan om het uit te praten?
Haar contract als huidhoudster ja, ze was uiteindelijk vast onderdeel van de show en als De Meilandjes daar luttele tonnen voor incasseren behoort haar daar ook een deel van toe.
blablablabla
pi_193987986
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Omdat het haar niet om geld gaat, maar om de manier waarop er afscheid van haar is genomen.
Ja ze zijn een behoorlijk innige vriendschap aangegaan die uiteindelijk nooit oprecht was van hun kant maar puur om de show op te leuken. Nu Frankrijk niet meer relevant is geldt dat ook voor Nadege en zullen ze ongetwijfeld op zoek gaan naar (goedkope) nieuwe figuranten.

Ik vond Martien die haar huilen of emotie na deed ook misselijkmakend trouwens.
blablablabla
pi_193987992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Haar contract als huidhoudster ja, ze was uiteindelijk vast onderdeel van de show en als De Meilandjes daar luttele tonnen voor incasseren behoort haar daar ook een deel van toe.
Ja maar ze hadden haar toch een nieuwe parketvloer gegeven, dus ze moet niet klagen. Aldus Martien Meiland :X
pi_193988008
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja ze zijn een behoorlijk innige vriendschap aangegaan die uiteindelijk nooit oprecht was van hun kant maar puur om de show op te leuken. Nu Frankrijk niet meer relevant is geldt dat ook voor Nadege en zullen ze ongetwijfeld op zoek gaan naar (goedkope) nieuwe figuranten.

Martien is gewoon een valse nicht.
pi_193988027
Niet vergeten dat er een heel productieteam achter zit he. TV is nepper dan je denkt. Als er iemand is die eventueel een extraatje aan Nadege zou moeten uitbetalen, is dat Talpa, niet de Meilandjes.
Moeten zij weten
pi_193988062
Al die mensen die blijven denken dat het om geld gaat in plaats van gekwetstheid. :')
pi_193988114
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:39 schreef Chia het volgende:
Al die mensen die blijven denken dat het om geld gaat in plaats van gekwetstheid. :')
Wellicht niet alleen, maar toch:
quote:
Ook Nadège heeft nooit een extraatje gekregen. “Ik vraag nooit iets, maar ze hebben veel geld over mijn rug verdiend. Ik denk dat het eerlijk was geweest als ze me daar ook iets voor hadden betaald.”
Moeten zij weten
pi_193988131
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:43 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Wellicht niet alleen, maar toch:
[..]

Mensen wenden vaker dan je denkt geld voor als reden terwijl het ze eigenlijk alleen maar om een stukje erkenning gaat.
pi_193988147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:39 schreef Chia het volgende:
Dat gaat vaak hand in hand. Zolang iets een vriendendienst betreft sta je er over het algemeen heel anders in financieel.
blablablabla
pi_193988384
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:43 schreef Chia het volgende:

[..]

Mensen wenden vaker dan je denkt geld voor als reden terwijl het ze eigenlijk alleen maar om een stukje erkenning gaat.
Inderdaad. Dat zie je bijvoorbeeld ook vaak in het programma Familiediner. Dat het meestal begint met een futiliteit maar dat er onderhuids veel andere dingen spelen.
  woensdag 8 juli 2020 @ 13:42:01 #30
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_193989164
Als je akkoord gaat met 1700 netto per maand moet je niet achteraf gaan zeiken.
pi_193989722
Zullen ze al kijkers hebben gehad bij het chateau?
Niemand is zo gek om dat voor meer dan 1 miljoen te kopen toch?
  woensdag 8 juli 2020 @ 16:06:00 #32
431496 girlnextdoor.
pi_193991620
quote:

[..]

Ik denk dat je de strekking van de discussie dan een beetje mist. Als dat contract idd tot augustus liep, is het logisch dat ze het niet verlengen. Wat wel verwijtbaar is, is dat de Meilandjes deden alsof ze familie was en haar nu laten vallen, zoals ze dat bij Carolien deden. Dit zou niet zo'n drama zijn geweest als ze Nadège gewoon als personeel hadden behandeld al die tijd.
pi_193992207
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:06 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik denk dat je de strekking van de discussie dan een beetje mist. Als dat contract idd tot augustus liep, is het logisch dat ze het niet verlengen. Wat wel verwijtbaar is, is dat de Meilandjes deden alsof ze familie was en haar nu laten vallen, zoals ze dat bij Carolien deden. Dit zou niet zo'n drama zijn geweest als ze Nadège gewoon als personeel hadden behandeld al die tijd.
Maar hoe laten ze haar vallen dan?! Ze hebben gewoon medegedeeld dat er geen werk is momenteel. Daarna ging ze kwaad naar huis en ging ze allemaal dingen lopen posten op fb.

Hoe is iemand vertellen dat er geen werk is ‘Laten vallen’’
pi_193992446
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:40 schreef RipCity het volgende:

[..]

Maar hoe laten ze haar vallen dan?! Ze hebben gewoon medegedeeld dat er geen werk is momenteel. Daarna ging ze kwaad naar huis en ging ze allemaal dingen lopen posten op fb.

Hoe is iemand vertellen dat er geen werk is ‘Laten vallen’’
Het punt is dat hun verstandhouding verder ging dan alleen werkgerelateerde zaken maar een vriendschap betrof. Of in elk geval ging het verder dan alleen werknemer vs werkgever.
blablablabla
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:06:00 #35
431496 girlnextdoor.
pi_193994635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Het punt is dat hun verstandhouding verder ging dan alleen werkgerelateerde zaken maar een vriendschap betrof. Of in elk geval ging het verder dan alleen werknemer vs werkgever.
Dit. Nadège heeft echt wel ervaring met het stoppen van werk gok ik zo, en dan kom je bij de meilandjes die (wellicht voor de kijkcijfers) doen alsof ze je grootste vriend zijn.
pi_193994883
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Oke maar hoe hadden de Meilandjes het dan moeten doen? Door laten werken? Meenemen naar Nederland?
Haar in het kasteel laten wonen?

Kan me ook niet voorstellen dat Nadege totaal niet wist dat dit er aan zat te komen. De verwachtingen waren bij Nadege hoger dan bij de Meilandjes. Dat ze op vakantie is mee geweest en er ook sprake was van een soort vriendschap wil niet zeggen dat zij verantwoordelijk zijn of blijven voor haar.

Dat voelt voor Nadege misschien heel hard en pijnlijk maar ik zie echt niet wat de Meilandjes hier zo verkeerd hebben gedaan.
pi_193994993
Nou om te beginnen kun je aan verwachtingsmanagement doen en niet iemand die je niet als familielid ziet wijsmaken dat ze deel is van de familie.
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:24:49 #38
431496 girlnextdoor.
pi_193995025
Heeft iemand het interview met Nadège gelezen? Zo ja, gaat het daarin om het verliezen van haar baan of om de familiaire band?

Edit: https://www.mediacourant.(...)iva-door-meilandjes/
Jaa okee, ik weet dat het mediacourant is, maar hier wordt gesteld dat het wel degelijk om die familiaire band ging. Weet iemand of dit inderdaad klopt?

[ Bericht 60% gewijzigd door girlnextdoor. op 08-07-2020 19:30:57 ]
pi_193995118
quote:

[..]

Het probleem is dat ze haar in de TV show maandenlang hebben doen geloven dat ze een volwaardig onderdeel was geworden van de groep, precies eigenlijk zoals Carolien destijds. En ze hebben letterlijk gezegd dat ze voor Nadege zouden zorgen, als in, dat ze zeker wilden weten dat bij verkoop Nadege haar baan zou behouden. Het bleken allemaal loze beloften, en na de bombastische exit van Carolien en van Jean Luc en dat gedoe met dat kledingmerk, zou het dan heel misschien niet gewoon aan die familie kunnen liggen?
pi_193995266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Oke maar hoe hadden de Meilandjes het dan moeten doen? Door laten werken? Meenemen naar Nederland?

Kan me ook niet voorstellen dat Nadege totaal niet wist dat dit er aan zat te komen. De verwachtingen waren bij Nadege hoger dan bij de Meilandjes. Dat ze op vakantie is mee geweest en er ook sprake was van een soort vriendschap wil niet zeggen dat zij verantwoordelijk zijn of blijven voor haar.

Dat voelt voor Nadege misschien heel hard en pijnlijk maar ik zie echt niet wat de Meilandjes hier zo verkeerd hebben gedaan.
Ze hadden haar veel meer buiten beeld kunnen houden net als andere werknemers. Niet letterlijk hoeven bestempelen als familie. Niet mee op vakantie hoeven nemen. Niet bij haar thuis hoeven komen.

Ze was zeer prominent aanwezig binnen het gezin en de show en vervolgens mag ze opdonderen en krijgt ze een fooitje mee voor haar huishoudelijke taken als ze niet meer nodig is. Echt heel liefde vol is dat toch niet te noemen.
blablablabla
pi_193995567
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
Heeft iemand het interview met Nadège gelezen? Zo ja, gaat het daarin om het verliezen van haar baan of om de familiaire band?

Edit: https://www.mediacourant.(...)iva-door-meilandjes/
Jaa okee, ik weet dat het mediacourant is, maar hier wordt gesteld dat het wel degelijk om die familiaire band ging. Weet iemand of dit inderdaad klopt?
_O- De Privé heeft Nadège exclusief gesproken in haar flatje in Limoges. De roddelbladen smullen er van.

Beter komt Talpa met een vervolg met alleen Nadege. Ik ga kijken.

edit: of een losstaande afl. bij Nadege in het nieuwe seizoen :P
Moeten zij weten
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:56:47 #42
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_193995650
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:30 schreef Eagles89 het volgende:
En ze hebben letterlijk gezegd dat ze voor Nadege zouden zorgen, als in, dat ze zeker wilden weten dat bij verkoop Nadege haar baan zou behouden
Dat kun je wel zeggen, maar dat was pre-corona. Het chateau heeft geen inkomsten en de vraag is of iemand het chateau nu wilt kopen. Ook in Frankrijk ligt het toerisme op zijn gat.

Neemt niet weg dat de Meilandjes vooral bezig zijn met de Meilandjes.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_193995683
Ik vind die Martien Meiland een nare man, althans, zo komt hij op mij over. Totaal niet liefdevol naar niemand. En dat overdreven gegil en geschreeuw de hele tijd, nee.

Ik kijk al heel lang niet meer.

Ik zie hem wel nog langskomen bij een ander programma (cash or trash)
pi_193996548
Augustus/september weer nieuwe afleveringen waarschijnlijk *O*
blablablabla
  Tettenkoning woensdag 8 juli 2020 @ 20:52:00 #45
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193996593
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
_O- De Privé heeft Nadège exclusief gesproken in haar flatje in Limoges. De roddelbladen smullen er van.

Beter komt Talpa met een vervolg met alleen Nadege. Ik ga kijken.

edit: of een losstaande afl. bij Nadege in het nieuwe seizoen :P
Wat is er zo boeiend aan Nadège dan?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning woensdag 8 juli 2020 @ 20:54:17 #46
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193996637
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Daar wilden de Meilandjes zelfs een inzamelingsactie voor starten? Maar Nadège wilde dat zelf niet?
  woensdag 8 juli 2020 @ 20:57:45 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193996712
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:54 schreef Nine. het volgende:

[..]

Daar wilden de Meilandjes zelfs een inzamelingsactie voor starten? Maar Nadège wilde dat zelf toch niet?
Die wilden een appartement voor haar kopen, vertelde Nadège zelf. Dat wilde ze niet.

Die inzamelingsactie voor het kasteel, kwam van een Nederlandse fan, dacht ik. Dat zag Nadège, geheel begrijpelijk, ook niet zitten. Dat is niet te onderhouden.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Tettenkoning woensdag 8 juli 2020 @ 21:07:50 #48
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193996905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Die wilden een appartement voor haar kopen, vertelde Nadège zelf. Dat wilde ze niet.

Die inzamelingsactie voor het kasteel, kwam van een Nederlandse fan, dacht ik. Dat zag Nadège, geheel begrijpelijk, ook niet zitten. Dat is niet te onderhouden.
Ah, oké.

Dat lijkt mij toch een behoorlijk genereus aanbod, een aanbod dat ze zelf heeft geweigerd. Daarnaast wordt haar salaris ook gewoon doorbetaald. Dan kun je toch moeilijk zeggen dat de Meilandjes haar hebben laten vallen. Wat wil je dan nog meer?
pi_193996976
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die wilden een appartement voor haar kopen, vertelde Nadège zelf.
Wat...
Bron?
blablablabla
pi_193997004
Die houten vloer voor haar appartement is trouwens met dat ingezamelde geld uit Nederland betaald. Niet door de Meilandjes.
blablablabla
pi_193997159
Waar kan ik Nadege vinden op fb?
pi_193997342
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:21 schreef Blues het volgende:
Waar kan ik Nadege vinden op fb?
Ze is verdwenen omdat ze t niet meer aankon.
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:32:15 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193997392
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat...
Bron?
Dat zei ze in die eerste keer dat er gedoe kwam. Was dat bij Boulevard? Toen ze voor het eerst vertelde dat ze ‘ontslagen’ was.

Edit, zie hier:
"Ze hebben ook aangeboden om een appartement voor me te kopen, dat heb ik geweigerd. Gelukkig, want vanochtend hebben ze me ontslagen op een manier die niet kan."

Gevonden op https://www.televizier.nl(...)eilandjes-na-ontslag

Vraag me nu wel af of ze hier niet gewoon dat ingezamelde geld mee bedoelde. Zoals het er nu staat, zijn het de Meilandjes die het voor haar wilden kopen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Duderinnetje op 09-07-2020 00:52:47 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193999427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zei ze in die eerste keer dat er gedoe kwam. Was dat bij Boulevard? Toen ze voor het eerst vertelde dat ze ‘ontslagen’ was.

Edit, zie hier:
"Ze hebben ook aangeboden om een appartement voor me te kopen, dat heb ik geweigerd. Gelukkig, want vanochtend hebben ze me ontslagen op een manier die niet kan."

Vraag me nu wel af of ze hier niet gewoon dat ingezamelde geld mee bedoeld. Zoals het er nu staat, zijn het de Meilandjes die het voor haar wilden kopen.

Thanks. Staat er inderdaad.

Wat raar om ze dan vervolgens als notoire geldwolven neer te zetten.
blablablabla
pi_194006111
quote:

[..]

Edit, zie hier:

Vraag me nu wel af of ze hier niet gewoon dat ingezamelde geld mee bedoelde. Zoals het er nu staat, zijn het de Meilandjes die het voor haar wilden kopen.

Dit wist ik ook niet en heel verstandig van Nadege dat ze dit niet heeft geaccepteerd. Komt alleen maar gezeik van.
  Tettenkoning donderdag 9 juli 2020 @ 14:22:13 #56
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194006322
quote:
Edit, zie hier:
Alleen is ze niet ontslagen, haar contract is niet verlengd.

De Meilandjes mogen dan wel niet zo sympathiek zijn, het verhaal van Nadège klopt ook niet helemaal.
pi_194006459
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:58 schreef lily het volgende:
Ik vind die Martien Meiland een nare man, althans, zo komt hij op mij over. Totaal niet liefdevol naar niemand. En dat overdreven gegil en geschreeuw de hele tijd, nee.

Ik kijk al heel lang niet meer.

Ik zie hem wel nog langskomen bij een ander programma (cash or trash)
Vind je de anderen wel liefdevol dan? Maxime vind ik een bitch en Erica komt ook niet echt warm over. Bovendien vind ik ze erg respectloos met elkaar omgaan.
pi_194006520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:33 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Vind je de anderen wel liefdevol dan? Maxime vind ik een bitch en Erica komt ook niet echt warm over. Bovendien vind ik ze erg respectloos met elkaar omgaan.
Zo, echt he. Er zit weinig liefde in.
Ik vind Martien met Claire altijd wel schattig, zij hobbelt ook altijd achter hem aan.”Kom maar, Claire!” Hij is ook altijd druk met haar. Montaaaaanaaaa is wel liever, denk ik.
Go hard or go home
pi_194006593
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:38 schreef Noek het volgende:

[..]

Zo, echt he. Er zit weinig liefde in.
Ik vind Martien met Claire altijd wel schattig, zij hobbelt ook altijd achter hem aan.”Kom maar, Claire!” Hij is ook altijd druk met haar. Montaaaaanaaaa is wel liever, denk ik.
Kleine Claire of Clairtje O+ Montaaaan komt heel anders over voor mijn gevoel.
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:37:29 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194007256
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:22 schreef Nine. het volgende:

[..]

Alleen is ze niet ontslagen, haar contract is niet verlengd.

De Meilandjes mogen dan wel niet zo sympathiek zijn, het verhaal van Nadège klopt ook niet helemaal.
‘Ontslagen’, was mijn woordkeuze, abusievelijk. Excuus.

Edit, o nee, ze noemt het zelf zo in die quote. Nou ja, ze was wel ontslagen van verdere werkzaamheden door die coronaleegstand natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_194007560
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Thanks. Staat er inderdaad.

Wat raar om ze dan vervolgens als notoire geldwolven neer te zetten.
Dit geloven jullie toch zeker zelf niet...de keiharde zakenmensen van de familie Meiland die hun kasteel voor de hoofdprijs te koop zetten, wat het nooit waard is, op eigen iniatief mega deals met John de Mol sluiten, en dan gratis en voor niets hun huishoudster die ze niet willen meenemen naar Nederland een appartement kado geven???? Kom op zeg...
pi_194023097
Ik heb vandaag de Prive gekocht :@ Daarin het interview met Nadege. Daarin komt ze helemaal niet over als een eenzame domme vrouw.
Ze heeft een leuke vriendenkring waar ze veel dingen mee onderneemt . Ze heeft een kleine flatje en is daar heel tevreden mee. Ze heeft ook een paar leuke relaties gehad
Ook aan haar jeugd bij opa en oma en aan haar schooltijd heeft ze mooie herinneringen.

Wat haar vooral dwarszit is de manier waarop ze aan de kant geschoven is. Zomaar zonder aankondiging van te voren. Ze had liever gehad dat de familie had gezegd dat ze die week kon uitwerken en dat het dan klaar zou zijn.
Nu kwam ze s'morgens binnen en kon gelijk weer vertrekken.
Ze is blij met de vloer die ze heeft gekregen. (Een stapeltje laminaat wat in de gang staat en die ze zelf nog moet leggen)

Op die manier is ook Jean-Luc aan de kant gezet. Carolien heeft ruzie gehad met Maxime, tot schreeuwen en vechten aan toe.(duwen en trekken neem ik aan) en is daarop vertrokken.
Volgens Nadege waren Carolien en Jean-Luc ook hele harde werkers die meer deden dan dat in hun functieomschrijving stond.

Dat Martien buiten de camera niet zo lief was bevestigde Nadege maar ze koestert geen wrok.
pi_194023216
Ze koestert geen wrok maar dan wel zo’n interview geven..

Caroline is ook vertrokken, blijkbaar met ruzie maar daar heb ik veel meer bewondering voor dan voor Nadege.

Dit interview vind ik eigenlijk best vals.
pi_194023236
Ik snap het interview wel, want anders blijft iedereen maar denken dat ze moeilijk doet over geld. En ik vind het niet vals, want vanuit Nadege is het denk ik meer naïevigheid.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2020 14:44:32 ]
pi_194023281
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ze koestert geen wrok maar dan wel zo’n interview geven..

Caroline is ook vertrokken, blijkbaar met ruzie maar daar heb ik veel meer bewondering voor dan voor Nadege.

Dit interview vind ik eigenlijk best vals.
Zoals ik het interview interpreteer wilde ze gewoon iets rechtzetten en haar kant van het verhaal eenmalig vertellen. Ook naar aanleiding van de haatreacties op haar FB. Het hele artikel komt totaal niet wrokkig over imho. Ze weidde ook verder niet uit over Jean-Luc en Carolien. Of over hoe vals Martien is ofzo. Alleen dat hij anders was als de camera niet draaide en haar soms achter haar rug voor de gek hield.
pi_194023506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:49 schreef praadje het volgende:

[..]

Zoals ik het interview interpreteer wilde ze gewoon iets rechtzetten en haar kant van het verhaal eenmalig vertellen. Ook naar aanleiding van de haatreacties op haar FB. Het hele artikel komt totaal niet wrokkig over imho. Ze weidde ook verder niet uit over Jean-Luc en Carolien. Of over hoe vals Martien is ofzo. Alleen dat hij anders was als de camera niet draaide en haar soms achter haar rug voor de gek hield.
Laten we het Nadege ook niet kwalijk nemen. Ik had al niet het idee dat het meisje zo'n hoog niveau had. Niks mis mee hoor, maar waarschijnlijk heeft ze dit helemaal niet met verkeerde intentie gedaan inderdaad.

Dat Martien toch een beetje een valse tante is dat wisten we al. En dat maakt hem ook weer grappig.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194025984
@praadje kun je een foto maken en uploaden van het interview in de Privé?
pi_194028731
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 18:18 schreef Chia het volgende:
@:praadje kun je een foto maken en uploaden van het interview in de Privé?
Daar ben ik dus echt geen ster in.

Dit kwam ik nog tegen, dat geeft de strekking een beetje van het verhaal.
https://socialmedia-dagbl(...)05wQckFU1SmMSnWMWMO4
pi_194036371
Heeft ze niks over MaxIEMuh gezegd want dat is echt een vals loeder.
Go hard or go home
  zaterdag 11 juli 2020 @ 14:29:57 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194036469
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 14:18 schreef Noek het volgende:
Heeft ze niks over MaxIEMuh gezegd want dat is echt een vals loeder.
Dat ze heeft gevochten met Carolien, toch? :9

#teamCarolien
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_194036563
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

#teamCarolien
Dat was Erica meen ik gelezen te hebben
  zaterdag 11 juli 2020 @ 14:52:05 #72
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194036691
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 14:31 schreef praadje het volgende:
Ik heb vandaag de Prive gekocht :@ Daarin het interview met Nadege. Daarin komt ze helemaal niet over als een eenzame domme vrouw.
Ze heeft een leuke vriendenkring waar ze veel dingen mee onderneemt . Ze heeft een kleine flatje en is daar heel tevreden mee. Ze heeft ook een paar leuke relaties gehad
Ook aan haar jeugd bij opa en oma en aan haar schooltijd heeft ze mooie herinneringen.

Wat haar vooral dwarszit is de manier waarop ze aan de kant geschoven is. Zomaar zonder aankondiging van te voren. Ze had liever gehad dat de familie had gezegd dat ze die week kon uitwerken en dat het dan klaar zou zijn.
Nu kwam ze s'morgens binnen en kon gelijk weer vertrekken.
Ze is blij met de vloer die ze heeft gekregen. (Een stapeltje laminaat wat in de gang staat en die ze zelf nog moet leggen)

Op die manier is ook Jean-Luc aan de kant gezet. Carolien heeft ruzie gehad met Maxime, tot schreeuwen en vechten aan toe.(duwen en trekken neem ik aan) en is daarop vertrokken.
Volgens Nadege waren Carolien en Jean-Luc ook hele harde werkers die meer deden dan dat in hun functieomschrijving stond.

Dat Martien buiten de camera niet zo lief was bevestigde Nadege maar ze koestert geen wrok.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_194037210
Oeh oeh! Gewoon niet gezien en IK WIST HET!
Die is echt vals. Naast een slechte kledingsmaak is ze ontzettend onaardig.
Vals is niet eens heel erg want dat is nog wel grappig maar onaardig zijn is wel een een andere orde en volgens mij is Maxime echt ziek onaardig.
Go hard or go home
pi_194054198
quote:

[..]

#teamCarolien
Nee was toch Maxime idd :D
pi_194055626
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:29 schreef Noek het volgende:
Vals is niet eens heel erg want dat is nog wel grappig maar onaardig zijn is wel een een andere orde en volgens mij is Maxime echt ziek onaardig.
Niemand die haar in dat gezin corrigeert natuurlijk 8)7 ;)
pi_194056763
Nadege moet niet zo zeiken en blij zijn dat ze gewoon nog doorbetaald krijgt. Er is/was geen werk meer en ze kon toch al niet mee naar Nederland. #teammeiland _O_
  zondag 12 juli 2020 @ 20:11:54 #77
431496 girlnextdoor.
pi_194058099
Ah.
quote:

[..]

#teamCarolien
Ahh daar komt de aap uit de mouw. Nu ben ik benieuwd of er ook vroegere kennissen zijn waar ze mee vocht als ze dr zin niet kreeg. Arme Claire zal ook zo'n gedrag gaan vertonen als ze geen fatsoenlijk voorbeeld krijgt..
pi_194059533
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 juli 2020 15:29 schreef Noek het volgende:
Echt! Ze is echt zo niet leuk en niet aardig. Egoïstisch kreng.
  woensdag 22 juli 2020 @ 18:29:49 #79
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194210400
Maxime Meiland wilde erotische webcamsite starten en wierf ‘open-minded’ modellen

SBS6-realityster Maxime Meiland (24) wilde vier jaar geleden een erotische webcamsite beginnen. Ze registreerde zich met de bedrijfsnaam Divine Live bij de Kamer van Koophandel en wierf online ‘open-minded’ modellen. Haar bekende vader Martien hielp zelfs een handje.

Verder dan de inschrijving is het echter nooit gekomen, stelt haar manager na berichtgeving van Party. Uit gegevens van de Kamer van Koophandel blijkt dat Maxime haar eenmanszaak eind juli 2016 registreerde. Het ging om een ‘erotische webcamsite’, aldus de officiële gegevens. Via Facebook ging ze op zoek naar modellen die op Divinelivemodels.com vermoedelijk uit de kleren zouden gaan.

‘Heb jij een mooie, verzorgde uitstraling en ben je open-minded? Dan zijn wij op zoek naar jou! Verdien geld direct vanuit huis via berichten en je webcam’, aldus een inmiddels verwijderde oproep op de Facebookpagina van het bedrijf. Bij de oproep was een zwart-witfoto te zien met de onderrug, benen en billen van een naakte vrouw.

Maximes vader Martien, toen al enigszins bekend van Ik Vertrek, hielp een handje door de oproep ook op zijn pagina te delen. ‘Nieuw bedrijf van mijn andere dochter Maxime!’ schreef hij. Zijn bericht staat nog steeds online, de site waar de oproep naar verwijst niet.

In juni 2018 schreef Maxime haar bedrijf weer uit. ‘Het is bij de inschrijving gebleven’, laat haar manager aan deze site weten. ‘Dat was het.’ Waarom de webcamsite nooit van de grond kwam, is niet duidelijk.

De ondernemende Maxime, die vorig jaar met haar gezin de Gouden Televizier-Ring won, zit tegenwoordig in de mode. Ze lanceerde onlangs haar merk Monciel en kwam onder vuur te liggen toen bleek dat verschillende ontwerpen rechtstreeks van de veel goedkopere Chinese site AliExpress komen. Maxime stelde wel degelijk zelf (kleine) aanpassingen te hebben gedaan.

De familie Meiland, wier bed and breakfast momenteel is gesloten vanwege de coronacrisis, keert waarschijnlijk dit najaar terug met een vierde seizoen van hun kijkcijferhit Chateau Meiland. Daarin zal onder meer te zien zijn hoe het de familie vergaat tijdens de verhuizing van het Franse Chateau Marrilaux naar het Gelderse Hengelo.

https://www.ad.nl/show/ma(...)d-modellen~a70b42ec/

Moeten we nu in de prostitutie :D
Ik hoor het haar nog zeggen op tv _O- _O-
  woensdag 22 juli 2020 @ 19:51:02 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194211871
De nieuwe Party meldt dat Maxime zich in de wereld van de erotiek heeft (willen) begeven. Uit gegevens van de Kamer van Koophandel (KvK), die Shownieuws ook heeft ingezien, blijkt dat ze in de zomer van 2016 een eenmanszaak heeft laten registreren onder de naam Divine Live. En volgens de officiële gegevens van de KvK gaat het om een ‘erotische webcamsite’ op naam van Maxime. Op de zakelijke Facebook-pagina wordt duidelijk dat het bedrijf op zoek is geweest naar ’modellen met een mooie en verzorgde uitstraling’. En zowel moeder Erica als haar zus Montana hebben de pagina geliked.

Het uitstapje naar het erotische circuit is geen verrassing. Eerder dit jaar heeft Maxime in een interview verteld over haar tikkeltje ontspoorde jeugd.

Hoewel het bedrijf bijna 2 jaar later op 7 juni 2018 weer werd uitgeschreven, lijkt het er sterk op dat er uiteindelijk niemand als webcamgirl voor haar heeft gewerkt. Want als Shownieuws Maxime om een reactie vraagt, laat zij via haar management weten: “Nee we geven geen commentaar. Het is bij de inschrijving gebleven, nooit iets meegedaan.”

https://www.shownieuws.nl(...)ende-webcam-plannen/

Jaja en dat moeten wij geloven :O
  Tettenkoning woensdag 22 juli 2020 @ 20:28:02 #81
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194212528
quote:
Het uitstapje naar het erotische circuit is geen verrassing. Eerder dit jaar heeft Maxime in een interview verteld over haar tikkeltje ontspoorde jeugd.
Maxime Meiland is in de videoserie ‘Open Kaart‘ van Robbert Rodenburg erg openhartig over haar heftige jeugd. Waarin ze totaal ontspoorde en zelfs op een gegeven moment dacht: “Van mij hoeft het niet meer”..

Ze vertelt over de periode dat haar vader Martien ontdekte dat hij op mannen viel. Haar moeder had daar veel verdriet van. Toch besloot het gezin in 2005 gezamenlijk naar Frankrijk te verhuizen. Maar nadat de Meilandjes terugkeerden naar Nederland, viel Martien weg uit haar leven doordat hij naar Amsterdam verhuisde.

Hier had Maxime het erg moeilijk mee en kort daarna overleed ook geheel plotseling haar tante. “Ik denk, ik was toen 14. Dus dat is al een moeilijke periode, puberteit en alles. En het was ook heel plotseling dat hij wegging en toen overleed mijn tante. Ik had geen citotoets gedaan dus moest ik naar heel laag onderwijs, waar ik ook heel erg mee zat,” vertelt ze. Dit alles zorgde ervoor dat puber Maxime eigenlijk ontspoorde. “Toen ben ik heel veel gaan drinken, ik begrijp niet hoe mijn moeder het uitgehouden heeft met mij.” Ze omschrijft deze periode als: “Ellende na ellende eigenlijk”.

Daarnaast kreeg Maxime te maken met veel foute vriendjes. Alsof dat nog niet genoeg was, ging er ook nog een naaktfilmpje van haar rond waar ze erg mee gepest is door haar klasgenootjes. Het ging zelfs zo ver dat Maxime op een gegeven moment dacht: “Van mij hoeft het niet meer”.

Uit schaamte heeft de realityster dit lange tijd met niemand gedeeld. Maxime omschrijft zichzelf in die tijd voornamelijk als heel erg provocerend. “Stoer doen terwijl je eigenlijk voelt dat je afgrond in gaat. (…) Ik was heel erg boos en gefrustreerd.”, vertelt ze openhartig aan Robbert, die geschrokken is van haar verhaal.

Met behulp van een therapeut is Maxime uiteindelijk uit haar neerwaartse spiraal gekomen. “Het is uiteindelijk gelukt. Het heeft mij wel jaren gekost, maar goed. Ja, het is wel oké nu”.
https://www.shownieuws.nl(...)ig-ontspoorde-jeugd/
  donderdag 23 juli 2020 @ 13:38:16 #82
431496 girlnextdoor.
pi_194221886
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2020 20:28 schreef Nine. het volgende:

[..]

Maxime Meiland is in de videoserie ‘Open Kaart‘ van Robbert Rodenburg erg openhartig over haar heftige jeugd. Waarin ze totaal ontspoorde en zelfs op een gegeven moment dacht: “Van mij hoeft het niet meer”..

Ze vertelt over de periode dat haar vader Martien ontdekte dat hij op mannen viel. Haar moeder had daar veel verdriet van. Toch besloot het gezin in 2005 gezamenlijk naar Frankrijk te verhuizen. Maar nadat de Meilandjes terugkeerden naar Nederland, viel Martien weg uit haar leven doordat hij naar Amsterdam verhuisde.

Hier had Maxime het erg moeilijk mee en kort daarna overleed ook geheel plotseling haar tante. “Ik denk, ik was toen 14. Dus dat is al een moeilijke periode, puberteit en alles. En het was ook heel plotseling dat hij wegging en toen overleed mijn tante. Ik had geen citotoets gedaan dus moest ik naar heel laag onderwijs, waar ik ook heel erg mee zat,” vertelt ze. Dit alles zorgde ervoor dat puber Maxime eigenlijk ontspoorde. “Toen ben ik heel veel gaan drinken, ik begrijp niet hoe mijn moeder het uitgehouden heeft met mij.” Ze omschrijft deze periode als: “Ellende na ellende eigenlijk”.

Daarnaast kreeg Maxime te maken met veel foute vriendjes. Alsof dat nog niet genoeg was, ging er ook nog een naaktfilmpje van haar rond waar ze erg mee gepest is door haar klasgenootjes. Het ging zelfs zo ver dat Maxime op een gegeven moment dacht: “Van mij hoeft het niet meer”.

Uit schaamte heeft de realityster dit lange tijd met niemand gedeeld. Maxime omschrijft zichzelf in die tijd voornamelijk als heel erg provocerend. “Stoer doen terwijl je eigenlijk voelt dat je afgrond in gaat. (…) Ik was heel erg boos en gefrustreerd.”, vertelt ze openhartig aan Robbert, die geschrokken is van haar verhaal.

Met behulp van een therapeut is Maxime uiteindelijk uit haar neerwaartse spiraal gekomen. “Het is uiteindelijk gelukt. Het heeft mij wel jaren gekost, maar goed. Ja, het is wel oké nu”.
https://www.shownieuws.nl(...)ig-ontspoorde-jeugd/
Lullig voor haar dat deze dingen gebeurd zijn, goed dat ze hulp zocht maar ik denk dat er onder dat geschreeuw en aandachtstrekkerij nog steeds een onzekere meid zit. Waarom zou je anders je vader na gaan doen op je 23ste, waar je karakter zich toch al voor een groot gedeelte gevormd zou moeten hebben?
  vrijdag 24 juli 2020 @ 14:13:25 #83
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194238869
Dus Erica heeft destijds heel wat met haar te stellen gehad en stond daar grotendeels alleen voor.

Nou, vandaar dat Maxime haar moeder tegenwoordig met groot respect behandelt! :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_194256034
Is dat kasteeltje van hun eigenlijk al verkocht?

Of hebben ze het geld niet nodig voor die aanschaf van de hoeve nabij Hengelo?
  zondag 26 juli 2020 @ 22:10:08 #85
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194272825
Maxime Meiland gooit kledinglijn in de uitverkoop :P

Nog geen maand geleden lanceerde Maxime Meiland haar kledinglijn Monciel. Er ontstond eerder al veel ophef over de lijn, die gejat zou zijn van een Chinese web-gigant, en nu gooit ze ineens alles in de uitverkoop…

Sale

Monciel is op 26 juni gelanceerd en nu geeft ze dus na een maand al 50 procent korting op de gehele collectie. Het management van Maxime laat weten dat het gewoon ‘sale’ is zoals alle winkels dat hebben.

https://www.shownieuws.nl(...)glijn-in-de-verkoop/

:') :|W
  zondag 26 juli 2020 @ 22:19:12 #86
429367 DKUp
ON TOUR
pi_194272987
Maxime maakt wel de beste reclame voor de familie en het programma........
SOONY
  dinsdag 28 juli 2020 @ 10:22:35 #87
378682 JohnBercow
pi_194291036
instagram
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_194291813
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[ instagram ]
Ooievaaaarrrr :') :D
Maar eh vanaf het sjatoo? Ze zullen nu toch al wel verhuisd zijn?

Wel reteslim natuurlijk.. je lekker laten exploren voor veel poen door sbs6 in tijden van karona als je toch leeg staat en moet verhuizen.
pi_194292121
2x per week zelfs. Ze hebben er zin an.
Go hard or go home
pi_194292399
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 11:24 schreef Blues het volgende:
Maar eh vanaf het sjatoo? Ze zullen nu toch al wel verhuisd zijn?
Misschien is dit wel in NL gefilmd. Die lampen hebben ze waarschijnlijk gewoon meegenomen.
Moeten zij weten
  dinsdag 28 juli 2020 @ 12:28:29 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194292689
Wat werd er aangekondigd?

O wacht, het is ondertiteld. Never mind. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_194302347
Dat kasteel is normaal financieel een molensteen om je nek in Frankrijk.

Ze vragen een miljoen, maar mogen dolblij zijn met 200K
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:38:59 #93
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194352739
Twee keer per week Chateau Meiland op tv.
Ja, leuk, nog meer wijnen, wijnen, wijnen! 20%
2603
stemmen

Verschrikkelijk! 63%
8053
stemmen

Ik vind een keer per week wel genoeg. 17%
2132
stemmen
Totaal12788

https://www.telegraaf.nl/(...)ol-doodsbedreigingen
pi_194354380
Wat heeft schimmelpenninck met meiland te maken? Of plaats je de verkeerde link?
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:09:23 #95
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194354622
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 14:51 schreef Blues het volgende:
Wat heeft schimmelpenninck met meiland te maken? Of plaats je de verkeerde link?
Link is goed het staat rechts in de colum
Daar kan jenog stemmen ook
pi_194354774
Ik kan niks met die link (mobiel).
Alleen het artikel over Schimmelpenninck.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 15:22:03 #97
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194354790
Op iPad werkt hij prima
pi_194358524
Jongens, heeft nadege een tatoeage op dr bovenarm?
  zondag 2 augustus 2020 @ 01:24:16 #99
431496 girlnextdoor.
pi_194363990
Sprak deze avond met een vriendin over de familie Meiland. Zij heeft een kennis uit de plaats waar de familie Meiland vandaan komt. Die kennis zei dat Martien niet geacteerd is, maar Maxime dus wel. Zij probeert wanhopig haar vader na te doen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:32:54 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194368472
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 01:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sprak deze avond met een vriendin over de familie Meiland. Zij heeft een kennis uit de plaats waar de familie Meiland vandaan komt. Die kennis zei dat Martien niet geacteerd is, maar Maxime dus wel. Zij probeert wanhopig haar vader na te doen.
Als je ik vertrek terug kijkt van de 1e keer dat ze meededen is hij nog steeds hetzelfde
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:34:18 #101
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194368490
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:32 schreef amaranta het volgende:
Ze staat 100% zeker tegenover ons op de camping.
En ze heeft ook door dat we haar herkend hebben.
pi_194368520
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

_O-
pi_194368637
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:32 schreef amaranta het volgende:
In die Tenerife aflevering niet maar wellicht ondertussen wel
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:22:26 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194369049
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Aanpappen.
Help haar de scheerlijnen spannen, de bbq aansteken, reik ductape aan na een storm, vraag om een kopje suiker. Doe alles wat je kan om ons, je trouwe SHO-vrinden, van roddel en achterklap te voorzien. Met name alles rondom Maxime en/of de affaire Carolien is welkom.

Wij rekenen op je. Wij hebben het volste vertrouwen in jouw vermogen deze vruchtbare kans niet tot een catastofe te maken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:29:51 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194369127
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Aanpappen.
Help haar de scheerlijnen spannen, de bbq aansteken, reik ductape aan na een storm, vraag om een kopje suiker. Doe alles wat je kan om ons, je trouwe SHO-vrinden, van roddel en achterklap te voorzien. Met name alles rondom Maxime en/of de affaire Carolien is welkom.

Wij rekenen op je. Wij hebben het volste vertrouwen in jouw vermogen deze vruchtbare kans niet tot een catastofe te maken.
De tent staat al. Wij spelen kubb voor het huisje en ze kijkt hoe we spelen. Tactiek is nu om dr te vragen of ze mee doet.... 😇
pi_194369164
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

De tent staat al. Wij spelen kubb voor het huisje en ze kijkt hoe we spelen. Tactiek is nu om dr te vragen of ze mee doet.... 😇
Lok haar desnoods met gratis laminaat. You got this!
Go hard or go home
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:35:23 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194369180
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heel goed. Je bent een vrouw met een missie. ‘Voulez-vous participer?’ Misschien wil ze dan vannacht ook je (mans) binnentent in, maar hé, als dat ervoor nodig is, is dat ervoor nodig.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:40:14 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194369249
Maar eigenlijk wil ik haar gewoon met rust laten. Zij zit er vast niet op te wachten.
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:41:21 #109
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194369267
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:33 schreef Noek het volgende:

[..]

Lok haar desnoods met gratis laminaat. You got this!
Gratis laminaat???hoe dat dan?
Ze is trouwens met vrienden/familie met zeer luidruchtige kinderen.
De kans dat ik een van die kinderen omleg is ook aanwezig.
pi_194369310
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:40 schreef amaranta het volgende:
Maar eigenlijk wil ik haar gewoon met rust laten. Zij zit er vast niet op te wachten.
't is maar een normaal poetsvrouwtje. Zeg gewoon ff hallo. Mensen hebben liever dat dan dat je d'r constant aanstaart.
  Moderator / Miss SHO zondag 2 augustus 2020 @ 14:47:10 #111
22592 crew  Ole
pi_194369361
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Gratis laminaat???hoe dat dan?
Ze is trouwens met vrienden/familie met zeer luidruchtige kinderen.
De kans dat ik een van die kinderen omleg is ook aanwezig.
_O- oO/ oO/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:47:30 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194369369
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:43 schreef RipCity het volgende:

[..]

't is maar een normaal poetsvrouwtje. Zeg gewoon ff hallo. Mensen hebben liever dat dan dat je d'r constant aanstaart.
Ik heb uiteraard al hallo gezegd. Maar toen was ze nog gewoon een buurvrouw.
Tot daarnet twijfelde ik nl of zij het was, vandaar mijn vraag over de tattoo.
Maar toen ze net gingen eten en de andere vrouw riep. Nadege tu as le baguette (ofzo) . Wist ik het zeker.
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:49:13 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194369392
Tenzij nadege een veel voorkomende naam is in
Frankrijk bij vrouwen met rood kort pittig haar.

Ik hou jullie op de hoogte
pi_194369403
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:47 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb uiteraard al hallo gezegd. Maar toen was ze nog gewoon een buurvrouw.
Tot daarnet twijfelde ik nl of zij het was, vandaar mijn vraag over de tattoo.
Maar toen ze net gingen eten en de andere vrouw riep. Nadege tu as le baguette (ofzo) . Wist ik het zeker.
Evert Santegoeds betaalt goed geld voor foto's zodat die ze kan plaatsen als:

NADEGE eet helemaal ALLEEN een baguette op Franse camping na dump Meilandjes!!!
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:56:44 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194369529
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:49 schreef RipCity het volgende:

[..]

Evert Santegoeds betaalt goed geld voor foto's zodat die ze kan plaatsen als:

NADEGE eet helemaal ALLEEN een baguette op Franse camping na dump Meilandjes!!!
Nu is het een gemiste kans dat ik geen foto’s heb van hoe de tent werd opgezet.
NADEGE, bekend van chateau MEILAND kijkt toe hoe haar vrienden/broers/neven de tent opzetten en steekt ZELF geen vinger uit!
De eerst zo behulpzame huishoudster lijkt nu een LUIE Française te zijn. Zou dé medogenloze dumpingpraktijken van MARTIEN haar in de koude kleren zijn gaan zitten?
Gelukkig heeft ze nog de KOFFER die ze kreeg.
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:34:28 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194373357
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nu is het een gemiste kans dat ik geen foto’s heb van hoe de tent werd opgezet.
NADEGE, bekend van chateau MEILAND kijkt toe hoe haar vrienden/broers/neven de tent opzetten en steekt ZELF geen vinger uit!
De eerst zo behulpzame huishoudster lijkt nu een LUIE Française te zijn. Zou dé medogenloze dumpingpraktijken van MARTIEN haar in de koude kleren zijn gaan zitten?
Gelukkig heeft ze nog de KOFFER die ze kreeg.
:D O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_194373738
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Aanpappen.

_O-
pi_194416810
Pfff die Martien bij boulevard.. alleen maar aandacht willen als het uitkomt.... beetje jammer...

Gelukkig deed Maxime voor de verandering eens chill.
pi_194416997
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 19:19 schreef RipCity het volgende:
Pfff die Martien bij boulevard.. alleen maar aandacht willen als het uitkomt.... beetje jammer...
Ach het is een BN'er, en die doen vaak zo moeilijk. Niets nieuws
Moeten zij weten
pi_194422910
Ze stonden onaangekondigd op de stoep. Misschien had Martien wel een of andere belafspraak om wat zaken te regelen en kwam het gewoon niet uit.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:48:46 #121
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194423748
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 06:16 schreef NedKelly het volgende:
Ze stonden onaangekondigd op de stoep. Misschien had Martien wel een of andere belafspraak om wat zaken te regelen en kwam het gewoon niet uit.
:N

Familie Meiland officieel terug naar Nederland verhuisd

De familie Meiland heeft deze week de deuren van hun chateau achter zich dichtgetrokken en is weer woonachtig in Nederland. De familie is neergestreken in Hengelo in Gelderland.

Dochter Maxime Meiland vertelt aan RTL Boulevard dat de verhuizing relatief spoedig is verlopen. "We zijn alles nog aan het uitpakken, het is echt een chaotische bende, maar ach, dat hoort erbij."

De 24-jarige realityster vindt het "heerlijk" om weer in Nederland te zijn. "Als we hier dan zo rijden, dan denk ik echt: wat is het hier toch mooi."

Toch zullen Martien Meiland en zijn vrouw Erica Meiland af en toe nog teruggaan naar Frankrijk om Chateau Marillaux te onderhouden. "Het kasteel is nog niet verkocht, dus dat is nog wel nodig."

https://www.nu.nl/achterk(...)erland-verhuisd.html

Verhuisd dus :7
  donderdag 6 augustus 2020 @ 08:53:30 #122
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194423795
'Familie Meiland loog over vermogen' :D

Het gezin woont nu nog in het chateau in Frankrijk, maar keren binnenkort terug naar Nederland. Ze kochten een gigantische woonboerderij te Hengelo, voor een duizelingwekkend bedrag van ruim 900.000 euro. Volgens website Bekendeburen.nl heeft de familie een hypotheek van 'slechts' 420.000 euro. Dat betekent dat Martien, Erica en Maxime meer dan een half miljoen uit eigen zak hebben betaald! Met die mogelijke financiële problemen lijkt het dus wel mee te vallen...

https://www.story.nl/arti(...)d-loog-over-vermogen

Lekker bezig, moeten we nu in de prostitutie :') ik hoor het haar nog zeggen :')
  donderdag 6 augustus 2020 @ 09:32:13 #123
431496 girlnextdoor.
pi_194424294
Of ome John is bijgesprongen, ivm opnemen serie.
pi_194424566
quote:
6s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 08:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Familie Meiland loog over vermogen' :D

Het gezin woont nu nog in het chateau in Frankrijk, maar keren binnenkort terug naar Nederland. Ze kochten een gigantische woonboerderij te Hengelo, voor een duizelingwekkend bedrag van ruim 900.000 euro. Volgens website Bekendeburen.nl heeft de familie een hypotheek van 'slechts' 420.000 euro. Dat betekent dat Martien, Erica en Maxime meer dan een half miljoen uit eigen zak hebben betaald! Met die mogelijke financiële problemen lijkt het dus wel mee te vallen...

Die lui hebben altijd goed geboerd. Volgens mij kregen ze voor het laatste jaar tv al 550k voor het seizoen.

Ook die aankoop van die hoeve in Hengelo lijkt een voltreffer. Vastgoed experts schatten dat huis in op dichtbij de anderhalf miljoen.

Nee, nee, Martien hoeft zich nog niet te prostitueren voorlopig
pi_194424594
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 09:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
Of ome John is bijgesprongen, ivm opnemen serie.
Dat denk ik dus ook. De verhuizing zou eerst eind dit jaar begin volgend jaar zijn.

SBS gaat zo slecht dat John een nieuwe serie wou opnemen(met 2x per week afleveringen), en zonder gasten of andere veranderingen gaan dat natuurlijk saaie afleveringen worden.

Dus ik denk dat John er gewoon wat knaken bij heeft gedaan en de koop heeft versneld zodat hij leuke tv heeft met een verhuizing.
  donderdag 6 augustus 2020 @ 10:15:38 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194424767
Stonden er eigenlijk voor 2021 ook nog gasten geboekt? Zoiets staat me bij, dat ze in 2021 ook nog vol zaten op het chateau.

In dat geval hebben ze, als sinds maart/april 2020 iedereen is afgezegd, echt wel een héle grote financiële strop. Kennelijk kunnen ze die hebben.

Of ome John.
Maar de familie was sowieso al vermogend. Al vóór het chateau.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_194425559
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:

Maar de familie was sowieso al vermogend. Al vóór het chateau.
Ja, de eerste aflevering toen ze naar FR gingen verhuizen. Dat huis is NL was niet mis.
Moeten zij weten
pi_194740843
blablablabla
pi_194741906
quote:
Waarschijnlijk bisexueel, dus Martien heeft er ook nog iets aan
  donderdag 27 augustus 2020 @ 11:25:31 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194742405
De cameraman van het programma dus, ene Leroy.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitter
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194749980
quote:
81s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 11:25 schreef golfer het volgende:
De cameraman van het programma dus, ene Leroy.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitter
Haar eerste grote liefde.
Aldus Martien net bij shownieuws.

Was de vader van Claire dan geen liefde maar een willekeurige sexpartner?
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2020 @ 19:34:27 #132
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194750166
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:23 schreef amaranta het volgende:
Vast een passant :P
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_194750371
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:34 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Vast een passant :P
Dat kan natuurlijk ook
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:30:44 #134
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194769233
Ze zijn nu bij Jinek om te praten over hun nieuwe seizoen *O*
pi_194769971
Maxime ziet er echt gezond en goed uit zeg.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:12:49 #136
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194770122
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef RipCity het volgende:
Neukt zich suf met de camera man :+ :@
pi_194771673
Hetboekvanmartien.nl opnieuw is goed te zien wat een slimme zakenmensen Erica en Martien zijn. Let u op?

Uitgeverij Osjato BV (uitgever van het boek):

⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Per 3-8-2020 is Bestuurder Erica Renkema in functie getreden.

⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Per 3-8-2020 is Bestuurder Jan Dijkgraaf in functie getreden.

⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Zetel: Eesterga. Datum akte oprichting: 3-8-2020.

Leuk feitje dat ze dus helemaal geen Meiland meer heet ;)
pi_194772326
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef RipCity het volgende:
ja he he, die wordt drie keer per dag volgespoten momenteel
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 07:21:49 #139
378682 JohnBercow
pi_194772981
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 01:04 schreef Poepz0r het volgende:
Hetboekvanmartien.nl opnieuw is goed te zien wat een slimme zakenmensen Erica en Martien zijn. Let u op?

⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Per 3-8-2020 is Bestuurder Erica Renkema in functie getreden.

⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Per 3-8-2020 is Bestuurder Jan Dijkgraaf in functie getreden.

⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Zetel: Eesterga. Datum akte oprichting: 3-8-2020.

In de serie zei ze ook altijd Renkema als ze aan het telefoneren was. Zoals toen ze de brandweer moest bellen ;)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_194773045
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 01:04 schreef Poepz0r het volgende:

Misschien heeft ze wel nooit Meiland geheten, ondanks huwelijk.
pi_194774620
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:35 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Inderdaad. ;)
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:17:05 #142
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194776774
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 02:43 schreef riazop het volgende:

[..]

Ze zeggen dat FOK! vergrijst, maar zo te zien doen de pubers nog aardig mee.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_194776799
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 07:35 schreef NedKelly het volgende:

[..]

In de ik vertrek aflevering van 15 jaar geleden worden ze ook de familie Renkema genoemd.
pi_194776974
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 02:43 schreef riazop het volgende:

[..]

:')
pi_194776976
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 23:12 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Neukt zich suf met de camera man :+ :@
pi_194776981
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 10:53 schreef riazop het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bisexueel, dus Martien heeft er ook nog iets aan
  Tettenkoning maandag 31 augustus 2020 @ 13:16:58 #147
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194809098
quote:

Of een zaaddonor?
pi_194809407
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:16 schreef Nine. het volgende:

[..]

Of een zaaddonor?
in een interview had ze het over een "knuppelharde pik" dus ik denk dat het een echte kerel betrof
  Tettenkoning maandag 31 augustus 2020 @ 13:37:42 #149
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194809417
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 13:37 schreef riazop het volgende:
in een interview had ze het over een "knuppelharde pik" dus ik denk dat het een echte kerel betrof
Het één sluit het ander toch niet uit?
  maandag 31 augustus 2020 @ 14:22:35 #150
311340 J83
New kid, be nice
pi_194810055
quote:

:o
  maandag 31 augustus 2020 @ 14:40:38 #151
431496 girlnextdoor.
pi_194810313
quote:

[..]

Dat was toch een One Night Stand? Althans, dat meen ik eens gehoord te hebben.
pi_194810355
quote:

[..]

Welk interview was dat?
blablablabla
pi_194813975
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 14:40 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Dat was toch een One Night Stand?
Dat zei ze eens idd. En daarna zei ze giechelend dat het tenminste wel een "knuppelharde pik" was. Ze heeft er iig van genoten kennelijk...
  maandag 31 augustus 2020 @ 19:13:47 #154
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194814203
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:58 schreef riazop het volgende:

[..]

Dat zei ze eens idd. En daarna zei ze giechelend dat het tenminste wel een "knuppelharde pik" was. Ze heeft er iig van genoten kennelijk...
Dat zeg je toch niet?!?!
pi_194814269
Ja !
Ik ben Meiland moe!
Het is genoeg geweest met die zeurkous met zijn gilletjes, gevloek, hypochondrie en dat wijnen.
Het is fijn dat Meiland nou in een weiland kan gaan loeien.
~O>
pi_194814338
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 18:58 schreef riazop het volgende:

[..]

Bron :D ?!
  maandag 31 augustus 2020 @ 20:33:53 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194816119
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2020 19:19 schreef quirina het volgende:
Ja !
Ik ben Meiland moe!
Het is genoeg geweest met die zeurkous met zijn gilletjes, gevloek, hypochondrie en dat wijnen.
Het is fijn dat Meiland nou in een weiland kan gaan loeien.
~O>
Wat fijn dat je vanavond ook op discovery kunt afstemmen
  maandag 31 augustus 2020 @ 20:35:42 #158
378682 JohnBercow
pi_194816150
Maxime: “Ik zou zeggen de fik pik d’r in!”
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_194816730
Nu nog gezellig met Nadege :P
Moeten zij weten
pi_194816854
Ik vind Erica toch wel een powervrouw hoor. _O_
  maandag 31 augustus 2020 @ 21:24:15 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194817185
En weer een kamer die niet af is. Oneindig kamers in dat kasteel.
  dinsdag 1 september 2020 @ 01:01:00 #162
486757 SenseoCoffeePad
Opstartproblemen?? Neem Mij
pi_194820638
Ik vind het geweldig dat ze er weer op zijn. Vind Meiland geweldig

Ik vind alleen Maxime overdreven hard gillen af en toe
  dinsdag 1 september 2020 @ 01:15:53 #163
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194820682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 01:01 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
Hoe hard zal ze wel niet gillen bij die camera man :P _O-
pi_194820711
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 01:01 schreef SenseoCoffeePad het volgende:

Logisch, ze heeft ook een bedrijfjje in webcam-meiden gehad.

Maxime gaat de nieuwe blikvanger van het komend seizoen worden. Samen met papa op pikkenjacht.

Jammer dat die zus van haar niet geil te krijgen is (net haar moeder)
pi_194820835
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 01:22 schreef riazop het volgende:

[..]

Maxime gaat de nieuwe blikvanger van het komend seizoen worden. Samen met papa op pikkenjacht.

Waar slaat dit op?
Haar webcam site is niet gestart en ze heeft een relatie nu.. dat strookt niet met jouw fantasieën..
dag
  dinsdag 1 september 2020 @ 07:11:59 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194821475
quote:

[..]

Doe ff normaal en laat haar (en haar vader) lekker.
Alsof ze de eerste vrouw is die een nieuwe vriend heeft.
pi_194821940
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 14:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Welk interview was dat?
De dikke duim van riazop zo te horen. Die sowieso nogal vreemd op de Meilandjes en dan met name Maxime reageert. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2020 08:15:25 ]
pi_194822692
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 08:14 schreef Chia het volgende:

[..]

De dikke duim van riazop zo te horen. Die sowieso nogal vreemd op de Meilandjes en dan met name Maxime reageert. :')
Vast jelly dat ze weer aan de man is.
blablablabla
pi_194824005
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 01:58 schreef Peter het volgende:

[..]

Haar webcam site is niet gestart
Geeft al aan hoe ze er in staat.

Hoeveel mensen hebben het idee om een webcam sexsite te starten? De zinnelijkheid druipt van deze vrouw af, en daar is niets mis mee.
Was haaar moeder maar zo geweest!
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 1 september 2020 @ 10:44:52 #170
176766 zoem
zoemt
pi_194824027
quote:

[..]

Het niveau mag wel ietsjes hoger graag.
pi_194824121
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:44 schreef zoem het volgende:

[..]

Het niveau mag wel ietsjes hoger graag.
Jongen, dit is geen zomergasten, dit is Meiland
  dinsdag 1 september 2020 @ 11:16:19 #172
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194824385
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 10:52 schreef riazop het volgende:

[..]

Jongen, dit is geen zomergasten, dit is Meiland
Waarom zou je in godsnaam, op een forum over televisie, in een topic over een programma, om de haverklap dingen posten als ‘ze zal wel op pikkenjacht met haar vader gaan’.

Dat een programma niet serieus is, maar amusement, wil niet zeggen dat je het topic erover dan ook maar kan volposten met puberaal geouwehoer.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 2 september 2020 @ 13:02:50 #173
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_194843906
twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2020 @ 19:48:09 #174
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194871082
Afgelopen maandag was afl. 14 van 18 en vanavond 20.30 is afl. 15 te zien.
pi_194871107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:48 schreef Snowsquall het volgende:
Afgelopen maandag was afl. 14 van 18 en vanavond 20.30 is afl. 15 te zien.
Dus nog maar 3 hierna? Kort rondje was het dan. Komt ook lekker uit met die 2x per week :')
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2020 @ 19:51:04 #176
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194871135
quote:
80s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:49 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dus nog maar 3 hierna? Kort rondje was het dan. Komt ook lekker uit met die 2x per week :')
Ik denk het......Zo staat het in de tv gids iig dus als ik lieg, lieg ik in commissie ;)

Seizoen 3 - Aflevering 15 van 18

Op het Chateau begint dag bloederig. De bijl is scherp, het hout hard, de voet van Montana kwetsbaar. Het gevolg is pijnlijk en de taken moeten worden herverdeeld. Want er mogen dan geen gasten zijn, er is altijd genoeg te doen in- en rond het chateau. Het probleem is alleen dat heel Frankrijk aan het klussen is, alle doe-het-zelf spullen zijn overal uitverkocht. En dat is lastig als je net een keuken aan het installeren bent: zonder kitspuit loopt alles in het honderd. En dan is er ook nog een lek in de waterleiding.

[ Bericht 26% gewijzigd door Snowsquall op 03-09-2020 19:57:19 ]
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2020 @ 20:33:40 #177
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194872022
Houthakken zonder goed schoeisel te dragen :')
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2020 @ 20:41:34 #178
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194872170
Wat gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2020 @ 20:42:52 #179
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194872204
midden op tafel....
pi_194872251
Oh t bloed legt op de keien!
Meid!
Aaaaaaaaah!
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2020 @ 20:48:55 #181
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194872349
Het zijn ook een stel koekenbakkers bij elkaar hè
pi_194875583
quote:
Lekkere kwaliteit foto's :P
Moeten zij weten
pi_194876655
De Engelse sleutel (met rode handvaten) zit gewoon keurig in de gereedschapskoffer die op de achtergrond te zien is als ze in de keuken bezig zijn :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja .... alles voor de show he c_/
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_194877663
quote:
Link 'floept' weg?

Meneer Jansen leeft nog *O*
pi_194880181
Dat kasteel nog steeds niet verkocht.

Mooi. *niet doen, houd het een beetje beschaafd*

[ Bericht 41% gewijzigd door zoem op 07-09-2020 07:58:34 ]
pi_194880518
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 07:53 schreef Blues het volgende:
Link 'floept' weg?
Kruisje rechtsboven klikken (niet van je browser uiteraard)
Moeten zij weten
pi_194880641
Die krijgen daar nog geen drie ton voor. Als er al een gekke Hollander is die het wil hebben.
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:57:29 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194880946
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:04 schreef riazop het volgende:
Dat kasteel nog steeds niet verkocht.

Mooi. *knip*
6 ton is al meer dan genoeg

Zonder meiland is er geen droog brood mee te verdienen :7

Maxime en cameraman moeten een eigen kanaal beginnen op youporn dan slaat heel Fok! Op tilt _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door zoem op 07-09-2020 07:58:44 ]
pi_194881024
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:57 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Maxime en cameraman moeten een eigen kanaal beginnen op youporn dan slaat heel Fok! Op tilt
Niet alleen Fok, maar heel NL en Belgie.

Ik krijg steeds meer het idee dat dit reality-gedoe gewoon de opmaat is naar een webcam bedrijf van Maxime.
Een teaser, met uiteindelijk de qud van Maxime achter een betaalmuur. Ik denk dat ze goud waard wordt.
  maandag 7 september 2020 @ 19:55:34 #192
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_194939093
Vanavond weer om 20.30 *O*

En er is nog een andere serie te volgen met het opknappen van een kasteel

https://www.een.be/chateau-planckaert

Verwacht geen Meiland-toestanden in ‘Chateau Planckaert’: ‘Wij zijn geen wijners, maar koffieërs’
In het nieuwe zondagavondprogramma renoveren de Planckaerts een Frans kasteel waarvan het dak volledig afgebrand is.

https://www.flair.be/nl/l(...)ckaert-eddy-christa/

Het dak is er al af :D
pi_194939581
quote:
6s.gif Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:

Verwacht geen Meiland-toestanden in ‘Chateau Planckaert’: ‘Wij zijn geen wijners, maar koffieërs’
In het nieuwe zondagavondprogramma renoveren de Planckaerts een Frans kasteel waarvan het dak volledig afgebrand is.

Leuk :)
Toevallig gisteren gezien.

Komt goed uit want ik was wel klaar met de Meilandjes.
pi_194939712
quote:

Was heel wat nuchterder :D
  maandag 7 september 2020 @ 20:23:04 #195
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_194939736
quote:

Wat een na-apers :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  † In Memoriam † maandag 7 september 2020 @ 20:30:41 #196
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194939890
Loos geht's
pi_194939968
Wat een gezeik :P
  † In Memoriam † maandag 7 september 2020 @ 20:38:00 #198
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194940054
Eigenlijk is dit net zo'n kutdialect als Limburgs...... }:|
  Tettenkoning maandag 7 september 2020 @ 20:46:04 #199
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194940318
Martienosaurus Rex :')
pi_194940383
Het gaat van de qud van Maxime naar Hitler en terug :D
  Tettenkoning maandag 7 september 2020 @ 20:48:49 #201
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194940408
Ja, idd. Heeft Martien soms 4e Reich ambities met die zwarte snor? :')
pi_194940486
Martien en rennen, dat ziet er niet uit
  Tettenkoning maandag 7 september 2020 @ 20:52:21 #203
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194940540
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 20:50 schreef StephanL het volgende:
Martien en rennen, dat ziet er niet uit
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 20:46 schreef Nine. het volgende:
pi_194940799
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Nine. het volgende:
Ja, idd. Heeft Martien soms 4e Reich ambities met die zwarte snor? :')
Niet te doen die snor _O-
pi_194940871
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 20:52 schreef Nine. het volgende:

[..]

[..]

Ah dat sloeg daar op, kwartje viel niet zo snel :D
  maandag 7 september 2020 @ 21:03:26 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_194940936
Wat is er veel niet af in het sjatooo

Dan is de vraagprijs echt absurd hoog.
  † In Memoriam † maandag 7 september 2020 @ 21:04:09 #207
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194940959
Waarom doet ie het niet gelijk secuur? :?
  Tettenkoning maandag 7 september 2020 @ 21:04:28 #208
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194940968
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 21:01 schreef StephanL het volgende:
Ah dat sloeg daar op, kwartje viel niet zo snel :D
Hij loopt en rent echt als een T-Rex met die armpjes van hem :')
  Tettenkoning maandag 7 september 2020 @ 21:05:34 #209
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194941013
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef amaranta het volgende:
Wat is er veel niet af in het sjatooo

Dan is de vraagprijs echt absurd hoog.
Het is idd één groot kluspaleis :')
pi_194941064
Bommel :D
  † In Memoriam † maandag 7 september 2020 @ 21:07:34 #211
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194941081
Die honden........maak gehakt van die beesten!
  † In Memoriam † maandag 7 september 2020 @ 21:11:16 #212
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194941216
Bij een normaal reality programma praat je niet tegen de cameraman maar die T-Rex doet dat dus de hele tijd. Op deze manier is de echtheid er een beetje af...
  Tettenkoning maandag 7 september 2020 @ 21:21:03 #213
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194941555
Doe gewoon even een overall of oude kleding aan :')
  † In Memoriam † maandag 7 september 2020 @ 21:21:52 #214
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194941588
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Nine. het volgende:
Doe gewoon even een overall of oude kleding aan :')
en gebruik een roller om te verven !!!!
  Tettenkoning maandag 7 september 2020 @ 21:23:08 #215
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194941639
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Snowsquall het volgende:
en gebruik een roller om te verven !!!!
Ook dat ja.
  † In Memoriam † maandag 7 september 2020 @ 21:24:59 #216
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194941712
ls je je pc goed insteld ben je max 1 minuut aan werk kwijt.
  maandag 7 september 2020 @ 21:42:42 #217
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_194942328
Die snor _O-
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194987824
Vanaf donderdag 17 september begint er trouwens een nieuwe reeks van 14 afleveringen die dan vooral over Hengelo zullen gaan :)

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 16:09:16 ]
pi_194989613
quote:
17s.gif Op donderdag 10 september 2020 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vanaf donderdag 17 september begint er trouwens een nieuwe reeks van 14 afleveringen die dan vooral over Hengelo zullen gaan :)
Eindelijk dampende sex met de camera man *O*
pi_194990042
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2020 17:46 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Ha ha....denk je?? :D
pi_194990071
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2020 17:46 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen zien?
pi_194991997
Montana doet me denken aan een jonge Kieft

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 20:49:26 ]
pi_194992098
quote:
80s.gif Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef F.Sinatra het volgende:

[ afbeelding ]
Ja!!! Eeuwige dank. Ik denk al maaaanden: op wie lijkt ze toch?

_O_ _O_ _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_194992138
quote:
19s.gif Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Ze haalt ook telkens dr neus op he...
pi_194992322
quote:
19s.gif Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
:D
pi_194992457
quote:

[ afbeelding ]
Haha jaaaa!
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2020 @ 21:25:29 #227
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_194992655
quote:

[ afbeelding ]
Had Wim K ook tietjes dan?
pi_194992691
Die maxime heeft het goed bekeken die hele familie sjouwt met dat kind behalve zijzelf........
speak only if it improves the silence.
pi_194992740
quote:
3s.gif Op donderdag 10 september 2020 21:27 schreef TjjWester het volgende:
Die maxime heeft het goed bekeken die hele familie sjouwt met dat kind behalve zijzelf........
Welnee. Maxime is echt wel leuk met cleeeeeeire
pi_194995266
quote:

[ afbeelding ]
Zouden die 2 meiden ook regelmatig snuiven?
pi_194997272
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:08 schreef riazop het volgende:

[..]

Zouden die 2 meiden ook regelmatig snuiven?
Ja en ik hoorde dat ze ook meth gebruiken en een heroïne infuus elke donderdag. Zag je de infuuspaal niet staan in de groene kamer?
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:03:42 #232
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_194997455
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb dat laatste gemist?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:12:49 #233
190186 hierissieweer
pi_194997550
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2020 21:08 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Echt! Ze is echt zo niet leuk en niet aardig. Egoïstisch kreng.
Hoe weet jij dat? Ben wel benieuwd naar mensen die haar echt persoonlijk kennen. Maar vind haar zelfingenomener dan Martien. De rol van Erika is mij nooit heel erg duidelijk.
  vrijdag 11 september 2020 @ 09:31:03 #234
190186 hierissieweer
pi_194997777
Over dat kasteel hè... Het is echt bijzonder hoe slecht ze het afwerken, het is alleen voor het zicht. Maar dat kasteel staat structureel volgens mij op instorten....
En zonder de meilandjes zijn de inkomsten nihiel....
pi_194998313
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:31 schreef hierissieweer het volgende:
Over dat kasteel hè... Het is echt bijzonder hoe slecht ze het afwerken, het is alleen voor het zicht. Maar dat kasteel staat structureel volgens mij op instorten....
Het is hetzelfde als bij bijvoorbeeld gold rush, de zender financiert alles.

Ik ben verbaasd dat niemand zich ooit heeft afgevraagd hoe meiland aan zoveel geld komt.........
  vrijdag 11 september 2020 @ 13:47:59 #236
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_195002253
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:12 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het is hetzelfde als bij bijvoorbeeld gold rush, de zender financiert alles.

Ik ben verbaasd dat niemand zich ooit heeft afgevraagd hoe meiland aan zoveel geld komt.........
Kardashians iemand?

over die grasmaaier. Zijn deze mensen dom ofzo? Pleur een multimeter op die accu en je ziet als die goed is; pak de handleiding en lees het. Meet die zekering door en je weet het.

meten is weten.
  vrijdag 11 september 2020 @ 14:03:30 #237
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_195002563
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:47 schreef xzaz het volgende:

[..]

over die grasmaaier. Zijn deze mensen dom ofzo? Pleur een multimeter op die accu en je ziet als die goed is; pak de handleiding en lees het. Meet die zekering door en je weet het.

meten is weten.
Zie hier de reden dat we jou niet volgen in een realitysoap op televisie.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_195002597
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 09:31 schreef hierissieweer het volgende:
Hier verbaas ik mij ook over. Het plafond valt naar beneden, muurtjes brokkelen af, maar met wat plamuur, een beetje behang en een likje verf is alles blijkbaar verholpen.
pi_195003039
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:05 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Hier verbaas ik mij ook over. Het plafond valt naar beneden, muurtjes brokkelen af, maar met wat plamuur, een beetje behang en een likje verf is alles blijkbaar verholpen.
Hij is dan ook optisch opgeknapt.
pi_195005913
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:47 schreef xzaz het volgende:

[..]

Kardashians iemand?

meten is weten.
De lichten deden het toch?? Dan is het elektrisch systeem in orde.

Ik zit het eerste seizoen te kijken, max en erica stellen voor om het kasteel op te knappen en te verkopen, om daarna een nieuwe bouwval in nederland te kopen............ Bizar hoe dicht ze bij de waarheid zaten.
pi_195005948
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat doen veel horeca ondernemers. Optisch verkoopt, constructief is vooral duur. De meilandjes hebben helemaal geen geld voor een constructieve renovatie.
pi_195029081
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:33 schreef amaranta het volgende:
Alles wordt geschilderd idd maar de buitenkant totaal niet :')
Begin nou daar eens mee en dubbel glas erin en je hebt een totaal ander huis
Stiller warmer comfortabeler en veiliger tegen inbraak
pi_195029097
Caroline wil weer contact met Martien: 'Ik mis hem!'

Carolien van Eeden, bekend door het realityprogramma Chateau Meiland, wil dolgraag weer contact met kasteelheer Martien Meiland. Dat vertelt ze in een uitgebreid interview in De Telegraaf.

De twee hebben elkaar – sinds Caroline’s vertrek uit het kasteel én Frankrijk – al zo’n elf maanden niet gezien of gesproken. Hoog tijd voor verandering, vindt Caroline: “Inmiddels gaat het weer goed met me en kan ik ook volmondig zeggen dat mijn deur voor Martien wagenwijd open staat. Onze wegen zijn gescheiden en we verloren elkaar uit het oog, maar ik voel absoluut geen rancune richting de familie. Soms pas je even niet meer bij elkaar, maar het liefst zou ik zo snel mogelijk weer een lekker wijntje met Martien drinken. Ik mis hem!”

Ook Erica of Maxime zou Caroline graag weer eens willen zien. “Die laatste is een slimme griet die het in zich heeft een mooi gezinnetje te stichten en een eigen bedrijf op te starten. Ze wonen nu erg teruggetrokken in de Achterhoek en dat past wel bij ze. Ze zijn namelijk graag ’met het gezin’.”

Caroline en de familie Meiland zijn niet zonder slag of stoot uit elkaar gegaan. Het bij elkaar samenwonen bleek achteraf toch te intens te zijn dan vooraf gedacht. “Continu al die gasten om ons heen, het zware werk, het anders tegen bepaalde zaken aankijken. Het maakte me oververmoeid. Uiteindelijk was het beter dat ik vertrok.”

https://www.shownieuws.nl(...)-martien-ik-mis-hem/
pi_195033104
Zeg, moet je luisteren! Praatte Montaan altijd al zo of heeft ze haar gejoel aangepast? Ze is nog erger dan MaxiME en haar vader, dat kan ik me helemaal niet meer herinneren uit die eerste seizoenen.
Go hard or go home
pi_195033326
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 09:21 schreef Noek het volgende:
Zeg, moet je luisteren! Praatte Montaan altijd al zo of heeft ze haar gejoel aangepast? Ze is nog erger dan MaxiME en haar vader, dat kan ik me helemaal niet meer herinneren uit die eerste seizoenen.
Ze praatte altijd al meer net zoals haar vader dacht ik. Maar het lijkt wel wat aangedikt :{
pi_195035397
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2020 09:38 schreef Magica het volgende:

[..]

Ze praatte altijd al meer net zoals haar vader dacht ik. Maar het lijkt wel wat aangedikt :{
Ik heb toevallig net het eerste seizoen gekeken daarin praat montana heel normaal, niks overdreven. Vanaf seizoen 2 gaat ze maxime achterna.
pi_195035547
Twinning = boring
  zondag 13 september 2020 @ 18:18:08 #249
190186 hierissieweer
pi_195044081
Nu wel, weet niet of ik ga kijken. Jullie?
pi_195044184
Lijkt me niks, Martien is de reden dat ik kijk
pi_195045507
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2020 18:18 schreef hierissieweer het volgende:
Nu wel, weet niet of ik ga kijken. Jullie?
Ik ben altijd wel nieuwschierig kijken hoe ze het doen :')
Twinning = boring
  zondag 13 september 2020 @ 20:10:14 #252
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195046013
Chateau Plankeart nu op België 1
pi_195051052
quote:
6s.gif Op zondag 13 september 2020 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stiekem wel echt leuker _O_
pi_195051303
quote:
6s.gif Op zondag 13 september 2020 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Moet je je echt hiervoor aanmelden ?
pi_195051321
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 08:03 schreef Sorella het volgende:

[..]

Moet je je echt hiervoor aanmelden ?
Huh?
pi_195051332
quote:
80s.gif Op maandag 14 september 2020 08:07 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Huh?
Dat staat er als ik naar belgie 1 ga, dat ik me eigen moet aanmelden ?. of kijk je via een ander kanaal ;)
pi_195051338
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 08:09 schreef Sorella het volgende:

[..]

Dat staat er als ik naar belgie 1 ga, dat ik me eigen moet aanmelden ?. of kijk je via een ander kanaal ;)
Ahh ik dacht dat je de user bedoelde _O-
Maar ik keek gewoon live op tv.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2020 08:10:49 ]
pi_195051574
quote:
80s.gif Op maandag 14 september 2020 08:10 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ahh ik dacht dat je de user bedoelde _O-
Maar ik keek gewoon live op tv.
oh okee :)
  † In Memoriam † maandag 14 september 2020 @ 20:41:21 #259
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_195061401
Wat een enorm wijf is die Martien toch.....godnondeju zeg :r :r
pi_195061493
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 20:41 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een enorm wijf is die Martien toch.....godnondeju zeg :r :r
Ik ben 'm nog steeds niet zat. Ik geniet echt van dat gescheld en gejammer 😂
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  † In Memoriam † maandag 14 september 2020 @ 20:49:22 #261
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_195061588
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 20:45 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ben 'm nog steeds niet zat. Ik geniet echt van dat gescheld en gejammer 😂
ik kijk toch ;) maar dat paniekerige geschreeuw om niks kan ik me wel gruwelijk aan irriteren }:|

Ik snap niet dat ze die tegels niet in de aanhanger flikkeren en dan met de auto op en neer rijden, no way dat ik dat met een kruiwagen had gedaan.
  maandag 14 september 2020 @ 20:56:32 #262
378682 JohnBercow
pi_195061742
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 20:49 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

ik kijk toch ;) maar dat paniekerige geschreeuw om niks kan ik me wel gruwelijk aan irriteren }:|

Ik snap niet dat ze die tegels niet in de aanhanger flikkeren en dan met de auto op en neer rijden, no way dat ik dat met een kruiwagen had gedaan.
Alles voor de kijkcijfers
Order! Ordeeeeeeeeer!
  † In Memoriam † maandag 14 september 2020 @ 21:00:26 #263
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_195061813
voire
pi_195061821
Avec le hogedrukspuit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 14 september 2020 @ 21:02:08 #265
378682 JohnBercow
pi_195061849
betine :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  † In Memoriam † maandag 14 september 2020 @ 21:02:47 #266
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_195061866
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 21:00 schreef Poppejans het volgende:
Avec le hogedrukspuit
Zelfs met mn Mavo Frans van.....38jr geleden zou ik dat beter doen *)
  † In Memoriam † maandag 14 september 2020 @ 21:04:03 #267
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_195061888
met 6 man aanwijzingen geven is ook altijd een succes :') :')
  † In Memoriam † maandag 14 september 2020 @ 21:06:52 #268
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_195061949
OMG
  Tettenkoning maandag 14 september 2020 @ 21:10:07 #269
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195062026

maandag 14 september 2020 @ 22:19:17 #270
190186 hierissieweer
pi_195063377
Maar wanneer komt dat gedrama met nadeche nu op tv? Ben zo benieuwd naar de beelden daarvan
  maandag 14 september 2020 @ 22:48:29 #271
431496 girlnextdoor.
pi_195064007
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2020 21:10 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds iemand het benoemde kan ik niet meer normaal maar Martien kijken 🤣

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 22:19 schreef hierissieweer het volgende:
Maar wanneer komt dat gedrama met nadeche nu op tv? Ben zo benieuwd naar de beelden daarvan
Ja dat vraag ik me dus ook af. De nam nog heel lief chocoladebroodjes mee omdat ze weer op het chateau was. En vorige week was ze aan het huilen omdat ze de familie zo miste. Ik vraag me echt af wat er is gebeurd.
pi_195064040
Zo ff terugkijken. Of is het niet de moeite?
Moeten zij weten
  † In Memoriam † maandag 14 september 2020 @ 23:27:14 #273
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_195064558
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2020 22:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zo ff terugkijken. Of is het niet de moeite?
Altijd vermakelijk natuurlijk.....maar zelf weten.
pi_195078523
Ik ben dat geklus nu wel zat. Dacht dat het meer om de verhuizing zou gaan. Maar ik blijf wel kijken naar Martien. Zijn reacties op alles blijft vermakelijk. En vooral in combinatie met die nuchtere droge opmerkingen van ‘mama’.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195078702
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:53 schreef Injetta het volgende:
Ik ben dat geklus nu wel zat. Dacht dat het meer om de verhuizing zou gaan. Maar ik blijf wel kijken naar Martien. Zijn reacties op alles blijft vermakelijk. En vooral in combinatie met die nuchtere droge opmerkingen van ‘mama’.
Je bedoeld de verhuizing naar Hengelo? Volgens mijn gids (de TvKrant) begin er donderdag een 'nieuw' seizoen van 14 afleveringen die daar over zal gaan.
pi_195078742
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Je bedoeld de verhuizing naar Hengelo? Volgens mijn gids (de TvKrant) begin er donderdag een 'nieuw' seizoen van 14 afleveringen die daar over zal gaan.
Oh, ik dacht dat dit al het nieuwe seizoen was. Is nl. niet zo lang geleden opgenomen toch? Ze zitten al iets van 2 tot 3 maanden in lockdown. Dus moet ergens mei/juni zijn.
Maar donderdag start het echte nieuwe seizoen?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195078849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 21:05 schreef Injetta het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat dit al het nieuwe seizoen was. Is nl. niet zo lang geleden opgenomen toch? Ze zitten al iets van 2 tot 3 maanden in lockdown. Dus moet ergens mei/juni zijn.
Maar donderdag start het echte nieuwe seizoen?
Begrijp ook niet helemaal hoe dit zit want we hebben nu weer vijf afleveringen ofzo gezien? Dus donderdag maar even afwachten :)
  dinsdag 15 september 2020 @ 21:28:41 #278
190186 hierissieweer
pi_195079117
Ja ze hebben het in 2 seizoenen opgedeeld. Vind het wel jammer dat de ruzie met N niet in beeld is gebracht. Maar aan de andere kant misschien wel chique naar N. Of ze willen het een en ander onder de pet houden, dat kan ook... Zullen we het ooit zien!?
pi_195079798
Wat gaan ze eigenlijk doen in hengelo?? Kan me slecht voorstellen dat je de eene dag naar grotere kastelen zit te zoeken en een week later een huis in hengelo bezichtigd.
pi_195080027
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:10 schreef TjjWester het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk doen in hengelo?? Kan me slecht voorstellen dat je de eene dag naar grotere kastelen zit te zoeken en een week later een huis in hengelo bezichtigd.
Gek gillen bij de koeien zodat ze zure melk gaan geven.
  Tettenkoning dinsdag 15 september 2020 @ 22:34:11 #281
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195080211
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:24 schreef quirina het volgende:
Gek gillen bij de koeien zodat ze zure melk gaan geven.
Instant karnemelk :')
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:42:05 #282
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_195080379
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:10 schreef TjjWester het volgende:
Ze zouden, dacht ik gelezen te hebben, een handel & Real Life Soap in op te knappen panden beginnen. Dus bouwval kopen, opknappen, verkopen en dat alles gevolgd door camera’s.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 15 september 2020 @ 23:22:44 #283
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195080892
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ze zouden, dacht ik gelezen te hebben, een handel & Real Life Soap in op te knappen panden beginnen. Dus bouwval kopen, opknappen, verkopen en dat alles gevolgd door camera’s.
Ooo top. Meer van hetzelfde.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 15 september 2020 @ 23:42:18 #284
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_195081068
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 23:22 schreef Rene het volgende:

[..]

Ooo top. Meer van hetzelfde.
Een schier oneindige stroom catastrofes.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_195083365
Ik heb Ik vertrek van 13 jaar geleden gekeken. De beelden van het klussen zijn hetzelfde als nu zowat. Toen het chatteaux klaar was en de gasten kwamen, gingen ze gauw terug naar Nederland. Erica vindt dat bedienen van die gasten helemaal niks.
13 jaar later is het eigenlijk precies hetzelfde. Dat klussen vinden leuk. Maar toen de gasten kwamen, snel een onderkomen in Nederland gekocht.
Dat klussen ziet er ook exact hetzelfde uit. Hout zagen, zeulen met platen, schilderen, klungelen met electriciteit etc. Ze zien er alleen ouder uit. En de meisjes zijn van echte kinderen volwassen geworden.
Was wel leuk om te zien.
pi_195085065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 08:47 schreef Injetta het volgende:
Ik heb Ik vertrek van 13 jaar geleden gekeken. De beelden van het klussen zijn hetzelfde als nu zowat. Toen het chatteaux klaar was en de gasten kwamen, gingen ze gauw terug naar Nederland. Erica vindt dat bedienen van die gasten helemaal niks.
13 jaar later is het eigenlijk precies hetzelfde. Dat klussen vinden leuk. Maar toen de gasten kwamen, snel een onderkomen in Nederland gekocht.
Dat klussen ziet er ook exact hetzelfde uit. Hout zagen, zeulen met platen, schilderen, klungelen met electriciteit etc. Ze zien er alleen ouder uit. En de meisjes zijn van echte kinderen volwassen geworden.
Was wel leuk om te zien.
Het is vooral martien die regelmatig klaagt als gasten op het belletje duwen, voorals als hij tijdens de wijn wordt gestoord.
pi_195087066
quote:
3s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:46 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het is vooral martien die regelmatig klaagt als gasten op het belletje duwen, voorals als hij tijdens de wijn wordt gestoord.
In Ik vertrek was het Erica die zei: ik wil niks doen met de gasten. Ze weigerde en dit was destijds de aanleiding om weer naar Nederland te gaan. Koken, gasten bedienen en vermaken kwam alleen op Martien neer. Dus kreeg daar toch wel genoeg van.
En met dit chatteaux hetzelfde. Martien moest het vrijwel alleen doen en opnieuw vond hij het na een tijdje wel genoeg.
Nu met die Corona zijn ze veel gelukkiger. Alleen maar wat klussen en eten, drinken wanneer ze maar willen.
  donderdag 17 september 2020 @ 06:46:42 #288
190186 hierissieweer
pi_195103450
Gisteren de aflevering van vandaag vooruit gekeken. Ze gingen met N op huizenjacht, er was niets naar N haar smaak, je voelde de irritatie bij de familie. De eerste barstjes komen eraan...
pi_195103714
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 12:28 schreef Injetta het volgende:

[..]

In Ik vertrek was het Erica die zei: ik wil niks doen met de gasten. Ze weigerde en dit was destijds de aanleiding om weer naar Nederland te gaan. Koken, gasten bedienen en vermaken kwam alleen op Martien neer. Dus kreeg daar toch wel genoeg van.
En met dit chatteaux hetzelfde. Martien moest het vrijwel alleen doen en opnieuw vond hij het na een tijdje wel genoeg.
Nu met die Corona zijn ze veel gelukkiger. Alleen maar wat klussen en eten, drinken wanneer ze maar willen.
Lijkt me ook veel relaxter. Alleen komt er zo (buiten de serie) niks binnen.
pi_195103716
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195103759
quote:
80s.gif Op donderdag 17 september 2020 07:46 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

quote:
80s.gif Op donderdag 17 september 2020 07:46 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Klopt. Ze moeten dus een flinke buffer hebben. Al maanden geen gasten, wel klussen (waarvoor ze van alles kopen), in Nederland zal een huis gekocht en kasteel nog niet verkocht. Boert dus goed zo’n reality show?
pi_195104430
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 07:55 schreef Injetta het volgende:

[..]

[..]

Klopt. Ze moeten dus een flinke buffer hebben. Al maanden geen gasten, wel klussen (waarvoor ze van alles kopen), in Nederland zal een huis gekocht en kasteel nog niet verkocht. Boert dus goed zo’n reality show?
Ze hadden al geld.
pi_195105219
quote:

[..]

[..]

Ze hebben geld zat van vóór dit chateau en ik denk dat de winkel ook nog (deels) van Martien en Erica is. Denk niet dat Montana de zaak (helemaal) heeft overgekocht.

De RLS levert ze tot nu toe en voorlopig een lieve bom duiten op.

Verder schnabbelen ze goed bij met presentatie van programma’s. Martien heeft dat veilingprogramma gedaan en er zijn alweer opnames van iets nieuws, meen ik.
Waarschijnlijk doen ze ook nog andere extra klussen voor bedrijven bijvoorbeeld. Met name Martien zal gewild zijn voor (b to b) marketing/promotie/presentatie/filmpjes/voiceovers. Er gaat veel geld om in dat circuit.

Ze verkopen wijn en er is een boek.

Er zijn ongetwijfeld wat gulle sponsoren voor kleding, interieur (van het nieuwe huis), vervoer, verhuizing etc.

De B&B op het chateau met die vier (?) kamers is geen financiële halszaak, gok ik. Het chateau is betaald en kunnen ze desnoods aanhouden. Zoals ze zelf zeiden: als het moet gaat Martien komend vakantieseizoen de b&b draaien voor een beperkt aantal weken en daarin een beperkt aantal dagen per week.
Zelf comfortabel wonen in het extra huisje op het terrein en van donderdag t/m zondag gasten entertainen. De rest van de week aan de wijn bij het zwembad. Goed bekeken.

Maxime kan waarschijnlijk prima haar eigen boontjes doppen middels inkomsten uit de RLS, haar insta en haar kledingzwendeltje.

Montana plukt ongetwijfeld de vruchten van de hele hype in de interieurzaak en bij nevenactiviteiten. Ze krijgt ook een eigen programma met Maxime, waarvoor de dames vast goed betaald worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Duderinnetje op 17-09-2020 15:11:00 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_195109583
quote:

[..]

[..]

Ik las ergens dat ze 50.000 euro per aflevering krijgen.
  Tettenkoning donderdag 17 september 2020 @ 14:43:09 #295
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195110051
quote:
17s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:14 schreef praadje het volgende:
Ik las ergens dat ze 50.000 euro per aflevering krijgen.
Dat is best een hoop geld.
pi_195110134
quote:
11s.gif Op donderdag 17 september 2020 14:43 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dat is best een hoop geld.
Ah een bron gevonden. https://www.bekendeburen.nl/zoveel-geld-hebben-de-meilandjes
pi_195116164
quote:
Zal best kloppen, maar wat een tenenkrommend slecht geschreven artikel :'(
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2020 @ 20:31:35 #298
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_195116362
1e aflevering seizoen 4..........Daar gaat ie dan.
  donderdag 17 september 2020 @ 20:42:57 #299
378682 JohnBercow
pi_195116556
Maar ze zijn nu dus al aan het inpakken.

Komt de rel met Nadege nog?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2020 @ 20:43:01 #300
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_195116558
Dit
  † In Memoriam † donderdag 17 september 2020 @ 20:43:13 #301
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_195116563
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')