Afgunst doet veel. En alsof je daar naar kijkt om te zien hoe zij de was staat te vouwen.. as ifquote:Op donderdag 2 juli 2020 14:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
NadegeZe is opeens wel veel in het ''nieuws'' zeg.
In de show constant janken dat ze de Meilandjes mist omdat ze weer naar NL vertrekken, mocht mee op vakantie en heeft volgens mij een passend loon ontvangen voor de taken die ze doet. Nu zijn het opeens geldwolven
Er zijn wel eens vrienden/familie over de vloer geweest maar werden ook minimaal in beeld gebracht.quote:Op donderdag 2 juli 2020 15:14 schreef Eagles89 het volgende:
Ja dat zal allemaal best maar ik denk persoonlijk dan toch dat het niet zomaar uit de lucht komt vallen. Ze is al de zoveelste inmiddels die ruzie met de familie heeft gekregen... en als je nagaat...hoeveel vrienden hebben ze eigenlijk in die familie..ik heb behalve die zus en die moeder, wat familie is, ze nog nooit over vrienden gehoord of ze gezien...die familie is volgens mij totaal niet wat het lijkt denk ik inmiddels. Ik vond ze eerst ook geweldig, maar daar ben ik wel van ontwaakt in elk geval.
Dit ja, en er is als ondernemer niets mis om geldbel(w)ust te zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
NadegeZe is opeens wel veel in het ''nieuws'' zeg.
In de show constant janken dat ze de Meilandjes mist omdat ze weer naar NL vertrekken, mocht mee op vakantie en heeft volgens mij een passend loon ontvangen voor de taken die ze doet. Nu zijn het opeens geldwolven
Eens.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:02 schreef Elan het volgende:
Uiteindelijk is Nadege wel meer geweest dan alleen de huishoudster. Ze mocht mee op vakantie en maakte veelvuldig deel uit van de show. Dan moet je haar ook als zodanig belonen en goed blijven behandelen.
Het is een mens geen wegwerpartikel.
Dus ze moeten haar jarenlang doorbetalen ondanks dat ze verhuizen en dat er nu geen werk meer is?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:02 schreef Elan het volgende:
Uiteindelijk is Nadege wel meer geweest dan alleen de huishoudster. Ze mocht mee op vakantie en maakte veelvuldig deel uit van de show. Dan moet je haar ook als zodanig belonen en goed blijven behandelen.
Het is een mens geen wegwerpartikel.
Dat beweert niemand?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dus ze moeten haar jarenlang doorbetalen ondanks dat ze verhuizen en dat er nu geen werk meer is?
Dat claim ik nergens.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dus ze moeten haar jarenlang doorbetalen ondanks dat ze verhuizen en dat er nu geen werk meer is?
Maar wat moeten ze dan wel doen om haar tevreden te stellen? Ze betalen haar contract door tot eind augustus en toen begon ze zelf meteen op haar fb pagina te communiceren en schande te spreken over de familie.. Ze had ook nog een keer naar hun toe kunnen gaan om het uit te praten?quote:
Omdat het haar stiekem niet om geld gaat, maar om de manier waarop er afscheid van haar is genomen. Is wel vaker zo bij familieruzies.quote:Op woensdag 8 juli 2020 11:42 schreef Clubman het volgende:
Als ik het goed begrepen heb is er helemaal geen sprake van ontslag.
Haar contract loopt af in augustus en wordt gewoon niet verlengd. Ondanks dat ze door Corona maatregelen niet meer kan komen wordt ze tot einde contract doorbetaald.
Als dat zo is snap ik niet waarom ze zeurt.
Haar contract als huidhoudster ja, ze was uiteindelijk vast onderdeel van de show en als De Meilandjes daar luttele tonnen voor incasseren behoort haar daar ook een deel van toe.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar wat moeten ze dan wel doen om haar tevreden te stellen? Ze betalen haar contract door tot eind augustus en toen begon ze zelf meteen op haar fb pagina te communiceren en schande te spreken over de familie.. Ze had ook nog een keer naar hun toe kunnen gaan om het uit te praten?
Ja ze zijn een behoorlijk innige vriendschap aangegaan die uiteindelijk nooit oprecht was van hun kant maar puur om de show op te leuken. Nu Frankrijk niet meer relevant is geldt dat ook voor Nadege en zullen ze ongetwijfeld op zoek gaan naar (goedkope) nieuwe figuranten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat het haar niet om geld gaat, maar om de manier waarop er afscheid van haar is genomen.
Ja maar ze hadden haar toch een nieuwe parketvloer gegeven, dus ze moet niet klagen. Aldus Martien Meilandquote:Op woensdag 8 juli 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Haar contract als huidhoudster ja, ze was uiteindelijk vast onderdeel van de show en als De Meilandjes daar luttele tonnen voor incasseren behoort haar daar ook een deel van toe.
Martien is gewoon een valse nicht.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ze zijn een behoorlijk innige vriendschap aangegaan die uiteindelijk nooit oprecht was van hun kant maar puur om de show op te leuken. Nu Frankrijk niet meer relevant is geldt dat ook voor Nadege en zullen ze ongetwijfeld op zoek gaan naar (goedkope) nieuwe figuranten.
Ik vond Martien die haar huilen of emotie na deed ook misselijkmakend trouwens.
Wellicht niet alleen, maar toch:quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:39 schreef Chia het volgende:
Al die mensen die blijven denken dat het om geld gaat in plaats van gekwetstheid.
quote:Ook Nadège heeft nooit een extraatje gekregen. “Ik vraag nooit iets, maar ze hebben veel geld over mijn rug verdiend. Ik denk dat het eerlijk was geweest als ze me daar ook iets voor hadden betaald.”
Mensen wenden vaker dan je denkt geld voor als reden terwijl het ze eigenlijk alleen maar om een stukje erkenning gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wellicht niet alleen, maar toch:
[..]
Dat gaat vaak hand in hand. Zolang iets een vriendendienst betreft sta je er over het algemeen heel anders in financieel.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:39 schreef Chia het volgende:
Al die mensen die blijven denken dat het om geld gaat in plaats van gekwetstheid.
Inderdaad. Dat zie je bijvoorbeeld ook vaak in het programma Familiediner. Dat het meestal begint met een futiliteit maar dat er onderhuids veel andere dingen spelen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Mensen wenden vaker dan je denkt geld voor als reden terwijl het ze eigenlijk alleen maar om een stukje erkenning gaat.
Ik denk dat je de strekking van de discussie dan een beetje mist. Als dat contract idd tot augustus liep, is het logisch dat ze het niet verlengen. Wat wel verwijtbaar is, is dat de Meilandjes deden alsof ze familie was en haar nu laten vallen, zoals ze dat bij Carolien deden. Dit zou niet zo'n drama zijn geweest als ze Nadège gewoon als personeel hadden behandeld al die tijd.quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar hoe laten ze haar vallen dan?! Ze hebben gewoon medegedeeld dat er geen werk is momenteel. Daarna ging ze kwaad naar huis en ging ze allemaal dingen lopen posten op fb.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik denk dat je de strekking van de discussie dan een beetje mist. Als dat contract idd tot augustus liep, is het logisch dat ze het niet verlengen. Wat wel verwijtbaar is, is dat de Meilandjes deden alsof ze familie was en haar nu laten vallen, zoals ze dat bij Carolien deden. Dit zou niet zo'n drama zijn geweest als ze Nadège gewoon als personeel hadden behandeld al die tijd.
Het punt is dat hun verstandhouding verder ging dan alleen werkgerelateerde zaken maar een vriendschap betrof. Of in elk geval ging het verder dan alleen werknemer vs werkgever.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar hoe laten ze haar vallen dan?! Ze hebben gewoon medegedeeld dat er geen werk is momenteel. Daarna ging ze kwaad naar huis en ging ze allemaal dingen lopen posten op fb.
Hoe is iemand vertellen dat er geen werk is ‘Laten vallen’’
Dit. Nadège heeft echt wel ervaring met het stoppen van werk gok ik zo, en dan kom je bij de meilandjes die (wellicht voor de kijkcijfers) doen alsof ze je grootste vriend zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Het punt is dat hun verstandhouding verder ging dan alleen werkgerelateerde zaken maar een vriendschap betrof. Of in elk geval ging het verder dan alleen werknemer vs werkgever.
Oke maar hoe hadden de Meilandjes het dan moeten doen? Door laten werken? Meenemen naar Nederland?quote:Op woensdag 8 juli 2020 16:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Het punt is dat hun verstandhouding verder ging dan alleen werkgerelateerde zaken maar een vriendschap betrof. Of in elk geval ging het verder dan alleen werknemer vs werkgever.
Het probleem is dat ze haar in de TV show maandenlang hebben doen geloven dat ze een volwaardig onderdeel was geworden van de groep, precies eigenlijk zoals Carolien destijds. En ze hebben letterlijk gezegd dat ze voor Nadege zouden zorgen, als in, dat ze zeker wilden weten dat bij verkoop Nadege haar baan zou behouden. Het bleken allemaal loze beloften, en na de bombastische exit van Carolien en van Jean Luc en dat gedoe met dat kledingmerk, zou het dan heel misschien niet gewoon aan die familie kunnen liggen?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze hadden haar veel meer buiten beeld kunnen houden net als andere werknemers. Niet letterlijk hoeven bestempelen als familie. Niet mee op vakantie hoeven nemen. Niet bij haar thuis hoeven komen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Oke maar hoe hadden de Meilandjes het dan moeten doen? Door laten werken? Meenemen naar Nederland?
Haar in het kasteel laten wonen?
Kan me ook niet voorstellen dat Nadege totaal niet wist dat dit er aan zat te komen. De verwachtingen waren bij Nadege hoger dan bij de Meilandjes. Dat ze op vakantie is mee geweest en er ook sprake was van een soort vriendschap wil niet zeggen dat zij verantwoordelijk zijn of blijven voor haar.
Dat voelt voor Nadege misschien heel hard en pijnlijk maar ik zie echt niet wat de Meilandjes hier zo verkeerd hebben gedaan.
quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
Heeft iemand het interview met Nadège gelezen? Zo ja, gaat het daarin om het verliezen van haar baan of om de familiaire band?
Edit: https://www.mediacourant.(...)iva-door-meilandjes/
Jaa okee, ik weet dat het mediacourant is, maar hier wordt gesteld dat het wel degelijk om die familiaire band ging. Weet iemand of dit inderdaad klopt?
Dat kun je wel zeggen, maar dat was pre-corona. Het chateau heeft geen inkomsten en de vraag is of iemand het chateau nu wilt kopen. Ook in Frankrijk ligt het toerisme op zijn gat.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:30 schreef Eagles89 het volgende:
En ze hebben letterlijk gezegd dat ze voor Nadege zouden zorgen, als in, dat ze zeker wilden weten dat bij verkoop Nadege haar baan zou behouden
Wat is er zo boeiend aan Nadège dan?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
De Privé heeft Nadège exclusief gesproken in haar flatje in Limoges. De roddelbladen smullen er van.
Beter komt Talpa met een vervolg met alleen Nadege. Ik ga kijken.
edit: of een losstaande afl. bij Nadege in het nieuwe seizoen
Daar wilden de Meilandjes zelfs een inzamelingsactie voor starten? Maar Nadège wilde dat zelf niet?quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Haar in het kasteel laten wonen?
Die wilden een appartement voor haar kopen, vertelde Nadège zelf. Dat wilde ze niet.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Daar wilden de Meilandjes zelfs een inzamelingsactie voor starten? Maar Nadège wilde dat zelf toch niet?
Ah, oké.quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Die wilden een appartement voor haar kopen, vertelde Nadège zelf. Dat wilde ze niet.
Die inzamelingsactie voor het kasteel, kwam van een Nederlandse fan, dacht ik. Dat zag Nadège, geheel begrijpelijk, ook niet zitten. Dat is niet te onderhouden.
Wat...quote:Op woensdag 8 juli 2020 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die wilden een appartement voor haar kopen, vertelde Nadège zelf.
Ze is verdwenen omdat ze t niet meer aankon.quote:
Dat zei ze in die eerste keer dat er gedoe kwam. Was dat bij Boulevard? Toen ze voor het eerst vertelde dat ze ‘ontslagen’ was.quote:
Thanks. Staat er inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zei ze in die eerste keer dat er gedoe kwam. Was dat bij Boulevard? Toen ze voor het eerst vertelde dat ze ‘ontslagen’ was.
Edit, zie hier:
"Ze hebben ook aangeboden om een appartement voor me te kopen, dat heb ik geweigerd. Gelukkig, want vanochtend hebben ze me ontslagen op een manier die niet kan."
Gevonden op https://www.televizier.nl(...)eilandjes-na-ontslag
Vraag me nu wel af of ze hier niet gewoon dat ingezamelde geld mee bedoeld. Zoals het er nu staat, zijn het de Meilandjes die het voor haar wilden kopen.
Dit wist ik ook niet en heel verstandig van Nadege dat ze dit niet heeft geaccepteerd. Komt alleen maar gezeik van.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zei ze in die eerste keer dat er gedoe kwam. Was dat bij Boulevard? Toen ze voor het eerst vertelde dat ze ‘ontslagen’ was.
Edit, zie hier:
"Ze hebben ook aangeboden om een appartement voor me te kopen, dat heb ik geweigerd. Gelukkig, want vanochtend hebben ze me ontslagen op een manier die niet kan."
Gevonden op https://www.televizier.nl(...)eilandjes-na-ontslag
Vraag me nu wel af of ze hier niet gewoon dat ingezamelde geld mee bedoelde. Zoals het er nu staat, zijn het de Meilandjes die het voor haar wilden kopen.
Alleen is ze niet ontslagen, haar contract is niet verlengd.quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Edit, zie hier:
Vind je de anderen wel liefdevol dan? Maxime vind ik een bitch en Erica komt ook niet echt warm over. Bovendien vind ik ze erg respectloos met elkaar omgaan.quote:Op woensdag 8 juli 2020 19:58 schreef lily het volgende:
Ik vind die Martien Meiland een nare man, althans, zo komt hij op mij over. Totaal niet liefdevol naar niemand. En dat overdreven gegil en geschreeuw de hele tijd, nee.
Ik kijk al heel lang niet meer.
Ik zie hem wel nog langskomen bij een ander programma (cash or trash)
Zo, echt he. Er zit weinig liefde in.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Vind je de anderen wel liefdevol dan? Maxime vind ik een bitch en Erica komt ook niet echt warm over. Bovendien vind ik ze erg respectloos met elkaar omgaan.
Kleine Claire of Clairtjequote:Op donderdag 9 juli 2020 14:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo, echt he. Er zit weinig liefde in.
Ik vind Martien met Claire altijd wel schattig, zij hobbelt ook altijd achter hem aan.”Kom maar, Claire!” Hij is ook altijd druk met haar. Montaaaaanaaaa is wel liever, denk ik.
‘Ontslagen’, was mijn woordkeuze, abusievelijk. Excuus.quote:Op donderdag 9 juli 2020 14:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Alleen is ze niet ontslagen, haar contract is niet verlengd.
De Meilandjes mogen dan wel niet zo sympathiek zijn, het verhaal van Nadège klopt ook niet helemaal.
Dit geloven jullie toch zeker zelf niet...de keiharde zakenmensen van de familie Meiland die hun kasteel voor de hoofdprijs te koop zetten, wat het nooit waard is, op eigen iniatief mega deals met John de Mol sluiten, en dan gratis en voor niets hun huishoudster die ze niet willen meenemen naar Nederland een appartement kado geven???? Kom op zeg...quote:Op woensdag 8 juli 2020 23:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks. Staat er inderdaad.
Wat raar om ze dan vervolgens als notoire geldwolven neer te zetten.
Zoals ik het interview interpreteer wilde ze gewoon iets rechtzetten en haar kant van het verhaal eenmalig vertellen. Ook naar aanleiding van de haatreacties op haar FB. Het hele artikel komt totaal niet wrokkig over imho. Ze weidde ook verder niet uit over Jean-Luc en Carolien. Of over hoe vals Martien is ofzo. Alleen dat hij anders was als de camera niet draaide en haar soms achter haar rug voor de gek hield.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ze koestert geen wrok maar dan wel zo’n interview geven..
Caroline is ook vertrokken, blijkbaar met ruzie maar daar heb ik veel meer bewondering voor dan voor Nadege.
Dit interview vind ik eigenlijk best vals.
Laten we het Nadege ook niet kwalijk nemen. Ik had al niet het idee dat het meisje zo'n hoog niveau had. Niks mis mee hoor, maar waarschijnlijk heeft ze dit helemaal niet met verkeerde intentie gedaan inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:49 schreef praadje het volgende:
[..]
Zoals ik het interview interpreteer wilde ze gewoon iets rechtzetten en haar kant van het verhaal eenmalig vertellen. Ook naar aanleiding van de haatreacties op haar FB. Het hele artikel komt totaal niet wrokkig over imho. Ze weidde ook verder niet uit over Jean-Luc en Carolien. Of over hoe vals Martien is ofzo. Alleen dat hij anders was als de camera niet draaide en haar soms achter haar rug voor de gek hield.
Daar ben ik dus echt geen ster in.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 18:18 schreef Chia het volgende:
@:praadje kun je een foto maken en uploaden van het interview in de Privé?
Dat ze heeft gevochten met Carolien, toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:18 schreef Noek het volgende:
Heeft ze niks over MaxIEMuh gezegd want dat is echt een vals loeder.
Dat was Erica meen ik gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ze heeft gevochten met Carolien, toch?![]()
#teamCarolien
quote:Op vrijdag 10 juli 2020 14:31 schreef praadje het volgende:
Ik heb vandaag de Prive gekochtDaarin het interview met Nadege. Daarin komt ze helemaal niet over als een eenzame domme vrouw.
Ze heeft een leuke vriendenkring waar ze veel dingen mee onderneemt . Ze heeft een kleine flatje en is daar heel tevreden mee. Ze heeft ook een paar leuke relaties gehad
Ook aan haar jeugd bij opa en oma en aan haar schooltijd heeft ze mooie herinneringen.
Wat haar vooral dwarszit is de manier waarop ze aan de kant geschoven is. Zomaar zonder aankondiging van te voren. Ze had liever gehad dat de familie had gezegd dat ze die week kon uitwerken en dat het dan klaar zou zijn.
Nu kwam ze s'morgens binnen en kon gelijk weer vertrekken.
Ze is blij met de vloer die ze heeft gekregen. (Een stapeltje laminaat wat in de gang staat en die ze zelf nog moet leggen)
Op die manier is ook Jean-Luc aan de kant gezet. Carolien heeft ruzie gehad met Maxime, tot schreeuwen en vechten aan toe.(duwen en trekken neem ik aan) en is daarop vertrokken.
Volgens Nadege waren Carolien en Jean-Luc ook hele harde werkers die meer deden dan dat in hun functieomschrijving stond.
Dat Martien buiten de camera niet zo lief was bevestigde Nadege maar ze koestert geen wrok.
Nee was toch Maxime iddquote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
#teamCarolien
Niemand die haar in dat gezin corrigeert natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:29 schreef Noek het volgende:
Oeh oeh! Gewoon niet gezien en IK WIST HET!
Die is echt vals. Naast een slechte kledingsmaak is ze ontzettend onaardig.
Vals is niet eens heel erg want dat is nog wel grappig maar onaardig zijn is wel een een andere orde en volgens mij is Maxime echt ziek onaardig.
Ahh daar komt de aap uit de mouw. Nu ben ik benieuwd of er ook vroegere kennissen zijn waar ze mee vocht als ze dr zin niet kreeg. Arme Claire zal ook zo'n gedrag gaan vertonen als ze geen fatsoenlijk voorbeeld krijgt..quote:Op zaterdag 11 juli 2020 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
#teamCarolien
Echt! Ze is echt zo niet leuk en niet aardig. Egoïstisch kreng.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 15:29 schreef Noek het volgende:
Oeh oeh! Gewoon niet gezien en IK WIST HET!
Die is echt vals. Naast een slechte kledingsmaak is ze ontzettend onaardig.
Vals is niet eens heel erg want dat is nog wel grappig maar onaardig zijn is wel een een andere orde en volgens mij is Maxime echt ziek onaardig.
Maxime Meiland is in de videoserie ‘Open Kaart‘ van Robbert Rodenburg erg openhartig over haar heftige jeugd. Waarin ze totaal ontspoorde en zelfs op een gegeven moment dacht: “Van mij hoeft het niet meer”..quote:Het uitstapje naar het erotische circuit is geen verrassing. Eerder dit jaar heeft Maxime in een interview verteld over haar tikkeltje ontspoorde jeugd.
Lullig voor haar dat deze dingen gebeurd zijn, goed dat ze hulp zocht maar ik denk dat er onder dat geschreeuw en aandachtstrekkerij nog steeds een onzekere meid zit. Waarom zou je anders je vader na gaan doen op je 23ste, waar je karakter zich toch al voor een groot gedeelte gevormd zou moeten hebben?quote:Op woensdag 22 juli 2020 20:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maxime Meiland is in de videoserie ‘Open Kaart‘ van Robbert Rodenburg erg openhartig over haar heftige jeugd. Waarin ze totaal ontspoorde en zelfs op een gegeven moment dacht: “Van mij hoeft het niet meer”..
Ze vertelt over de periode dat haar vader Martien ontdekte dat hij op mannen viel. Haar moeder had daar veel verdriet van. Toch besloot het gezin in 2005 gezamenlijk naar Frankrijk te verhuizen. Maar nadat de Meilandjes terugkeerden naar Nederland, viel Martien weg uit haar leven doordat hij naar Amsterdam verhuisde.
Hier had Maxime het erg moeilijk mee en kort daarna overleed ook geheel plotseling haar tante. “Ik denk, ik was toen 14. Dus dat is al een moeilijke periode, puberteit en alles. En het was ook heel plotseling dat hij wegging en toen overleed mijn tante. Ik had geen citotoets gedaan dus moest ik naar heel laag onderwijs, waar ik ook heel erg mee zat,” vertelt ze. Dit alles zorgde ervoor dat puber Maxime eigenlijk ontspoorde. “Toen ben ik heel veel gaan drinken, ik begrijp niet hoe mijn moeder het uitgehouden heeft met mij.” Ze omschrijft deze periode als: “Ellende na ellende eigenlijk”.
Daarnaast kreeg Maxime te maken met veel foute vriendjes. Alsof dat nog niet genoeg was, ging er ook nog een naaktfilmpje van haar rond waar ze erg mee gepest is door haar klasgenootjes. Het ging zelfs zo ver dat Maxime op een gegeven moment dacht: “Van mij hoeft het niet meer”.
Uit schaamte heeft de realityster dit lange tijd met niemand gedeeld. Maxime omschrijft zichzelf in die tijd voornamelijk als heel erg provocerend. “Stoer doen terwijl je eigenlijk voelt dat je afgrond in gaat. (…) Ik was heel erg boos en gefrustreerd.”, vertelt ze openhartig aan Robbert, die geschrokken is van haar verhaal.
Met behulp van een therapeut is Maxime uiteindelijk uit haar neerwaartse spiraal gekomen. “Het is uiteindelijk gelukt. Het heeft mij wel jaren gekost, maar goed. Ja, het is wel oké nu”.
https://www.shownieuws.nl(...)ig-ontspoorde-jeugd/
Ooievaaaarrrrquote:
Misschien is dit wel in NL gefilmd. Die lampen hebben ze waarschijnlijk gewoon meegenomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 11:24 schreef Blues het volgende:
Maar eh vanaf het sjatoo? Ze zullen nu toch al wel verhuisd zijn?
Link is goed het staat rechts in de columquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 14:51 schreef Blues het volgende:
Wat heeft schimmelpenninck met meiland te maken? Of plaats je de verkeerde link?
Als je ik vertrek terug kijkt van de 1e keer dat ze meededen is hij nog steeds hetzelfdequote:Op zondag 2 augustus 2020 01:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
Sprak deze avond met een vriendin over de familie Meiland. Zij heeft een kennis uit de plaats waar de familie Meiland vandaan komt. Die kennis zei dat Martien niet geacteerd is, maar Maxime dus wel. Zij probeert wanhopig haar vader na te doen.
Ze staat 100% zeker tegenover ons op de camping.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:32 schreef amaranta het volgende:
Jongens, heeft nadege een tatoeage op dr bovenarm?
quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze staat 100% zeker tegenover ons op de camping.
En ze heeft ook door dat we haar herkend hebben.
In die Tenerife aflevering niet maar wellicht ondertussen welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:32 schreef amaranta het volgende:
Jongens, heeft nadege een tatoeage op dr bovenarm?
Aanpappen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze staat 100% zeker tegenover ons op de camping.
En ze heeft ook door dat we haar herkend hebben.
De tent staat al. Wij spelen kubb voor het huisje en ze kijkt hoe we spelen. Tactiek is nu om dr te vragen of ze mee doet.... 😇quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aanpappen.
Help haar de scheerlijnen spannen, de bbq aansteken, reik ductape aan na een storm, vraag om een kopje suiker. Doe alles wat je kan om ons, je trouwe SHO-vrinden, van roddel en achterklap te voorzien. Met name alles rondom Maxime en/of de affaire Carolien is welkom.
Wij rekenen op je. Wij hebben het volste vertrouwen in jouw vermogen deze vruchtbare kans niet tot een catastofe te maken.
Lok haar desnoods met gratis laminaat. You got this!quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
De tent staat al. Wij spelen kubb voor het huisje en ze kijkt hoe we spelen. Tactiek is nu om dr te vragen of ze mee doet.... 😇
Heel goed. Je bent een vrouw met een missie. ‘Voulez-vous participer?’ Misschien wil ze dan vannacht ook je (mans) binnentent in, maar hé, als dat ervoor nodig is, is dat ervoor nodig.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
De tent staat al. Wij spelen kubb voor het huisje en ze kijkt hoe we spelen. Tactiek is nu om dr te vragen of ze mee doet.... 😇
Gratis laminaat???hoe dat dan?quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Lok haar desnoods met gratis laminaat. You got this!
't is maar een normaal poetsvrouwtje. Zeg gewoon ff hallo. Mensen hebben liever dat dan dat je d'r constant aanstaart.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:40 schreef amaranta het volgende:
Maar eigenlijk wil ik haar gewoon met rust laten. Zij zit er vast niet op te wachten.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gratis laminaat???hoe dat dan?
Ze is trouwens met vrienden/familie met zeer luidruchtige kinderen.
De kans dat ik een van die kinderen omleg is ook aanwezig.
Ik heb uiteraard al hallo gezegd. Maar toen was ze nog gewoon een buurvrouw.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
't is maar een normaal poetsvrouwtje. Zeg gewoon ff hallo. Mensen hebben liever dat dan dat je d'r constant aanstaart.
Evert Santegoeds betaalt goed geld voor foto's zodat die ze kan plaatsen als:quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard al hallo gezegd. Maar toen was ze nog gewoon een buurvrouw.
Tot daarnet twijfelde ik nl of zij het was, vandaar mijn vraag over de tattoo.
Maar toen ze net gingen eten en de andere vrouw riep. Nadege tu as le baguette (ofzo) . Wist ik het zeker.
Nu is het een gemiste kans dat ik geen foto’s heb van hoe de tent werd opgezet.quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Evert Santegoeds betaalt goed geld voor foto's zodat die ze kan plaatsen als:
NADEGE eet helemaal ALLEEN een baguette op Franse camping na dump Meilandjes!!!
quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nu is het een gemiste kans dat ik geen foto’s heb van hoe de tent werd opgezet.
NADEGE, bekend van chateau MEILAND kijkt toe hoe haar vrienden/broers/neven de tent opzetten en steekt ZELF geen vinger uit!
De eerst zo behulpzame huishoudster lijkt nu een LUIE Française te zijn. Zou dé medogenloze dumpingpraktijken van MARTIEN haar in de koude kleren zijn gaan zitten?
Gelukkig heeft ze nog de KOFFER die ze kreeg.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aanpappen.
Help haar de scheerlijnen spannen, de bbq aansteken, reik ductape aan na een storm, vraag om een kopje suiker. Doe alles wat je kan om ons, je trouwe SHO-vrinden, van roddel en achterklap te voorzien. Met name alles rondom Maxime en/of de affaire Carolien is welkom.
Wij rekenen op je. Wij hebben het volste vertrouwen in jouw vermogen deze vruchtbare kans niet tot een catastofe te maken.
Ach het is een BN'er, en die doen vaak zo moeilijk. Niets nieuwsquote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:19 schreef RipCity het volgende:
Pfff die Martien bij boulevard.. alleen maar aandacht willen als het uitkomt.... beetje jammer...
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 06:16 schreef NedKelly het volgende:
Ze stonden onaangekondigd op de stoep. Misschien had Martien wel een of andere belafspraak om wat zaken te regelen en kwam het gewoon niet uit.
Die lui hebben altijd goed geboerd. Volgens mij kregen ze voor het laatste jaar tv al 550k voor het seizoen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 08:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Familie Meiland loog over vermogen'![]()
Het gezin woont nu nog in het chateau in Frankrijk, maar keren binnenkort terug naar Nederland. Ze kochten een gigantische woonboerderij te Hengelo, voor een duizelingwekkend bedrag van ruim 900.000 euro. Volgens website Bekendeburen.nl heeft de familie een hypotheek van 'slechts' 420.000 euro. Dat betekent dat Martien, Erica en Maxime meer dan een half miljoen uit eigen zak hebben betaald! Met die mogelijke financiële problemen lijkt het dus wel mee te vallen...
Dat denk ik dus ook. De verhuizing zou eerst eind dit jaar begin volgend jaar zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:32 schreef girlnextdoor. het volgende:
Of ome John is bijgesprongen, ivm opnemen serie.
Ja, de eerste aflevering toen ze naar FR gingen verhuizen. Dat huis is NL was niet mis.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 10:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar de familie was sowieso al vermogend. Al vóór het chateau.
Waarschijnlijk bisexueel, dus Martien heeft er ook nog iets aanquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:24 schreef Elan het volgende:
https://www.instagram.com/p/CEXa-YbFqKQ/?utm_source=ig_embed
Nieuw neukertje van Maxime.
Haar eerste grote liefde.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 11:25 schreef golfer het volgende:
De cameraman van het programma dus, ene Leroy.
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_source=twitter
Vast een passantquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:23 schreef amaranta het volgende:
Was de vader van Claire dan geen liefde maar een willekeurige sexpartner?
Neukt zich suf met de camera manquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef RipCity het volgende:
Maxime ziet er echt gezond en goed uit zeg.
ja he he, die wordt drie keer per dag volgespoten momenteelquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:03 schreef RipCity het volgende:
Maxime ziet er echt gezond en goed uit zeg.
In de serie zei ze ook altijd Renkema als ze aan het telefoneren was. Zoals toen ze de brandweer moest bellenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:04 schreef Poepz0r het volgende:
Hetboekvanmartien.nl opnieuw is goed te zien wat een slimme zakenmensen Erica en Martien zijn. Let u op?
Uitgeverij Osjato BV (uitgever van het boek):
⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Per 3-8-2020 is Bestuurder Erica Renkema in functie getreden.
⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Per 3-8-2020 is Bestuurder Jan Dijkgraaf in functie getreden.
⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Zetel: Eesterga. Datum akte oprichting: 3-8-2020.
Leuk feitje dat ze dus helemaal geen Meiland meer heet
Misschien heeft ze wel nooit Meiland geheten, ondanks huwelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:04 schreef Poepz0r het volgende:
Hetboekvanmartien.nl opnieuw is goed te zien wat een slimme zakenmensen Erica en Martien zijn. Let u op?
Uitgeverij Osjato BV (uitgever van het boek):
⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Per 3-8-2020 is Bestuurder Erica Renkema in functie getreden.
⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Per 3-8-2020 is Bestuurder Jan Dijkgraaf in functie getreden.
⚌ 2020-08-05: Nieuwe inschrijving: Zetel: Eesterga. Datum akte oprichting: 3-8-2020.
Leuk feitje dat ze dus helemaal geen Meiland meer heet
Inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel nooit Meiland geheten, ondanks huwelijk.
Ze zeggen dat FOK! vergrijst, maar zo te zien doen de pubers nog aardig mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:43 schreef riazop het volgende:
[..]
ja he he, die wordt drie keer per dag volgespoten momenteel
In de ik vertrek aflevering van 15 jaar geleden worden ze ook de familie Renkema genoemd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 07:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel nooit Meiland geheten, ondanks huwelijk.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 02:43 schreef riazop het volgende:
[..]
ja he he, die wordt drie keer per dag volgespoten momenteel
quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 23:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Neukt zich suf met de camera man![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2020 10:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bisexueel, dus Martien heeft er ook nog iets aan
Of een zaaddonor?quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:23 schreef amaranta het volgende:
Haar eerste grote liefde.
Aldus Martien net bij shownieuws.
in een interview had ze het over een "knuppelharde pik" dus ik denk dat het een echte kerel betrofquote:
Het één sluit het ander toch niet uit?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:37 schreef riazop het volgende:
in een interview had ze het over een "knuppelharde pik" dus ik denk dat het een echte kerel betrof
quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:37 schreef riazop het volgende:
in een interview had ze het over een "knuppelharde pik" dus ik denk dat het een echte kerel betrof
Dat was toch een One Night Stand? Althans, dat meen ik eens gehoord te hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Haar eerste grote liefde.
Aldus Martien net bij shownieuws.
Welk interview was dat?quote:Op maandag 31 augustus 2020 13:37 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat zei ze eens idd. En daarna zei ze giechelend dat het tenminste wel een "knuppelharde pik" was. Ze heeft er iig van genoten kennelijk...quote:Op maandag 31 augustus 2020 14:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Dat was toch een One Night Stand?
Dat zeg je toch niet?!?!quote:Op maandag 31 augustus 2020 18:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat zei ze eens idd. En daarna zei ze giechelend dat het tenminste wel een "knuppelharde pik" was. Ze heeft er iig van genoten kennelijk...
Bronquote:Op maandag 31 augustus 2020 18:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat zei ze eens idd. En daarna zei ze giechelend dat het tenminste wel een "knuppelharde pik" was. Ze heeft er iig van genoten kennelijk...
Wat fijn dat je vanavond ook op discovery kunt afstemmenquote:Op maandag 31 augustus 2020 19:19 schreef quirina het volgende:
Ja !
Ik ben Meiland moe!
Het is genoeg geweest met die zeurkous met zijn gilletjes, gevloek, hypochondrie en dat wijnen.
Het is fijn dat Meiland nou in een weiland kan gaan loeien.
Hoe hard zal ze wel niet gillen bij die camera manquote:Op dinsdag 1 september 2020 01:01 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
Ik vind alleen Maxime overdreven hard gillen af en toe
Logisch, ze heeft ook een bedrijfjje in webcam-meiden gehad.quote:Op dinsdag 1 september 2020 01:01 schreef SenseoCoffeePad het volgende:
Ik vind alleen Maxime overdreven hard gillen af en toe
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 1 september 2020 01:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Logisch, ze heeft ook een bedrijfjje in webcam-meiden gehad.
Maxime gaat de nieuwe blikvanger van het komend seizoen worden. Samen met papa op pikkenjacht.
Jammer dat die zus van haar niet geil te krijgen is (net haar moeder)
Doe ff normaal en laat haar (en haar vader) lekker.quote:Op dinsdag 1 september 2020 01:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Maxime gaat de nieuwe blikvanger van het komend seizoen worden. Samen met papa op pikkenjacht.
De dikke duim van riazop zo te horen. Die sowieso nogal vreemd op de Meilandjes en dan met name Maxime reageert.quote:
Vast jelly dat ze weer aan de man is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 08:14 schreef Chia het volgende:
[..]
De dikke duim van riazop zo te horen. Die sowieso nogal vreemd op de Meilandjes en dan met name Maxime reageert.
Geeft al aan hoe ze er in staat.quote:
Het niveau mag wel ietsjes hoger graag.quote:Op dinsdag 1 september 2020 01:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Jongen, dit is geen zomergasten, dit is Meilandquote:Op dinsdag 1 september 2020 10:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Het niveau mag wel ietsjes hoger graag.
Waarom zou je in godsnaam, op een forum over televisie, in een topic over een programma, om de haverklap dingen posten als ‘ze zal wel op pikkenjacht met haar vader gaan’.quote:Op dinsdag 1 september 2020 10:52 schreef riazop het volgende:
[..]
Jongen, dit is geen zomergasten, dit is Meiland
Dus nog maar 3 hierna? Kort rondje was het dan. Komt ook lekker uit met die 2x per weekquote:Op donderdag 3 september 2020 19:48 schreef Snowsquall het volgende:
Afgelopen maandag was afl. 14 van 18 en vanavond 20.30 is afl. 15 te zien.
Ik denk het......Zo staat het in de tv gids iig dus als ik lieg, lieg ik in commissiequote:Op donderdag 3 september 2020 19:49 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dus nog maar 3 hierna? Kort rondje was het dan. Komt ook lekker uit met die 2x per week
Lekkere kwaliteit foto'squote:Op donderdag 3 september 2020 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.funda.nl/euro(...)gene-gueugnon/#kaart
Betere plek meer grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja .... alles voor de show he
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Link 'floept' weg?quote:Op donderdag 3 september 2020 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.funda.nl/euro(...)gene-gueugnon/#kaart
Betere plek meer grond
6 ton is al meer dan genoegquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:04 schreef riazop het volgende:
Dat kasteel nog steeds niet verkocht.
Mooi. *knip*
Niet alleen Fok, maar heel NL en Belgie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maxime en cameraman moeten een eigen kanaal beginnen op youporn dan slaat heel Fok! Op tilt
Leukquote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
En er is nog een andere serie te volgen met het opknappen van een kasteel
https://www.een.be/chateau-planckaert
Verwacht geen Meiland-toestanden in ‘Chateau Planckaert’: ‘Wij zijn geen wijners, maar koffieërs’
In het nieuwe zondagavondprogramma renoveren de Planckaerts een Frans kasteel waarvan het dak volledig afgebrand is.
https://www.flair.be/nl/l(...)ckaert-eddy-christa/
Het dak is er al af
Was heel wat nuchterderquote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond weer om 20.30![]()
Verwacht geen Meiland-toestanden in ‘Chateau Planckaert’: ‘Wij zijn geen wijners, maar koffieërs’
In het nieuwe zondagavondprogramma renoveren de Planckaerts een Frans kasteel waarvan het dak volledig afgebrand is.
Het dak is er al af
Wat een na-apersquote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond weer om 20.30![]()
Het dak is er al af
quote:Op maandag 7 september 2020 20:50 schreef StephanL het volgende:
Martien en rennen, dat ziet er niet uit
quote:
Niet te doen die snorquote:Op maandag 7 september 2020 20:48 schreef Nine. het volgende:
Ja, idd. Heeft Martien soms 4e Reich ambities met die zwarte snor?
Hij loopt en rent echt als een T-Rex met die armpjes van hemquote:Op maandag 7 september 2020 21:01 schreef StephanL het volgende:
Ah dat sloeg daar op, kwartje viel niet zo snel
Het is idd één groot kluspaleisquote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef amaranta het volgende:
Wat is er veel niet af in het sjatooo
Dan is de vraagprijs echt absurd hoog.
en gebruik een roller om te verven !!!!quote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Nine. het volgende:
Doe gewoon even een overall of oude kleding aan
Ook dat ja.quote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Snowsquall het volgende:
en gebruik een roller om te verven !!!!
Eindelijk dampende sex met de camera manquote:Op donderdag 10 september 2020 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vanaf donderdag 17 september begint er trouwens een nieuwe reeks van 14 afleveringen die dan vooral over Hengelo zullen gaan![]()
Ha ha....denk je??quote:Op donderdag 10 september 2020 17:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eindelijk dampende sex met de camera man
Waarom zou je dat willen zien?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Eindelijk dampende sex met de camera man
Ja!!! Eeuwige dank. Ik denk al maaaanden: op wie lijkt ze toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef F.Sinatra het volgende:
Montana doet me denken aan een jonge Kieft
[ afbeelding ]
Ze haalt ook telkens dr neus op he...quote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!!! Eeuwige dank. Ik denk al maaaanden: op wie lijkt ze toch?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2020 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!!! Eeuwige dank. Ik denk al maaaanden: op wie lijkt ze toch?
![]()
![]()
Haha jaaaa!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[ afbeelding ]
Had Wim K ook tietjes dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[ afbeelding ]
Welnee. Maxime is echt wel leuk met cleeeeeeirequote:Op donderdag 10 september 2020 21:27 schreef TjjWester het volgende:
Die maxime heeft het goed bekeken die hele familie sjouwt met dat kind behalve zijzelf........
Zouden die 2 meiden ook regelmatig snuiven?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en ik hoorde dat ze ook meth gebruiken en een heroïne infuus elke donderdag. Zag je de infuuspaal niet staan in de groene kamer?quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Zouden die 2 meiden ook regelmatig snuiven?
Ik heb dat laatste gemist?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ze zijn een behoorlijk innige vriendschap aangegaan die uiteindelijk nooit oprecht was van hun kant maar puur om de show op te leuken. Nu Frankrijk niet meer relevant is geldt dat ook voor Nadege en zullen ze ongetwijfeld op zoek gaan naar (goedkope) nieuwe figuranten.
Ik vond Martien die haar huilen of emotie na deed ook misselijkmakend trouwens.
Hoe weet jij dat? Ben wel benieuwd naar mensen die haar echt persoonlijk kennen. Maar vind haar zelfingenomener dan Martien. De rol van Erika is mij nooit heel erg duidelijk.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Echt! Ze is echt zo niet leuk en niet aardig. Egoïstisch kreng.
Het is hetzelfde als bij bijvoorbeeld gold rush, de zender financiert alles.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:31 schreef hierissieweer het volgende:
Over dat kasteel hè... Het is echt bijzonder hoe slecht ze het afwerken, het is alleen voor het zicht. Maar dat kasteel staat structureel volgens mij op instorten....
En zonder de meilandjes zijn de inkomsten nihiel....
Kardashians iemand?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als bij bijvoorbeeld gold rush, de zender financiert alles.
Ik ben verbaasd dat niemand zich ooit heeft afgevraagd hoe meiland aan zoveel geld komt.........
Zie hier de reden dat we jou niet volgen in een realitysoap op televisie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
over die grasmaaier. Zijn deze mensen dom ofzo? Pleur een multimeter op die accu en je ziet als die goed is; pak de handleiding en lees het. Meet die zekering door en je weet het.
meten is weten.
Hier verbaas ik mij ook over. Het plafond valt naar beneden, muurtjes brokkelen af, maar met wat plamuur, een beetje behang en een likje verf is alles blijkbaar verholpen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:31 schreef hierissieweer het volgende:
Over dat kasteel hè... Het is echt bijzonder hoe slecht ze het afwerken, het is alleen voor het zicht. Maar dat kasteel staat structureel volgens mij op instorten....
En zonder de meilandjes zijn de inkomsten nihiel....
Hij is dan ook optisch opgeknapt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:05 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hier verbaas ik mij ook over. Het plafond valt naar beneden, muurtjes brokkelen af, maar met wat plamuur, een beetje behang en een likje verf is alles blijkbaar verholpen.
De lichten deden het toch?? Dan is het elektrisch systeem in orde.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kardashians iemand?
over die grasmaaier. Zijn deze mensen dom ofzo? Pleur een multimeter op die accu en je ziet als die goed is; pak de handleiding en lees het. Meet die zekering door en je weet het.
meten is weten.
Dat doen veel horeca ondernemers. Optisch verkoopt, constructief is vooral duur. De meilandjes hebben helemaal geen geld voor een constructieve renovatie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij is dan ook optisch opgeknapt.
Alles wordt geschilderd idd maar de buitenkant totaal nietquote:
Ze praatte altijd al meer net zoals haar vader dacht ik. Maar het lijkt wel wat aangediktquote:Op zondag 13 september 2020 09:21 schreef Noek het volgende:
Zeg, moet je luisteren! Praatte Montaan altijd al zo of heeft ze haar gejoel aangepast? Ze is nog erger dan MaxiME en haar vader, dat kan ik me helemaal niet meer herinneren uit die eerste seizoenen.
Ik heb toevallig net het eerste seizoen gekeken daarin praat montana heel normaal, niks overdreven. Vanaf seizoen 2 gaat ze maxime achterna.quote:Op zondag 13 september 2020 09:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Ze praatte altijd al meer net zoals haar vader dacht ik. Maar het lijkt wel wat aangedikt
Ik ben altijd wel nieuwschierig kijken hoe ze het doenquote:Op zondag 13 september 2020 18:18 schreef hierissieweer het volgende:
Nu wel, weet niet of ik ga kijken. Jullie?
Stiekem wel echt leukerquote:Op zondag 13 september 2020 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chateau Plankeart nu op België 1
Moet je je echt hiervoor aanmelden ?quote:Op zondag 13 september 2020 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chateau Plankeart nu op België 1
Huh?quote:Op maandag 14 september 2020 08:03 schreef Sorella het volgende:
[..]
Moet je je echt hiervoor aanmelden ?
Dat staat er als ik naar belgie 1 ga, dat ik me eigen moet aanmelden ?. of kijk je via een ander kanaalquote:
Ahh ik dacht dat je de user bedoeldequote:Op maandag 14 september 2020 08:09 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat staat er als ik naar belgie 1 ga, dat ik me eigen moet aanmelden ?. of kijk je via een ander kanaal
oh okeequote:Op maandag 14 september 2020 08:10 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ahh ik dacht dat je de user bedoelde
Maar ik keek gewoon live op tv.
Ik ben 'm nog steeds niet zat. Ik geniet echt van dat gescheld en gejammer 😂quote:Op maandag 14 september 2020 20:41 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een enorm wijf is die Martien toch.....godnondeju zeg![]()
ik kijk tochquote:Op maandag 14 september 2020 20:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben 'm nog steeds niet zat. Ik geniet echt van dat gescheld en gejammer 😂
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 14 september 2020 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik kijk tochmaar dat paniekerige geschreeuw om niks kan ik me wel gruwelijk aan irriteren
![]()
Ik snap niet dat ze die tegels niet in de aanhanger flikkeren en dan met de auto op en neer rijden, no way dat ik dat met een kruiwagen had gedaan.
Zelfs met mn Mavo Frans van.....38jr geleden zou ik dat beter doenquote:
Sinds iemand het benoemde kan ik niet meer normaal maar Martien kijken 🤣quote:
Ja dat vraag ik me dus ook af. De nam nog heel lief chocoladebroodjes mee omdat ze weer op het chateau was. En vorige week was ze aan het huilen omdat ze de familie zo miste. Ik vraag me echt af wat er is gebeurd.quote:Op maandag 14 september 2020 22:19 schreef hierissieweer het volgende:
Maar wanneer komt dat gedrama met nadeche nu op tv? Ben zo benieuwd naar de beelden daarvan
Altijd vermakelijk natuurlijk.....maar zelf weten.quote:Op maandag 14 september 2020 22:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zo ff terugkijken. Of is het niet de moeite?
Je bedoeld de verhuizing naar Hengelo? Volgens mijn gids (de TvKrant) begin er donderdag een 'nieuw' seizoen van 14 afleveringen die daar over zal gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:53 schreef Injetta het volgende:
Ik ben dat geklus nu wel zat. Dacht dat het meer om de verhuizing zou gaan. Maar ik blijf wel kijken naar Martien. Zijn reacties op alles blijft vermakelijk. En vooral in combinatie met die nuchtere droge opmerkingen van ‘mama’.
Oh, ik dacht dat dit al het nieuwe seizoen was. Is nl. niet zo lang geleden opgenomen toch? Ze zitten al iets van 2 tot 3 maanden in lockdown. Dus moet ergens mei/juni zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2020 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je bedoeld de verhuizing naar Hengelo? Volgens mijn gids (de TvKrant) begin er donderdag een 'nieuw' seizoen van 14 afleveringen die daar over zal gaan.
Begrijp ook niet helemaal hoe dit zit want we hebben nu weer vijf afleveringen ofzo gezien? Dus donderdag maar even afwachtenquote:Op dinsdag 15 september 2020 21:05 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit al het nieuwe seizoen was. Is nl. niet zo lang geleden opgenomen toch? Ze zitten al iets van 2 tot 3 maanden in lockdown. Dus moet ergens mei/juni zijn.
Maar donderdag start het echte nieuwe seizoen?
Gek gillen bij de koeien zodat ze zure melk gaan geven.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:10 schreef TjjWester het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk doen in hengelo?? Kan me slecht voorstellen dat je de eene dag naar grotere kastelen zit te zoeken en een week later een huis in hengelo bezichtigd.
Instant karnemelkquote:Op dinsdag 15 september 2020 22:24 schreef quirina het volgende:
Gek gillen bij de koeien zodat ze zure melk gaan geven.
Ze zouden, dacht ik gelezen te hebben, een handel & Real Life Soap in op te knappen panden beginnen. Dus bouwval kopen, opknappen, verkopen en dat alles gevolgd door camera’s.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:10 schreef TjjWester het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk doen in hengelo?? Kan me slecht voorstellen dat je de eene dag naar grotere kastelen zit te zoeken en een week later een huis in hengelo bezichtigd.
Ooo top. Meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 september 2020 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze zouden, dacht ik gelezen te hebben, een handel & Real Life Soap in op te knappen panden beginnen. Dus bouwval kopen, opknappen, verkopen en dat alles gevolgd door camera’s.
Het is vooral martien die regelmatig klaagt als gasten op het belletje duwen, voorals als hij tijdens de wijn wordt gestoord.quote:Op woensdag 16 september 2020 08:47 schreef Injetta het volgende:
Ik heb Ik vertrek van 13 jaar geleden gekeken. De beelden van het klussen zijn hetzelfde als nu zowat. Toen het chatteaux klaar was en de gasten kwamen, gingen ze gauw terug naar Nederland. Erica vindt dat bedienen van die gasten helemaal niks.
13 jaar later is het eigenlijk precies hetzelfde. Dat klussen vinden leuk. Maar toen de gasten kwamen, snel een onderkomen in Nederland gekocht.
Dat klussen ziet er ook exact hetzelfde uit. Hout zagen, zeulen met platen, schilderen, klungelen met electriciteit etc. Ze zien er alleen ouder uit. En de meisjes zijn van echte kinderen volwassen geworden.
Was wel leuk om te zien.
In Ik vertrek was het Erica die zei: ik wil niks doen met de gasten. Ze weigerde en dit was destijds de aanleiding om weer naar Nederland te gaan. Koken, gasten bedienen en vermaken kwam alleen op Martien neer. Dus kreeg daar toch wel genoeg van.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is vooral martien die regelmatig klaagt als gasten op het belletje duwen, voorals als hij tijdens de wijn wordt gestoord.
Lijkt me ook veel relaxter. Alleen komt er zo (buiten de serie) niks binnen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:28 schreef Injetta het volgende:
[..]
In Ik vertrek was het Erica die zei: ik wil niks doen met de gasten. Ze weigerde en dit was destijds de aanleiding om weer naar Nederland te gaan. Koken, gasten bedienen en vermaken kwam alleen op Martien neer. Dus kreeg daar toch wel genoeg van.
En met dit chatteaux hetzelfde. Martien moest het vrijwel alleen doen en opnieuw vond hij het na een tijdje wel genoeg.
Nu met die Corona zijn ze veel gelukkiger. Alleen maar wat klussen en eten, drinken wanneer ze maar willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2020 07:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Lijkt me ook veel relaxter. Alleen komt er zo (buiten de serie) niks binnen.
Klopt. Ze moeten dus een flinke buffer hebben. Al maanden geen gasten, wel klussen (waarvoor ze van alles kopen), in Nederland zal een huis gekocht en kasteel nog niet verkocht. Boert dus goed zo’n reality show?quote:Op donderdag 17 september 2020 07:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Lijkt me ook veel relaxter. Alleen komt er zo (buiten de serie) niks binnen.
Ze hadden al geld.quote:Op donderdag 17 september 2020 07:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ze moeten dus een flinke buffer hebben. Al maanden geen gasten, wel klussen (waarvoor ze van alles kopen), in Nederland zal een huis gekocht en kasteel nog niet verkocht. Boert dus goed zo’n reality show?
Ze hebben geld zat van vóór dit chateau en ik denk dat de winkel ook nog (deels) van Martien en Erica is. Denk niet dat Montana de zaak (helemaal) heeft overgekocht.quote:Op donderdag 17 september 2020 07:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Ze moeten dus een flinke buffer hebben. Al maanden geen gasten, wel klussen (waarvoor ze van alles kopen), in Nederland zal een huis gekocht en kasteel nog niet verkocht. Boert dus goed zo’n reality show?
Ik las ergens dat ze 50.000 euro per aflevering krijgen.quote:Op donderdag 17 september 2020 07:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
[..]
Dat is best een hoop geld.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:14 schreef praadje het volgende:
Ik las ergens dat ze 50.000 euro per aflevering krijgen.
Zal best kloppen, maar wat een tenenkrommend slecht geschreven artikelquote:Op donderdag 17 september 2020 14:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah een bron gevonden. https://www.bekendeburen.nl/zoveel-geld-hebben-de-meilandjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |