Ik ben altijd wel nieuwschierig kijken hoe ze het doenquote:Op zondag 13 september 2020 18:18 schreef hierissieweer het volgende:
Nu wel, weet niet of ik ga kijken. Jullie?
Stiekem wel echt leukerquote:Op zondag 13 september 2020 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chateau Plankeart nu op België 1
Moet je je echt hiervoor aanmelden ?quote:Op zondag 13 september 2020 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chateau Plankeart nu op België 1
Huh?quote:Op maandag 14 september 2020 08:03 schreef Sorella het volgende:
[..]
Moet je je echt hiervoor aanmelden ?
Dat staat er als ik naar belgie 1 ga, dat ik me eigen moet aanmelden ?. of kijk je via een ander kanaalquote:
Ahh ik dacht dat je de user bedoeldequote:Op maandag 14 september 2020 08:09 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat staat er als ik naar belgie 1 ga, dat ik me eigen moet aanmelden ?. of kijk je via een ander kanaal
oh okeequote:Op maandag 14 september 2020 08:10 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ahh ik dacht dat je de user bedoelde
Maar ik keek gewoon live op tv.
Ik ben 'm nog steeds niet zat. Ik geniet echt van dat gescheld en gejammer 😂quote:Op maandag 14 september 2020 20:41 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een enorm wijf is die Martien toch.....godnondeju zeg![]()
ik kijk tochquote:Op maandag 14 september 2020 20:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben 'm nog steeds niet zat. Ik geniet echt van dat gescheld en gejammer 😂
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 14 september 2020 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik kijk tochmaar dat paniekerige geschreeuw om niks kan ik me wel gruwelijk aan irriteren
![]()
Ik snap niet dat ze die tegels niet in de aanhanger flikkeren en dan met de auto op en neer rijden, no way dat ik dat met een kruiwagen had gedaan.
Zelfs met mn Mavo Frans van.....38jr geleden zou ik dat beter doenquote:
Sinds iemand het benoemde kan ik niet meer normaal maar Martien kijken 🤣quote:
Ja dat vraag ik me dus ook af. De nam nog heel lief chocoladebroodjes mee omdat ze weer op het chateau was. En vorige week was ze aan het huilen omdat ze de familie zo miste. Ik vraag me echt af wat er is gebeurd.quote:Op maandag 14 september 2020 22:19 schreef hierissieweer het volgende:
Maar wanneer komt dat gedrama met nadeche nu op tv? Ben zo benieuwd naar de beelden daarvan
Altijd vermakelijk natuurlijk.....maar zelf weten.quote:Op maandag 14 september 2020 22:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zo ff terugkijken. Of is het niet de moeite?
Je bedoeld de verhuizing naar Hengelo? Volgens mijn gids (de TvKrant) begin er donderdag een 'nieuw' seizoen van 14 afleveringen die daar over zal gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2020 20:53 schreef Injetta het volgende:
Ik ben dat geklus nu wel zat. Dacht dat het meer om de verhuizing zou gaan. Maar ik blijf wel kijken naar Martien. Zijn reacties op alles blijft vermakelijk. En vooral in combinatie met die nuchtere droge opmerkingen van ‘mama’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |