Weet wel wie je bedoeld, ooit webcam gedaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik hoe die heten. Die knappe dochter.
Klopt, daar heb ik nog wel ergens een video van rondslingeren. Stond destijds ook op xhamsterquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet wel wie je bedoeld, ooit webcam gedaan.
Was best wel ondeugend.quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik nog wel ergens een video van rondslingeren. Stond destijds ook op xhamster
"Gigiblond"quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik nog wel ergens een video van rondslingeren. Stond destijds ook op xhamster
Denk dat bijna iedereen wel klaar is met ze. Ze worden steeds asocialer met hun commentaar op winkelpersoneel. Ook dat aanstellerige gegil heeft iedereen wel door inmiddels....En Maxime ....Tjaaa die is een beetje doorgeslagen en is erg onaardig tegen haar ouders( dit is nog zacht uitgedrukt)quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 13:10 schreef freaky40 het volgende:
Het stoppen van de reality serie zou wel een deur open betekenen voor het maken van content in eigen huis via hun socials. Maak gewoon korte vlogjes, kleine mini reality afleveringen zoals Joling ook al doet op YouTube. Dan hebben ze het in eigen hand, filmen ze gewoon alles zelf en bepalen ze zelf wat ze gebruiken voor uitzending. En hoeven ze ook niet perse in hun eigen privé omgeving te doen waar ze het meest tegenop zien. Misschien nog wel veel leuker.
Broer en schoonzus.quote:Op maandag 10 november 2025 23:44 schreef golfer het volgende:
Bij die verhuizing van spullen naar Italië zie ik ene Dick en zijn(?) vrouw.
Wie zijn dat?
Wiens broer en schoonzus?quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 17 november 2025 13:24 schreef Mylene het volgende:
Opvolger:
Nieuwe reality-familie
Waar de ene realityfamilie stopt met hun serie - De Meilandjes - heet de commerciële zender van John de Mol De Bogaartjes juist welkom. De flamboyante familie, die zeventien horecazaken runt, werd ooit bekend door hun deelname aan het NPO-programma Waar doen ze het van. Ze hebben zes volwassen kinderen, vier kleinkinderen, een volwaardige kinderboerderij en zestien honden.
Vanaf woensdag 4 februari geeft de familie iedere week om 21.30 uur een kijkje in hun turbulente leven, waar ondernemerschap, chaos, liefde en alpaca’s elkaar in razend tempo afwisselen. Aan het hoofd van het gezin staat René Bogaart (57), een gedreven ondernemer met een tomeloze expansiedrang en een hart voor zijn familie.
Samen met zijn vrouw Sandra (56), het warme, maar ook geplaagde kloppende hart van het gezin, probeert hij het familiebedrijf én de familie bij elkaar te houden. René’s ultieme droom is een eigen hotel. Na talloze restaurants.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-mol/105368921.html
Gaat nooit een succes worden. De Meilandjes zijn toch wat komischer dan deze Hagenezen. Het was door de gimmick van met name Martien toch leuk om naar te kijken. Ik zou het dan ook echt een slechte keuze vinden als de Meilandjes een geformatteerd programma gaan doen waarin ze in een keurslijf zitten. Die reality soap was juist zo leuk omdat het gewoon wat vrijer was en ze zichzelf zijn.quote:Op maandag 17 november 2025 13:24 schreef Mylene het volgende:
Opvolger:
Nieuwe reality-familie
Waar de ene realityfamilie stopt met hun serie - De Meilandjes - heet de commerciële zender van John de Mol De Bogaartjes juist welkom. De flamboyante familie, die zeventien horecazaken runt, werd ooit bekend door hun deelname aan het NPO-programma Waar doen ze het van. Ze hebben zes volwassen kinderen, vier kleinkinderen, een volwaardige kinderboerderij en zestien honden.
Vanaf woensdag 4 februari geeft de familie iedere week om 21.30 uur een kijkje in hun turbulente leven, waar ondernemerschap, chaos, liefde en alpaca’s elkaar in razend tempo afwisselen. Aan het hoofd van het gezin staat René Bogaart (57), een gedreven ondernemer met een tomeloze expansiedrang en een hart voor zijn familie.
Samen met zijn vrouw Sandra (56), het warme, maar ook geplaagde kloppende hart van het gezin, probeert hij het familiebedrijf én de familie bij elkaar te houden. René’s ultieme droom is een eigen hotel. Na talloze restaurants.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-mol/105368921.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |