abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220442909
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:37 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dacht dat ze genoeg hadden van die camera´s, vooral die gilnicht. Zeker weer geld nodig nu de verkoop van de B en B en dat huis in Italie niet verkoopbaar blijken te zijn. :{w
:@ maar ze zijn grappig
En stiekem heb ik een zwak voor Martien :@
Helaas is Erica zo chagrijnig geworden. In vroege seizoenen deed ze aan lachen en nu aan mokken. Al die strijd tussen die eega's, ze zitten zo klem, dat vind ik wel sneu :o
pi_220442967
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:@ maar ze zijn grappig
En stiekem heb ik een zwak voor Martien :@
Helaas is Erica zo chagrijnig geworden. In vroege seizoenen deed ze aan lachen en nu aan mokken. Al die strijd tussen die eega's, ze zitten zo klem, dat vind ik wel sneu :o
Ik vond Erica in het begin een tof wijf, zo van niet lullen maar poetsen. Inderdaad is dat de laatste tijd helemaal verdwenen en is ze erg saggerijnig geworden. Daarom verbaast het me dat ze weer aan iets nieuws voor de t.v. gaan beginnen. Grote ergernis voor mij is ook die dochter, die is soms nog erger dan haar vader. Die zangstem kan ik niet meer horen. :{w
pi_220444297
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 11:57 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik vond Erica in het begin een tof wijf, zo van niet lullen maar poetsen. Inderdaad is dat de laatste tijd helemaal verdwenen en is ze erg saggerijnig geworden. Daarom verbaast het me dat ze weer aan iets nieuws voor de t.v. gaan beginnen. Grote ergernis voor mij is ook die dochter, die is soms nog erger dan haar vader. Die zangstem kan ik niet meer horen. :{w
Ze zitten een beetje vast: ze zijn wel rijk, maar geld vloeit daar als water. Met een "normaal" uitgavenpatroon zouden ze echt niet hoeven werken. Alleen de manier van wonen en alle meuk die ze overal neerzetten in huis etc... ze moeten wel

Gelukje voor mij ;) vond het oprecht erg jammer dat ze stopten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')