Dat doen veel horeca ondernemers. Optisch verkoopt, constructief is vooral duur. De meilandjes hebben helemaal geen geld voor een constructieve renovatie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij is dan ook optisch opgeknapt.
Alles wordt geschilderd idd maar de buitenkant totaal nietquote:
Ze praatte altijd al meer net zoals haar vader dacht ik. Maar het lijkt wel wat aangediktquote:Op zondag 13 september 2020 09:21 schreef Noek het volgende:
Zeg, moet je luisteren! Praatte Montaan altijd al zo of heeft ze haar gejoel aangepast? Ze is nog erger dan MaxiME en haar vader, dat kan ik me helemaal niet meer herinneren uit die eerste seizoenen.
Ik heb toevallig net het eerste seizoen gekeken daarin praat montana heel normaal, niks overdreven. Vanaf seizoen 2 gaat ze maxime achterna.quote:Op zondag 13 september 2020 09:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Ze praatte altijd al meer net zoals haar vader dacht ik. Maar het lijkt wel wat aangedikt
Ik ben altijd wel nieuwschierig kijken hoe ze het doenquote:Op zondag 13 september 2020 18:18 schreef hierissieweer het volgende:
Nu wel, weet niet of ik ga kijken. Jullie?
Stiekem wel echt leukerquote:Op zondag 13 september 2020 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chateau Plankeart nu op België 1
Moet je je echt hiervoor aanmelden ?quote:Op zondag 13 september 2020 20:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chateau Plankeart nu op België 1
Huh?quote:Op maandag 14 september 2020 08:03 schreef Sorella het volgende:
[..]
Moet je je echt hiervoor aanmelden ?
Dat staat er als ik naar belgie 1 ga, dat ik me eigen moet aanmelden ?. of kijk je via een ander kanaalquote:
Ahh ik dacht dat je de user bedoeldequote:Op maandag 14 september 2020 08:09 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat staat er als ik naar belgie 1 ga, dat ik me eigen moet aanmelden ?. of kijk je via een ander kanaal
oh okeequote:Op maandag 14 september 2020 08:10 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ahh ik dacht dat je de user bedoelde
Maar ik keek gewoon live op tv.
Ik ben 'm nog steeds niet zat. Ik geniet echt van dat gescheld en gejammer 😂quote:Op maandag 14 september 2020 20:41 schreef Snowsquall het volgende:
Wat een enorm wijf is die Martien toch.....godnondeju zeg![]()
ik kijk tochquote:Op maandag 14 september 2020 20:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben 'm nog steeds niet zat. Ik geniet echt van dat gescheld en gejammer 😂
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 14 september 2020 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ik kijk tochmaar dat paniekerige geschreeuw om niks kan ik me wel gruwelijk aan irriteren
![]()
Ik snap niet dat ze die tegels niet in de aanhanger flikkeren en dan met de auto op en neer rijden, no way dat ik dat met een kruiwagen had gedaan.
Zelfs met mn Mavo Frans van.....38jr geleden zou ik dat beter doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |