Haha jaaaa!quote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef F.Sinatra het volgende:
Montana doet me denken aan een jonge Kieft
[ afbeelding ]
Had Wim K ook tietjes dan?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[ afbeelding ]
Welnee. Maxime is echt wel leuk met cleeeeeeirequote:Op donderdag 10 september 2020 21:27 schreef TjjWester het volgende:
Die maxime heeft het goed bekeken die hele familie sjouwt met dat kind behalve zijzelf........
Zouden die 2 meiden ook regelmatig snuiven?quote:Op donderdag 10 september 2020 20:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en ik hoorde dat ze ook meth gebruiken en een heroïne infuus elke donderdag. Zag je de infuuspaal niet staan in de groene kamer?quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:08 schreef riazop het volgende:
[..]
Zouden die 2 meiden ook regelmatig snuiven?
Ik heb dat laatste gemist?quote:Op woensdag 8 juli 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ze zijn een behoorlijk innige vriendschap aangegaan die uiteindelijk nooit oprecht was van hun kant maar puur om de show op te leuken. Nu Frankrijk niet meer relevant is geldt dat ook voor Nadege en zullen ze ongetwijfeld op zoek gaan naar (goedkope) nieuwe figuranten.
Ik vond Martien die haar huilen of emotie na deed ook misselijkmakend trouwens.
Hoe weet jij dat? Ben wel benieuwd naar mensen die haar echt persoonlijk kennen. Maar vind haar zelfingenomener dan Martien. De rol van Erika is mij nooit heel erg duidelijk.quote:Op zondag 12 juli 2020 21:08 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Echt! Ze is echt zo niet leuk en niet aardig. Egoïstisch kreng.
Het is hetzelfde als bij bijvoorbeeld gold rush, de zender financiert alles.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:31 schreef hierissieweer het volgende:
Over dat kasteel hè... Het is echt bijzonder hoe slecht ze het afwerken, het is alleen voor het zicht. Maar dat kasteel staat structureel volgens mij op instorten....
En zonder de meilandjes zijn de inkomsten nihiel....
Kardashians iemand?quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als bij bijvoorbeeld gold rush, de zender financiert alles.
Ik ben verbaasd dat niemand zich ooit heeft afgevraagd hoe meiland aan zoveel geld komt.........
Zie hier de reden dat we jou niet volgen in een realitysoap op televisie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
over die grasmaaier. Zijn deze mensen dom ofzo? Pleur een multimeter op die accu en je ziet als die goed is; pak de handleiding en lees het. Meet die zekering door en je weet het.
meten is weten.
Hier verbaas ik mij ook over. Het plafond valt naar beneden, muurtjes brokkelen af, maar met wat plamuur, een beetje behang en een likje verf is alles blijkbaar verholpen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:31 schreef hierissieweer het volgende:
Over dat kasteel hè... Het is echt bijzonder hoe slecht ze het afwerken, het is alleen voor het zicht. Maar dat kasteel staat structureel volgens mij op instorten....
En zonder de meilandjes zijn de inkomsten nihiel....
Hij is dan ook optisch opgeknapt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:05 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hier verbaas ik mij ook over. Het plafond valt naar beneden, muurtjes brokkelen af, maar met wat plamuur, een beetje behang en een likje verf is alles blijkbaar verholpen.
De lichten deden het toch?? Dan is het elektrisch systeem in orde.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kardashians iemand?
over die grasmaaier. Zijn deze mensen dom ofzo? Pleur een multimeter op die accu en je ziet als die goed is; pak de handleiding en lees het. Meet die zekering door en je weet het.
meten is weten.
Dat doen veel horeca ondernemers. Optisch verkoopt, constructief is vooral duur. De meilandjes hebben helemaal geen geld voor een constructieve renovatie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij is dan ook optisch opgeknapt.
Alles wordt geschilderd idd maar de buitenkant totaal nietquote:
Ze praatte altijd al meer net zoals haar vader dacht ik. Maar het lijkt wel wat aangediktquote:Op zondag 13 september 2020 09:21 schreef Noek het volgende:
Zeg, moet je luisteren! Praatte Montaan altijd al zo of heeft ze haar gejoel aangepast? Ze is nog erger dan MaxiME en haar vader, dat kan ik me helemaal niet meer herinneren uit die eerste seizoenen.
Ik heb toevallig net het eerste seizoen gekeken daarin praat montana heel normaal, niks overdreven. Vanaf seizoen 2 gaat ze maxime achterna.quote:Op zondag 13 september 2020 09:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Ze praatte altijd al meer net zoals haar vader dacht ik. Maar het lijkt wel wat aangedikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |