abonnement Unibet Coolblue
pi_193989722
Zullen ze al kijkers hebben gehad bij het chateau?
Niemand is zo gek om dat voor meer dan 1 miljoen te kopen toch?
  woensdag 8 juli 2020 @ 16:06:00 #32
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193991620
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:19 schreef RipCity het volgende:

[..]

Dus ze moeten haar jarenlang doorbetalen ondanks dat ze verhuizen en dat er nu geen werk meer is?
Ik denk dat je de strekking van de discussie dan een beetje mist. Als dat contract idd tot augustus liep, is het logisch dat ze het niet verlengen. Wat wel verwijtbaar is, is dat de Meilandjes deden alsof ze familie was en haar nu laten vallen, zoals ze dat bij Carolien deden. Dit zou niet zo'n drama zijn geweest als ze Nadège gewoon als personeel hadden behandeld al die tijd.
With love :*
pi_193992207
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:06 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik denk dat je de strekking van de discussie dan een beetje mist. Als dat contract idd tot augustus liep, is het logisch dat ze het niet verlengen. Wat wel verwijtbaar is, is dat de Meilandjes deden alsof ze familie was en haar nu laten vallen, zoals ze dat bij Carolien deden. Dit zou niet zo'n drama zijn geweest als ze Nadège gewoon als personeel hadden behandeld al die tijd.
Maar hoe laten ze haar vallen dan?! Ze hebben gewoon medegedeeld dat er geen werk is momenteel. Daarna ging ze kwaad naar huis en ging ze allemaal dingen lopen posten op fb.

Hoe is iemand vertellen dat er geen werk is ‘Laten vallen’’
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193992446
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:40 schreef RipCity het volgende:

[..]

Maar hoe laten ze haar vallen dan?! Ze hebben gewoon medegedeeld dat er geen werk is momenteel. Daarna ging ze kwaad naar huis en ging ze allemaal dingen lopen posten op fb.

Hoe is iemand vertellen dat er geen werk is ‘Laten vallen’’
Het punt is dat hun verstandhouding verder ging dan alleen werkgerelateerde zaken maar een vriendschap betrof. Of in elk geval ging het verder dan alleen werknemer vs werkgever.
blablablabla
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:06:00 #35
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193994635
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Het punt is dat hun verstandhouding verder ging dan alleen werkgerelateerde zaken maar een vriendschap betrof. Of in elk geval ging het verder dan alleen werknemer vs werkgever.
Dit. Nadège heeft echt wel ervaring met het stoppen van werk gok ik zo, en dan kom je bij de meilandjes die (wellicht voor de kijkcijfers) doen alsof ze je grootste vriend zijn.
With love :*
pi_193994883
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 16:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Het punt is dat hun verstandhouding verder ging dan alleen werkgerelateerde zaken maar een vriendschap betrof. Of in elk geval ging het verder dan alleen werknemer vs werkgever.
Oke maar hoe hadden de Meilandjes het dan moeten doen? Door laten werken? Meenemen naar Nederland?
Haar in het kasteel laten wonen?

Kan me ook niet voorstellen dat Nadege totaal niet wist dat dit er aan zat te komen. De verwachtingen waren bij Nadege hoger dan bij de Meilandjes. Dat ze op vakantie is mee geweest en er ook sprake was van een soort vriendschap wil niet zeggen dat zij verantwoordelijk zijn of blijven voor haar.

Dat voelt voor Nadege misschien heel hard en pijnlijk maar ik zie echt niet wat de Meilandjes hier zo verkeerd hebben gedaan.
pi_193994993
Nou om te beginnen kun je aan verwachtingsmanagement doen en niet iemand die je niet als familielid ziet wijsmaken dat ze deel is van de familie.
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:24:49 #38
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_193995025
Heeft iemand het interview met Nadège gelezen? Zo ja, gaat het daarin om het verliezen van haar baan of om de familiaire band?

Edit: https://www.mediacourant.(...)iva-door-meilandjes/
Jaa okee, ik weet dat het mediacourant is, maar hier wordt gesteld dat het wel degelijk om die familiaire band ging. Weet iemand of dit inderdaad klopt?

[ Bericht 60% gewijzigd door girlnextdoor. op 08-07-2020 19:30:57 ]
With love :*
pi_193995118
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 12:19 schreef RipCity het volgende:

[..]

Dus ze moeten haar jarenlang doorbetalen ondanks dat ze verhuizen en dat er nu geen werk meer is?
Het probleem is dat ze haar in de TV show maandenlang hebben doen geloven dat ze een volwaardig onderdeel was geworden van de groep, precies eigenlijk zoals Carolien destijds. En ze hebben letterlijk gezegd dat ze voor Nadege zouden zorgen, als in, dat ze zeker wilden weten dat bij verkoop Nadege haar baan zou behouden. Het bleken allemaal loze beloften, en na de bombastische exit van Carolien en van Jean Luc en dat gedoe met dat kledingmerk, zou het dan heel misschien niet gewoon aan die familie kunnen liggen?
pi_193995266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:

[..]

Oke maar hoe hadden de Meilandjes het dan moeten doen? Door laten werken? Meenemen naar Nederland?
Haar in het kasteel laten wonen?

Kan me ook niet voorstellen dat Nadege totaal niet wist dat dit er aan zat te komen. De verwachtingen waren bij Nadege hoger dan bij de Meilandjes. Dat ze op vakantie is mee geweest en er ook sprake was van een soort vriendschap wil niet zeggen dat zij verantwoordelijk zijn of blijven voor haar.

Dat voelt voor Nadege misschien heel hard en pijnlijk maar ik zie echt niet wat de Meilandjes hier zo verkeerd hebben gedaan.
Ze hadden haar veel meer buiten beeld kunnen houden net als andere werknemers. Niet letterlijk hoeven bestempelen als familie. Niet mee op vakantie hoeven nemen. Niet bij haar thuis hoeven komen.

Ze was zeer prominent aanwezig binnen het gezin en de show en vervolgens mag ze opdonderen en krijgt ze een fooitje mee voor haar huishoudelijke taken als ze niet meer nodig is. Echt heel liefde vol is dat toch niet te noemen.
blablablabla
pi_193995567
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
Heeft iemand het interview met Nadège gelezen? Zo ja, gaat het daarin om het verliezen van haar baan of om de familiaire band?

Edit: https://www.mediacourant.(...)iva-door-meilandjes/
Jaa okee, ik weet dat het mediacourant is, maar hier wordt gesteld dat het wel degelijk om die familiaire band ging. Weet iemand of dit inderdaad klopt?
_O- De Privé heeft Nadège exclusief gesproken in haar flatje in Limoges. De roddelbladen smullen er van.

Beter komt Talpa met een vervolg met alleen Nadege. Ik ga kijken.

edit: of een losstaande afl. bij Nadege in het nieuwe seizoen :P
Moeten zij weten
  woensdag 8 juli 2020 @ 19:56:47 #42
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_193995650
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:30 schreef Eagles89 het volgende:
En ze hebben letterlijk gezegd dat ze voor Nadege zouden zorgen, als in, dat ze zeker wilden weten dat bij verkoop Nadege haar baan zou behouden
Dat kun je wel zeggen, maar dat was pre-corona. Het chateau heeft geen inkomsten en de vraag is of iemand het chateau nu wilt kopen. Ook in Frankrijk ligt het toerisme op zijn gat.

Neemt niet weg dat de Meilandjes vooral bezig zijn met de Meilandjes.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_193995683
Ik vind die Martien Meiland een nare man, althans, zo komt hij op mij over. Totaal niet liefdevol naar niemand. En dat overdreven gegil en geschreeuw de hele tijd, nee.

Ik kijk al heel lang niet meer.

Ik zie hem wel nog langskomen bij een ander programma (cash or trash)
pi_193996548
Augustus/september weer nieuwe afleveringen waarschijnlijk *O*
blablablabla
  Tettenkoning woensdag 8 juli 2020 @ 20:52:00 #45
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193996593
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
_O- De Privé heeft Nadège exclusief gesproken in haar flatje in Limoges. De roddelbladen smullen er van.

Beter komt Talpa met een vervolg met alleen Nadege. Ik ga kijken.

edit: of een losstaande afl. bij Nadege in het nieuwe seizoen :P
Wat is er zo boeiend aan Nadège dan?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning woensdag 8 juli 2020 @ 20:54:17 #46
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193996637
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:18 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Haar in het kasteel laten wonen?
Daar wilden de Meilandjes zelfs een inzamelingsactie voor starten? Maar Nadège wilde dat zelf niet?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 8 juli 2020 @ 20:57:45 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193996712
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:54 schreef Nine. het volgende:

[..]

Daar wilden de Meilandjes zelfs een inzamelingsactie voor starten? Maar Nadège wilde dat zelf toch niet?
Die wilden een appartement voor haar kopen, vertelde Nadège zelf. Dat wilde ze niet.

Die inzamelingsactie voor het kasteel, kwam van een Nederlandse fan, dacht ik. Dat zag Nadège, geheel begrijpelijk, ook niet zitten. Dat is niet te onderhouden.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Tettenkoning woensdag 8 juli 2020 @ 21:07:50 #48
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193996905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Die wilden een appartement voor haar kopen, vertelde Nadège zelf. Dat wilde ze niet.

Die inzamelingsactie voor het kasteel, kwam van een Nederlandse fan, dacht ik. Dat zag Nadège, geheel begrijpelijk, ook niet zitten. Dat is niet te onderhouden.
Ah, oké.

Dat lijkt mij toch een behoorlijk genereus aanbod, een aanbod dat ze zelf heeft geweigerd. Daarnaast wordt haar salaris ook gewoon doorbetaald. Dan kun je toch moeilijk zeggen dat de Meilandjes haar hebben laten vallen. Wat wil je dan nog meer?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_193996976
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 20:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Die wilden een appartement voor haar kopen, vertelde Nadège zelf.
Wat...
Bron?
blablablabla
pi_193997004
Die houten vloer voor haar appartement is trouwens met dat ingezamelde geld uit Nederland betaald. Niet door de Meilandjes.
blablablabla
pi_193997159
Waar kan ik Nadege vinden op fb?
pi_193997342
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:21 schreef Blues het volgende:
Waar kan ik Nadege vinden op fb?
Ze is verdwenen omdat ze t niet meer aankon.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 8 juli 2020 @ 21:32:15 #53
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_193997392
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat...
Bron?
Dat zei ze in die eerste keer dat er gedoe kwam. Was dat bij Boulevard? Toen ze voor het eerst vertelde dat ze ‘ontslagen’ was.

Edit, zie hier:
"Ze hebben ook aangeboden om een appartement voor me te kopen, dat heb ik geweigerd. Gelukkig, want vanochtend hebben ze me ontslagen op een manier die niet kan."

Gevonden op https://www.televizier.nl(...)eilandjes-na-ontslag

Vraag me nu wel af of ze hier niet gewoon dat ingezamelde geld mee bedoelde. Zoals het er nu staat, zijn het de Meilandjes die het voor haar wilden kopen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Duderinnetje op 09-07-2020 00:52:47 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_193999427
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zei ze in die eerste keer dat er gedoe kwam. Was dat bij Boulevard? Toen ze voor het eerst vertelde dat ze ‘ontslagen’ was.

Edit, zie hier:
"Ze hebben ook aangeboden om een appartement voor me te kopen, dat heb ik geweigerd. Gelukkig, want vanochtend hebben ze me ontslagen op een manier die niet kan."

Gevonden op https://www.televizier.nl(...)eilandjes-na-ontslag

Vraag me nu wel af of ze hier niet gewoon dat ingezamelde geld mee bedoeld. Zoals het er nu staat, zijn het de Meilandjes die het voor haar wilden kopen.

Thanks. Staat er inderdaad.

Wat raar om ze dan vervolgens als notoire geldwolven neer te zetten.
blablablabla
pi_194006111
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat zei ze in die eerste keer dat er gedoe kwam. Was dat bij Boulevard? Toen ze voor het eerst vertelde dat ze ‘ontslagen’ was.

Edit, zie hier:
"Ze hebben ook aangeboden om een appartement voor me te kopen, dat heb ik geweigerd. Gelukkig, want vanochtend hebben ze me ontslagen op een manier die niet kan."

Gevonden op https://www.televizier.nl(...)eilandjes-na-ontslag

Vraag me nu wel af of ze hier niet gewoon dat ingezamelde geld mee bedoelde. Zoals het er nu staat, zijn het de Meilandjes die het voor haar wilden kopen.

Dit wist ik ook niet en heel verstandig van Nadege dat ze dit niet heeft geaccepteerd. Komt alleen maar gezeik van.
  Tettenkoning donderdag 9 juli 2020 @ 14:22:13 #56
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194006322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 21:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Edit, zie hier:
"Ze hebben ook aangeboden om een appartement voor me te kopen, dat heb ik geweigerd. Gelukkig, want vanochtend hebben ze me ontslagen op een manier die niet kan."
Alleen is ze niet ontslagen, haar contract is niet verlengd.

De Meilandjes mogen dan wel niet zo sympathiek zijn, het verhaal van Nadège klopt ook niet helemaal.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194006459
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 19:58 schreef lily het volgende:
Ik vind die Martien Meiland een nare man, althans, zo komt hij op mij over. Totaal niet liefdevol naar niemand. En dat overdreven gegil en geschreeuw de hele tijd, nee.

Ik kijk al heel lang niet meer.

Ik zie hem wel nog langskomen bij een ander programma (cash or trash)
Vind je de anderen wel liefdevol dan? Maxime vind ik een bitch en Erica komt ook niet echt warm over. Bovendien vind ik ze erg respectloos met elkaar omgaan.
pi_194006520
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:33 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Vind je de anderen wel liefdevol dan? Maxime vind ik een bitch en Erica komt ook niet echt warm over. Bovendien vind ik ze erg respectloos met elkaar omgaan.
Zo, echt he. Er zit weinig liefde in.
Ik vind Martien met Claire altijd wel schattig, zij hobbelt ook altijd achter hem aan.”Kom maar, Claire!” Hij is ook altijd druk met haar. Montaaaaanaaaa is wel liever, denk ik.
Go hard or go home
pi_194006593
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:38 schreef Noek het volgende:

[..]

Zo, echt he. Er zit weinig liefde in.
Ik vind Martien met Claire altijd wel schattig, zij hobbelt ook altijd achter hem aan.”Kom maar, Claire!” Hij is ook altijd druk met haar. Montaaaaanaaaa is wel liever, denk ik.
Kleine Claire of Clairtje O+ Montaaaan komt heel anders over voor mijn gevoel.
  donderdag 9 juli 2020 @ 15:37:29 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_194007256
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2020 14:22 schreef Nine. het volgende:

[..]

Alleen is ze niet ontslagen, haar contract is niet verlengd.

De Meilandjes mogen dan wel niet zo sympathiek zijn, het verhaal van Nadège klopt ook niet helemaal.
‘Ontslagen’, was mijn woordkeuze, abusievelijk. Excuus.

Edit, o nee, ze noemt het zelf zo in die quote. Nou ja, ze was wel ontslagen van verdere werkzaamheden door die coronaleegstand natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')