Ik zal voor morgen een halve komkommer klaarleggenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani moet nu wel extra uitkijken met zijn ontbijtjes die hij klaar zet. Desnoods even alvast uitrekenen hoeveel daar in zit!
quote:
Leg dan gewoon meteen Dave zelf neerquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal voor morgen een halve komkommer klaarleggen
Hm ja, lastig. Een verwijzing naar Ato zou wel mooi zijn op zichquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:30 schreef ijs_beer het volgende:
Zal ik de TT aanpassen? Of leeghalen oid?
Oh ja, daar heb je natuurlijk ook gelijk inquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
Misschien leeghalen, zodat er ook geen verwarring kan zijn met het topic voor ato.
Of anders een verwijzing naar z'n favoriete liedje.
Krumpers zijn outlaws van de muziek.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En zonnebril!
Dat wij toen nog dachten dat dat het ergste was...
LET’S DO THIIIIIIISquote:
Jaaaaquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Krumpers zijn outlaws van de muziek.
quote:
Nou Jeangu, je weet wat je te doen staatquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik had verwacht dat het ook nog wel tot het najaar zou durenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
Ik vind het afscheidstopic van ato zo mooi, en al die mooie herinneringen. Jammer dat je dat dan toch altijd pas achteraf doet, het had hem denk ik zo goed gedaan om allemaal te lezen![]()
Ja echt zo mooi al die herinneringen aan hem en de anekdotesquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
Ik vind het afscheidstopic van ato zo mooi, en al die mooie herinneringen. Jammer dat je dat dan toch altijd pas achteraf doet, het had hem denk ik zo goed gedaan om allemaal te lezen![]()
(En zo leuk om te zien dat jullie ook allemaal ato schrijven, in plaats van Ato - zo'n hoofdletter staat zo raar en zegt ook wel iets over hem, dat z'n username zonder hoofdletter was)
Ja wat jammer dat het niet meer kan neequote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik had verwacht dat het ook nog wel tot het najaar zou duren![]()
Ik had ook nog het (onuitgewerkte) plan om, als hij zich nog eens wat beter voelde, ergens deze zomer een soort Eurovision Again te doen met ato’s favorieten. Jammer dat we zoiets niet hebben kunnen doen.
Ik wilde nog gaan hardlopen (even alle emoooooties eruit rennen) en zag wel dat er regen voorspeld was maar ik dacht “ik ben niet van suiker”, maar toch niet gegaan, dan maar lekker van suiker wezen.quote:
Met de juiste snacks ben je straks meer van suikerquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde nog gaan hardlopen (even alle emoooooties eruit rennen) en zag wel dat er regen voorspeld was maar ik dacht “ik ben niet van suiker”, maar toch niet gegaan, dan maar lekker van suiker wezen.
Ik vreet m’n emoties wel weg.
Ik heb net een pak Bastogne achter de huig gefrommeld. Comfortfood nodig.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde nog gaan hardlopen (even alle emoooooties eruit rennen) en zag wel dat er regen voorspeld was maar ik dacht “ik ben niet van suiker”, maar toch niet gegaan, dan maar lekker van suiker wezen.
Hoorde van Strani dat eten ook endorfine losmaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Bastognequote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb net een pak Bastogne achter de huig gefrommeld.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |