Ja sowiesoquote:Op maandag 29 juni 2020 18:12 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Als ik de agressie zo lees overal, denk ik dat Genee binnenkort politiebescherming krijgt. Heb al redelijk wat milde tot extreme verwensingen zien voorbij komen op Twitter. Slaan we niet een beetje door?
Ook zonder bedreigingen slaat iedereen meer dan een beetje door.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:12 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Als ik de agressie zo lees overal, denk ik dat Genee binnenkort politiebescherming krijgt. Heb al redelijk wat milde tot extreme verwensingen zien voorbij komen op Twitter. Slaan we niet een beetje door?
Trekt ze hier niet gewoon zelf de vergelijking tussen een aap en een donker persoon? Wtf. Helemaal nadat blijkt dat het gewoon 'app' is. Dan wordt er gezegd dat het alsnog racistisch kan overkomen doordat het klinkt als AAP. WTF.quote:Op maandag 29 juni 2020 14:12 schreef RipCity het volgende:
dit kan niet![]()
![]()
![]()
Sunny Bergman denkt dat Danny AAP zegt ipv app:
https://www.geenstijl.nl/(...)veronica-inside-app/
Ja idd, waarom zou je apen aan negers linkenquote:Op maandag 29 juni 2020 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Trekt ze hier niet gewoon zelf de vergelijking tussen een aap en een donker persoon? Wtf. Helemaal nadat blijkt dat het gewoon 'app' is. Dan wordt er gezegd dat het alsnog racistisch kan overkomen doordat het klinkt als AAP. WTF.
Sunny Bergman = vuige racist.
hey hey niet alle negers drinken!quote:Op maandag 29 juni 2020 18:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja idd, waarom zou je apen aan negers linken
En ik zei linken, niet dat negers stinken!
Die lijkt eng veel op zijn moeder. RIP.quote:Op maandag 29 juni 2020 17:18 schreef Zipportal het volgende:
Jammer.twitter:RTLBoulevard twitterde op maandag 29-06-2020 om 15:44:00De zoon van Dinand Woesthoff is vandaag 17 jaar oud geworden. https://t.co/WtZNRRsHGD #rtlboulevard reageer retweet
“Je mag alles zeggen in dit land maar waarom zou je dat willen?”quote:Op maandag 29 juni 2020 18:26 schreef RipCity het volgende:
Arie boomsma reageert (weer):
Boomsma betreurt NSB-uitspraak Ekiz: 'Ik voelde me verantwoordelijk'
https://www.nu.nl/281684/(...)erantwoordelijk.html
Geen idee wie interviewster is maar zo te horen wil ze bij arie’s clubje.
De reacties op zijn laatste insta-post zijn ook echt niet normaal.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:12 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Wat lief van je Chevy!quote:Op maandag 29 juni 2020 18:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De reacties op zijn laatste insta-post zijn ook echt niet normaal.
Daarom heb ik hem per DM wat opbeurende woorden toegestuurd, hopelijk leest hij ze
Nu weet ik het zekerquote:Op maandag 29 juni 2020 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer?
[..]
Ik ben louter bewonderaar vriend.
Typische Telegraaf showbizz rat.quote:
Ik hoor hem zeggen “ik heb alleen maar gezegd” “je moet alles kunnen zeggen in dit land, maar moet je dat wel willen?” En hier komt meteen het enge van Arie naar voren. Hij legt zelf totaal geen verantwoording af naar zijn uitspraken. Racisme bestaat alleen maar onder etnische minderheden. Hij heeft gewoon precies voor elkaar wat hij wou bereiken en speelt nu de onschuldige.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:26 schreef RipCity het volgende:
Arie boomsma reageert (weer):
Boomsma betreurt NSB-uitspraak Ekiz: 'Ik voelde me verantwoordelijk'
https://www.nu.nl/281684/(...)erantwoordelijk.html
Geen idee wie interviewster is maar zo te horen wil ze bij arie’s clubje.
Het houdt niet op niet vanzelf. Wat een totaal-idioot.quote:Op maandag 29 juni 2020 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Trekt ze hier niet gewoon zelf de vergelijking tussen een aap en een donker persoon? Wtf. Helemaal nadat blijkt dat het gewoon 'app' is. Dan wordt er gezegd dat het alsnog racistisch kan overkomen doordat het klinkt als AAP. WTF.
Sunny Bergman = vuige racist.
En dat om een flauwe grap.quote:
Die Victor Brand kan Genee wel vervangen.quote:
Viktor Brand heeft ooit een tweet van mij geliket, ik ben voor.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Victor Brand kan Genee wel vervangen.
https://twitter.com/fidanekiz/status/1277634857972240384?s=20quote:
twitter:mattijzz twitterde op maandag 29-06-2020 om 05:43:13#derksen Wat een nuance opeens... https://t.co/IvCxI1KKgz reageer retweet
Ergens wel en ergens nietquote:Op maandag 29 juni 2020 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://twitter.com/fidanekiz/status/1277634857972240384?s=20
Akwasi trouwens
twitter:mattijzz twitterde op maandag 29-06-2020 om 05:43:13#derksen Wat een nuance opeens... https://t.co/IvCxI1KKgz reageer retweet
Alle versprekingen van Boskamp moet ik nog steeds om lachenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zullen we vanavond als afscheid de beste fragmenten posten?
Ik begin:
Iceroad Truckersquote:Op maandag 29 juni 2020 20:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Wat komt er eigenlijk vandaag ipv VI
*verhandelt ze als goederen aan de Nederlandersquote:Op maandag 29 juni 2020 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Akwasi trouwens
Funny Video'squote:Op maandag 29 juni 2020 20:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
De Club van Sinterklaasquote:Op maandag 29 juni 2020 20:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
SS Doomtrooperquote:Op maandag 29 juni 2020 20:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Alle Jeems bont filmsquote:Op maandag 29 juni 2020 20:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Genee is wel weer welkom als ie normaal kan doen. De hele discussie gaat voor de mannen van VI vooral over welke koers er gevaren gaat worden. En allen willen niet inbinden.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:07 schreef Elan het volgende:
Ik vind de commotie over het gedrag van Genee minstens zo tenenkrommend als de misplaatste grapjes van Derksen.
Hij hoort gewoon bij de show.
Neuh..laat hem maar lekker bij Akwasi in zijn poepgat kruipen onder applaus van zijn 2 lachzakken. Het waren mooie jaren maar die kerel is niet meer geloofwaardig in zijn rol van aangever.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:07 schreef Elan het volgende:
Ik vind de commotie over het gedrag van Genee minstens zo tenenkrommend als de misplaatste grapjes van Derksen.
Hij hoort gewoon bij de show.
wat een clown ja die akwasi..quote:Op maandag 29 juni 2020 20:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
*verhandelt ze als goederen aan de Nederlanders
"Ze wisten niet dat ze als goederen verhandeld zouden worden"
twitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 29-06-2020 om 20:47:03Hoor dit niet te zeggen, wil het ook eigenlijk niet. Maar ben heel verdrietig over hoe de racisme discussie nu gaat. Ik ben opgevoed met blues (mijn vader), soul (mijn moeder). Met Otis en JLH, MLK en Malcolm. Mister Baldwin en Emmet Till. Stop met wijzen, ga het geaprek aan. reageer retweet
Erik van Muiswinkel.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Helaas kan dit alles de leegte niet vullen. Dan maar compilatiesquote:
Wat een mokerdebiel die gast.quote:Op maandag 29 juni 2020 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Akwasi trouwens
Moet zij weten. Na een uur verwijdert ze deze tweet weer.quote:Op maandag 29 juni 2020 20:51 schreef Nober het volgende:
twitter:mariekederksen3 twitterde op maandag 29-06-2020 om 20:47:03Hoor dit niet te zeggen, wil het ook eigenlijk niet. Maar ben heel verdrietig over hoe de racisme discussie nu gaat. Ik ben opgevoed met blues (mijn vader), soul (mijn moeder). Met Otis en JLH, MLK en Malcolm. Mister Baldwin en Emmet Till. Stop met wijzen, ga het geaprek aan. reageer retweet
quote:Op maandag 29 juni 2020 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit jij zometeen op chaturbate of op myfreecams voor ons als steuntje in de rug?
Go ahead eagles prek?quote:Op maandag 29 juni 2020 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moet zij weten. Na een uur verwijdert ze deze tweet weer.
Op naar het siswet topicquote:Op maandag 29 juni 2020 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit jij zometeen op chaturbate of op myfreecams voor ons als steuntje in de rug?
Wouter Bos was ook wel een goede tafelgastquote:Op maandag 29 juni 2020 21:18 schreef michiel_merk het volgende:
Dan maar ff fragmenten terug kijken fittie met Hans 2010
Prima inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2020 21:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wouter Bos was ook wel een goede tafelgast
Vond je dat hij voor zijn doen heel abnormaal deed?quote:Op maandag 29 juni 2020 20:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Genee is wel weer welkom als ie normaal kan doen. De hele discussie gaat voor de mannen van VI vooral over welke koers er gevaren gaat worden. En allen willen niet inbinden.
Beetje zoquote:Op maandag 29 juni 2020 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
Als we toch klassiekertjes aan het kijken zijn:
Ut sijn ammaal pottuh.quote:
Ziet er zelf uit als een pot.quote:
Als een artiest dood is, wordt zijn muziek opeens gedraaidquote:
geaprek?quote:Op maandag 29 juni 2020 20:51 schreef Nober het volgende:
Dit......wat? Huh? Hoe dan?quote:Op maandag 29 juni 2020 20:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
*verhandelt ze als goederen aan de Nederlanders
"Ze wisten niet dat ze als goederen verhandeld zouden worden"
Die faggot zat eerst toch bij de EO? Nu mag ie webfilmpjes van 't AD presenterenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 00:35 schreef Gehrman het volgende:
AngelaGodin sloopt Genee volledig in dit gesprekje.
https://www.ad.nl/video/g(...)lijk-gemaakt~p154414
Geen idee, ik kijk vrijwel geen tv maar hij komt over als te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 00:45 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Die faggot zat eerst toch bij de EO? Nu mag ie webfilmpjes van 't AD presenteren
Ooit wel eens VI gekeken? Wilfred is met nodige regelmaat kritisch geweest (Renate grapje). Dat zijn toon nu nog iets kritischer was is best te begrijpen als de week ervoor 14000 man op de Dam bijeenkomt en die hele week overal demonstraties aan de gang zijn. Als alle adverteerders zich terug trekken en het programma op losse schroeven staat. VI is zijn geesteskind en hij heeft in zijn optiek gedaan wat het toen het beste leek.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 00:50 schreef TheVulture het volgende:
Het verhaal van Genee rammelt aan alle kanten. Hij zegt dat ze onvoorbereid aan tafel gaan, maar hij weet in ieder geval zelf dondersgoed als aangever en zijn goede contact met de eindredacteur waar het over zal gaan aan tafel en welke onderwerpen er worden besproken. Als je dan al een foto van een Groningse zwarte piet laat zien aan Johan en Gijp weet je dat die bal met een slechte grap wordt binnengekopt.
Als je dan vervolgens de kaart van voortschrijdend inzicht wil trekken had je die foto uberhaupt niet moeten laten zien. Daarnaast had je Gijp en Derksen duidelijk moeten maken wat jouw doel was met die racisme-uitzending en moeten melden dat je jezelf nu als mediator wilde neerzetten ipv presentator. Dat ie dat vooraf niet heeft gedaan is puur uit angst dat Derksen toen al zou zijn ontploft. Ipv daarvan gooide hij Derksen en Gijp live onder de bus door dubbelspel te spelen.
Wat ik ook gluiperig vond is dat verongelijkte toontje van Genee waarop ie bij Op1 alle mensen die niet wilden komen ook nog benoemde om ze zo te willen besmeuren dat ze het debat niet wilden. Die lui hebben groot gelijk gehad om daar niet als onderdeel van de meaculpashow van Genee te willen aanschuiven en ze hun eigen rotzooi op te laten ruimen.
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 00:50 schreef TheVulture het volgende:
Het verhaal van Genee rammelt aan alle kanten.
Genee is geen eng mannetje maar een simpele ziel. Hij kent zichzelf niet waardoor hij zichzelf overschat. Ik ben bang dat er voor hem na VI alleen de WW rest (bij wijze van spreken) want hij heeft niet het vermogen iets anders te doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 04:37 schreef Lyrebird het volgende:
Daar waar Derksen en Gijp altijd op hun talenten terug kunnen vallen (Derksen - er met gestrekt been in gaan / Gijp - keihard om foute grappen lachen) moet Genee het vooral van hard werken hebben. Genee is geen natuurtalent.
Daar waar Derksen en Gijp drommels goed weten waar ze niet goed in zijn (alhoewel die show waar Derksen oud-voetballers interviewde tenenkrommend was), kan Genee dat niet. Hij is bijvoorbeeld geen goede journalist. Is niet erg, maar hij weet dat zelf niet.
Bij de laatste show heeft hij zichzelf ook weer overschat. Hij wilde te veel zelf doen terwijl hij hulp in had moeten roepen en juist afstand had moeten nemen. En dat werd in Op1 ook erg duidelijk, hij gaf het ook toe.
Genee is geen eng mannetje. Hij wil alleen te veel.
Genee had zich wel voorbereid op het laten zien van deze foto. Van der Gijp en Derksen kregen deze foto waarschijnlijk onvoorbereid te zien. Dan vond ik Genee Van der Gijp nog het meest ad rem reageren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 00:50 schreef TheVulture het volgende:
Het verhaal van Genee rammelt aan alle kanten. Hij zegt dat ze onvoorbereid aan tafel gaan, maar hij weet in ieder geval zelf dondersgoed als aangever en zijn goede contact met de eindredacteur waar het over zal gaan aan tafel en welke onderwerpen er worden besproken. Als je dan al een foto van een Groningse zwarte piet laat zien aan Johan en Gijp weet je dat die bal met een slechte grap wordt binnengekopt.
Als je dan vervolgens de kaart van voortschrijdend inzicht wil trekken had je die foto uberhaupt niet moeten laten zien. Daarnaast had je Gijp en Derksen duidelijk moeten maken wat jouw doel was met die racisme-uitzending en moeten melden dat je jezelf nu als mediator wilde neerzetten ipv presentator. Dat ie dat vooraf niet heeft gedaan is puur uit angst dat Derksen toen al zou zijn ontploft. Ipv daarvan gooide hij Derksen en Gijp live onder de bus door dubbelspel te spelen.
Wat ik ook gluiperig vond is dat verongelijkte toontje van Genee waarop ie bij Op1 alle mensen die niet wilden komen ook nog benoemde om ze zo te willen besmeuren dat ze het debat niet wilden. Die lui hebben groot gelijk gehad om daar niet als onderdeel van de meaculpashow van Genee te willen aanschuiven en ze hun eigen rotzooi op te laten ruimen.
Ik begreep dat de foto op aangeven van Gijp werd getoond. Uit de wandelgangen danquote:Op dinsdag 30 juni 2020 06:55 schreef Idisrom het volgende:
De hamvraag voor mij is: Waar toverde Genee die foto vandaan over Zwarte Piet op de BLM-betoging van Leeuwarden?.
Op de site van de Leeuwarder Courant stonden er toentertijd een tiental foto's maar deze niet.
[..]
Genee had zich wel voorbereid op het laten zien van deze foto. Van der Gijp en Derksen kregen deze foto waarschijnlijk onvoorbereid te zien. Dan vond ik Genee nog het meest ad rem reageren.
Een dag te laat, bedankt Hans.quote:
ook gewoon weer een goed verhaalquote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:26 schreef Evertjan het volgende:
https://www.mediacourant.(...)na-fittie-met-fidan/
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:26 schreef Evertjan het volgende:
quote:Rick: “Ha ha ha!
Maar lees ik nu goed dat Wilfred was uitgenodigd om het over VI te hebben maar had afgesproken het niet over VI te hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:03 schreef Rockefellow het volgende:
Wilfred moet duidelijk met vakantie. Niet echt sterk om zijn vrouw ook nog onder de bus te gooien.
Want als er een VI-achtig programma zou hebben bestaan met andere programmamakers, dan zou die keer dat zijn vrouwtje voor hem moest opkomen hem voor altijd achtervolgen.
Nee, ongeletterde. Bij het radioprogramma hadden ze afgesproken het er niet meer over te hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Maar lees ik nu goed dat Wilfred was uitgenodigd om het over VI te hebben maar had afgesproken het niet over VI te hebbenEn dat zijn vrouw er daarom bij kwam staan?
Wat een soap. Verwarde Genee moet het handje van zijn vrouw vasthouden om niet om te vallen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ongeletterde. Bij het radioprogramma hadden ze afgesproken het er niet meer over te hebben.
Bij op1 had hij ruzie aan tafel en liepen de gemoederen blijkbaar zo hoog op dat zijn vrouw zich er ook mee kwam bemoeien. Om mee ruzie te maken of als kalmerende factor is nog onbekend
Team Derksen/Gijp bestaat dus uit racisme ontkennende opportunisten.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:12 schreef Loohcs het volgende:
Wel apart dat eerst iedereen in team Derksen/Gijp vrolijk mee zat te lachen toen Fidan gefileerd werd in VI...en nu ze dingen zegt die in hun straatje passen is t ineens een held...
Ik weet niet wat onderhand erger is. Racisme ontkennen of anderen mensen vals beschuldigen van racisme.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:27 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Team Derksen/Gijp bestaat dus uit racisme ontkennende opportunisten.
Ik vind dat niet raar. Je kan toch prima commentaar op haar hebben als presentator, terwijl je vindt dat ze nu sterk uit de hoek komt. Beiden pleitten voor veel vrijheid om dingen te zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:12 schreef Loohcs het volgende:
Wel apart dat eerst iedereen in team Derksen/Gijp vrolijk mee zat te lachen toen Fidan gefileerd werd in VI...en nu ze dingen zegt die in hun straatje passen is t ineens een held...
Ah. Het is dus gewoon kut geschreven.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, ongeletterde. Bij het radioprogramma hadden ze afgesproken het er niet meer over te hebben.
Bij op1 had hij ruzie aan tafel en liepen de gemoederen blijkbaar zo hoog op dat zijn vrouw zich er ook mee kwam bemoeien. Om mee ruzie te maken of als kalmerende factor is nog onbekend
Derksen zegt helemaal niet dat racisme niet bestaat... Hij zegt alleen dat het mee valt in Nederland. Dat lijkt me een valide standpunt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat onderhand erger is. Racisme ontkennen of anderen mensen vals beschuldigen van racisme.
Quote mr NoPicNic ff dan. zijn niet mijn woorden toch...quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Derksen zegt helemaal niet dat racisme niet bestaat... Hij zegt alleen dat het mee valt in Nederland. Dat lijkt me een valide standpunt.
als jij het niet begrijpt zal het inderdaad wel aan het medium liggen en niet aan de ontvangerquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:30 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ah. Het is dus gewoon kut geschreven.
Had ik niet gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Quote mr NoPicNic ff dan. zijn niet mijn woorden toch...
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 00:45 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Die faggot zat eerst toch bij de EO? Nu mag ie webfilmpjes van 't AD presenteren
Maar er was alleen consensus dat ze meer van haar verwacht hadden? Geen fileren en geen lachsalvo's.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:12 schreef Loohcs het volgende:
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:12 schreef Loohcs het volgende:
Zijn er nog mensen #teamgenee ?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:26 schreef Evertjan het volgende:
'Arie Boosma'quote:Op dinsdag 30 juni 2020 11:26 schreef Evertjan het volgende:
Wat een irritante aandachtshoeren UI heb jijquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Quote mr NoPicNic ff dan. zijn niet mijn woorden toch...
Ik roep er wel even een expert bij: @GGMMquote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een irritante aandachtshoeren UI heb jij
Misschien geen lachsalvo's, maar dingen in de trant van Pauw is champions league en Fidan nog geen kkd...en dat ze weinig/niks toevoegt en er alleen maar zit omdat er vanwege 't format twee moeten zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar er was alleen consensus dat ze meer van haar verwacht hadden? Geen fileren en geen lachsalvo's.
Het vervolg erop was ook wel een mooiequote:
Laat gaaaaaan joh!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 13:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een irritante aandachtshoeren UI heb jij
Derksen is toch echt wel een idioot. Hij heeft dus ook een hekel aan olympische winnaars. Hij spoort echt niet.quote:
Je bent zelf een idiootquote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:27 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Derksen is toch echt wel een idioot. Hij heeft dus ook een hekel aan olympische winnaars. Hij spoort echt niet.
"Wie is die Johan Derksen"quote:Op dinsdag 30 juni 2020 14:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het vervolg erop was ook wel een mooie
Maar ik brand olympische winnaars niet af zoals die seniele sigaarpaffer dat wel doet.quote:
Omdat zij meer hebben bereikt dan jij?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:55 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Maar ik brand olympische winnaars niet af zoals die seniele sigaarpaffer dat wel doet.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alsof je met fatsoen kunt beweren dat koppeltje duikelen een olympische sport is.
En ik ben blij dat de dart-gekte voorbij is. Pijltjes gooien alsof het een topsport is.
Ik ben blij dat wij elkaar wel begrijpenquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als jij het niet begrijpt zal het inderdaad wel aan het medium liggen en niet aan de ontvanger
Ik wist niet dat Jan de Hoop ook kan darten.quote:
Wie is zij? In ieder geval ben ik geen olympische winnaar dus Epke en Sanne hebben wat dat betreft meer bereikt dan ik. Die vunzige Derksen is totaal mislukt als hoofdredacteur, als analist en als mens. En dat pleit niet echt voor hem.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat zij meer hebben bereikt dan jij?
Mwah, als je op die leeftijd nog even anderhalf ton per jaar binnenharkt excl schnabbels doe je het toch niet slechtquote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:59 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Wie is zij? In ieder geval ben ik geen olympische winnaar dus Epke en Sanne hebben wat dat betreft meer bereikt dan ik. Die vunzige Derksen is totaal mislukt als hoofdredacteur, als analist en als mens. En dat pleit niet echt voor hem.
Telegraafgoden.twitter:BozenickyV2 twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 18:31:50Gewoon helemaal niks van dit klopt zeg mijn god. Zelfs de leeftijden van beide hebben ze verkeerd. In de eerste 3 min hebben ze alleen maar leugens verteld😂 https://t.co/0dgAosUE9v reageer retweet
Dat "geen contact meer met de media" gaat ze alledrie niet zo heel erg goed af.quote:
Het is niet de eerste keer dat hij een vrije val meemaakt.quote:
Jan Roos, niet geklikt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:57 schreef Mani89 het volgende:
De bronnen van Jan Roos weten wat er is gebeurd na de Op1 uitzending! @ 3:20
Wilfriet dus gewoon ziedend omdat de rode loper niet werd uitgerold. Lily moest de boel blussen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Dat zal best, maar ik ga natuurlijk niet naar Jan Roos kijken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Dat er publiek zat komt van diezelfde bronnen?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wilfriet dus gewoon ziedend omdat de rode loper niet werd uitgerold. Lily moest de boel blussen.
Dat zal wel een misverstand zijn, die tukker had de feiten over wie er het laatst sprak ook niet helemaal op orde. Misschien moeten we de bronnen van Jan inderdaad maar niet zo serieus nemen maar het zal wel geknetterd hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat er publiek zat komt van diezelfde bronnen?
Een artikel over het promostukje.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:12 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)geen-excuus-te-maken
dat gesprek over een week gaat ook niet door als ze zo door gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat "geen contact meer met de media" gaat ze alledrie niet zo heel erg goed af.
Na dit filmpje helemaal geen fan meer van Wilfred. Wat een zielig gedoe om Dennis te ontwijken zeg.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Johan heeft geen ambitie in tv-land. Daarom zit hij er ook elke week hahahhaha
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:20 schreef BobW het volgende:
Geen ambitie in tv-land. Daarom zit hij er 20 jaar op HAHAHAHA oh sorry dat ik zo om mezelf moet lachen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:20 schreef BobW het volgende:
Geen ambitie in tv-land. Daarom zit hij er 20 jaar op HAHAHAHA oh sorry dat ik zo om mezelf moet lachen.
Nou deze keer mag je lachen, want ik vond het best een leuke opmerking.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Johan heeft geen ambitie in tv-land. Daarom zit hij er ook elke week hahahhaha
Dit was het knechtje van Twan.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Oh het is geen Artie, ik had een correctie van @:showtimer verwacht.
Daar is hij perongeluk ingerold toen hij nog vies dik wasquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:20 schreef BobW het volgende:
Dat is nu eenmaal het niveau van de T.quote:
twitter:BozenickyV2 twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 18:31:50Gewoon helemaal niks van dit klopt zeg mijn god. Zelfs de leeftijden van beide hebben ze verkeerd. In de eerste 3 min hebben ze alleen maar leugens verteld😂 https://t.co/0dgAosUE9v reageer retweet
Heb het fragment van Genee bij Op1 nog eens zitten kijken. Wat een ruggengraatloze dweil is die Genee, echt 0,0 zelfinzicht. Hij bevestigt alleen maar het beeld van NSB'er en matennaaier. Oprotten met die lul bij VI, dan maar een nieuwe aangever.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Na dit filmpje helemaal geen fan meer van Wilfred. Wat een zielig gedoe om Dennis te ontwijken zeg.
Blijkbaar moet iedereen en alles maar voor en met hem zijn want anders wil die niks meer met je van doen hebben...
Manmanman
Willem de grote mensenkennerquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb het fragment van Genee bij Op1 nog eens zitten kijken. Wat een ruggengraatloze dweil is die Genee, echt 0,0 zelfinzicht. Hij bevestigt alleen maar het beeld van NSB'er en matennaaier. Oprotten met die lul bij VI, dan maar een nieuwe aangever.
http://www.soccernews.nl/(...)nee-wat-een-gluiperdquote:Willem van Hanegem blaast vandaag 75 kaarsjes uit. Het Algemeen Dagblad vroeg Hugo Borst een column over De Kromme te schrijven.
"Willem van Hanegem is de best gelezen columnist van AD Sportwereld. Hij noemt man en paard", begint Borst. "Wilfred Genee is in de ogen van Willem ‘een engerd’ en ‘een op en top stiekemerd. Voor iemand die op school geen tienen voor taal scoorde, is Willem extreem duidelijk. Hij vaart op zijn onderbuik, er zit altijd een kern van waarheid in zijn (dis)kwalificaties."
Borst vervolgt: "Neem Genee. Op een dag vroeg hij me wat Willem nou bij de krant verdiende? Genee ging ook een column voor dit katern schrijven, vandaar. ‘Het meest van ons allemaal’, antwoordde ik. Genee: ‘En jij?’ Ik zei dat ik dat bedrag best wilde vertellen als hij het niet zou gebruiken in zijn onderhandelingen. Dat beloofde hij. Ik zei: ‘Deel dat door de helft, dan krijg je waar je recht op hebt, want heel goed schrijven kan je natuurlijk niet.’ Een dag later zei Genee tegen de hoofdredacteur: ‘Waarom krijg ik dit aangeboden als Borst het dubbele krijgt?'"
"Toen ik dat van de hoofdredactie terug hoorde, was ik eerst pissig, daarna schoot ik in de lach om zijn brutaliteit. Gedreven door geldzucht en eerzucht is Genee gewoon heel ver gekomen. Maar toen ik die anekdote een keer aan Willem vertelde zei hij: ‘Zie je wel. Wat een gluiperd.'", aldus Borst.
Daarom dat ze hem geschorst hadden bij de EOquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Die graf boomsma is gewoon gefrustreerd die heeft hier echt op zitten wachten. Christenhond.
Dat heeft Willem goed gezien. Bij Genee draait het om geld en carrière, daaraan is al het andere ondergeschikt. Hij zegt dat hij door alle ophef opeens 'anders is gaan denken' Dat gelooft geen hond natuurlijk. Sponsors liepen weg en Genee zag zijn carrière in medialand gevaar lopen. Fidan benoemde het en hij ontkende uiteraard, maar het was één grote huichelarij van Genee. Hij zat ook de hele tijd omhoog te kijken, iets dat leugenaars ook altijd doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Willem de grote mensenkenner
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)nee-wat-een-gluiperd
Ja, gaat nergens over.quote:
Jezusmina, wat heeft die vent een bord voor zijn kop.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:12 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)geen-excuus-te-maken
Betaal jij voor de Telegraaf?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:07 schreef RipCity het volgende:
Marieke Derksen: Ik heb mijn portie Johan wel gehad
https://www.telegraaf.nl/(...)rtie-johan-wel-gehad
paywallquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:07 schreef RipCity het volgende:
Marieke Derksen: Ik heb mijn portie Johan wel gehad
https://www.telegraaf.nl/(...)rtie-johan-wel-gehad
Marieke Derksen heeft dinsdag in gesprek met De Telegraaf voor het eerst gereageerd op de tv-ruzie waarvan haar vader Johan het middelpunt is. De dochter van de analist onderhoudt een goede relatie met de tafelgasten van Veronica Inside: ze was uitgever van sportboeken als Gijp, Kieft en de onlangs uitgekomen biografie Sneijder. Uit haar reactie in de krant blijkt dat Derksen klaar is met de ruzie tussen Wilfred Genee, René van der Gijp en haar vader.quote:
VI is gewoon afgelopen, erg jammer maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen hoeft geen ander programma na Veronica Inside: ‘Als het ophoudt, was dit het’
Als Veronica Inside ophoudt hoeft Johan Derksen niet zo nodig in een ander programma. Dat zei hij vanavond in RTL Boulevard. De 71-jarige voetbalanalist had eerder aangegeven niet meer op de rel rond de voetbaltalkshow te willen reageren, maar deed dat nu alsnog.
,,Ik heb geen enkele ambitie om iets in tv-land te doen”, aldus Derksen. ,,Als dit ophoudt: dat was het dan.” De analist uit Grolloo wilde niet ingaan op de vraag of hij van tevoren wist dat er bij de racisme-uitzending twee mensen van kleur aan tafel zouden zitten om te discussiëren over zijn vermeend racistische opmerkingen.
Derksen zegt geen ruzie met Wilfred te hebben. ,,Maar er zijn principes geschonden. We gaan een keer zitten met z’n drieën als we eraan toe zijn. Maar ik denk dat dezelfde problemen blijven, dat verandert niet.”
https://www.ad.nl/show/de(...)as-dit-het~ad96d959/
Hebben die deugers toch hun doel bereikt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:36 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
VI is gewoon afgelopen, erg jammer maar het is niet anders.
Derksen komt alleen een paar x per jaar op tv om zijn concerten te promoten, Gijp verdwijnt volledig van de buis en Genee staat voor de Aldi krantjes te verkopen.
Maar VI komt met zekerheid niet terug, de geloofwaardigheid is volledig weg en dat weten alle participanten denk ook dat oom John de stekker er zelf uit trekt.
Ik zie hem nog wel de Sjempions Liek blijven doen, die stopt niet zo snelquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Marieke Derksen heeft dinsdag in gesprek met De Telegraaf voor het eerst gereageerd op de tv-ruzie waarvan haar vader Johan het middelpunt is. De dochter van de analist onderhoudt een goede relatie met de tafelgasten van Veronica Inside: ze was uitgever van sportboeken als Gijp, Kieft en de onlangs uitgekomen biografie Sneijder. Uit haar reactie in de krant blijkt dat Derksen klaar is met de ruzie tussen Wilfred Genee, René van der Gijp en haar vader.
De veertigjarige dochter van Derksen vindt het 'toch bi-zar?' dat de ruzie al een week 'trending topic' is. "Alsof er niets groters in de wereld aan de hand is. Jongens, waar hébben we het over? Het is een voetbalpraatprogramma", benadrukt ze. Ze zegt de kritiek op Derksen wel te snappen, omdat haar vader in zijn leven ook 'heel veel heeft uitgedeeld'. Ze zegt het spijtig te vinden dat er 'twee kampen' zijn ontstaan, die in haar ogen lijnrecht tegenover elkaar staan. "Ik wil niet bij één van de twee kampen horen. Laat mij maar lekker in het midden, waar ik beide kampen begrijp."
Derksen zegt niet te weten wat de commotie doet met haar vader. "Hij zit niet op sociale media, dus het ergste gaat wel aan hem voorbij", vertelt ze. "We hebben een paar keer met elkaar gebeld, maar het is nou niet zo dat ik daar vaak over de vloer kom – het is nogal een eind." De analist het middelpunt van een landelijk debat over racisme, nadat hij rapper Akwasi bij wijze van grap vergeleek met Zwarte Piet. Het was volgens Marieke Derksen geen 'handige' uitspraak gezien de emoties die gepaard gaan met het debat.
"In de context, als je het hele programma hebt gezien – én het klinkt hard, én ik ben wit, I know – vond ik het niet zo heel raar. Maar kun je het in deze tijd zeggen? Nee", stelt ze. Ze stipt aan dat haar vader 'al duizend keer' heeft gezegd tegen racisme te zijn. "Het lijkt er nu een beetje op alsof Nederland ruzie maakt over de details. Aan allebei de kanten. Al kan ik eerlijk gezegd ook wel weer genieten van mensen waar ik me ontzettend aan stoor. Ik vind het wel lekker om naar een talkshow te kijken en het totaal niet met iemand eens te zijn. Dat wil niet zeggen dat ik dan vind dat diegene niets mag zeggen."
Rene wel, Johan niet.quote:Op woensdag 1 juli 2020 01:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie hem nog wel de Sjempions Liek blijven doen, die stopt niet zo snel
Mja het gaat denk ik meer om de adverteerders. Wat betreft de geloofwaardigheid zouden ze Genee gewoon kunnen vervangen voor een andere presentator.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:36 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Derksen komt alleen een paar x per jaar op tv om zijn concerten te promoten, Gijp verdwijnt volledig van de buis en Genee staat voor de Aldi krantjes te verkopen.
Maar VI komt met zekerheid niet terug, de geloofwaardigheid is volledig weg en dat weten alle participanten denk ook dat oom John de stekker er zelf uit trekt.
Wat enorm slecht geschreven. Daarbij is het inhoudelijk nog onjuist ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
" De analist het middelpunt van een landelijk debat over racisme, nadat hij rapper Akwasi bij wijze van grap vergeleek met Zwarte Piet."
Maar hij heeft wel 'al duizend keer' een racistische opmerking gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:48 schreef RipCity het volgende:
Ze stipt aan dat haar vader 'al duizend keer' heeft gezegd tegen racisme te zijn.
Ik vind het niet jammer. Er komt ongetwijfeld een beter en meer acceptabel programma voor in de plaats. Geen afzeik-TV meer; geen rare figuren die menen dat je in dit land alles mag, kan en moet zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 23:36 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee he?quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:58 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer. Er komt ongetwijfeld een beter en meer acceptabel programma voor in de plaats. Geen afzeik-TV meer; geen rare figuren die menen dat je in dit land alles mag, kan en moet zeggen.
NoPicNic vindt het maar lastig dat andere mensen rechten hebben. Gevoelens zijn namelijk veel belangrijker dan rechten, wetten en feiten.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar moeilijk mee he?
Niet zo janken man.
Overigens, de NPO bestaat al. Try it.
Mensen hebben het recht om niet vernederd en beledigd te worden op TV door demente bejaarden die menen overal verstand van te hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
NoPicNic vindt het maar lastig dat andere mensen rechten hebben.
Waar staat dat recht precies?quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:32 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Mensen hebben het recht om niet vernederd en beledigd te worden op TV door demente bejaarden die menen overal verstand van te hebben.
Zelden iemand zo mad gezien als jij in deze reeks.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:32 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Mensen hebben het recht om niet vernederd en beledigd te worden op TV door demente bejaarden die menen overal verstand van te hebben.
Jesse Klaver: Akwasi met zwarte piet vergelijken is gewoon racisme: punt uit!quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:56 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel 'al duizend keer' een racistische opmerking gemaakt.
Dus wil iemand haar uitleggen dat hij dus wel een racist is.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:56 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel 'al duizend keer' een racistische opmerking gemaakt.
Dus wil iemand haar uitleggen dat hij dus wel een racist is.
Denkt hij er zo over ja?quote:Racisme is de opvatting dat er rassen te onderscheiden zijn met daaraan gerelateerde verschillen in karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens waarbij het eigen ras superieur zou zijn aan andere.
Dat is ook maar een meningquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jesse Klaver: Akwasi met zwarte piet vergelijken is gewoon racisme: punt uit!
https://www.ad.nl/politie(...)e-punt-uit~a0d6c021/
Niemand boeit ditquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jesse Klaverquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eens met Jesse.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij figuren als jij vraag ik mij wel eens af of die IRL ook zo'n enorme koekwous zijn. Je mening is allang duidelijk over dat programma maar je blijft maar met een gestrekt been erin gaan als een of andere haatdragende autist.quote:Op woensdag 1 juli 2020 08:58 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer. Er komt ongetwijfeld een beter en meer acceptabel programma voor in de plaats. Geen afzeik-TV meer; geen rare figuren die menen dat je in dit land alles mag, kan en moet zeggen.
De Jessias heeft gesproken. 40 deugpunten van Jesse en over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die ontkennen dat het een racistische grap was?quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee dat worden eerder Quinsy Gario en Jerry Afriyie. Met z'n tweeën tegen zwarte piet vechtenquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:11 schreef Atak het volgende:
Akwasi gaat een standbeeld krijgen. Of we het leuk vinden of niet. Die vent maakt zoveel los. Over 100 jaar zal hij in de geschiedenisboeken als een spartacus gezien worden. Jochie wiens ouders slaven waren en hij die nu gerechtigheid en retributie eist met een zwaard in een hand en een olijventak in zijn andere hand.
De drie eenheid tegen het kwaad.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee dat worden eerder Quinsy Gario en Jerry Afriyie. Met z'n tweeën tegen zwarte piet vechten
Nee de ouders van Akwasi plukte waarschijnlijk lang en breed vruchten van onze samebleving. De voorouders van Akwasi waren juist slavendrijvers. Dat geeft hij ook zelf toe.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:11 schreef Atak het volgende:
Akwasi gaat een standbeeld krijgen. Of we het leuk vinden of niet. Die vent maakt zoveel los. Over 100 jaar zal hij in de geschiedenisboeken als een spartacus gezien worden. Jochie wiens ouders slaven waren en hij die nu gerechtigheid en retributie eist met een zwaard in een hand en een olijventak in zijn andere hand.
Waar staat in de wet dat de vrijheid van meningsuiting onbegrensd is en niet beperkt is gelet op de rechten van anderen? Waar staat in de wet dat laster en smaad onbeperkt mogen worden geuit? Waar staat dat die klojo's van VI boven de wet staan?quote:
Ja. Dat is wel duidelijk.quote:
Bronnetje svpquote:Op woensdag 1 juli 2020 11:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nee de ouders van Akwasi plukte waarschijnlijk lang en breed vruchten van onze samebleving. De voorouders van Akwasi waren juist slavendrijvers. Dat geeft hij ook zelf toe.
Klopt. Misschien doe ik net als die vunzige Derksen die vindt dat hij alles mag zeggen en dat anderen niet zo moeten zeuren.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
.... je blijft maar met een gestrekt been erin gaan ...
Ok Karenquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:32 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Mensen hebben het recht om niet vernederd en beledigd te worden
Het is gewoon zo!!!!quote:Op woensdag 1 juli 2020 09:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Troll met je rechtse mensen...quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:51 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik hoor rechtse mensen dat beweren. Nog nooit een bron gezien.
Mooi toch dat hij dat toegeeft. Nu jij nog.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Troll met je rechtse mensen...
Heeft die meerdere keren aangegeven in krant en ondermeer bij nos.
Kunnen we over 400 jaar in protest gaan omdat ie opriep tot geweld.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:11 schreef Atak het volgende:
Geschiedenisles gemist?quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Mooi toch dat hij dat toegeeft. Nu jij nog.
Zijn ouders waren geen slaven...quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:11 schreef Atak het volgende:
Dit idd.quote:Op woensdag 1 juli 2020 04:35 schreef Poefbank het volgende:
Die zitten binnenkort gewoon weer maandag en vrijdag aan een tafeltje om ons te vertellen dat Koeman mazzel heeft met deze lichting.
Het zijn net Twitter gebruikers, eindeloos door blijven trollen. Niet meer gewoon met argumenten discussiëren, maar lekker bij iedere post Johan voor racist uitmaken. haha wat leuk, kijk mij eens tegendraads zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2020 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij figuren als jij vraag ik mij wel eens af of die IRL ook zo'n enorme koekwous zijn. Je mening is allang duidelijk over dat programma maar je blijft maar met een gestrekt been erin gaan als een of andere haatdragende autist.
Bron: Akwasiquote:
Ik denk gewoon dezelfde mensen als op Veronica.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:53 schreef RipCity het volgende:
Champions league naar sbs ...
Benieuwd wie er aan tafel zitten.
Derksen, Gijp en Akwasiquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:53 schreef RipCity het volgende:
SBS is ook van Talpa Network, dus heel veel zal er niet veranderenquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:53 schreef RipCity het volgende:
Domino Dayquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
SBS is ook van Talpa Network, dus heel veel zal er niet veranderen
Ik kan mij alleen niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst op SBS heb afgestemd (lol)
Dezelfde mensen als anders.quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:53 schreef RipCity het volgende:
Dat zal ook de reden zijn dat het naar SBS6 gaat, dat ook de semi-intelectuele kijkers nr 6 weer weten te vindenquote:Op woensdag 1 juli 2020 12:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
SBS is ook van Talpa Network, dus heel veel zal er niet veranderen
Ik kan mij alleen niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst op SBS heb afgestemd (lol)
In de rust genieten van Hart van Nederland met als hoogtepunt dat er weer een olifantje geboren is in Artis.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zal ook de reden zijn dat het naar SBS6 gaat, dat ook de semi-intelectuele kijkers nr 6 weer weten te vinden
Je bent een 62 jarige witte boze man, alsof jij recht hebt van spreken.quote:Op woensdag 1 juli 2020 11:50 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Klopt. Misschien doe ik net als die vunzige Derksen die vindt dat hij alles mag zeggen en dat anderen niet zo moeten zeuren.
Een spiegel voorhouden dus. Stof tot nadenken.
Gesnopen?
SBS6 is groter dan Veronica.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zal ook de reden zijn dat het naar SBS6 gaat, dat ook de semi-intelectuele kijkers nr 6 weer weten te vinden
Het is het flagship en de home carrier van Talpa. Maar in hevige strijd met RTL om de kruimels die de NPO laat liggen op te rapenquote:
Goed interview weertwitter:NPORadio1 twitterde op zondag 28-06-2020 om 13:42:58Wesley Sneijder zegt in zijn eigen biografie dat Van Gaal in het bijzijn van het hele team vertelde dat Jordy Clasie niet zou gaan spelen. ‘Denkt u nou echt dat zijn waarheid de waarheid is? Ik heb niet gezegd dat hij niet zou gaan spelen, want iedereen heeft gespeeld bij mij.' https://t.co/hc1zBt6OLp reageer retweet
Dan heeft hij weer zitten liegen tegen kale Kees.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wes heeft Helene wel toegezegd ook een keer aan te schuiven.
Niet helemaal, hij wilde alleen als het eenmalig zou zijn en hij de wedstrijd mocht kiezen. Mr. Big Star.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heeft hij weer zitten liegen tegen kale Kees.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Niet helemaal, hij wilde alleen als het eenmalig zou zijn en hij de wedstrijd mocht kiezen. Mr. Big Star.
Ramos, tenminste al een anekdote paraat.quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Zou Wes gaan voor een wedstrijd met veel NEDERLANDERS?
quote:Op woensdag 1 juli 2020 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent een 62 jarige witte boze man, alsof jij recht hebt van spreken.
En aan VI.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:14 schreef NoPicNic het volgende:
[..]Ik ben niet boos, ik heb alleen een hekel aan hypocrieten.
Omdat het een hypocriete bende is.quote:
Denk dat de kans best groot is dat jij die mensen gewoon niet zo goed begrijpt. De enige die op mij een hypocriete indruk maakt is Genee. Een moraalridder die anderen hypocriet vindt, een goede spiegel zou misschien wel nuttig zijn.quote:
Lees je eens in. Ik heb eerder gezegd dat ik in 2014 - na ruim 10 jaar kijken - ben afgehaakt van die zure bende.quote:Op woensdag 1 juli 2020 14:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Tot 3 weken geleden had je er nog nooit van gehoord man, pannenkoek dat je er bent.
Hij heeft idd geen ballen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou het vrouwtje van Genee trouwens een rol spelen in het hele verhaal? Zij duwde ons kijkertjes ook al dat belachelijke vullen of voeden door de strot. Genee lijkt me wel zo'n slappeling die zich laat pushen door moeder de vrouw.
Waar komt toch die drang vandaan om maar steeds het slavernijverleden op te rakelenquote:
Volgens mij ziet Wilfred zijn vrouw als zijn moeder. Daar kan hij geen nee tegen zeggen. Ook achter de schermen bleek ze iedereen gebeld te hebben om de boel te sussen en ze heeft alles erger gemaakt.quote:Op woensdag 1 juli 2020 15:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou het vrouwtje van Genee trouwens een rol spelen in het hele verhaal? Zij duwde ons kijkertjes ook al dat belachelijke vullen of voeden door de strot. Genee lijkt me wel zo'n slappeling die zich laat pushen door moeder de vrouw.
Balletjes breedquote:
Omdat heel veel witte VI-kijkers geen historisch besef hebben en blijven wegkijken en ontkennen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:13 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Waar komt toch die drang vandaan om maar steeds het slavernijverleden op te rakelen
Wil jij niet zo racistisch doen.quote:Op woensdag 1 juli 2020 16:34 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Omdat heel veel witte VI-kijkers geen historisch besef hebben en blijven wegkijken en ontkennen.
Vind ik leuk.quote:
Genotquote:Op woensdag 1 juli 2020 09:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-zijn-plaat-bij-op1/
Geneegod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |