Pff ohja ik keek op topic de beste films van 2019.quote:
quote:
Datquote:
Moemoequote:Op maandag 29 juni 2020 06:40 schreef moemoe het volgende:
Goedemorgen.
* moemoe drinkt een kopje thee mee
Daaamn, dát is lang geledenquote:
En het gaat best okequote:
Hondaquote:
Nog even snel een bakkie voor ik naar het werk fietsquote:
Budaaaaaaaquote:
Ik zit al te werken met een mok koffiequote:Op maandag 29 juni 2020 07:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog even snel een bakkie voor ik naar het werk fiets![]()
Top. Ik begin om 9.00uur, dus heb nog even. (ik fiets er ca 25 minuten op)quote:Op maandag 29 juni 2020 07:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Budaaaaaaa
[..]
Ik zit al te werken met een mok koffie
Jouw werk wordt ook lastig thuis...quote:Op maandag 29 juni 2020 07:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Top. Ik begin om 9.00uur, dus heb nog even. (ik fiets er ca 25 minuten op)
Muckjesquote:Op maandag 29 juni 2020 07:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Budaaaaaaa
[..]
Ik zit al te werken met een mok koffie
Yep. Ik heb alleen mijn eigen gleuf en die van Dn Sjef om te vullen..quote:
Ik heb nu een MI van een klein brievenbusje voor Sjefke. Maar je bedoelt natuurlijk een andere gleufquote:Op maandag 29 juni 2020 07:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yep. Ik heb alleen mijn eigen gleuf en die van Dn Sjef om te vullen..
Awwwquote:Op maandag 29 juni 2020 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van een klein brievenbusje voor Sjefke. Maar je bedoelt natuurlijk een andere gleuf
Muckiequote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 08:01 schreef Bos81 het volgende:
Zijn en mijn post zijn even groot hoor. Sjefke is al oud, die kan niet meer zo goed lezen, die heeft grote letters nodig![]()
Meh…quote:
quote:
Minimaal 6 wekenquote:Op maandag 29 juni 2020 08:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Meh…
Voor hoe lang is het deze keer?
Is het qua temperatuur een beetje te doen bij jullie?
Poehquote:Op maandag 29 juni 2020 08:07 schreef crv het volgende:
[..]
Minimaal 6 weken
Vandaag gaat het maar er schijnt de komende weken een zeer warme periode aan te komen
Meh en meh.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:07 schreef crv het volgende:
[..]
Minimaal 6 weken
Vandaag gaat het maar er schijnt de komende weken een zeer warme periode aan te komen
Ik gooi net mijn kop koffie om.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:11 schreef crv het volgende:
Ochtendergernis..... bestek (mes) is niet geschikt om die klotekleine botercupjes te legen
Ik ben zo blij dat het hier nu een beetje afgekoeld isquote:Op maandag 29 juni 2020 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meh en meh.
En hou die warme periode een beetje bij je
Gaat over niks natuurlijkquote:Op maandag 29 juni 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gooi net mijn kop koffie om.
quote:Op maandag 29 juni 2020 08:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het hier nu een beetje afgekoeld is
Toeksterquote:
Aah, het mes is te puntigquote:Op maandag 29 juni 2020 08:14 schreef crv het volgende:
[..]
Gaat over niks natuurlijkmaar is zooo irritant
Usability is zero
[ afbeelding ]
quote:
Gelukkig! Ik gooide laatst een glas sinaasappelsap over m'n laptop.. niet alle ingangen werken meerquote:Op maandag 29 juni 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest mijn boterham weggooien. Maar verder viel het mee
Dat is vervelender.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik gooide laatst een glas sinaasappelsap over m'n laptop.. niet alle ingangen werken meer
Ik trek die warmte ook heel slechtquote:Op maandag 29 juni 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ook. Veel lekkerder. Mijn lichaam kan dit een stuk beter handelen.
Mmm, koffiebroodjequote:Op maandag 29 juni 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiewsquote:
Oeps...quote:Op maandag 29 juni 2020 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik gooide laatst een glas sinaasappelsap over m'n laptop.. niet alle ingangen werken meer
Grüezi mädliquote:
Koffiebrood met komijnenkaasquote:Op maandag 29 juni 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik trek die warmte ook heel slecht
[..]
Mmm, koffiebroodje
[..]
Kwiews
[..]
Oeps...
Met een beetje melk graag, dank uquote:
Had je toch gewoon op kunnen etenquote:Op maandag 29 juni 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
🍵 s kafee crème mit milchquote:
quote:
Ik weet nog steeds niet hoe, maar mijn oma at granny smith appels zonder kuntsgebitquote:Op maandag 29 juni 2020 08:34 schreef crv het volgende:
[..]
Had je toch gewoon op kunnen eten
Over een paar jaar sop je je brood bewust in de koffie als je geen tanden meer hebt
quote:Op maandag 29 juni 2020 08:34 schreef crv het volgende:
[..]
Had je toch gewoon op kunnen eten
Over een paar jaar sop je je brood bewust in de koffie als je geen tanden meer hebt
Heb je nog mazzelquote:Op maandag 29 juni 2020 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Volgens mij tref ik jou alleen ‘s ochtends vroeg als we elkaar sprekenquote:Op maandag 29 juni 2020 07:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Daaamn, dát is lang geleden
Hoe kom je hier nou weer verzeild?
[..]
En het gaat best oke
Drukdrukdruk met mijn werk momenteel, maar het gaat goed
Hoe issie met jou?
quote:Op maandag 29 juni 2020 08:38 schreef Muck het volgende:
Waarom zijn katten altijd zo onhandig als je aan het werk bent?![]()
De ene stond met haar neus tegen het touchscreen van mijn laptop aan, de andere stapt net precies op de aan- en uittoets![]()
Wordt het zo'n dag?SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
voor het eerst hier? Het is hier prima, welkom👍quote:Op maandag 29 juni 2020 08:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij tref ik jou alleen ‘s ochtends vroeg als we elkaar spreken.
Je bent mod in CUL toch? Op zich lees ik daar vaak mee, maar posten doe ik zelden op die plek.
Deze slowchat vind ik leuk en goede koffie is altijd welkom.
Druk is helemaal niet zo gek toch? Als het werk aangenaam is vliegt de tijd zo voorbij.
Met mij ook wel goed! Ik heb besloten te beginnen aan de reeks van Lucinda Riley. Ken je haar? En verder vermaak ik me opperbest.
quote:Op maandag 29 juni 2020 08:36 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe, maar mijn oma at granny smith appels zonder kuntsgebit
Ja, kloptquote:Op maandag 29 juni 2020 08:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij tref ik jou alleen ‘s ochtends vroeg als we elkaar spreken.
Je bent mod in CUL toch? Op zich lees ik daar vaak mee, maar posten doe ik zelden op die plek.
Deze slowchat vind ik leuk en goede koffie is altijd welkom.
Druk is helemaal niet zo gek toch? Als het werk aangenaam is vliegt de tijd zo voorbij.
Met mij ook wel goed! Ik heb besloten te beginnen aan de reeks van Lucinda Riley. Ken je haar? En verder vermaak ik me opperbest.
Wow Honda, neeeeequote:Op maandag 29 juni 2020 08:43 schreef crv het volgende:
[..]
voor het eerst hier? Het is hier prima, welkom👍
Ah ok, #geheugenaftakelingquote:Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, klopt
Dan kan ik even rustig rondscrollen voor de ochtenddrukte op mijn werk
Bakkie koffie, beetje lezen...
En mijn werk is hartstikke leuk, dus druk is niet erg! De dag vliegt voorbij! Alleen zit ik het grootste gedeelte van de dag achter mijn pc, dus dan heb ik 's avonds meestal helemaal geen zin meer in FOK!
En ja, mod van CUL (en CRE en COR), al post ik ook lang niet in alles mee. Ik doe dingetjes achter de schermen en lees vooral veel mee
Is die Riley die van de 7 zussen-reeks? Ik heb daar veel over gehoord, maar (nog?) niets van gelezen
[..]
Wow Honda, neeeee
moemoe is er eentje van de begintijd van de ksc
Ik ben hier natuurlijk niet zoveel meer hèquote:Op maandag 29 juni 2020 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb moemoe een paar weken terug ook al eens zien langswippen hier toch?
Klotsend zeetje ?quote:
Stimmt.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb moemoe een paar weken terug ook al eens zien langswippen hier toch?
Wat mij betreft preventief uit de genenpool verwijderenquote:Een op de vijf mannen tussen de 16 en 35 jaar vindt het een verzachtende omstandigheid bij verkrachting als het slachtoffer niet duidelijk nee zegt.
Ja, bizarquote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
In geval van twijfel houd je als man je lul in je broek
[..]
Wat mij betreft preventief uit de genenpool verwijderen
Echt hoor.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kwestie van een app ontwikkelen waarbij je beiden toestemming geeft om te paren, zit je beiden altijd ingedektquote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Te privacygevoelig joh.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van een app ontwikkelen waarbij je beiden toestemming geeft om te paren, zit je beiden altijd ingedekt
amerikaanse praktijken...quote:Op maandag 29 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van een app ontwikkelen waarbij je beiden toestemming geeft om te paren, zit je beiden altijd ingedekt
Zeker ja. Benieuwd wat die groep dan bezieltquote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
ik gok hier even: de man wil wel en twijfelt niet.. de vrouw laat het maar gebeuren (man ziet hierdoor ook geen signaal om te twijfelen) en klaagt achteraf?quote:Op maandag 29 juni 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja. Benieuwd wat die groep dan bezieltZou het een cultureel bepaald ietsje zijn? Of ben ik een racist als ik dat denk?
Begin van het einde voor Macron?quote:Op maandag 29 juni 2020 09:37 schreef crv het volgende:
Ah die ondermaatse franse wannabee dictator heeft de gemeenteraadsverkiezingen verloren
Mwah, ik kan nog wel wat andere scenario's bedenken ook hoor.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok hier even: de man wil wel en twijfelt niet.. de vrouw laat het maar gebeuren (man ziet hierdoor ook geen signaal om te twijfelen) en klaagt achteraf?
raar maar dat is zowat het enige wat ik kan verzinnen
quote:Als het slachtoffer dronken is of onder invloed van drugs, vindt een op de tien jonge mannen (16-24 jaar, 9%) dat een verzachtende reden voor verkrachting.
Iemand die doofstom is is dus altijd beschikbaarquote:Op maandag 29 juni 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Oftewel, de vrouw in kwestie weet niet eens meer waar ze is en wat ze überhaupt doet, maar ze zegt geen nee.
Sowieso. preventieve coronacheckquote:Op maandag 29 juni 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
gewoon altijd voor af een formuliertje laten invullen.
Mogelijkhedenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die doofstom is is dus altijd beschikbaar
Vroeger met uitgaan is een vriendin van mij door een jongen mee naar buiten genomen. Ze was dronken. Buiten heeft hij haar verkracht, was opgenomen door camera's. Recherche zei dat ze hem niet konden vervolgen omdat ze op beeld niet genoeg zichtbaar tegenstribbelde... knieen waren kapot en zij helemaal in paniek. Maar de jongen kon niet vervolgd worden......quote:
Dat matcht wel met het onderzoek ja.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger met uitgaan is een vriendin van mij door een jongen mee naar buiten genomen. Ze was dronken. Buiten heeft hij haar verkracht, was opgenomen door camera's. Recherche zei dat ze hem niet konden vervolgen omdat ze op beeld niet genoeg zichtbaar tegenstribbelde... knieen waren kapot en zij helemaal in paniek. Maar de jongen kon niet vervolgd worden......
Die gast was em natuurlijk gevlogen dus niet meer te vinden nadat we haar weer hadden gevonden maar goed daar was niks vrijwilligs aan allemaal.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat matcht wel met het onderzoek ja.
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger met uitgaan is een vriendin van mij door een jongen mee naar buiten genomen. Ze was dronken. Buiten heeft hij haar verkracht, was opgenomen door camera's. Recherche zei dat ze hem niet konden vervolgen omdat ze op beeld niet genoeg zichtbaar tegenstribbelde... knieen waren kapot en zij helemaal in paniek. Maar de jongen kon niet vervolgd worden......
Eikel.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die gast was em natuurlijk gevlogen dus niet meer te vinden nadat we haar weer hadden gevonden maar goed daar was niks vrijwilligs aan allemaal.
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook, maar er zullen waarschijnlijk lui van allerlei“pluimage“ tussen zittenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja. Benieuwd wat die groep dan bezieltZou het een cultureel bepaald ietsje zijn? Of ben ik een racist als ik dat denk?
met mijn vriendin was een echte kaaskopquote:Op maandag 29 juni 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarreh, voor de duidelijkheid, het is een representatieve steekproef. Er zijn ook genoeg autochtone klootzakken hoor.
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die doofstom is is dus altijd beschikbaar
Dat zijn wel vaak de verkrachters.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met mijn vriendin was een echte kaaskop
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:56 schreef crv het volgende:
[..]
Bibsy![]()
Ik ben al geweest jij magen daarna @:Uitstraling:
Zullen we een schemaatje bijhouden in de OP? Een schijtschema?quote:Op maandag 29 juni 2020 09:56 schreef crv het volgende:
[..]
Bibsy![]()
Ik ben al geweest jij magen daarna @:Uitstraling:
Makkelijk ook, geen dronken seks of onder invloed van andere genotsmiddelen, hetzelfde als autorijden, aan te melden via dezelfde app.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
maar goed bewijs het maar he dat een vrouw in die staat het niet heeft gewild.
*schopje onzin SCquote:Op maandag 29 juni 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een schemaatje bijhouden in de OP? Een schijtschema?
Pandaleef, hier kom ik.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk ook, geen dronken seks of onder invloed van andere genotsmiddelen, hetzelfde als autorijden, aan te melden via dezelfde app.
is niet te doen dus als man is het beter om gewoon niet het bed in te duiken met vrouwen die de controle volledig kwijt zijnquote:Op maandag 29 juni 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk ook, geen dronken seks of onder invloed van andere genotsmiddelen, hetzelfde als autorijden, aan te melden via dezelfde app.
Ik zie hier wel wat in. App werkt via bluetooth. Moet je eerst even je telefoons pairen voordat je zelf mag pairen.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort handshake Appquote:Op maandag 29 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begin van het einde voor Macron?
En na afloop mag je een review geven. En na anale seks sterrenquote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
Jij stuurt een neukaanvraag
Tegenpartij een Acknowledge
Dan jij weer een bevestiging met nogmaals „weet je het zeker?“
Gevolgd door nogmaals de bevestiging „jaaaah, schiet nou op....„
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Oftewel, de vrouw in kwestie weet niet eens meer waar ze is en wat ze überhaupt doet, maar ze zegt geen nee.
En als je nou voor een tweede ronde gaat, moet het dan weer?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En na afloop mag je een review geven. En na anale seks sterren
Eerst een blaastest afleggenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... bureaucratie jeweetsquote:Op maandag 29 juni 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als je nou voor een tweede ronde gaat, moet het dan weer?
Heb wel eens een dronken meisje mee naar huis genomen, die had in de taxi al haar kleren uitquote:Op maandag 29 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is niet te doen dus als man is het beter om gewoon niet het bed in te duiken met vrouwen die de controle volledig kwijt zijnEn vrouwen moeten er voor zorgen dat ze de controlle niet kwijt raken :p
Of de een maakt een hotspot waar de ander op inlogtquote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier wel wat in. App werkt via bluetooth. Moet je eerst even je telefoons pairen voordat je zelf mag pairen.
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we er nou voor zorgen dat je met digid moet inloggen, heeft niemand seks meer.
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
Voer uw 28-cijferige code inquote:Op maandag 29 juni 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we er nou voor zorgen dat je met digid moet inloggen, heeft niemand seks meer.
Getrouwd met een controlfreak ....quote:Op maandag 29 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is niet te doen dus als man is het beter om gewoon niet het bed in te duiken met vrouwen die de controle volledig kwijt zijnEn vrouwen moeten er voor zorgen dat ze de controlle niet kwijt raken :p
Geen tikkie maar een aanduwtje.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
quote:
Staat die op netflix?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Iemand de serie Upload gezien?
Daarin kun je elkaar met een appje toestemming geven voor seks en daarna beoordelen met 1-5 sterren
Ja als ze een tikkie gaan sturen moet je de ontvangende partij ook wel wijzen op belastingafdrachtsplicht.quote:
Nog niet! Prime toch?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Daarin kun je elkaar met een appje toestemming geven voor seks en daarna beoordelen met 1-5 sterren
Anticonceptietikkie.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ze een tikkie gaan sturen moet je de ontvangende partij ook wel wijzen op belastingafdrachtsplicht.
Ik zou 'm eerder onder sci-fi gooien. Maar vooral een dafuck gebeurt er allemaal en hoe past alles in elkaar.quote:
Nou kan ook wel gewoon lekker zijn.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens een dronken meisje mee naar huis genomen, die had in de taxi al haar kleren uitheb haar een aspirientje, mijn bed, mijn lievelingspyjama en een paar glazen water gegeven, de volgende ochtend naar huis gebracht en gevraagd of ze zin had om mee uit eten te gaan het weekend erop, na dat etentje elkaar alle hoeken van de kamer laten zien en dat hebben we een half jaartje volgehouden, ik was trots op mezelf
![]()
Dronken vrouwen in bed gaat beneden mijn mannelijkheid en waardigheid ook.
dus daarna kan je nog wel slapen?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou 'm eerder onder sci-fi gooien. Maar vooral een dafuck gebeurt er allemaal en hoe past alles in elkaar.
Praktisch. Dan google je de naam van je date en zie je gelijk de reviews, kortste route en de openingstijden?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Tikkies zijn meer iets voor huiselijk geweld.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ze een tikkie gaan sturen moet je de ontvangende partij ook wel wijzen op belastingafdrachtsplicht.
Meeh lijkt me ontzettend klinisch.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praktisch. Dan google je de naam van je date en zie je gelijk de reviews, kortste route en de openingstijden?
Nee bah.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou kan ook wel gewoon lekker zijn.
Maar er is een verschil tussen laveloos en tipsy.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou kan ook wel gewoon lekker zijn.
Maar er is een verschil tussen laveloos en tipsy.![]()
Daar heb ik sowieso weinig last van, niet kunnen slapen na horror.quote:
'Nu drukker dan anders.'quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praktisch. Dan google je de naam van je date en zie je gelijk de reviews, kortste route en de openingstijden?
Beetje als een gratis hoertjequote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja wedden van welquote:Op maandag 29 juni 2020 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus na 3 wijntjes hou jij de broek aan?
Wedden van niet?
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tikkies zijn meer iets voor huiselijk geweld.
Verwarrend wel ja dat ze een financiële transactie de naam hebben gegeven van een fysiek agressieve handeling.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tikkies zijn meer iets voor huiselijk geweld.
Je hebt zelfs eens gezegd geloof ik dat de buurvrouw het leukst was na een paar wijntjes.quote:
Ik moet er nog steeds eens aan beginnen, ze zijn bij seizoen 3 onderhand al toch?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso weinig last van, niet kunnen slapen na horror.
Maar het is niet alsof er een of ander mysterisch bovennatuurlijk wezen de engerd uit loopt te hangen of dat er een of andere seriemoordenaar z'n gang gaat ofzo. Maar ik wil er niet ál te veel over zeggen, want niet spoileren is een uitdaging met deze serie.
Die drinkt amper, nee ik ben gewoon zo opgevoed en zo voelt het van binnen ook juist.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt zelfs eens gezegd geloof ik dat de buurvrouw het leukst was na een paar wijntjes.
misschien ga ik het proberen. Ben met enge series wel een schijthaasjequote:Op maandag 29 juni 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso weinig last van, niet kunnen slapen na horror.
Maar het is niet alsof er een of ander mysterisch bovennatuurlijk wezen de engerd uit loopt te hangen of dat er een of andere seriemoordenaar z'n gang gaat ofzo. Maar ik wil er niet ál te veel over zeggen, want niet spoileren is een uitdaging met deze serie.
Die kijken dan mee en maken lijstjes.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat de Mark Zuckerbergs van deze wereld nat dromen van dergelijke ideeën
*fixedquote:
Jup. Is ook meteen het laatste seizoen, dus als het goed is mooi afgerond verhaal.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds eens aan beginnen, ze zijn bij seizoen 3 onderhand al toch?
Ik heb ‘m ook net genoteerdquote:Op maandag 29 juni 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ga ik het proberen. Ben met enge series wel een schijthaasje
Ah dat is wel prettig, niet dat je over een jaar weer een nieuw seizoen hebt en moet gaan denken waar het allemaal ook al weer over ging.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Is ook meteen het laatste seizoen, dus als het goed is mooi afgerond verhaal.
Het is erg normaal om als volwassen mens een wijntje te drinken, vrouwen worden er net iets losser van soms en vinden het leuk.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die drinkt amper, nee ik ben gewoon zo opgevoed en zo voelt het van binnen ook juist.
En geloof me ik neuk vrij graag hoor
Zo eng is 'ie echt niet. Waarschijnlijk ben je drukker met onthouden wie wie is.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ga ik het proberen. Ben met enge series wel een schijthaasje
Ja ik bekijk het ook niet zo strikt maar ik heb een iets andere achtergrond en geschiedenis met drankquote:Op maandag 29 juni 2020 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is erg normaal om als volwassen mens een wijntje te drinken, vrouwen worden er net iets losser van soms en vinden het leuk.
Dronken en of laveloos is natuurlijk een heel ander verhaal, begrijp me niet verkeerd.
Dat had ik met Sabrina en dat verhaal kwam ik niet lekker meer in.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dat is wel prettig, niet dat je over een jaar weer een nieuw seizoen hebt en moet gaan denken waar het allemaal ook al weer over ging.
Toen seizoen twee uitkwam, hebben we eerst het eerste seizoen nog maar een keer gekeken. Geen serie om lang te wachten tussen de afleveringen.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dat is wel prettig, niet dat je over een jaar weer een nieuw seizoen hebt en moet gaan denken waar het allemaal ook al weer over ging.
Dan is dat concept van Fargo een stuk prettiger, gewoon elk seizoen een eigen verhaalquote:Op maandag 29 juni 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik met Sabrina en dat verhaal kwam ik niet lekker meer in.
Nagesynchroniseerd? Wat is de oorspronkelijke taal?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel even opletten bij Dark dat je niet de nagesynchroniseerde versie zit te kijken, dat lijkt nergens op.
Duits.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nagesynchroniseerd? Wat is de oorspronkelijke taal?
Ohja het is Duits toch? Had dat laatst bij het nieuwe seizoen van Casa de Papel dat die opeens op Engels ipv Spaans stondquote:Op maandag 29 juni 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel even opletten bij Dark dat je niet de nagesynchroniseerde versie zit te kijken, dat lijkt nergens op.
Dunkel.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nagesynchroniseerd? Wat is de oorspronkelijke taal?
Nee, gewoon Dark. Geen aparte titel in 't Duits.quote:
Dom gedoe dat nasynchroniseren, alsof je Himmler in een documentaire na laat spelen door een oorspronkelijke inwoner van Namibië.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, gewoon Dark. Geen aparte titel in 't Duits.
Maar dat nasynchroniseren, ik kan er nooit lang naar kijken.
Ik vind het vooral mooi dat er ladingen 'Muricans zijn die de complete serie neersabelen omdat de nasynchronisatie matig is. Ja, kijk dan gewoon de originele taal met ondertiteling.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dom gedoe dat nasynchroniseren, alsof je Himmler in een documentaire na laat spelen door een oorspronkelijke inwoner van Namibië.
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaag ja, terwijl de taal juist een onlosmakelijk gedeelte is van een film of een serie.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi dat er ladingen 'Muricans zijn die de complete serie neersabelen omdat de nasynchronisatie matig is. Ja, kijk dan gewoon de originele taal met ondertiteling.
Amerikanen kunnen ondertiteling niet handelenquote:Op maandag 29 juni 2020 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi dat er ladingen 'Muricans zijn die de complete serie neersabelen omdat de nasynchronisatie matig is. Ja, kijk dan gewoon de originele taal met ondertiteling.
Dieser stadt ist nicht gross genug für uns beide.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaag ja, terwijl de taal juist een onlosmakelijk gedeelte is van een film of een serie.
Amerikaanse westerns in Duitsland, Wollst du ein Whiskey Joe?
Dat is vooral heerlijk vanwege de hilariteit.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaag ja, terwijl de taal juist een onlosmakelijk gedeelte is van een film of een serie.
Amerikaanse westerns in Duitsland, Wollst du ein Whiskey Joe?
Die Amis kunnen er zelf ook niets van. Heb je wel eens geluisterd naar het „duits“ in die hard en Bourne reeksquote:Op maandag 29 juni 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen ondertiteling niet handelen
Kampf zwischen den Sternen Das Imperium schlägt zurück.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dieser stadt ist nicht gross genug für uns beide.
Wel regelmatig films gezien waarin mensen zogenaamd Nederlands spreken, maar dat is dan Duits of Noors of zoquote:Op maandag 29 juni 2020 10:49 schreef crv het volgende:
[..]
Die Amis kunnen er zelf ook niets van. Heb je wel eens geluisterd naar het „duits“ in die hard en Bourne reeks![]()
Waaiter waaiter
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kampf zwischen den Sternen Das Imperium schlägt zurück.
Yippie-ka-yee arschloch.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:49 schreef crv het volgende:
[..]
Die Amis kunnen er zelf ook niets van. Heb je wel eens geluisterd naar het „duits“ in die hard en Bourne reeks![]()
Waaiter waaiter
Ik vond het dan wel weer grappig dat ze in The Thing de complete film spoileren voor Noorssprekenden.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel regelmatig films gezien waarin mensen zogenaamd Nederlands spreken, maar dat is dan Duits of Noors of zo
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel regelmatig films gezien waarin mensen zogenaamd Nederlands spreken, maar dat is dan Duits of Noors of zo
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sagen sie was nur einmalquote:Der Pfad der Gerechten ist auf beiden Seiten gesäumt mit Freveleien der Selbstsüchtigen und der Tyrannei böser Männer. Gesegnet sei der, der im Namen der Barmherzigkeit und des guten Willens die Schwachen durch das Tal der Dunkelheit geleitet. Denn er ist der wahre Hüter seines Bruders und der Retter der verlorenen Kinder. Und da steht weiter: Ich will große Rachetaten an denen vollführen, die da versuchen meine Brüder zu vergiften und zu vernichten, und mit Grimm werde ich sie strafen, dass sie erfahren sollen: Ich sei der HERR, wenn ich meine Rache an ihnen vollstreckt habe.
Il pleutquote:
quote:
Of dat bourne een ruitje van franse pliesieauto inslaat en er een papier eruit haalt met „Gesucht“quote:
het is Yippie ka yee, Schweinebacke.quote:
Ik probeer me er iers bij voor te stellen maar lukt niet echtquote:
in combi met ditquote:Op maandag 29 juni 2020 11:30 schreef crv het volgende:
[..]
Ik probeer me er iers bij voor te stellen maar lukt niet echt
Doe handstand dan.quote:Op maandag 29 juni 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in combi met dit
[ afbeelding ]
en beetje:
[ afbeelding ]
tegen de muur ook niet?quote:
Ah je bent hyper opgewondenquote:Op maandag 29 juni 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in combi met dit
[ afbeelding ]
en beetje:
[ afbeelding ]
Owquote:
lang niet meer geprobeerd, maar nee, ik denk dat dat me dat snel zou lukken.quote:
Iedereenquote:Op maandag 29 juni 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Wie kan zijn voet in zijn nek leggen?
Niet zonder onherstelbare schadequote:Op maandag 29 juni 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
kan mijn voet in jouw nek leggenquote:Op maandag 29 juni 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik wilde een Hongaars gerecht maken. Maar ik kan mijn potje paprikapoeder niet meer vindenquote:
oh ja, ik wilde vlees uit de diepvries pakken ..quote:
Oepsquote:Op maandag 29 juni 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, ik wilde vlees uit de diepvries pakken ..
Lekkâh!quote:Op maandag 29 juni 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga hete bliksem maken heb ik net besloten, met een Iers stoofpotje eroverheen
Lekkerquote:Op maandag 29 juni 2020 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde een Hongaars gerecht maken. Maar ik kan mijn potje paprikapoeder niet meer vinden![]()
Maar dat kan ik ook wel kopen
Vroegah vaak gegeten. Toen vond ik het smerig, maar waarschijnlijk was ik er te jong voorquote:Op maandag 29 juni 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga hete bliksem maken heb ik net besloten, met een Iers stoofpotje eroverheen
quote:Op maandag 29 juni 2020 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker![]()
welk spel wil je liever spelen, die met de stokjes in japan of deze?
https://www.facebook.com/(...)74490993217856/?t=87
dat was toch iets van stamppot met appel ofzo he?quote:Op maandag 29 juni 2020 12:03 schreef UitStraling het volgende:
Ja same same, eeuwen geleden dat ik dat op heb.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah vaak gegeten. Toen vond ik het smerig, maar waarschijnlijk was ik er te jong voorPrachtige naam trouwens
Ja las net, kwakveel kruimige aardappels, wat citroensap, halve kilo zure appels en een halve kilo zoete appels en een uitje of 2.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was toch iets van stamppot met appel ofzo he?
Oh ik dacht dat het goulash voor moest stellenquote:Op maandag 29 juni 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Soort rattatouille op 'n Hongaars.
Nee, nee, dit heet lecsó.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het goulash voor moest stellen
oh jammerquote:Op maandag 29 juni 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Shabbu Shabbu bestaat niet meer in Dordrecht
Maar lekker hoor
Ja, het barst van de sushitentjes. Die waar ik afgelopen week bestelde was prima. Ik kreeg alleen maki met komkommer terwijl ik omelet had besteld. Dat was een minpuntje.quote:Op maandag 29 juni 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jammermaar moeten wel genoeg alternatieven zijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |