Mwah, ik kan nog wel wat andere scenario's bedenken ook hoor.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok hier even: de man wil wel en twijfelt niet.. de vrouw laat het maar gebeuren (man ziet hierdoor ook geen signaal om te twijfelen) en klaagt achteraf?
raar maar dat is zowat het enige wat ik kan verzinnen
quote:Als het slachtoffer dronken is of onder invloed van drugs, vindt een op de tien jonge mannen (16-24 jaar, 9%) dat een verzachtende reden voor verkrachting.
Iemand die doofstom is is dus altijd beschikbaarquote:Op maandag 29 juni 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Oftewel, de vrouw in kwestie weet niet eens meer waar ze is en wat ze überhaupt doet, maar ze zegt geen nee.
Sowieso. preventieve coronacheckquote:Op maandag 29 juni 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
gewoon altijd voor af een formuliertje laten invullen.
Mogelijkhedenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die doofstom is is dus altijd beschikbaar
Vroeger met uitgaan is een vriendin van mij door een jongen mee naar buiten genomen. Ze was dronken. Buiten heeft hij haar verkracht, was opgenomen door camera's. Recherche zei dat ze hem niet konden vervolgen omdat ze op beeld niet genoeg zichtbaar tegenstribbelde... knieen waren kapot en zij helemaal in paniek. Maar de jongen kon niet vervolgd worden......quote:
Dat matcht wel met het onderzoek ja.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger met uitgaan is een vriendin van mij door een jongen mee naar buiten genomen. Ze was dronken. Buiten heeft hij haar verkracht, was opgenomen door camera's. Recherche zei dat ze hem niet konden vervolgen omdat ze op beeld niet genoeg zichtbaar tegenstribbelde... knieen waren kapot en zij helemaal in paniek. Maar de jongen kon niet vervolgd worden......
Die gast was em natuurlijk gevlogen dus niet meer te vinden nadat we haar weer hadden gevonden maar goed daar was niks vrijwilligs aan allemaal.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat matcht wel met het onderzoek ja.
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger met uitgaan is een vriendin van mij door een jongen mee naar buiten genomen. Ze was dronken. Buiten heeft hij haar verkracht, was opgenomen door camera's. Recherche zei dat ze hem niet konden vervolgen omdat ze op beeld niet genoeg zichtbaar tegenstribbelde... knieen waren kapot en zij helemaal in paniek. Maar de jongen kon niet vervolgd worden......
Eikel.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die gast was em natuurlijk gevlogen dus niet meer te vinden nadat we haar weer hadden gevonden maar goed daar was niks vrijwilligs aan allemaal.
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook, maar er zullen waarschijnlijk lui van allerlei“pluimage“ tussen zittenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja. Benieuwd wat die groep dan bezieltZou het een cultureel bepaald ietsje zijn? Of ben ik een racist als ik dat denk?
met mijn vriendin was een echte kaaskopquote:Op maandag 29 juni 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarreh, voor de duidelijkheid, het is een representatieve steekproef. Er zijn ook genoeg autochtone klootzakken hoor.
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die doofstom is is dus altijd beschikbaar
Dat zijn wel vaak de verkrachters.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met mijn vriendin was een echte kaaskop
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:56 schreef crv het volgende:
[..]
Bibsy![]()
Ik ben al geweest jij magen daarna @:Uitstraling:
Zullen we een schemaatje bijhouden in de OP? Een schijtschema?quote:Op maandag 29 juni 2020 09:56 schreef crv het volgende:
[..]
Bibsy![]()
Ik ben al geweest jij magen daarna @:Uitstraling:
Makkelijk ook, geen dronken seks of onder invloed van andere genotsmiddelen, hetzelfde als autorijden, aan te melden via dezelfde app.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
maar goed bewijs het maar he dat een vrouw in die staat het niet heeft gewild.
*schopje onzin SCquote:Op maandag 29 juni 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een schemaatje bijhouden in de OP? Een schijtschema?
Pandaleef, hier kom ik.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk ook, geen dronken seks of onder invloed van andere genotsmiddelen, hetzelfde als autorijden, aan te melden via dezelfde app.
is niet te doen dus als man is het beter om gewoon niet het bed in te duiken met vrouwen die de controle volledig kwijt zijnquote:Op maandag 29 juni 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Makkelijk ook, geen dronken seks of onder invloed van andere genotsmiddelen, hetzelfde als autorijden, aan te melden via dezelfde app.
Ik zie hier wel wat in. App werkt via bluetooth. Moet je eerst even je telefoons pairen voordat je zelf mag pairen.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort handshake Appquote:Op maandag 29 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van een app ontwikkelen waarbij je beiden toestemming geeft om te paren, zit je beiden altijd ingedekt
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begin van het einde voor Macron?
En na afloop mag je een review geven. En na anale seks sterrenquote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
Jij stuurt een neukaanvraag
Tegenpartij een Acknowledge
Dan jij weer een bevestiging met nogmaals „weet je het zeker?“
Gevolgd door nogmaals de bevestiging „jaaaah, schiet nou op....„
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Oftewel, de vrouw in kwestie weet niet eens meer waar ze is en wat ze überhaupt doet, maar ze zegt geen nee.
En als je nou voor een tweede ronde gaat, moet het dan weer?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En na afloop mag je een review geven. En na anale seks sterren
Eerst een blaastest afleggenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... bureaucratie jeweetsquote:Op maandag 29 juni 2020 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als je nou voor een tweede ronde gaat, moet het dan weer?
Heb wel eens een dronken meisje mee naar huis genomen, die had in de taxi al haar kleren uitquote:Op maandag 29 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is niet te doen dus als man is het beter om gewoon niet het bed in te duiken met vrouwen die de controle volledig kwijt zijnEn vrouwen moeten er voor zorgen dat ze de controlle niet kwijt raken :p
Of de een maakt een hotspot waar de ander op inlogtquote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie hier wel wat in. App werkt via bluetooth. Moet je eerst even je telefoons pairen voordat je zelf mag pairen.
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we er nou voor zorgen dat je met digid moet inloggen, heeft niemand seks meer.
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
Voer uw 28-cijferige code inquote:Op maandag 29 juni 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we er nou voor zorgen dat je met digid moet inloggen, heeft niemand seks meer.
Getrouwd met een controlfreak ....quote:Op maandag 29 juni 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is niet te doen dus als man is het beter om gewoon niet het bed in te duiken met vrouwen die de controle volledig kwijt zijnEn vrouwen moeten er voor zorgen dat ze de controlle niet kwijt raken :p
Geen tikkie maar een aanduwtje.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |