quote:Op maandag 29 juni 2020 08:38 schreef Muck het volgende:
Waarom zijn katten altijd zo onhandig als je aan het werk bent?![]()
De ene stond met haar neus tegen het touchscreen van mijn laptop aan, de andere stapt net precies op de aan- en uittoets![]()
Wordt het zo'n dag?SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
voor het eerst hier? Het is hier prima, welkom👍quote:Op maandag 29 juni 2020 08:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij tref ik jou alleen ‘s ochtends vroeg als we elkaar spreken.
Je bent mod in CUL toch? Op zich lees ik daar vaak mee, maar posten doe ik zelden op die plek.
Deze slowchat vind ik leuk en goede koffie is altijd welkom.
Druk is helemaal niet zo gek toch? Als het werk aangenaam is vliegt de tijd zo voorbij.
Met mij ook wel goed! Ik heb besloten te beginnen aan de reeks van Lucinda Riley. Ken je haar? En verder vermaak ik me opperbest.
quote:Op maandag 29 juni 2020 08:36 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe, maar mijn oma at granny smith appels zonder kuntsgebit
Ja, kloptquote:Op maandag 29 juni 2020 08:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij tref ik jou alleen ‘s ochtends vroeg als we elkaar spreken.
Je bent mod in CUL toch? Op zich lees ik daar vaak mee, maar posten doe ik zelden op die plek.
Deze slowchat vind ik leuk en goede koffie is altijd welkom.
Druk is helemaal niet zo gek toch? Als het werk aangenaam is vliegt de tijd zo voorbij.
Met mij ook wel goed! Ik heb besloten te beginnen aan de reeks van Lucinda Riley. Ken je haar? En verder vermaak ik me opperbest.
Wow Honda, neeeeequote:Op maandag 29 juni 2020 08:43 schreef crv het volgende:
[..]
voor het eerst hier? Het is hier prima, welkom👍
Ah ok, #geheugenaftakelingquote:Op maandag 29 juni 2020 08:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, klopt
Dan kan ik even rustig rondscrollen voor de ochtenddrukte op mijn werk
Bakkie koffie, beetje lezen...
En mijn werk is hartstikke leuk, dus druk is niet erg! De dag vliegt voorbij! Alleen zit ik het grootste gedeelte van de dag achter mijn pc, dus dan heb ik 's avonds meestal helemaal geen zin meer in FOK!
En ja, mod van CUL (en CRE en COR), al post ik ook lang niet in alles mee. Ik doe dingetjes achter de schermen en lees vooral veel mee
Is die Riley die van de 7 zussen-reeks? Ik heb daar veel over gehoord, maar (nog?) niets van gelezen
[..]
Wow Honda, neeeee
moemoe is er eentje van de begintijd van de ksc
Ik ben hier natuurlijk niet zoveel meer hčquote:Op maandag 29 juni 2020 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb moemoe een paar weken terug ook al eens zien langswippen hier toch?
Klotsend zeetje ?quote:
Stimmt.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb moemoe een paar weken terug ook al eens zien langswippen hier toch?
Wat mij betreft preventief uit de genenpool verwijderenquote:Een op de vijf mannen tussen de 16 en 35 jaar vindt het een verzachtende omstandigheid bij verkrachting als het slachtoffer niet duidelijk nee zegt.
Ja, bizarquote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
In geval van twijfel houd je als man je lul in je broek
[..]
Wat mij betreft preventief uit de genenpool verwijderen
Echt hoor.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kwestie van een app ontwikkelen waarbij je beiden toestemming geeft om te paren, zit je beiden altijd ingedektquote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Te privacygevoelig joh.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van een app ontwikkelen waarbij je beiden toestemming geeft om te paren, zit je beiden altijd ingedekt
amerikaanse praktijken...quote:Op maandag 29 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van een app ontwikkelen waarbij je beiden toestemming geeft om te paren, zit je beiden altijd ingedekt
Zeker ja. Benieuwd wat die groep dan bezieltquote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
ik gok hier even: de man wil wel en twijfelt niet.. de vrouw laat het maar gebeuren (man ziet hierdoor ook geen signaal om te twijfelen) en klaagt achteraf?quote:Op maandag 29 juni 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja. Benieuwd wat die groep dan bezieltZou het een cultureel bepaald ietsje zijn? Of ben ik een racist als ik dat denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |