Ja, bizarquote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
In geval van twijfel houd je als man je lul in je broek
[..]
Wat mij betreft preventief uit de genenpool verwijderen
Echt hoor.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Kwestie van een app ontwikkelen waarbij je beiden toestemming geeft om te paren, zit je beiden altijd ingedektquote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Te privacygevoelig joh.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van een app ontwikkelen waarbij je beiden toestemming geeft om te paren, zit je beiden altijd ingedekt
amerikaanse praktijken...quote:Op maandag 29 juni 2020 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van een app ontwikkelen waarbij je beiden toestemming geeft om te paren, zit je beiden altijd ingedekt
Zeker ja. Benieuwd wat die groep dan bezieltquote:Op maandag 29 juni 2020 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
ik gok hier even: de man wil wel en twijfelt niet.. de vrouw laat het maar gebeuren (man ziet hierdoor ook geen signaal om te twijfelen) en klaagt achteraf?quote:Op maandag 29 juni 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja. Benieuwd wat die groep dan bezieltZou het een cultureel bepaald ietsje zijn? Of ben ik een racist als ik dat denk?
Begin van het einde voor Macron?quote:Op maandag 29 juni 2020 09:37 schreef crv het volgende:
Ah die ondermaatse franse wannabee dictator heeft de gemeenteraadsverkiezingen verloren
Mwah, ik kan nog wel wat andere scenario's bedenken ook hoor.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok hier even: de man wil wel en twijfelt niet.. de vrouw laat het maar gebeuren (man ziet hierdoor ook geen signaal om te twijfelen) en klaagt achteraf?
raar maar dat is zowat het enige wat ik kan verzinnen
quote:Als het slachtoffer dronken is of onder invloed van drugs, vindt een op de tien jonge mannen (16-24 jaar, 9%) dat een verzachtende reden voor verkrachting.
Iemand die doofstom is is dus altijd beschikbaarquote:Op maandag 29 juni 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Oftewel, de vrouw in kwestie weet niet eens meer waar ze is en wat ze überhaupt doet, maar ze zegt geen nee.
Sowieso. preventieve coronacheckquote:Op maandag 29 juni 2020 09:47 schreef gianni61 het volgende:
gewoon altijd voor af een formuliertje laten invullen.
Mogelijkhedenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die doofstom is is dus altijd beschikbaar
Vroeger met uitgaan is een vriendin van mij door een jongen mee naar buiten genomen. Ze was dronken. Buiten heeft hij haar verkracht, was opgenomen door camera's. Recherche zei dat ze hem niet konden vervolgen omdat ze op beeld niet genoeg zichtbaar tegenstribbelde... knieen waren kapot en zij helemaal in paniek. Maar de jongen kon niet vervolgd worden......quote:
Dat matcht wel met het onderzoek ja.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger met uitgaan is een vriendin van mij door een jongen mee naar buiten genomen. Ze was dronken. Buiten heeft hij haar verkracht, was opgenomen door camera's. Recherche zei dat ze hem niet konden vervolgen omdat ze op beeld niet genoeg zichtbaar tegenstribbelde... knieen waren kapot en zij helemaal in paniek. Maar de jongen kon niet vervolgd worden......
Die gast was em natuurlijk gevlogen dus niet meer te vinden nadat we haar weer hadden gevonden maar goed daar was niks vrijwilligs aan allemaal.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat matcht wel met het onderzoek ja.
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger met uitgaan is een vriendin van mij door een jongen mee naar buiten genomen. Ze was dronken. Buiten heeft hij haar verkracht, was opgenomen door camera's. Recherche zei dat ze hem niet konden vervolgen omdat ze op beeld niet genoeg zichtbaar tegenstribbelde... knieen waren kapot en zij helemaal in paniek. Maar de jongen kon niet vervolgd worden......
Eikel.quote:Op maandag 29 juni 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die gast was em natuurlijk gevlogen dus niet meer te vinden nadat we haar weer hadden gevonden maar goed daar was niks vrijwilligs aan allemaal.
quote:Op maandag 29 juni 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan ben ik dat ook, maar er zullen waarschijnlijk lui van allerlei“pluimage“ tussen zittenquote:Op maandag 29 juni 2020 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker ja. Benieuwd wat die groep dan bezieltZou het een cultureel bepaald ietsje zijn? Of ben ik een racist als ik dat denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |