Geen tikkie maar een aanduwtje.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:00 schreef crv het volgende:
[..]
Soort handshake App
Jij stuurt een neukaanvraag
Tegenpartij een Acknowledge
Dan jij weer een bevestiging met nogmaals „weet je het zeker?“
Gevolgd door nogmaals de bevestiging „jaaaah, schiet nou op....„
quote:
Staat die op netflix?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Iemand de serie Upload gezien?
Daarin kun je elkaar met een appje toestemming geven voor seks en daarna beoordelen met 1-5 sterren
Ja als ze een tikkie gaan sturen moet je de ontvangende partij ook wel wijzen op belastingafdrachtsplicht.quote:
Nog niet! Prime toch?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Daarin kun je elkaar met een appje toestemming geven voor seks en daarna beoordelen met 1-5 sterren
Anticonceptietikkie.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ze een tikkie gaan sturen moet je de ontvangende partij ook wel wijzen op belastingafdrachtsplicht.
Ik zou 'm eerder onder sci-fi gooien. Maar vooral een dafuck gebeurt er allemaal en hoe past alles in elkaar.quote:
Nou kan ook wel gewoon lekker zijn.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens een dronken meisje mee naar huis genomen, die had in de taxi al haar kleren uitheb haar een aspirientje, mijn bed, mijn lievelingspyjama en een paar glazen water gegeven, de volgende ochtend naar huis gebracht en gevraagd of ze zin had om mee uit eten te gaan het weekend erop, na dat etentje elkaar alle hoeken van de kamer laten zien en dat hebben we een half jaartje volgehouden, ik was trots op mezelf
![]()
Dronken vrouwen in bed gaat beneden mijn mannelijkheid en waardigheid ook.
dus daarna kan je nog wel slapen?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou 'm eerder onder sci-fi gooien. Maar vooral een dafuck gebeurt er allemaal en hoe past alles in elkaar.
Praktisch. Dan google je de naam van je date en zie je gelijk de reviews, kortste route en de openingstijden?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:12 schreef UitStraling het volgende:
Tikkies zijn meer iets voor huiselijk geweld.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ze een tikkie gaan sturen moet je de ontvangende partij ook wel wijzen op belastingafdrachtsplicht.
Meeh lijkt me ontzettend klinisch.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praktisch. Dan google je de naam van je date en zie je gelijk de reviews, kortste route en de openingstijden?
Nee bah.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou kan ook wel gewoon lekker zijn.
Maar er is een verschil tussen laveloos en tipsy.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou kan ook wel gewoon lekker zijn.
Maar er is een verschil tussen laveloos en tipsy.![]()
Daar heb ik sowieso weinig last van, niet kunnen slapen na horror.quote:
'Nu drukker dan anders.'quote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praktisch. Dan google je de naam van je date en zie je gelijk de reviews, kortste route en de openingstijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |