quote:Op maandag 29 juni 2020 08:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat het hier nu een beetje afgekoeld is
Toeksterquote:
Aah, het mes is te puntigquote:Op maandag 29 juni 2020 08:14 schreef crv het volgende:
[..]
Gaat over niks natuurlijkmaar is zooo irritant
Usability is zero
[ afbeelding ]
quote:
Gelukkig! Ik gooide laatst een glas sinaasappelsap over m'n laptop.. niet alle ingangen werken meerquote:Op maandag 29 juni 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest mijn boterham weggooien. Maar verder viel het mee
Dat is vervelender.quote:Op maandag 29 juni 2020 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik gooide laatst een glas sinaasappelsap over m'n laptop.. niet alle ingangen werken meer
Ik trek die warmte ook heel slechtquote:Op maandag 29 juni 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ook. Veel lekkerder. Mijn lichaam kan dit een stuk beter handelen.
Mmm, koffiebroodjequote:Op maandag 29 juni 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiewsquote:
Oeps...quote:Op maandag 29 juni 2020 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik gooide laatst een glas sinaasappelsap over m'n laptop.. niet alle ingangen werken meer
Grüezi mädliquote:
Koffiebrood met komijnenkaasquote:Op maandag 29 juni 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik trek die warmte ook heel slecht
[..]
Mmm, koffiebroodje
[..]
Kwiews
[..]
Oeps...
Met een beetje melk graag, dank uquote:
Had je toch gewoon op kunnen etenquote:Op maandag 29 juni 2020 08:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
🍵 s kafee crème mit milchquote:
quote:
Ik weet nog steeds niet hoe, maar mijn oma at granny smith appels zonder kuntsgebitquote:Op maandag 29 juni 2020 08:34 schreef crv het volgende:
[..]
Had je toch gewoon op kunnen eten
Over een paar jaar sop je je brood bewust in de koffie als je geen tanden meer hebt
quote:Op maandag 29 juni 2020 08:34 schreef crv het volgende:
[..]
Had je toch gewoon op kunnen eten
Over een paar jaar sop je je brood bewust in de koffie als je geen tanden meer hebt
Heb je nog mazzelquote:Op maandag 29 juni 2020 08:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Volgens mij tref ik jou alleen ‘s ochtends vroeg als we elkaar sprekenquote:Op maandag 29 juni 2020 07:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Daaamn, dát is lang geleden
Hoe kom je hier nou weer verzeild?
[..]
En het gaat best oke
Drukdrukdruk met mijn werk momenteel, maar het gaat goed
Hoe issie met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |