Beetje als een gratis hoertjequote:Op maandag 29 juni 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praktisch. Dan google je de naam van je date en zie je gelijk de reviews, kortste route en de openingstijden?
Ja wedden van welquote:Op maandag 29 juni 2020 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus na 3 wijntjes hou jij de broek aan?
Wedden van niet?
quote:Op maandag 29 juni 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tikkies zijn meer iets voor huiselijk geweld.
Verwarrend wel ja dat ze een financiële transactie de naam hebben gegeven van een fysiek agressieve handeling.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tikkies zijn meer iets voor huiselijk geweld.
Je hebt zelfs eens gezegd geloof ik dat de buurvrouw het leukst was na een paar wijntjes.quote:
Ik moet er nog steeds eens aan beginnen, ze zijn bij seizoen 3 onderhand al toch?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso weinig last van, niet kunnen slapen na horror.
Maar het is niet alsof er een of ander mysterisch bovennatuurlijk wezen de engerd uit loopt te hangen of dat er een of andere seriemoordenaar z'n gang gaat ofzo. Maar ik wil er niet ál te veel over zeggen, want niet spoileren is een uitdaging met deze serie.
Die drinkt amper, nee ik ben gewoon zo opgevoed en zo voelt het van binnen ook juist.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt zelfs eens gezegd geloof ik dat de buurvrouw het leukst was na een paar wijntjes.
misschien ga ik het proberen. Ben met enge series wel een schijthaasjequote:Op maandag 29 juni 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso weinig last van, niet kunnen slapen na horror.
Maar het is niet alsof er een of ander mysterisch bovennatuurlijk wezen de engerd uit loopt te hangen of dat er een of andere seriemoordenaar z'n gang gaat ofzo. Maar ik wil er niet ál te veel over zeggen, want niet spoileren is een uitdaging met deze serie.
Die kijken dan mee en maken lijstjes.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat de Mark Zuckerbergs van deze wereld nat dromen van dergelijke ideeën
*fixedquote:
Jup. Is ook meteen het laatste seizoen, dus als het goed is mooi afgerond verhaal.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds eens aan beginnen, ze zijn bij seizoen 3 onderhand al toch?
Ik heb ‘m ook net genoteerdquote:Op maandag 29 juni 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ga ik het proberen. Ben met enge series wel een schijthaasje
Ah dat is wel prettig, niet dat je over een jaar weer een nieuw seizoen hebt en moet gaan denken waar het allemaal ook al weer over ging.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Is ook meteen het laatste seizoen, dus als het goed is mooi afgerond verhaal.
Het is erg normaal om als volwassen mens een wijntje te drinken, vrouwen worden er net iets losser van soms en vinden het leuk.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die drinkt amper, nee ik ben gewoon zo opgevoed en zo voelt het van binnen ook juist.
En geloof me ik neuk vrij graag hoor
Zo eng is 'ie echt niet. Waarschijnlijk ben je drukker met onthouden wie wie is.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ga ik het proberen. Ben met enge series wel een schijthaasje
Ja ik bekijk het ook niet zo strikt maar ik heb een iets andere achtergrond en geschiedenis met drankquote:Op maandag 29 juni 2020 10:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is erg normaal om als volwassen mens een wijntje te drinken, vrouwen worden er net iets losser van soms en vinden het leuk.
Dronken en of laveloos is natuurlijk een heel ander verhaal, begrijp me niet verkeerd.
Dat had ik met Sabrina en dat verhaal kwam ik niet lekker meer in.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dat is wel prettig, niet dat je over een jaar weer een nieuw seizoen hebt en moet gaan denken waar het allemaal ook al weer over ging.
Toen seizoen twee uitkwam, hebben we eerst het eerste seizoen nog maar een keer gekeken. Geen serie om lang te wachten tussen de afleveringen.quote:Op maandag 29 juni 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dat is wel prettig, niet dat je over een jaar weer een nieuw seizoen hebt en moet gaan denken waar het allemaal ook al weer over ging.
Dan is dat concept van Fargo een stuk prettiger, gewoon elk seizoen een eigen verhaalquote:Op maandag 29 juni 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik met Sabrina en dat verhaal kwam ik niet lekker meer in.
Nagesynchroniseerd? Wat is de oorspronkelijke taal?quote:Op maandag 29 juni 2020 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel even opletten bij Dark dat je niet de nagesynchroniseerde versie zit te kijken, dat lijkt nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |