abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 07:19:21 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193840474
realDonaldTrump twitterde op maandag 29-06-2020 om 04:40:24 Intel just reported to me that they did not find this info credible, and therefore did not report it to me or @VP. Possibly another fabricated Russia Hoax, maybe by the Fake News @nytimesbooks, wanting to make Republicans look bad!!! https://t.co/cowOmP7T1S reageer retweet
Waarom werden er dan maatregelen genomen in Afghanistan zelf? Dit lijkt dus ook weer een leugen te zijn.
Of men vertrouwt Trump niet met informatie die belastend is voor Rusland. Terecht, want ook hier neemt hij het op voor Poetin.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193840546
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 07:19 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 29-06-2020 om 04:40:24 Intel just reported to me that they did not find this info credible, and therefore did not report it to me or @:VP. Possibly another fabricated Russia Hoax, maybe by the Fake News @:nytimesbooks, wanting to make Republicans look bad!!! https://t.co/cowOmP7T1S reageer retweet
Waarom werden er dan maatregelen genomen in Afghanistan zelf? Dit lijkt dus ook weer een leugen te zijn.
Of men vertrouwt Trump niet met informatie die belastend is voor Rusland. Terecht, want ook hier neemt hij het op voor Poetin.
nou ze zeggen juist wel dat hij is ingelicht, dit ontkende hij eerst en nu zegt ie dat 'intel' zegt dat het niet 'credible' waarschijnlijk is. (het grote spinnen is dus hier een gfeit). hoezo is het niet waarschijnlijk, en hoezo is het oke dat dit niet gerapporteerd is en is dit nu wel of niet verder onderzocht?
pi_193841004
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 07:40 schreef Korenfok het volgende:

[..]

nou ze zeggen juist wel dat hij is ingelicht, dit ontkende hij eerst en nu zegt ie dat 'intel' zegt dat het niet 'credible' waarschijnlijk is. (het grote spinnen is dus hier een gfeit). hoezo is het niet waarschijnlijk, en hoezo is het oke dat dit niet gerapporteerd is en is dit nu wel of niet verder onderzocht?
wat Trump in zijn tweet zegt is dat andere mensen het niet "credible" vonden en het hem daarom niet verteld hebben.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:04:29 #54
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_193841450
Nog meer impeachment redenen voor die landverrader.

Als de GOP nu nog niks hierover zegt, dan laten ze hun soldaten ook wel heel erg vallen.

Maar ik verwacht niks.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 29 juni 2020 @ 10:35:35 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_193841798
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:06 schreef Scarface88 het volgende:
Dezelfde intelligence die weapons of mass destructions had gevonden in Irak? Ik wacht even af jongens. Te veel fake news en fake intelligence laatste jaren.
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 17:43 schreef speknek het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar terwijl je afwacht krijgt het leger natuurlijk nog een grotere hekel aan Trump.
Waarvan akte

votevets twitterde op zondag 28-06-2020 om 19:39:11 Donald Trump can take all his empty words about respecting our service and shove them. #TRE45ON #TraitorTrump https://t.co/7vxGxLBYh0 reageer retweet

Ik denk dat Biden niet zonder ruggenspraak zei dat als Trump niet vreedzaam vertrekt, het leger hem het Witte Huis uit sleurt. Krijgt Trump misschien toch nog zijn Deep State coup.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193841838
Het gespeculeer door media en alleman over een wel/ niet vrijwillig vertrek, vind ik benauwend en a selffulfilling prophecy.
Breng de man toch niet op ideeën, zó werkt dat niet bij narcistische morons en consorten.
Er wordt gestemd. Klaar.
pi_193842205
quote:
Hoezo, het is beide toch gewoon feitelijk juist? Het tweede stuk gaat over een rapport, het eerste over de ontkenning van Trump dat het rapport geloofwaardig zou zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 11:31:50 #59
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193842419
Het is en blijft opvallend dat Trumps eerste reactie werkelijk altijd een leugen is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 11:33:38 #60
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193842433
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoezo, het is beide toch gewoon feitelijk juist? Het tweede stuk gaat over een rapport, het eerste over de ontkenning van Trump dat het rapport geloofwaardig zou zijn.
Maar wel zo geloofwaardig dat het Witte Huis ermee bekend is en worstelt met de vraag hoe er op te reageren.

quote:
The intelligence was passed up from the U.S. Special Operations forces based in Afghanistan and led to a restricted high-level White House meeting in late March, the people said.

The meeting led to broader discussions about possible responses to the Russian action, ranging from diplomatic expressions of disapproval and warnings, to sanctions, according to two of the people. These people and others who discussed the matter spoke on the condition of anonymity because of its sensitivity.

https://www.washingtonpos(...)ce9a701dc_story.html
En in plaats van te zeggen "We weten ervan en beraden ons over stappen" is het eerste wat er gebeurt dat er een leugen word verspreid. Tja, ik kan alleen maar zeggen dat het typerend is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193842495
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 07:19 schreef Ulx het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 29-06-2020 om 04:40:24 Intel just reported to me that they did not find this info credible, and therefore did not report it to me or @:VP. Possibly another fabricated Russia Hoax, maybe by the Fake News @:nytimesbooks, wanting to make Republicans look bad!!! https://t.co/cowOmP7T1S reageer retweet
Waarom werden er dan maatregelen genomen in Afghanistan zelf? Dit lijkt dus ook weer een leugen te zijn.
Of men vertrouwt Trump niet met informatie die belastend is voor Rusland. Terecht, want ook hier neemt hij het op voor Poetin.
Waarom valt 'ie eigenlijk de NYT aan terwijl het de WaPo toch was die als eerste met dit nieuws kwam? (of zit ik er naast, dat kan natuurlijk ook)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193842525
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar wel zo geloofwaardig dat het Witte Huis ermee bekend is en worstelt met de vraag hoe er op te reageren.
[..]

En in plaats van te zeggen "We weten ervan en beraden ons over stappen" is het eerste wat er gebeurt dat er een leugen word verspreid. Tja, ik kan alleen maar zeggen dat het typerend is.
Dat Trump zelf ongeloofwaardig is lijkt me een andere kwestie. Maar goed, ik mag toch aannemen dat niemand met meer dan twee hersencellen dingen die die man roept (of zijn omgeving laat roepen) nog klakkeloos voor waar aanneemt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 29 juni 2020 @ 11:49:02 #63
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_193842611
quote:
5s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom valt 'ie eigenlijk de NYT aan terwijl het de WaPo toch was die als eerste met dit nieuws kwam? (of zit ik er naast, dat kan natuurlijk ook)
Waarschijnlijk omdat ie seniel is
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 12:03:25 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193842804
Daarom:

funder twitterde op maandag 29-06-2020 om 03:55:42 BREAKING: At least one US troop death was the result of the Russian bounties, says NY Times. Trump is the biggest traitor in American history. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193843100
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:03 schreef Ulx het volgende:
Daarom:

funder twitterde op maandag 29-06-2020 om 03:55:42 BREAKING: At least one US troop death was the result of the Russian bounties, says NY Times. Trump is the biggest traitor in American history. reageer retweet
Als dit soort zaken ook hard gemaakt kunnen worden, dan kon dat nog wel eens heel vervelend worden voor Trump.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193843591
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2020 22:30 schreef AnneX het volgende:
En hoppa:
kylegriffin1 twitterde op zondag 28-06-2020 om 21:35:42 Breaking via NYT: United States intelligence officers and Special Operations forces in Afghanistan alerted their superiors as early as January to a suspected Russian plot to pay bounties to the Taliban to kill American troops in Afghanistan. https://t.co/0KnLOuQIvw reageer retweet
En dan vraag ik mij af hoe het komt dat het zo lang duurt en zo veel dode manschappen kost voordat het out in the open is.
Allemachtig; er wordt geen enkel bewijs geleverd, alleen maar vermoedens, en meteen springen de zogenaamde "kwaliteitsmedia" er bovenop. Leg me even uit hoe het ook alweer zat met de Taliban, toen de Russen in Afghanistan zaten? Oh ja, toen werden ze door de VS gefinancieerd.

Sowieso zou de eerste vraag moeten zijn, waarom de VS überhaupt nog in Afghanistan zitten (wat is het inmiddels; bijna 20 jaar?). De Taliban heeft sowieso geen aansporing nodig om iets te hebben tegen de VS; daarvoor hebben ze sowieso al genoeg schade in het land aangericht.

Dit geeft het volledige failiet aan van de Democraten en hun mediavriendjes; ze zijn in deze domweg een verlengstuk van het militair-industrieel complex.

Zolang ik geen bevestiging krijg van dit verhaal uit de hoek van wel integere personen, zoals een Aaron Maté (heeft daar ook prijzen voor gewonnen), zie ik dit als de zoveelste goedkope Rachel Maddow stijl stunt.
pi_193843661
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:57 schreef drexciya het volgende:

Sowieso zou de eerste vraag moeten zijn, waarom de VS überhaupt nog in Afghanistan zitten (wat is het inmiddels; bijna 20 jaar?). De Taliban heeft sowieso geen aansporing nodig om iets te hebben tegen de VS; daarvoor hebben ze sowieso al genoeg schade in het land aangericht.

Afghanistan is natuurlijk al ruim een eeuw een speelbal in de koude oorlog.

The great game.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Great_Game?wprov=sfla1
pi_193843701
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:57 schreef drexciya het volgende:

[..]

Allemachtig; er wordt geen enkel bewijs geleverd, alleen maar vermoedens, en meteen springen de zogenaamde "kwaliteitsmedia" er bovenop. Leg me even uit hoe het ook alweer zat met de Taliban, toen de Russen in Afghanistan zaten? Oh ja, toen werden ze door de VS gefinancieerd.

Sowieso zou de eerste vraag moeten zijn, waarom de VS überhaupt nog in Afghanistan zitten (wat is het inmiddels; bijna 20 jaar?). De Taliban heeft sowieso geen aansporing nodig om iets te hebben tegen de VS; daarvoor hebben ze sowieso al genoeg schade in het land aangericht.

Dit geeft het volledige failiet aan van de Democraten en hun mediavriendjes; ze zijn in deze domweg een verlengstuk van het militair-industrieel complex.
Wall Street Journal is nou ook al een 'mediavriendje' van de Democraten? Verder wordt deze onthulling niet tegengesproken of ontkend door het Witte Huis. Dat zegt genoeg.

Verder is het grappig dat je de Democraten wegzet als oorlogszuchtig. Wellicht aardig om je eens te verdiepen in de zogenaamde War on Terror.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 13:12:49 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193843792
De oorverdovende stilte van de GOP is opvallend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193843798
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wall Street Journal is nou ook al een 'mediavriendje' van de Democraten? Verder wordt deze onthulling niet tegengesproken of ontkend door het Witte Huis. Dat zegt genoeg.
Meen je dit serieus? Is het de taak van het Witte Huis om iedere beschulding, Rachel Maddow-stijl, te ontkrachten? Kom eerst met serieus bewijs, voordat je grote uitspraken doet. Tot die tijd is het alleen maar gebaseerd op geruchten, die uitgesproken vergezocht zijn.
quote:
Verder is het grappig dat je de Democraten wegzet als oorlogszuchtig. Wellicht aardig om je eens te verdiepen in de zogenaamde War on Terror.
Leuke poging om de boel om te draaien. Wanneer je enigszins progressief zou zijn, en iets nuttigs voor de wereld zou willen doen, dan zou je tegen het militair industrieel complex moeten zijn, en tegen de war on terror.

Wat we al enige tijd zien, is dat de Democraten nu juist aan de kant staan van het militair industrieel complex, en gaan krijsen, wanneer Trump mensen wil weghalen, die illegaal elders in de wereld gestationeerd zijn. Op zijn zachtst gesteld nogal hypocriet. Ik zou het erg op prijs stellen wanneer de VS een keer opzout uit alle landen, waar ze nu gestationeerd zijn.
pi_193843804
Sowieso vrij bijzonder om te zeggen 'ik geloof het pas als X het roept, want die is integer'. Dat is wel een heel stompzinnig autoriteitsargument. Ik wil ook graag de onderliggende bewijzen zien, want het blijft in dit soort kwesties vooral rapporteren over 'van horen zeggen' voor wat betreft de zaken die vanuit de inlichtendiensten worden geclaimd. Daarnaast speelt natuurlijk nog wel de kwestie van de wijze waarop de regering ermee omgaat. Hier ontploft de kamer terecht als een minister beweert ergens niet van op de hoogte te zijn, terwijl hij of zij die informatie letterlijk op zijn bureau heeft gehad. Als je dan vervolgens ook nog beweert dat eigenlijk in de informatie zelf stond dat deze van twijfelachtige betrouwbaarheid was, terwijl de inlichtingendiensten dat tegenspreken, dan sta je weer te liegen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 29 juni 2020 @ 13:14:45 #72
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193843815
AJENews twitterde op maandag 29-06-2020 om 13:00:44 BREAKING: Iran issues arrest warrant for Trump, asks Interpol to help, over killing of top general Qassem Soleimani https://t.co/ctUlmtnmBj https://t.co/7X0jo590h3 reageer retweet
_O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 13:18:34 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193843841
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:14 schreef Szura het volgende:
AJENews twitterde op maandag 29-06-2020 om 13:00:44 BREAKING: Iran issues arrest warrant for Trump, asks Interpol to help, over killing of top general Qassem Soleimani https://t.co/ctUlmtnmBj https://t.co/7X0jo590h3 reageer retweet
_O-
Die generaal loofde beloningen uit voor het doden van amerik- ach, verhip......
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193843889
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:13 schreef drexciya het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Is het de taak van het Witte Huis om iedere beschulding, Rachel Maddow-stijl, te ontkrachten? Kom eerst met serieus bewijs, voordat je grote uitspraken doet. Tot die tijd is het alleen maar gebaseerd op geruchten, die uitgesproken vergezocht zijn.
Het Witte Huis heeft de moeite genomen om op de onthulling te reageren en dat resulteerde niet in een ontkenning. Dat ook 'rechtse' media uitpakken met dit nieuws is eveneens veelzeggend.

quote:
Leuke poging om de boel om te draaien. Wanneer je enigszins progressief zou zijn, en iets nuttigs voor de wereld zou willen doen, dan zou je tegen het militair industrieel complex moeten zijn, en tegen de war on terror.

Wat we al enige tijd zien, is dat de Democraten nu juist aan de kant staan van het militair industrieel complex, en gaan krijsen, wanneer Trump mensen wil weghalen, die illegaal elders in de wereld gestationeerd zijn. Op zijn zachtst gesteld nogal hypocriet. Ik zou het erg op prijs stellen wanneer de VS een keer opzout uit alle landen, waar ze nu gestationeerd zijn.
Je mist het punt. Juist de Republikeinen waren de drijvende kracht achter de War om Terror en de bijbehorende buitenlandse invasies. Het is derhalve wat gek om de Democraten aan te wijzen als de grote boosdoeners.

Maar wellicht scheet je in de nasleep van 9/11 nog in je luier. Dat zou een en ander verklaren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193843912
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:13 schreef drexciya het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? Is het de taak van het Witte Huis om iedere beschulding, Rachel Maddow-stijl, te ontkrachten? Kom eerst met serieus bewijs, voordat je grote uitspraken doet. Tot die tijd is het alleen maar gebaseerd op geruchten, die uitgesproken vergezocht zijn.
[..]

Leuke poging om de boel om te draaien. Wanneer je enigszins progressief zou zijn, en iets nuttigs voor de wereld zou willen doen, dan zou je tegen het militair industrieel complex moeten zijn, en tegen de war on terror.

Wat we al enige tijd zien, is dat de Democraten nu juist aan de kant staan van het militair industrieel complex, en gaan krijsen, wanneer Trump mensen wil weghalen, die illegaal elders in de wereld gestationeerd zijn. Op zijn zachtst gesteld nogal hypocriet. Ik zou het erg op prijs stellen wanneer de VS een keer opzout uit alle landen, waar ze nu gestationeerd zijn.
Je haalt zelf aan dat de Jihadisten in de strijd tegen Rusland door de Amerikanen werden gesteund. Waarom zou het dan “uitgesproken vergezocht” zijn als iets vergelijkbaars (op veel kleinere schaal) nu weer plaats zou vinden? Dat dit in allerlei vormen gebeurt lijkt me eigenlijk vrij logisch.
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 13:34:02 #76
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193843986
Het verhaal was jarenlang dat de GOP goed voor het leger was en dat de Dems dat niet zouden zinn. Dat heeft Trump hiermee wel kapot gemaakt. Dit is een dolkstoot in de rug van de troepen.
Als je reacties leest van soldaten en veteranen en militaire families heeft Trump nu echt een probleem met die groep.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193844024
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het Witte Huis heeft de moeite genomen om op de onthulling te reageren en dat resulteerde niet in een ontkenning. Dat ook 'rechtse' media uitpakken met dit nieuws is eveneens veelzeggend.
En staan daar bewijzen in, of is het nog steeds van het "niveau"; er zijn geruchten dat? Nogmaals, wanneer Aaron Maté hier ook over gaat berichten, ga ik er nader naar kijken.

quote:
Je mist het punt. Juist de Republikeinen waren de drijvende kracht achter de War om Terror en de bijbehorende buitenlandse invasies. Het is derhalve wat gek om de Democraten aan te wijzen als de grote boosdoeners.
Jij mist het punt; de Democraten doen er vrolijk aan mee, en je schuift allerlei andere activiteiten even vrolijk onder het tapijt. Obama de drone king bijvoorbeeld. Beide partijen zijn fout op dit gebied. De VS heeft een lange historie van allerlei dubieuze acties, en dat is niet afhankelijk van wie de president levert. Ik ben nog niet aan de desbetreffende Radio War Nerd podcast toegekomen, maar in een recente sessie komen 50 jaar van coups en dergelijke langs; wellicht dat jij daar ook wat van kan leren.

quote:
Maar wellicht scheet je in de nasleep van 9/11 nog in je luier. Dat zou een en ander verklaren.
Dat je niet verder komt dan een goedkope persoonlijke aanval zegt meer over jou, dan over mij. Je bent een van de vele mensen in dit topic, die besmet zijn met TDS. In mijn ogen maakt het vrijwel niets uit of er een Democraat of Republikein in het Witte Huis zit.
pi_193844070
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:37 schreef drexciya het volgende:

[..]

En staan daar bewijzen in, of is het nog steeds van het "niveau"; er zijn geruchten dat? Nogmaals, wanneer Aaron Maté hier ook over gaat berichten, ga ik er nader naar kijken.
[..]

Jij mist het punt; de Democraten doen er vrolijk aan mee, en je schuift allerlei andere activiteiten even vrolijk onder het tapijt. Obama de drone king bijvoorbeeld. Beide partijen zijn fout op dit gebied. De VS heeft een lange historie van allerlei dubieuze acties, en dat is niet afhankelijk van wie de president levert. Ik ben nog niet aan de desbetreffende Radio War Nerd podcast toegekomen, maar in een recente sessie komen 50 jaar van coups en dergelijke langs; wellicht dat jij daar ook wat van kan leren.
[..]

Dat je niet verder komt dan een goedkope persoonlijke aanval zegt meer over jou, dan over mij. Je bent een van de vele mensen in dit topic, die besmet zijn met TDS. In mijn ogen maakt het vrijwel niets uit of er een Democraat of Republikein in het Witte Huis zit.
Aha, iedereen is slecht maar toch begin jij enkelere over de Democraten als extra slecht. Waarom is dat dan?
pi_193844098
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:40 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Aha, iedereen is slecht maar toch begin jij enkelere over de Democraten als extra slecht. Waarom is dat dan?
Van de Democraten zou je, zeker wanneer ze zich als moreel superieur presenteren, iets meer mogen verwachten. Maar dat doen ze dus niet. Van Republikeinen verwachten we niets anders, en daar zijn ze zelf ook "eerlijk" in. Effectief gezien houden ze hiermee een systeem in stand wat pretendeert dat er keuze is, maar feitelijk maakt het niets uit.
pi_193844114
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:43 schreef drexciya het volgende:

[..]

Van de Democraten zou je, zeker wanneer ze zich als moreel superieur presenteren, iets meer mogen verwachten. Maar dat doen ze dus niet. Van Republikeinen verwachten we niets anders, en daar zijn ze zelf ook "eerlijk" in. Effectief gezien houden ze hiermee een systeem in stand wat pretendeert dat er keuze is, maar feitelijk maakt het niets uit.
Dit is dan natuurlijk wel jouw speciale eigen interpretatie van de feiten.
pi_193844136
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:37 schreef drexciya het volgende:

[..]

En staan daar bewijzen in, of is het nog steeds van het "niveau"; er zijn geruchten dat? Nogmaals, wanneer Aaron Maté hier ook over gaat berichten, ga ik er nader naar kijken.
Meerdere mediakanalen hebben het nieuws onafhankelijk van elkaar bevestigd. Ook worden de onthullingen op geen enkele wijze ontkend of tegengesproken door het Witte Huis, het Pentagon of Defensie. Dat zegt mij genoeg.

quote:
Jij mist het punt; de Democraten doen er vrolijk aan mee, en je schuift allerlei andere activiteiten even vrolijk onder het tapijt. Obama de drone king bijvoorbeeld. Beide partijen zijn fout op dit gebied. De VS heeft een lange historie van allerlei dubieuze acties, en dat is niet afhankelijk van wie de president levert. Ik ben nog niet aan de desbetreffende Radio War Nerd podcast toegekomen, maar in een recente sessie komen 50 jaar van coups en dergelijke langs; wellicht dat jij daar ook wat van kan leren.
[..]

Dat je niet verder komt dan een goedkope persoonlijke aanval zegt meer over jou, dan over mij. Je bent een van de vele mensen in dit topic, die besmet zijn met TDS. In mijn ogen maakt het vrijwel niets uit of er een Democraat of Republikein in het Witte Huis zit.
Als 'iedereen' er vrolijk aan meedoet, waarom begin je dan in te hakken op de Democraten?

Nogmaals, verdiep je eens in de neo-conservatieve club binnen de GOP.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193844296
Het oude liedje. Democraten zijn slecht en wanneer Republikeinen iets slechts doen, zeg je gewoon dat beide kanten hetzelfde zijn.
  maandag 29 juni 2020 @ 14:09:10 #83
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193844370
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 13:37 schreef drexciya het volgende:

[..]


Jij mist het punt; de Democraten doen er vrolijk aan mee, en je schuift allerlei andere activiteiten even vrolijk onder het tapijt. Obama de drone king bijvoorbeeld.

Deze wanhopige poging tot 'beide kanten zijn even slecht' :'). Het aantal burgerslachtoffers door drone aanvallen onder Obama is in de honderd(en). Dat is een schijntje vergeleken met het aantal doden door de invasies en de destabilisaties die de Bush-oorlogen veroorzaakt hebben. Probeer het opnieuw als je daadwerkelijk iets hebt gevonden wat tegen elkaar weggestreept kan worden.

De Irak-oorlog, een overduidelijk Republikeinse, slecht opgezette oorlog, zonder definitief einde waar we nu dus nog steeds de nadelen van ondervinden:

quote:
Er is nog steeds veel onduidelijkheid over hoeveel slachtoffers er aan Iraakse zijde zijn gevallen, vooral onder de burgers. Het volgens veel wetenschappers gerenommeerde Brits medische tijdschrift The Lancet publiceerde in oktober 2006 een onderzoeksrapport naar de extra doden sinds de val van het regime van Saddam Hoessein. Het resultaat was een schatting van 654.965 extra doden in juli 2006, met een marge tussen de 392.979 en 942.636. Daarvan waren er 601.027 (426.369–793.663) door geweld om het leven gekomen. De belangrijkste wetenschappelijke adviseur van het Britse ministerie van Defensie Sir Roy Anderson concludeerde dat de publicatie van The Lancet van de schatting van de 655.000 Iraakse doden qua methode goed onderbouwd was al vlak na publicatie in een interne memo, aldus de BBC.[12]
Maar Obama doet iets met drones, dus iedereen is even slecht.
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 14:16:56 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_193844462
Ook Sky News heeft het bericht ondertussen bevestigd: https://news.sky.com/stor(...)afghanistan-12016425

quote:
Russia offered Taliban-linked fighters bounties to attack British troops - as senior Tory MP seeks answers

The group responsible for the payments is the same Russian intelligence outfit behind the Skripal poisonings, Sky News is told.

A senior Conservative MP is seeking an urgent question in the Commons on Monday about an alleged plot that a Russian intelligence unit offered Taliban-linked fighters bounties to kill coalition troops in Afghanistan.

British security officials have confirmed to Sky News that the reports about the plot are true.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 14:17:21 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193844466
rgoodlaw twitterde op maandag 29-06-2020 om 12:52:50 Associated Press confirms: Trump knew

“Intelligence officials told the AP that the president was briefed on the matter earlier this year”

Plus: “The administration discussed several potential responses, but the White House has yet to authorize any step.”
https://t.co/V4NotD7qg2 reageer retweet
Zoals The Lincoln Project terecht opmerkt:

Dat is dan nog een vriendelijke conclusie. De andere is dat Trump in de zak van ome Vlad zit voor een beloning.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 29 juni 2020 @ 14:18:13 #86
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193844481
Volgens mij is het ook nog eens zo dat onder Trump meer droneaanvallen zijn gepleegd,

https://www.google.nl/amp(...)ceed-obama-s-numbers

de programma’s geheimer zijn gemaakt

https://www.google.nl/amp(...)d-us-canada-47480207

https://www.google.nl/amp(...)drone-strikes/tnamp/

https://foreignpolicy.com(...)rump-killings-count/

en er meer slachtoffers door zijn gevallen.

https://theintercept.com/(...)lian-casualties-war/
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 14:23:41 #87
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193844567
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:18 schreef Szura het volgende:
Volgens mij is het ook nog eens zo dat onder Trump meer droneaanvallen zijn gepleegd,

https://www.google.nl/amp(...)ceed-obama-s-numbers

de programma’s geheimer zijn gemaakt

https://www.google.nl/amp(...)d-us-canada-47480207

https://www.google.nl/amp(...)drone-strikes/tnamp/

https://foreignpolicy.com(...)rump-killings-count/

en er meer slachtoffers door zijn gevallen.

https://theintercept.com/(...)lian-casualties-war/
Ja, maar als je daar nou niet naar kijkt kun je zeggen dat Obama erger was!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 29 juni 2020 @ 14:24:07 #88
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193844575
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:57 schreef drexciya het volgende:

[..]

Allemachtig; er wordt geen enkel bewijs geleverd, alleen maar vermoedens, en meteen springen de zogenaamde "kwaliteitsmedia" er bovenop. Leg me even uit hoe het ook alweer zat met de Taliban, toen de Russen in Afghanistan zaten? Oh ja, toen werden ze door de VS gefinancieerd.

Sowieso zou de eerste vraag moeten zijn, waarom de VS überhaupt nog in Afghanistan zitten (wat is het inmiddels; bijna 20 jaar?). De Taliban heeft sowieso geen aansporing nodig om iets te hebben tegen de VS; daarvoor hebben ze sowieso al genoeg schade in het land aangericht.

Dit geeft het volledige failiet aan van de Democraten en hun mediavriendjes; ze zijn in deze domweg een verlengstuk van het militair-industrieel complex.

Zolang ik geen bevestiging krijg van dit verhaal uit de hoek van wel integere personen, zoals een Aaron Maté (heeft daar ook prijzen voor gewonnen), zie ik dit als de zoveelste goedkope Rachel Maddow stijl stunt.
Ok, dan, dit is wel weer een hele bijzondere post.

Oh, en even voor de goede orde, toen Rusland in Afghanistan zat was er een Koude Oorlog die constant via proxies werd uitgevochten, stel je nu dat er nu weer een dergelijk Koude Oorlog gaande is? Zo ja dan klopt er niet veel van je redenering.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 29 juni 2020 @ 14:25:05 #89
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193844593
Oh en dan werden ook nog de RoE van Obama versoepeld onder Trump, wat eveneens leidde tot meer slachtoffers:

https://www.google.nl/amp(...)-of-engagement%3famp

https://www.google.nl/amp(...)orce-mattis.amp.html

https://www.google.nl/amp(...)ivilians%3f_amp=true
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 29 juni 2020 @ 14:27:52 #90
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193844645
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:23 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, maar als je daar nou niet naar kijkt kun je zeggen dat Obama erger was!
Er is van alles te zeggen over Obama en z’n drones, maar het wordt nogal hypocriet als de door jou tot Messias verklaarde opvolger een nog vuiler track record overlegt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 14:34:19 #91
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193844736
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:27 schreef Szura het volgende:

[..]

Er is van alles te zeggen over Obama en z’n drones, maar het wordt nogal hypocriet als de door jou tot Messias verklaarde opvolger een nog vuiler track record overlegt.
Maar dat kun je gewoon negeren hè. En dan is Obama veel erger. Weet je, als je de inval in Irak nou ook niet meetelt, dan was Clinton met zijn airstrikes natuurlijk veel erger voor de arme bevolking.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 14:45:37 #92
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193844893
Anyway, de persbriefing vanmiddag gaat vast erg leuk worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 29 juni 2020 @ 14:47:24 #93
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_193844914
kylegriffin1 twitterde op maandag 29-06-2020 om 14:30:00 Inbox: Sen. Gillibrand wants a congressional investigation into the alleged Russian bounty scheme.

"Congress must promptly investigate to put the details of this incident in the public record, figure out the full consequences ... and determine who must be held accountable." reageer retweet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 29 juni 2020 @ 14:52:49 #94
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_193844961
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:47 schreef Szura het volgende:
kylegriffin1 twitterde op maandag 29-06-2020 om 14:30:00 Inbox: Sen. Gillibrand wants a congressional investigation into the alleged Russian bounty scheme.

"Congress must promptly investigate to put the details of this incident in the public record, figure out the full consequences ... and determine who must be held accountable." reageer retweet
Jammer dat McCain er niet meer is, was wel benieuwd geweest om te horen wat die hierover te zeggen had.
pi_193844980
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:45 schreef Ulx het volgende:
Anyway, de persbriefing vanmiddag gaat vast erg leuk worden.
Hetzelfde als elke andere toch? Blonde snol vertelt wat leugens en klaagt wat over de media.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 14:57:17 #96
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193845021
Nou, het mysterie kan makkelijk worden opgelost.

RepSeanMaloney twitterde op maandag 29-06-2020 om 13:25:46 I was White House Staff Sec’y. Every document that goes to POTUS is literally stamped “The President Has Seen” and a record is kept. So, let the briefing docs testify. https://t.co/NBzHlVCGgx reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 14:59:41 #97
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193845047
quote:
2s.gif Op maandag 29 juni 2020 14:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hetzelfde als elke andere toch? Blonde snol vertelt wat leugens en klaagt wat over de media.
Ik denk dat vragen negeren over Bountygate door weinig kiezers zal worden gezien als "owning the libtards".
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 29 juni 2020 @ 15:12:25 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193845209
Ah, uiteraard.....


markknoller twitterde op maandag 29-06-2020 om 15:04:13 McEnany said WH briefing today would "clear up false reporting" on the alleged Russian bounty report. She told @FoxNews the WH doesn't comment on intelligence, but "its vetted for its veracity and only goes to the president...when its deemed as verifiable and credible.” reageer retweet
Ja ja.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193845210
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als dit soort zaken ook hard gemaakt kunnen worden, dan kon dat nog wel eens heel vervelend worden voor Trump.
Enige nadeeltje is dat hoe hard er ook wordt geroepen, zolang Trump zelf fake news blijft roepen moeten alle republikeinen en Fox met 'm mee gaan omdat hun eigen voortbestaan/herverkiezing er ook een beetje van af hangt. En elke ontkenning is meer ruis. En je ziet wat voldoende ruis kan aanrichten. Bij impeachments, Mueller rapporten of SCOTUS benoemingen bijv.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193845243
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 12:57 schreef drexciya het volgende:

Allemachtig; er wordt geen enkel bewijs geleverd, alleen maar vermoedens, en meteen springen de zogenaamde "kwaliteitsmedia" er bovenop. Leg me even uit hoe het ook alweer zat met de Taliban, toen de Russen in Afghanistan zaten? Oh ja, toen werden ze door de VS gefinancieerd.
WaPo en NYT hebben duizenden scoops op hun naam staan over de decennia heen. Zelden of nooit zaten ze er naast. Laat je ideologie vooral niet in de weg staan van een objectieve kijk op de werkelijkheid :')
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')