Ik kwam enkel in de Stage SC. Maar die is wel een beetje dood eigenlijk. Dus daar kom ik ook niet meer. Toen op zoek gegaan naar een nieuwe en na een aantal jaren nu hier aanbeland.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
SES lees ik ook wel eens, maar is écht heel rustig
Ik heb nog een paar TV-reviews geschreven door de Frontpage in een ver verleden.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:41 schreef Fred_B het volgende:
De Frontpage kom ik eigenlijk nooit. Ergens wel jammer, want volgens is er ook een best leuk sportgedeelte met stukjes van Heywoodu enzo.
Het wordt 2014.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ESF / [Retro] Samenkijken oude editie #30 2008!. Om 20.45 wordt bekend gemaakt welke editie het is.
Hmquote:
Hm, die heb ik dit jaar nog gezien. Ik weet nog niet zeker of ik aanhaakquote:
Leukquote:
Ja, daar hebben we het hier nog regelmatig over.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar TV-reviews geschreven door de Frontpage in een ver verleden.
Dan kijk ik niet mee, mijn bloeddruk kan Conchita niet nog een keer aan.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Een 'bijzonder' topic
Ik ga hier wel eens voor zittenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Een 'bijzonder' topic
Nou ik had echt geen idee meer maar via Google heb ik deze gevonden van 12 jaar geledenquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we het hier nog regelmatig over.
Even serieus, waarover dan
Echt er gaat een wereld voor je openquote:
Weten we dat ook weer voor een volgende quiz!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:49 schreef Meke het volgende:
Hee mensen wat leuk, kijk eens wie z'n ogen heeft laten laseren:
https://www.visusoogkliniek.nl/tarieven/
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt er gaat een wereld voor je open![]()
Ken je het Victor Reinier topic ook al? Ook zo'n klassieker
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik had echt geen idee meer maar via Google heb ik deze gevonden van 12 jaar geleden
TV: Draadstaal
Het is zó lang geleden dat ik me niet meer verantwoordelijk voel voor de kwaliteit van de review.
quote:Iets dat mij in negatieve zin opviel in de eerste paar afleveringen van dit seizoen is dat de twee soms zo luid zingen of schreeuwen dat ik niet snel genoeg naar de afstandsbediening kan duiken om het volume bij te stellen. Als ze dit wat zouden kunnen bijstellen, ben ik een tevreden man.
@Aoibhin voelt zich nu zo:quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik zal het bookmarken als je het stuurt
Preciesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer voor een volgende quiz!
En de matige grap natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt er gaat een wereld voor je open![]()
Ken je het Victor Reinier topic ook al? Ook zo'n klassieker
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Aoibhin voelt zich nu zo:
[ afbeelding ]
Maar echt hoor!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Aoibhin voelt zich nu zo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |