Ja en er stond ook helemaal niks in over emotioneel of gevoelig, als je dan toch dingen in hokjes wil indelen, waarom die dan niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:02 schreef Meke het volgende:
Zou gelukkig zijn tellen als mannelijke of vrouwelijke eigenschap?
OTPquote:
Goeie vraag. Aan het geklaag te horen zou ik niet zeggen dat het een vrouwelijke eigenschap is.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:02 schreef Meke het volgende:
Zou gelukkig zijn tellen als mannelijke of vrouwelijke eigenschap?
Ik ook, geweldig.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:04 schreef koffieleuk het volgende:
Ik kan zo de hele dag van die testjes maken
Ja de was doen is een gevaarlijk klusje, vlieg ik ook vaak bij in brandquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gerrit vatte al voor de twee keer in zijn leven vlam.
Dit keer door de droger. Geen idee precies wat er gebeurde, want ik keek even niet.
Gelukkig was de brandweer op tijd om hem te blussen.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die interpreteerde ik ook echt als platonisch
Hoho, jij zat als Rob Jetten-stemmer te hoaxen dat je een echte vent bentquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:01 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
@:Fred_B jij vuige communist met je 14%!
Voor bij geldt voor alletwee gevallen beide wel (poppen én knex, exacte vakken én talen), dus ongeveer 50-50 klopt wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:05 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat er wel iets in zit. Als kind was ik niet geïnteresseerd in barbies of poppen maar wel in lego en knex. Ook goed in Wiskunde en Natuurkunde op de middelbare, juist niet in talen.
Zoek je ruzie of zo!? Kom dan met je Stalinvriendjes!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoho, jij zat als Rob Jetten-stemmer te hoaxen dat je een echte vent bent
Ik heb dat ook helemaal niet met mannen nee. Platonisch met vrouwen knuffelen zou ik dan weer wel willen vanuit iets beschermends, denk ik. Of dat 100% niet-seksueel is zou ik niet kunnen zeggen, deep down zal het er allemaal wel weer mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ook platonisch wil ik blijkbaar niet zo graag met vrouwen knuffelen.
* start de Sovjet-hymnequote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoek je ruzie of zo!? Kom dan met je Stalinvriendjes!
Eens, geweldig volksliedquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik ook even staan want die is prachtig
Jaaaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik ook even staan want die is prachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |