quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:54 schreef Meke het volgende:
Ik denk wellicht wel dat ik buiten corona om wat minder bi ben, als ik gewoon met vriendinnen mag knuffelen
Dus als je een tijdje je vriendinnen niet mag knuffelen wil je meteen met ze naar bed?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:54 schreef Meke het volgende:
Ik denk wellicht wel dat ik buiten corona om wat minder bi ben, als ik gewoon met vriendinnen mag knuffelen
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:52 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht er nog twijfel bestaan.
Hahahaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe verder naar rechts, hoe minder aseksueel!! Jij bent letterlijk off the chart!
Haha ja daar had ik ook wel positief op geantwoord ja, en ook met of ik de afgelopen weken een vrouw knap vondquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:54 schreef Meke het volgende:
Neeee daar had je verschillende vragen over!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus als je een tijdje je vriendinnen niet mag knuffelen wil je meteen met ze naar bed?
Maar het gaat ook om de afgelopen twee weken, dus als je wat dat betreft een goede of slechte twee weken hebt gehad scheelt dat ook wel.quote:
Nee ik denk dat ik altijd wel zo scoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar het gaat ook om de afgelopen twee weken, dus als je wat dat betreft een goede of slechte twee weken hebt gehad scheelt dat ook wel.
Ja ik interpreteerde die vragen niet echt platonisch!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus als je een tijdje je vriendinnen niet mag knuffelen wil je meteen met ze naar bed?
https://www.idrlabs.com/gender/test.phpquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:57 schreef koffieleuk het volgende:
https://charts.idrlabs.com/graphic/communism?p=43&l=NL&i=1
Iemand een linkje voor die masculine/feminine test?
Oh ik niet, maar nu wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik altijd wel zo scoor.
Nu al benieuwd naar je reactiequote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:57 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.idrlabs.com/gender/test.php
Nee maar er was ook een vraag over lichamelijke nabijheidquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha preciesquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja daar had ik ook wel positief op geantwoord ja, en ook met of ik de afgelopen weken een vrouw knap vond
Ja daar komt een prachtige Aoiview hoorquote:
Veel plezierquote:
Ja die interpreteerde ik ook echt als platonischquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar er was ook een vraag over lichamelijke nabijheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |