SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Is altijd goedquote:
Prima tochquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:06 schreef Guanabana het volgende:
JAAAAAA
Dit is dus echt een guily pleasure van me
quote:
Ik doe wel mee joh!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:08 schreef Guanabana het volgende:
*start een polonaise terwijl niemand wil*
bij dit stuk wel!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:08 schreef Guanabana het volgende:
Solonaise.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:08 schreef Guanabana het volgende:
Netjes hoorquote:
Captain Jackquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:11 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ik had de aankondiging gemist. Wat is dit en hoe heet het?
Captain Jack - Captain Jackquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:11 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ik had de aankondiging gemist. Wat is dit en hoe heet het?
Dat zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:12 schreef Guanabana het volgende:
Was dit geen clip waarbij veel jongens hun eerste fapje pleegden?
Neequote:
Ik ben van erna maar deze ken ik welquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
1995/96?
Nee hoor, toen had ik al een paar jaar werkervaring.
Echt johquote:
Ik vrees dat het niet beter gaat worden naarmate het nummer langer duurtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb dit altijd weten te vermijden, dus ik ken dit niet echt goed
quote:
Dave.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel leuk met dat geluidje, maar mijn ondergrens is gedurende deze middag behoorlijk opgerekt.
Hehequote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
‘Pieter, je gaat af als een gieter’ was te onsympathiek.
quote:
Opgerekt hehequote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:17 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel leuk met dat geluidje, maar mijn ondergrens is gedurende deze middag behoorlijk opgerekt.
We doen ook erg ons bestquote:
Ditquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Maar wel leuk iemand die er oprecht heel blij mee is![]()
![]()
Ja dit had jij kunnen zijn!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:20 schreef Aoibhin het volgende:
Maar wel leuk iemand die er oprecht heel blij mee is![]()
![]()
Nee dit gaat over de ESF ticketsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:20 schreef Strani het volgende:
Wacht even, ze ging toch naar de screening van die film en niet naar het ESF zelf?
Ja niet dat mens die het alleen voor het Netflix abonnement deedquote:
Ik had al kaartenquote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja niet dat mens die het alleen voor het Netflix abonnement deed
Ik weet echt niet hoe ik dan zou reageren eigenlijkquote:
*note to self.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:22 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben de stad in geweest en ik ben bekaf. Nooit weer doen met het warme weer
Ik bel straks wel even onverwacht met dat je tickets gewonnen hebt en dan nemen we het op.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:21 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe ik dan zou reageren eigenlijk
quote:
Ik toen een F1Gamertje wasquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:22 schreef Momo het volgende:
Ja ik was groot fan toen ik een momotje was.
Ik vond Sporty Spice altijd zo coolquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
Destijds vond ik Geri de knapste maar later is het Emma geworden. En nu nog steeds.
Geri is wel de sexieste denk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
Destijds vond ik Geri de knapste maar laster is het Emma geworden. En nu nog steeds.
Emma lijkt ook wel het best geconserveerd tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
Destijds vond ik Geri de knapste maar later is het Emma geworden. En nu nog steeds.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bel straks wel even onverwacht met dat je tickets gewonnen hebt en dan nemen we het op.
Is dan wel nep maar dat krijg je dan later wel te horen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Emma lijkt ook wel het best geconserveerd tegenwoordig.
Dat kan ik inderdaad niet ontkennen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Stem inderdaad mwa, maar wel de beste zangeres.
Ze had wel de succesvolste solo-carrière vergeleken met de andere 4quote:
quote:
Geen kneepjes en geen lachjesquote:
quote:
Dat wil ik op beeldquote:
*sluit niet aan*quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
*start maar geen polonaise met Strani*
Rode lap op een stier dit. Net als...quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou één verkeerde opmerking en het gaat daar op lijken ja
Vind je dit erger of Despacito?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou één verkeerde opmerking en het gaat daar op lijken ja
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rode lap op een stier dit. Net als...
Ongevraagd, maar absoluut deze.quote:
Je moet wat rustig aan doen Straniquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
Wel absurd dat zo'n stier gewoon zo'n auto even optilt trouwens.
Hahahaha, wat een leuk gifje was datquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:30 schreef Strani het volgende:
Wel absurd dat zo'n stier gewoon zo'n auto even optilt trouwens.
En hoeveel uitgegeven?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:31 schreef Guanabana het volgende:
Ben trouwens net tweede geworden met poker, $1,18 gewonnen.
De hoogste nieuwe binnekomer. Iets met Toreadorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was even tussendoor eten. Wat heb ik na de Spice girls gemist?
Oh, nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De hoogste nieuwe binnekomer. Iets met Toreador
HAVING THE TIME OF YOUR LIIIIIIIFEquote:
Ik vind het een van de betere nederhop nummersquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
Wel apart dat die zo hoog staat, dacht dat het een beetje een vergeten nummertje was.
Die wil iemands lala groetenquote:
Sean Paul is daar ook goed inquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:43 schreef Strani het volgende:
Rare hiphopgewoonte blijft dat toch, om steeds te moeten vermelden wie precies meedoen aan het liedje.
Ik heb anders nog geen idee of Ali, Yes-R of Partysquad ook meedoetquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:43 schreef Strani het volgende:
Rare hiphopgewoonte blijft dat toch, om steeds te moeten vermelden wie precies meedoen aan het liedje.
Dat was bij EkstraWeekend zo grappig. Elke beveiliger was Sean Paul als iets raam aan het gooien waren.quote:
Dat ben ik sinds buiten ben geweestquote:
quote:
Relatief nieuw, dus het kan zomaar dat je het niet eerder gehoord hebtquote:
Vooruitziende blikquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in verband met die 1,5 meter.
Oh omdat het zo nieuw is. Als je het zo zegt stel ik me je ouders voor die met een sigaretje in de hand naar een LP zitten te luisteren.quote:
Mijn ouders houden van Duitse Schlagers helaas, ook nieuwequote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh omdat het zo nieuw is. Als je het zo zegt stel ik me je ouders voor die met een sigaretje in de hand naar een LP zitten te luisteren.
Heb je overwogen alle contact te verbreken?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn ouders houden van Duitse Schlagers helaas, ook nieuwe
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:45 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat was bij EkstraWeekend zo grappig. Elke beveiliger was Sean Paul als iets raam aan het gooien waren.
7quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:49 schreef Momo het volgende:
Paul Elstak staat er ook in met 10 nummers ofzo
quote:
Moe? Wasda?quote:
quote:
Werd gewaardeerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:53 schreef Strani het volgende:
Dat was 'm weer voor dit jaar met de gabbergifjes!
Ja, er zaten pareltjes tussen!quote:
Lijkt onze procentenpolonaise welquote:
Daar zat ook links rechts in de tekstquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik dacht dat dat eerdere nummer al Links Rechts was![]()
Haha ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Nee, dat was Vrouwkes (blijkbaar)quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Of vorig jaar toen Duncan het ESF wonquote:
Ja dit is DE climax van al die dagen hierquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:58 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dit is DE climax van al die dagen hier
Ja waar zullen we het nou eens over hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:59 schreef Guanabana het volgende:
Nou mensen, het was HARTSTIKKE LEUK, maar ben ook wel weer blij dat we nu teruggaan naar rustiger tijden.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:59 schreef Guanabana het volgende:
Nou mensen, het was HARTSTIKKE LEUK, maar ben ook wel weer blij dat we nu teruggaan naar rustiger tijden.
Was leuk zolang het duurde!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:59 schreef Guanabana het volgende:
Oh ja goede vraagquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waar zullen we het nou eens over hebben?
Kwantumfysica.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waar zullen we het nou eens over hebben?
Nee johquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies lang genoeg dan, wat een toeval
Dat is zeker één of andere Hongaarse metalgroep die in een nationale voorronde is gestrand hè? Hier trap ik niet nog eens in!quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:01 schreef koffieleuk het volgende:
De sociale plicht roept, misschien tot later vanavond nog
Thanks voor het wijzigen van de quotequote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is zeker één of andere Hongaarse metalgroep die in een nationale voorronde is gestrand hè? Hier trap ik niet nog eens in!
#teamupquarkquote:
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks voor het wijzigen van de quote![]()
Ik ben bekaf in het zwembad gevallenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo. Eindelijk een beetje rust in de keet!
Hoe weet je dat johquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is zeker één of andere Hongaarse metalgroep die in een nationale voorronde is gestrand hè? Hier trap ik niet nog eens in!
Dat was ik al een uur geledenquote:
Welke quiz?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe weet je dat johObscuur feitje
Doe je ook mee aan de quiz morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |