SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Ja ik weet niet of Israël daar zo blij mee zou zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wil ik ook wel dit als act
Over wie heb je het?quote:
Marokko comeback!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of Israël daar zo blij mee zou zijn
Ja maar ik had ook zesquote:
TT Spuit 11quote:
Ik beaam ditquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat was de cover
Dit als origineel is wel stukken beter
Komt wel goed!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:28 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga dit trouwens niet de hele nacht volhouden hoor
Nederlanders (soms)quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:28 schreef Strani het volgende:
Dat I Will Survive van deze groep was ook enorm populair hier in Spanje. Stond je op een typisch Spaans plein tijdens een buitendisco mee te dansen, hoorde je 'DAT KAN HARDER!!!!' door de speaker.
Klopt ja, zijn 1 of 2 generaties doorgegaanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:29 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik wel eens gelezen heb dat de bezetting van deze groep constant verandert omdat het nou eenmaal studenten zijn, maar dat deze specifieke bezetting apart door is gegaan na het succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |