SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lijkt me niet zo lekker in combinatie met een Oreo mcflurryquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:24 schreef skysherrif het volgende:
hier was ook een versie van met iets als
'ik heb een loempia gegeten'
Heb je geen oortjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:25 schreef skysherrif het volgende:
godver even vergeten dat ik het raam nog open had en heel de buurt mee kan genieten van jody bernal om half 1 snachts
OH WELL
Ik wens je een fijne nachtrustquote:
Ik voel een koele bries nu!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slaaplekker guana, hopelijk lukt het een beetje met dit weer
Oortjes opetenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ALS IK ZE NIET HEB OP HEB GEGETEN SINDS GISTER NOG WEL DENK IK JOBI
Schamen voor ons?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:27 schreef skysherrif het volgende:
Zijn 2 momenten dat ik ze echt in doe omdat ik me anders schaam voor de buurt, 1 ervan is jitsi.
Trusten lieve Guaan!quote:
Ik ook hoorquote:
quote:
Haha failquote:
Kom op! Doen we dat even samen!quote:
quote:
Dit een-tweetje bevalt mij opperbest, Guana!quote:
Ik was je wel voor hoor!quote:
Zing dit even in!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:31 schreef skysherrif het volgende:
NA ANE NAOWO HSERKA SUDOS O KUNNAN NOOO EYYYYYY EYYYYYY SHIAK HAIAHSHAK EY EYE YEYEYEYEYEYYEYEYEYEYEYEYEYEYEYE
OPPA GANGNAM STYLE
Gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:31 schreef skysherrif het volgende:
NA ANE NAOWO HSERKA SUDOS O KUNNAN NOOO EYYYYYY EYYYYYY SHIAK HAIAHSHAK EY EYE YEYEYEYEYEYYEYEYEYEYEYEYEYEYEYE
OPPA GANGNAM STYLE
Gangnam Style is een prima plaatquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik vind dit nummer leuker dan ik dacht
Dit kwam toch goed in de buurt OF NIET!?quote:
quote:
Ook deze track is voor liefhebbersquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:33 schreef skysherrif het volgende:
ik ben wel echt blij dat dit numme rniet meer mag nu, wat was dit kut
Oeh Topchefquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook deze track is voor liefhebbers
Dat waren zeven woorden beste Aoibhin!quote:
Oh nee he!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat waren zeven woorden beste Aoibhin!
Ze heeft het vaker fout gedaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat waren zeven woorden beste Aoibhin!
Dit is vast te laat, maar slaap lekker!quote:
Guana spookte kort daarvoor nog rondquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit is vast te laat, maar slaap lekker!
Jij was er nog helemaal niet in '69!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:38 schreef skysherrif het volgende:
Oh when I look back now
That summer seemed to last forever
And if I had the choice
I'd always wanna be there
Those were the best days of my life
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu niet meer echt niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
quote:
TOT DE GROND SCHUDDEN MET DIE KONT VAN LINKS NAAR RECHTSquote:
zesquote:
Hij kan het wel schudden!quote:
Wat mij betreftquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:43 schreef skysherrif het volgende:
gaat dit de hele nacht door?
komen zo nog wat heerlijke plaatjes aan
Thanksquote:
Zeker relevant dit!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ze hebben het over niet kunnen slapenHier had ik het net nog over
Na 'welterusten' kom ik meestal terugquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Guana spookte kort daarvoor nog rond
OH ga je weg?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:44 schreef skysherrif het volgende:
ik neen nu even een nummer pauze en dan straks meezingen met zonnestralen en meeviben op viben
Hehequote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:45 schreef skysherrif het volgende:
zou wel kut zijn voor dr als ze net sliep en hij haar wakker belde![]()
Ja ze snappen ons gewoonquote:
We kennen je ook wel hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Na 'welterusten' kom ik meestal terug![]()
Je wil een nummertje?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1 nummertje!
maar als je me hier wil houden moet je maar een manier vinden
Het is wel te rusten, niet wel terug nogwat.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Desondanks wens ik je goede slaapquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh die trots heb ik al lang laten varen hierquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:46 schreef skysherrif het volgende:
ik heb ook vaak dat ik weltrusten zeg in een sc en dat ik daarna niet kan slapen maar dan ben ik te trots om weer te gaan posten daar
quote:
Wow echt precies tegelijk!quote:
3 hoeraatjes voor onsquote:
Van mij ook goede slaap gewenst!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dankjewel Tim, dat waardeer ik zeer!
Jaaaaa dat deden we echt goed!quote:
Bewust?quote:
Vermoeiend wel, communiceren in zes woordenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dankjewel Tim, dat waardeer ik zeer!
Deze is meta op de beste manierquote:
Moet het hele topic nog zoquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vermoeiend wel, communiceren in zes woorden
Muziek gaat uiteraard wel gewoon doorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:50 schreef Aoibhin het volgende:
Het schermpje van Q blijft bij mij telkens hangen op het nummer van toe ik inlogdeMaar wel leuk, blijft alles een verrassing
HET REGENTquote:
Ik ga overbruggen door te slapenquote:
Welterusten Tim en droom mooie dromenquote:
quote:
NET OP TIJD VOOR VIBENquote:
Waterijs of softijs? Beide zijn likbaarquote:
*neemt de helft*quote:
MCFLURRY MET STUKJES OREOquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Waterijs of softijs? Beide zijn likbaar
LAAT DIE BEAT MAAR POMPENquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
KOM MAAR MET ME VIBEN
LAAT ME JE OPHYPEN
DRAAIT DIE HEUPEN LOS
DAS DE BESTE! WEL MET CARAMELSAUS?quote:
Weet nog iets dat likbaar is.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Waterijs of softijs? Beide zijn likbaar
Ik ook wel. Noem eens wat?quote:
TYPOOOOOquote:
Te laat!quote:
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:
In combinatie met ijs ook nog?quote:
Die krijg je alsnog!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had meer waardering verdiend voor grap.
Een envelop natuurlijk.quote:
Creatievelingquote:Op vrijdag 26 juni 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, ik had geen karamelsaus dus ik giet er wat rode wijn overheen
Trusten!quote:
Succes met slapen!quote:
Of gewoon aan fietsen likken!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik dacht lantaarnpalen in de winter
quote:
Daar wil ik niet teveel blijven plakkenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik dacht lantaarnpalen in de winter
quote:
Tegelijkquote:
Hoe?quote:
Oeh dit moet een keer fout gaan!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We bereiden ons dan maar alvast voor op volgend nummer
Vismandquote:
Jobi fixt het evenquote:
quote:
OH JAAAAAquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
DAAROM HEET HET OOK DE FOUTE LIJST JOBI
maar wat kan er fout gaan dan
Ik probeer het als ik er zin in heb, anders ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH JAAAAA![]()
Nou als het simultaan posten straks verkeerd gaat!
Guana en Tim hielden hun 6-zinnen posts ook niet lang meer vol
Zin in een simultaan postquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik probeer het als ik er zin in heb, anders ook niet
TE VREOGquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
IIIIIIIIII WILLL ALWAAAAAYYSS LOOOOOVEEEE YOOOOUUUUU
Wil je het wat minder warm hebben, krijg je ditquote:
NIIEET DIE WAS NETquote:
het kan ook nooit normaalquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wil je het wat minder warm hebben, krijg je dit
hoezo DANquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:06 schreef skysherrif het volgende:
straks houden ze ons aan voor RELLEN IN DE SC
Nee nooit, daar hebben we mopjes voorquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:06 schreef skysherrif het volgende:
straks houden ze ons aan voor RELLEN IN DE SC
quote:
OOEHHHHquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt zin in dit blokje zometeen
Ook ditquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt zin in dit blokje zometeen
Ik was eerst, spuit 11!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:08 schreef skysherrif het volgende:
HIYAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYY WIIIIIIIIIIIIIIL ALWAYS LOOOOOOOVE YOUUUUUUUHOEHOEHOEHOE
Ben wel echt moe hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:08 schreef koffieleuk het volgende:
Welke coordinatie heb je nodig voor balsporten?
HAND EYEEEEE
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:08 schreef koffieleuk het volgende:
Welke coordinatie heb je nodig voor balsporten?
HAND EYEEEEE
Ga jij lekker spuit 11-en vooral, ben ik niet meer de enigequote:
Oehquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:09 schreef skysherrif het volgende:
SKYYYYYYYYYYYYYYYYYY WILL ALWAYS LOVE YOu
Het moeten er toch twee zijn, met 3 in de SCquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ga jij lekker spuit 11-en vooral, ben ik niet meer de enige
wel zin in een kopje koffie na mijn ijsjequote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het moeten er toch twee zijn, met 3 in de SC
Zoietsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het moeten er toch twee zijn, met 3 in de SC
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wel zin in een kopje koffie na mijn ijsje
zal ik er zo ook 1 voor jullie zetten
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wel zin in een kopje koffie na mijn ijsje
zal ik er zo ook 1 voor jullie zetten
Ja echt fantastisch blijft datquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:10 schreef koffieleuk het volgende:
Maar alle props voor Dolly Parton.
Deze en Jolene op dezelfde dag geschreven
Dit vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
stiekem maak ik er een irish van
niets ervan dat jullie gaan slapen
Oeh ja lekker!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
stiekem maak ik er een irish van
niets ervan dat jullie gaan slapen
Amateurquote:
Ik ken het nietquote:
Zullen we niet doen hoor, don't worryquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
HOOP DAT JE DEZE NIET DRAAIT OP MIJN BEGRAFENIS
Dit is toch wel echt een tikkie cultuurbarbaar hoor!quote:
We gaan gewoon lekker dat nummer over dansen in een blote kont draaienquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
HOOP DAT JE DEZE NIET DRAAIT OP MIJN BEGRAFENIS
wel een beetje jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit is toch wel echt een tikkie cultuurbarbaar hoor!
Ja maar dat wist ik sowieso alquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit is toch wel echt een tikkie cultuurbarbaar hoor!
Dan kom ik wss wel opgestaan uit mijn graf jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We gaan gewoon lekker dat nummer over dansen in een blote kont draaien
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wel een beetje ja
DIT IS NEDERLANDSE CULTUUR
Altijd goed om het nog eens in je op te nemenquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan kom ik wss wel opgestaan uit mijn graf ja
Dus kinderen van God en van de duivel hebben deze skill beide?quote:
Nietesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:14 schreef skysherrif het volgende:
Maar Jobi is ook fan van Frans Duijts look a likes
Hier wil ik wel bewijs van zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:14 schreef skysherrif het volgende:
Maar Jobi is ook fan van Frans Duijts look a likes
ZET HET UIT ZET HET UITquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:15 schreef skysherrif het volgende:
NU KOMT ME TOCH EEN KUT NUMMER OH MY GAWD
Ik herkende je alquote:
Gefixtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ga het echt uitzweten voor het de hele avond in mijn hoofd zit
Zekerquote:
Beterrquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
bijna!
moest even pauze nemen vanwege de brainfreeze
maar de koffie komt er aan
Ik vind het stiekem best een grappig nummerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ga het echt uitzeten voor het de hele avond in mijn hoofd zit
Jamaar ze wilde de onderste helftquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
*kijkt naar mijn lege bakje*
JOOOOOOOOOOOOOOBI DE HELFT ZEI IK
Hallooooo dat was ik niet!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
*kijkt naar mijn lege bakje*
JOOOOOOOOOOOOOOBI DE HELFT ZEI IK
ja maar dit nummer hoorde iki echt dagelijks op werk in de zomer midden in de drukte en dan word je hier echt gek vanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best een grappig nummer
Jaaa Strani heldquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:17 schreef Strani het volgende:
Ik luister ook maar eens een stukje mee. Dit heb ik altijd wel een grappig liedje gevonden.
Onderop vaak beter, maar in dit geval wordt dat toch maar geknoeiquote:
Ja dan kan ik het me voorstellen jaquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja maar dit nummer hoorde iki echt dagelijks op werk in de zomer midden in de drukte en dan word je hier echt gek van
traumas jobi traumas
Het ging over Witch Doctorquote:
Oh nee, dit interpreteer ik verkeerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onderop vaak beter, maar in dit geval wordt dat toch maar geknoei
Gewoon blijven zitten jij!quote:
Dat is wat ze zowat als eerste deden daar.quote:
Ok boomerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:20 schreef Strani het volgende:
Oh straks Hakkuhbar. Ik had ook een gabber kunnen zijn, had er wel de juiste leeftijd voor. Maar ja, ik deed niet aan drugs. Pupillen als schoteltjes hadden die types op school.
Scherp, scherp.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:20 schreef koffieleuk het volgende:
Technisch gezien is de aarde een plaats tussen de sterren.
Ok boomerquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh nee, da's alleen grappig met boomers. Zeg dan patatter of zo.
quote:
pattater of zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh nee, da's alleen grappig met boomers. Zeg dan patatter of zo.
Ik snap hem nietquote:
Je bent ook een leuk meisje Straniquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij wil indruk maken op het meisje dus ik zal het door de vingers zien.
Ik speel hard to get voor jouquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij wil indruk maken op het meisje dus ik zal het door de vingers zien.
'Zeg dan 'pattater of zo'.quote:
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
'Zeg dan 'pattater of zo'.
- 'pattater of zo'.
Behalve dan dat het patat is hč. niet pattatquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
'Zeg dan 'pattater of zo'.
- 'pattater of zo'.
Wil een foute grap maken over dingen die omhoog gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay kom, dat humorniveau kan en moet omhoog Jobi!
Das je goed rechtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wil een foute grap maken over dingen die omhoog gaan
Maar gaat maar hossen instead
HANDJESquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wil een foute grap maken over dingen die omhoog gaan
BLOEMETJESGORDIJNquote:
Zou serieus een goede interval of openingsact zijn!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:24 schreef Strani het volgende:
Ik zou dít wel eens op het ESF willen zien.
Haha zeker, sfeer gegarandeerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zou serieus een goede interval of openingsact zijn!
[img]https://media1.tenor.com/images/a40834f002885bd0fa3a1023ba2237a2/tenor.gif?itemid=12427702quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:24 schreef Strani het volgende:
Ik zou dít wel eens op het ESF willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |