Ik denk dat ik dat straks eens ga doenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:50 schreef koffieleuk het volgende:
Ben nu echt geneigd om m'n top 2000 lijstjes te analyseren. Ik zou de samenstelling per decennium zo niet kunnen zeggen.
Liability van lorde was mijn nieuwste denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat moderne nummers hoor. Bijv. Shallow
Owh, ik ben benieuwd welk nummer hij zong!quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:41 schreef koffieleuk het volgende:
@:Fred_B hierna komt een zingende kraanmachinist in actie!
Die staat bij mij dan niet in de lijst. Wel wat andere liedjes van Lady Gaga zelf.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat moderne nummers hoor. Bijv. Shallow
quote:
Deutschland staat ook in mijn lijst. Arcade dan weer niet. Soldi wel.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:53 schreef koffieleuk het volgende:
Ik had vorig jaar Deutschland en Arcade in m'n lijst, dat was toen vrij nieuw.
Deze was ik echt al helemaal vergeten.quote:
Arcade had ik (uiteraard) ookquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:53 schreef koffieleuk het volgende:
Ik had vorig jaar Deutschland en Arcade in m'n lijst, dat was toen vrij nieuw.
Kende je alleen dit nummer niet of Gilbert O`Sullivan niet ? Dit is echt van die lekkere jaren `70 muziek. Alone Again (Naturally), Clair, Get Down, Matrimony.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Kennen jullie dit liedje? Ik tot gisterenavond niet maar dankzij 192 TV maakt deze nu een grote kans om op m'n lijst te komen voor de Top 2000
Mooi verhaalquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:55 schreef Greys het volgende:
Strani! Wat tof dat je dat zo'n mooi nummer vindt! Ik ook, namelijk.
Zeven jaar geleden ging ik samen met Franklin Brown (ja, die van het ESF) naar Carré voor het concert van Gilbert. Het was een prachtig concert, al heb ik Franklin een keer of zeventien moeten porren omdat hij alles net iets te hard meezong. Hahaha.
Anyway, fast forward zeven jaar. Franklin weet dat ik dit zo'n mooi nummer vind, óók als hij het zingt. Dus in z'n Music From My Car serie in de coronatijd zong hij dat lied voor 'a good friend' (MOIII) en dat hoor je hier:
Maar dat is nog niet alles. Want tot Franklin's eigen enorme vreugde heeft z'n idool, de enige échte Gilbert O'Sullivan, onlangs op zijn Facebook de link met de versie van Franklin gepost.![]()
https://www.facebook.com/687886917982392/posts/2722498227854574/
Bij mij is het alleen Arcadequote:Op donderdag 25 juni 2020 21:55 schreef Redefine het volgende:
Ik zal even tellen hoeveel ESF liedjes ik er in heb staan.
Ja.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is lfc kampioen als het zo blijft
quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:55 schreef Greys het volgende:
Strani! Wat tof dat je dat zo'n mooi nummer vindt! Ik ook, namelijk.
Zeven jaar geleden ging ik samen met Franklin Brown (ja, die van het ESF) naar Carré voor het concert van Gilbert. Het was een prachtig concert, al heb ik Franklin een keer of zeventien moeten porren omdat hij alles net iets te hard meezong. Hahaha.
Anyway, fast forward zeven jaar. Franklin weet dat ik dit zo'n mooi nummer vind, óók als hij het zingt. Dus in z'n Music From My Car serie in de coronatijd zong hij dat lied voor 'a good friend' (MOIII) en dat hoor je hier:
Maar dat is nog niet alles. Want tot Franklin's eigen enorme vreugde heeft z'n idool, de enige échte Gilbert O'Sullivan, onlangs op zijn officiële Facebook de link met de versie van Franklin gepost:
https://www.facebook.com/687886917982392/posts/2722498227854574/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |