Oh joh je weet niet half hoe ik daar naar uit zie!quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:11 schreef Guanabana het volgende:
En @:Strani, verheug je je alweer op onze warmte-klaagzangen deze zomer?
Ben jij gek. mensen van onze leeftijd mogen allesquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo'n slaapje overdag kan echt niet op onze leeftijd hoor
Mogen zeker, maar het ook doen is een tweedequote:Op donderdag 25 juni 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij gek. mensen van onze leeftijd mogen alles
Alleen de zinquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ga je ook bbqen of is het alleen de zin?
Ik ga best vaak een uurtje of zo op bed liggen maar dan meer voor Netflix of zo. Echt slapen overdag doe ik bijna nooit.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogen zeker, maar het ook doen is een tweede
Oh ja, die is heel mooiquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Kennen jullie dit liedje? Ik tot gisterenavond niet maar dankzij 192 TV maakt deze nu een grote kans om op m'n lijst te komen voor de Top 2000
Dat is jammer.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen de zin
Ik heb hier niet eens een bbq in rotterdam
Ga ik zeker eens beluisterenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Kennen jullie dit liedje? Ik tot gisterenavond niet maar dankzij 192 TV maakt deze nu een grote kans om op m'n lijst te komen voor de Top 2000
Klinkt leukquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Als ik vrij ben, slaap ik best flink uit. Maar overdag slapen doe ik zelden. Toen ik nog in een studentenflat woonde, gingen de meeste huisgenoten een middagdutje doen...quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga best vaak een uurtje of zo op bed liggen maar dan meer voor Netflix of zo. Echt slapen overdag doe ik bijna nooit.
Even zien of je het met Jan Smit eens bentquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Ga ik nu meteen even luisteren naar jouw link van eerder
Je kon alleen een kamer in een bejaardentehuis krijgen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ik vrij ben, slaap ik best flink uit. Maar overdag slapen doe ik zelden. Toen ik nog in een studentenflat woonde, gingen de meeste huisgenoten een middagdutje doen...
Kende je deze niet?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
Nou laat ik het zo zeggen: Ik vind het harstikke mooi dat deze jongen andere mensen veel plezier bezorgt met zijn liedje.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Even zien of je het met Jan Smit eens bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |