Een paar weken zonder Basic Fit is veel erger?quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is wat allemaal, een paar weken zonder voetbal.
Dat is vreselijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een paar weken zonder Basic Fit is veel erger?
Boertje uit Beerta?quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat vind je van de uitspraak van Hateboer? @:showtimer
Fox zou waarschijnlijk zelfs over jou een doc kunnen maken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een documentaire over Hans Hateboer, serieus?
Wat voor budget zou daar ingaan in verhouding tot wat het oplevert? Hoe verliesgevend zou een documentaire over Hans Hateboer of all places zijn?quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Fox zou waarschijnlijk zelfs over jou een doc kunnen maken.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik zat laatst zelfs een documentaire te kijken over Everton, een buitenspeler van Herácles Héracles.
Een beetje respect voor de alltime topscorer.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik zat laatst zelfs een documentaire te kijken over Everton, een buitenspeler van Herácles Héracles.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een vrouw?
@:nober
@:rambodirk
@:coco.
Geen doorkomen aan, de Nederlandse versie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh echt? @:wimderon laat me niet in de steek.
Was wel lekker voor Twente geweest met nog iets van 10 contractspelers.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:19 schreef Slobeend het volgende:
Het zit Arno nog steeds dwars.twitter:arnovermeulen twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:58:41Blijft een open wond. Voetbalcompetitie had gewoon nu uitgespeeld kunnen worden. Maar door foutieve inschattingen van OMT, KNVB en de voetbalburgemeesters is het seizoen 19/20 onnodig vroegtijdig beëindigd. #NOS reageer retweet
Het is ook alweer bijna donker als je aan de warme maaltijd gaat. Klap op klap.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Jezus, 30 graden vandaag. Ik kan wel in mijn bed blijven liggen.
De kibbeling was om 17:03 al op.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook alweer bijna donker als je aan de warme maaltijd gaat. Klap op klap.
Neequote:Op woensdag 24 juni 2020 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een vrouw?
@:nober
@:rambodirk
@:coco.
Dank je vriend. Bloedt je VI hart?quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen doorkomen aan, de Nederlandse versie.
Ik hoop dat het nog 'goed' komtquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dank je vriend. Bloedt je VI hart?
Denk het wel, ze hebben al een paar uur niet bewogen.quote:
Jeetje wat een ontzettend slecht gespeelde act weer van die lui. Om doodmoe van te worden. En het gepeupel maar smullen en het serieus nemen.quote:
Jongens jongensquote:
Dit is 100% echt, dit gaan ze echt niet acteren... Wel veel te dramatisch allemaal.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje wat een ontzettend slecht gespeelde act weer van die lui. Om doodmoe van te worden. En het gepeupel maar smullen en het serieus nemen.
Maar het is wel overduidelijk gemeend.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De reactie van René is wel lichtelijk overdreven, heb ik het idee.
Zijn gezicht staat op standje depressief inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar het is wel overduidelijk gemeend.
Dat absoluut ja. Sterker nog, ik heb hem nog nooit zo boos gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar het is wel overduidelijk gemeend.
Dat interview met Rene had ook 5 minuten korter gekundquote:
Ik kom nooit verder dan de aankondiging van Jan-Joost. Die doet dat altijd met zoveel overacting dat het onmogelijk serieus te nemen is.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al die documentaires van Fox zijn mislukte sketches van Jiskefet.
Maar uiteindelijk komt het er op neer dat ze allemaal weer samen zitten, waar iedereen dan weer van smult en wat toevallig lekker is voor de cijfers. Als Unibet er noteringen voor had zou ik er op inzetten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is 100% echt, dit gaan ze echt niet acteren... Wel veel te dramatisch allemaal.
Dit is niet vooropgezet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk komt het er op neer dat ze allemaal weer samen zitten, waar iedereen dan weer van smult en wat toevallig lekker is voor de cijfers. Als Unibet er noteringen voor had zou ik er op inzetten.
Altijd tegen Xuban.quote:24 juni. Xuban Errazkin , de 23-jarige voormalige Portugese professional uit Feirense , herstelt van een ernstig verkeersongeval. Blijkbaar reed de Baskische motorrijder toen een busje hem op een kruispunt zijwaarts raakte. Een gewelddadige impact waardoor hij er levend uit kon komen, maar met een gebroken dijbeen, ribben, arm, een sleutelbeen, een doorboorde long en een vinger op zijn hand die hij bijna verloor. Errazkin wacht op zijn schorsing door doping om te worden opgelost door twee positieve punten tijdens de Abimota GP van 2018.
twitter:atrupar twitterde op woensdag 24-06-2020 om 22:36:48"You literally cannot mandate somebody to wear a mask knowing that that mask is killing people ... we know what citizen's arrest is" -- these rants from a Palm Beach County meeting are among the nuttiest I've heard https://t.co/ky5lXFon1M reageer retweet
Derdewereldland.twitter:waltshaub twitterde op woensdag 24-06-2020 om 22:45:54@atrupar "citizen's arrests are already happening, ok, and every single one of you that are obeying the devil's laws are going to be arrested"
"keep listening to the TV brainwashing you from Earth" reageer retweet
Non-sportvraag: volg je Brazilië nog danig dat je iets over Igor Gomes kunt vertellen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:27 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:atrupar twitterde op woensdag 24-06-2020 om 22:36:48"You literally cannot mandate somebody to wear a mask knowing that that mask is killing people ... we know what citizen's arrest is" -- these rants from a Palm Beach County meeting are among the nuttiest I've heard https://t.co/ky5lXFon1M reageer retweet
Derdewereldland.twitter:waltshaub twitterde op woensdag 24-06-2020 om 22:45:54@:atrupar "citizen's arrests are already happening, ok, and every single one of you that are obeying the devil's laws are going to be arrested"
"keep listening to the TV brainwashing you from Earth" reageer retweet
Nah.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Non-sportvraag: volg je Brazilië nog danig dat je iets over Igor Gomes kunt vertellen?
Volgend jaar nummer 10quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Luis is scherp haha.
Scudetto weer voor Turijn is geen vreugd.
Wel met afstand een leukere competitie om naar te kijken dan de Liga.quote:
Schelvecchio is geen cadeau.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel met afstand een leukere competitie om naar te kijken dan de Liga.
Als ze die sfeerloze ambiance zouden fixen misschienquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel met afstand een leukere competitie om naar te kijken dan de Liga.
Dan kunnen de doomsday preppers er nu ook terechtquote:Op donderdag 25 juni 2020 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De VI-reeks is wel echt legendarisch de laatste dagen.
Ik lees net dat er binnen vijf jaar een burgeroorlog gaat uitbreken.
DE Jumbo Foodcoach app voor iedereentwitter:RichardPlugge twitterde op donderdag 25-06-2020 om 09:39:09Het resultaat van een echt partnership, de Jumbo Foodcoach app van @Jumbosupermarkt en @JumboVismaRoad. Samen ontwikkeld voor de topsport, nu beschikbaar voor iedereen.
Download de app via https://t.co/d6nvhhWoQs voor een professioneel en persoonlijk voedingsplan! #samenwinnen reageer retweet
Dat de uitzending met Wes niet doorgaat is onderdeel van de act?quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje wat een ontzettend slecht gespeelde act weer van die lui. Om doodmoe van te worden. En het gepeupel maar smullen en het serieus nemen.
Ik las dat de opperwappie zegt dat er in Italië maar 30 mensen aan Covid overleden. Dat is ook lekker, hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:10 schreef VoMy het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)ronamaatregelen.html
We kunnen hier de wappies van Viruswaanzin in actie zien.
Die zag ik vroeger op Tell Sell met de Biostabil. 😂quote:
Ik luister nu naar het pleidooi van die advocaat, maar dat klinkt niet goed hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las dat de opperwappie zegt dat er in Italië maar 30 mensen aan Covid overleden. Dat is ook lekker, hoor.
Het zou me niks verbazen, hoewel "alles is een act" wellicht wat overdreven gesteld was. Ik denk wel dat het allemaal wat overdreven wordt om de kijkcijfertjes lekker op te blazen en dat het uiteindelijk allemaal weer helemaal goed komt en dat men toch weer terug komt op de nodige uitspraken. Beetje een showtje allemaal, hoort erbij in dat wereldje lijkt me.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat de uitzending met Wes niet doorgaat is onderdeel van de act?
Oei, als 99,9% van de holistische artsen je voorbeelden kunnen geven moet het wel serieus zijn.quote:
Hoe laat je de kijkcijfers opblazen zonder uitzending? 🤔quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, hoewel "alles is een act" wellicht wat overdreven gesteld was. Ik denk wel dat het allemaal wat overdreven wordt om de kijkcijfertjes lekker op te blazen en dat het uiteindelijk allemaal weer helemaal goed komt en dat men toch weer terug komt op de nodige uitspraken. Beetje een showtje allemaal, hoort erbij in dat wereldje lijkt me.
Dat krijg je wanneer je diploma's uitdeelt bij een pakje boter.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:23 schreef VoMy het volgende:
Is er nog wel een virus in Nederland? - dat is de advocaat nog niet duidelijk.
Ik had al geen hoge pet op van de rechtenstudie maar dat ze zulk soort figuren voortbrengen is niet goed voor het imago.
Hoeree.quote:Er vinden nog maar weinig nieuwe besmettingen met corona plaats, en meestal gebeurt dat in de thuissituatie of de familiesfeer. Dat blijkt uit het bron- en contactonderzoek dat de GGD's doen als iemand positief getest wordt. Tijdens de voorlopig laatste technische briefing voor Tweede Kamerleden zei RIVM-directeur Jaap van Dissel dat Nederland uit de acute crisis is.
"We moeten nu vooral de vinger aan de pols houden en alert zijn op nieuwe oplevingen van het virus", zei hij. "Het is inmiddels een zeldzaamheid dat we een positief geval tegenkomen. We kijken tegen de laatste activiteiten van deze uitbraak aan."
In de teststraten van de GGD's worden op dit moment zo'n 10.000 mensen per dag getest op het virus. Nog maar 0,9 procent van die tests levert een positief resultaat op.
Het RIVM stopt volgende week met het dagelijks rapporteren van het aantal nieuwe coronagevallen en overlijdensgevallen. Dat gaat wekelijks gebeuren. Nu de uitbraak zo goed als voorbij lijkt, komt het Outbreak Management Team (OMT) ook niet meer met een vaste frequentie bij elkaar. Het OMT is de belangrijkste adviseur van het kabinet over het coronabeleid.
Dan hadden ze de maandaguitzending niet geschrapt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk wel dat het allemaal wat overdreven wordt om de kijkcijfertjes lekker op te blazen
En anders benadrukt Van der Gijp niet dat ze hun geloofwaardigheid als programma kwijt zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hadden ze de maandaguitzending niet geschrapt.
Straks als ze heel plotseling toch weer terugkomenquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe laat je de kijkcijfers opblazen zonder uitzending? 🤔
Hoe werkt dat precies, met die geloofwaardigheid?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En anders benadrukt Van der Gijp niet dat ze hun geloofwaardigheid als programma kwijt zijn.
Dan is dit schokeffect ook wel verleden tijd, denk je niet?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks als ze heel plotseling toch weer terugkomen
Proosttwitter:Eganbernal twitterde op donderdag 25-06-2020 om 00:17:55Una vida de excesos... https://t.co/zRoqpGLvmH reageer retweet
Volgens mij zijn ze echt witheet hoor, maar dat sluit niet uit dat ze na de zomer gewoon weer met elkaar aanschuiven.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, hoewel "alles is een act" wellicht wat overdreven gesteld was. Ik denk wel dat het allemaal wat overdreven wordt om de kijkcijfertjes lekker op te blazen en dat het uiteindelijk allemaal weer helemaal goed komt en dat men toch weer terug komt op de nodige uitspraken. Beetje een showtje allemaal, hoort erbij in dat wereldje lijkt me.
Hij bedoelt daarmee toch gewoon dat ze vanaf nu niet meer zomaar mensen structureel kunnen beledigen? Dat lijkt me goed nieuws. Ben benieuwd wanneer ze daar overheen stappen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En anders benadrukt Van der Gijp niet dat ze hun geloofwaardigheid als programma kwijt zijn.
Nee hij bedoelt daarmee dat ze elk woord moeten wegen voortaan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij bedoelt daarmee toch gewoon dat ze vanaf nu niet meer zomaar mensen structureel kunnen beledigen? Dat lijkt me goed nieuws. Ben benieuwd wanneer ze daar overheen stappen.
Net als ieder ander persoon op TVquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt daarmee dat ze elk woord moeten wegen voortaan.
Jeetje, op tv nog wel? Het is wat zeg.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja dan kan je de show in ieder geval opdoeken. Aanstellers zijn er inderdaad een hoop.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jeetje, op tv nog wel? Het is wat zeg.
Wat een aanstellers eigenlijk.
In je netste pak naar de studio komen rijden om 90 minuten je bek dicht te houden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doen ze bij studio voetbal toch al jaren?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
In je netste pak naar de studio komen rijden om 90 minuten je bek dicht te houden.
Of je zegt wat je wil zeggen en vervolgens reageren mensen daarop zoals ze daarop willen reageren. Zoals nu. Maar dan moet je wel tegen tegenspraak kunnen en dus niet Rene vd Gijp of Johan Derksen heten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
In je netste pak naar de studio komen rijden om 90 minuten je bek dicht te houden.
Maar het gaat helemaal niet om tegenspraak.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Of je zegt wat je wil zeggen en vervolgens reageren mensen daarop zoals ze daarop willen reageren. Zoals nu. Maar dan moet je wel tegen tegenspraak kunnen en dus niet Rene vd Gijp of Johan Derksen heten.
Het is ook zwaar overdreven. Ze klinken als die mensen op twitter die roepen: JE MAG OOK NIETS MEER ZEGGEN TEGENWOORDIG. Of kan je geen leuk programma maken als je niet racistisch kan zijn?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee dat lijkt mij niet echt de bedoeling.
Mis het punt nog meer. Je klinkt net als al die mensen op twitter tegenwoordig die alles racisme vinden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is ook zwaar overdreven. Ze klinken als die mensen op twitter die roepen: JE MAG OOK NIETS MEER ZEGGEN TEGENWOORDIG. Of kan je geen leuk programma maken als je niet racistisch kan zijn?
Waar gaat het dan wel om? Er is net een aflevering geweest die de heren met de lange tenen niet beviel en nu willen ze er direct maar mee op houden. Of missen we iets hier?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet om tegenspraak.
Heb je wel opgelet? Het gaat erom dat Genee achter hun rug om de uitzending anders heeft ingericht en tijdens de uitzending ook nog hun het vuur aan de schenen ging leggen, terwijl Genee het allemaal uitlokt. De vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waar gaat het dan wel om? Er is net een aflevering geweest die de heren met de lange tenen niet beviel en nu willen ze er direct maar mee op houden. Of missen we iets hier?
Dat is toch iets anders? Die kritiek is ook terechtquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet? Het gaat erom dat Genee achter hun rug om de uitzending anders heeft ingericht en tijdens de uitzending ook nog hun het vuur aan de schenen ging leggen, terwijl Genee het allemaal uitlokt. De vermoorde onschuld.
Tsja, vervelend voor ze. Zorg ervoor dat het niet nog een keer gebeurd. Vast een heel vervelend uur van hun leven is het geweest. Ze vinden het gewoon vooral vervelend dat er eens wat meer aandacht aan hun uitspraken wordt gewend en er meer tegengas gegeven wordt. Dat hoort namelijk niet in 'de voetbalkantine'.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet? Het gaat erom dat Genee achter hun rug om de uitzending anders heeft ingericht en tijdens de uitzending ook nog hun het vuur aan de schenen ging leggen, terwijl Genee het allemaal uitlokt. De vermoorde onschuld.
Het is goed dat ze tegenspraak krijgen, net zoals het terecht is dat ze de handelswijze van Genee zwaar in twijfel trekken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Tsja, vervelend voor ze. Zorg ervoor dat het niet nog een keer gebeurd. Vast een heel vervelend uur van hun leven is het geweest. Ze vinden het gewoon vooral vervelend dat er eens wat meer aandacht aan hun uitspraken wordt gewend en er meer tegengas gegeven wordt. Dat hoort namelijk niet in 'de voetbalkantine'.
Direct ermee willen stoppen is gewoon een zwaktebod.
Dat Genee het allemaal uitlokt vind ik wel een beetje overdun. Johan zegt het allemaal zelf uiteindelijk. Wilfred probeerde het tegengeluid te verwoorden in zijn vragen, niet om Johan te kielhalen maar om geen beschuldiging te krijgen van subjectiviteit en het niet stellen van kritische vragen is mijn vermoeden. Hij nam het op een bepaald moment nog voor Johan op zelfs. Dat hij de uitzending zo inrichtte zonder dat ze er van af wisten is natuurlijk wel heel stom.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, Genee gaf ook al jaren - waarschijnlijk in samenspraak met de redactie - de voorzetjes waarop Derksen weer mensen kon schofferen, en nu gebeurt er dus een keer iets anders. Blijkbaar is het allemaal heel erg voor de snor.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is goed dat ze tegenspraak krijgen, net zoals het terecht is dat ze de handelswijze van Genee zwaar in twijfel trekken.
Welke COR-poster is die gast met die dreads?quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:10 schreef VoMy het volgende:
https://nos.nl/livestream(...)ronamaatregelen.html
We kunnen hier de wappies van Viruswaanzin in actie zien.
Ik heb dit na 10 seconden weer afgezet, wat een vermoeionde man.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welke COR-poster is die gast met die dreads?
Wat een pannenkoek zeg.
Anderhalve meter afstand houden is gelijk aan waterboarding!
Hier kan ik me wel prima in vinden trouwens, ernstig vervelend als mensen zo dicht bij je staan. Maak er maar vijf meter van.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welke COR-poster is die gast met die dreads?
Wat een pannenkoek zeg.
Anderhalve meter afstand houden is gelijk aan waterboarding!
quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dit na 10 seconden weer afgezet, wat een vermoeionde man.
Zou de beste man weten dat Van Dissel zelf ook het virus lang onderschat heeft?quote:Die demonstratie was georganiseerd door Virus Waanzin. De groep, die zich inmiddels afficheert als politieke organisatie, is opgericht door Willem Engel. Die stelt onder meer te ‘vermoeden dat het RIVM onderzoeksresultaten heeft vervalst en Van Dissel de Tweede Kamer mogelijk onjuist voorlichtte’. Covid-19 was ‘een vals alarm’, dit is ‘een gewone griepgolf’.
Samen met jurist Jeroen Pols heeft Engel de staat gedaagd om de lockdown te doen beëindigen. Volgens Engel is er sprake van massahysterie en zijn we bovendien allang immuun. Ook gaan de meeste mensen niet dood aan, maar met corona. In de dagvaarding stelt hij dat in Italië ‘naar schatting’ minder dan 300 mensen zijn overleden aan Covid-19, en in Nederland ‘was slechts in 62 gevallen Covid-19 de hoofdoorzaak voor het overlijden’.
Vandaar dat je vriendin zo ver weg woontquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel prima in vinden trouwens, ernstig vervelend als mensen zo dicht bij je staan. Maak er maar vijf meter van.
Ja maar dat is de enige uitzonderingquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaar dat je vriendin zo ver weg woont
Vele duizenden dossiers uit andere landen ook nog eens. Wat een connecties heeft die manquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijzonder dat meneer Engel inzage heeft gekregen in duizenden medische dossiers waardoor hij weet dat 99% helemaal niet gestorven is door corona!
Hij is dansleraar. Hij weet waar hij over praat.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijzonder dat meneer Engel inzage heeft gekregen in duizenden medische dossiers waardoor hij weet dat 99% helemaal niet gestorven is door corona!
Mauries wil ook graag een podium.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Willem Engel of all places een mening heeft vind ik niet zo'n probleem. Dat hij een podium krijgt en dat er mensen zijn die zijn mening serieus nemen lijkt me dan wel weer een probleem.
twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 25-06-2020 om 08:50:11Tot nu toe heeft zich nog niemand voor dat debat gemeld....
Zo direct een gesprek met 3 professoren van het RIVM. (Heeft het RIVM zelf aan de NOS bekend gemaakt!).
Misschien wil 1 van hen in de komende dagen dat gesprek ook in de openbaarheid voeren. Ik zal het opperen. https://t.co/F5XTjbqC95 reageer retweet
Maurice is een debiel.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mauries wil ook graag een podium.twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 25-06-2020 om 08:50:11Tot nu toe heeft zich nog niemand voor dat debat gemeld....
Zo direct een gesprek met 3 professoren van het RIVM. (Heeft het RIVM zelf aan de NOS bekend gemaakt!).
Misschien wil 1 van hen in de komende dagen dat gesprek ook in de openbaarheid voeren. Ik zal het opperen. https://t.co/F5XTjbqC95 reageer retweet
twitter:pjvanerp twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:43:46Advocaat Pols: "werknemers in slachthuizen positief voor SARS-CoV-2, omdat de koeien gevaccineerd zijn tegen een coronavirus." #koekkoek #viruswaanzin reageer retweet
Hij zou serieuzer genomen worden als ie niet zo dramatisch zou zitten doen, terwijl hij genoeg aandacht krijgtquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maurice is een debiel.
Maar goed, hij zit in de rouw. We zullen het maar even door de vingers zien.
Stuur even een mail naar de orde van advocaten anders.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:14 schreef VoMy het volgende:
Mijn hemel, die idioten hebben nu de rechtbank gewraakt.
Ik snap niet hoe die advocaat überhaupt zijn beroep nog mag uitoefenen, wat een totale idioot is dat.
Hij zou serieuzer genomen worden als ie z'n grote muil eens een keer zou houden over onderwerpen waar hij totaal geen verstand van heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zou serieuzer genomen worden als ie niet zo dramatisch zou zitten doen, terwijl hij genoeg aandacht krijgt
quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:05 schreef Momo het volgende:
twitter:pjvanerp twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:43:46Advocaat Pols: "werknemers in slachthuizen positief voor SARS-CoV-2, omdat de koeien gevaccineerd zijn tegen een coronavirus." #koekkoek #viruswaanzin reageer retweet
https://www.nwzonline.de/(...)50,0,2206963431.htmlquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stuur even een mail naar de orde van advocaten anders.
Hij zit in ieder geval goed verweven in de semi-illegale Oost-Europese prostitutie in Duitsland. Deze man weet vast wat goed is voor Nederland.quote:Heute klopft nur Jan Engel an, ein lustiger Holländer, dem zusammen mit seinem Landsmann Jeroen Pols viele Immobilien in der Straße gehören. Einige Mädchen, zumeist Ungarinnen, öffnen die Fenster. Es wird gescherzt und gelacht. Engel und Pols kennt hier natürlich jede. Genauso wie die Ungarin Erzsébet Schmitz, Ehefrau von Pols, die den Rundgang im Nieselregen begleitet.
Nein, als ,,klassische Zuhälter" verstehen sich die drei nicht, wie Pols betont. Die Holländer haben die Gebäude vor einigen Jahren gekauft, weil sie Geld in Deutschland investieren wollten und die Immobilien in Bremerhaven günstig sind. ,,Wir wussten nicht, dass es hier Fenster gibt", beteuert Pols. Andere Gebäude in der Lessingstraße gehören einem Oldenburger Unternehmer, der mit den Holländern befreundet ist.
Dit klinkt wel vrij schimmig.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.nwzonline.de/(...)50,0,2206963431.html
[..]
Hij zit in ieder geval goed verweven in de semi-illegale Oost-Europese prostitutie in Duitsland. Deze man weet vast wat goed is voor Nederland.
Het zou dus beter zijn dat die de rest van zijn leven zijn bek houdt?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zou serieuzer genomen worden als ie z'n grote muil eens een keer zou houden over onderwerpen waar hij totaal geen verstand van heeft.
Dan mag ie dus nooit meer praten, maarja, da's niet mijn probleem.
Hij heeft op een paar punten toch gelijk gekregen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zou serieuzer genomen worden als ie z'n grote muil eens een keer zou houden over onderwerpen waar hij totaal geen verstand van heeft.
Dan mag ie dus nooit meer praten, maarja, da's niet mijn probleem.
Ik hoop dat ie dit overweegt!quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou dus beter zijn dat die de rest van zijn leven zijn bek houdt?
Een met hagel schietende stilstaande klok heeft vast ook wel eens gelijk, ja.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft op een paar punten toch gelijk gekregen?
Een selectie wappie-uitspraken van Ome Willem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:24:57Engel zegt dat er nog nooit een virus is geweest waar iedereen vatbaar voor is dus kan dat met dit virus ook niet kan. En daar is iedereen het over eens. De rechter vraagt om onderbouwing. #viruswaanzin reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:26:19Volgens Engel is het algemeen bekend en is er wetenschappelijke consensus. De rechter vraagt nogmaals om bewijs. Dat heeft Engel niet. #viruswaanzin reageer retweet
----twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:27:12Engel verwijst naar een boek uit 1950 en merkt op dat het een fabel is dat je op een andere manier dan via aerosolen besmet kan worden. #viruswaanzin reageer retweet
---twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:40:45#viruswaanzin beweert dat als je naar de cijfers kijkt, er niets aan de hand is in Zweden. reageer retweet
---twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:42:37#viruswaanzin zegt dat mensen in slachthuizen in Duitsland positief worden getest omdat het vaccin wordt toegepast op dieren en dat de test daarom onbetrouwbaar is. reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:45:34#viruswaanzin beweert dat er maar 80 mensen zijn gestorven aan Covid-19 in Nederland. reageer retweet
Dat je hier als staat en rechtbank serieus op in moet gaanquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
Een selectie wappie-uitspraken van Ome Willem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:24:57Engel zegt dat er nog nooit een virus is geweest waar iedereen vatbaar voor is dus kan dat met dit virus ook niet kan. En daar is iedereen het over eens. De rechter vraagt om onderbouwing. #viruswaanzin reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:26:19Volgens Engel is het algemeen bekend en is er wetenschappelijke consensus. De rechter vraagt nogmaals om bewijs. Dat heeft Engel niet. #viruswaanzin reageer retweet
----twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:27:12Engel verwijst naar een boek uit 1950 en merkt op dat het een fabel is dat je op een andere manier dan via aerosolen besmet kan worden. #viruswaanzin reageer retweet
---twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:40:45#viruswaanzin beweert dat als je naar de cijfers kijkt, er niets aan de hand is in Zweden. reageer retweet
---twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:42:37#viruswaanzin zegt dat mensen in slachthuizen in Duitsland positief worden getest omdat het vaccin wordt toegepast op dieren en dat de test daarom onbetrouwbaar is. reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:45:34#viruswaanzin beweert dat er maar 80 mensen zijn gestorven aan Covid-19 in Nederland. reageer retweet
[ afbeelding ]
Hoe zou Willem reageren als hij niet in het gelijk wordt gesteld, denk je?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat je hier als staat en rechtbank serieus op in moet gaan
Ik wil zeggen, een nog dieper complothol graven, maar ik betwijfel of dat mogelijk isquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe zou Willem reageren als hij niet in het gelijk wordt gesteld, denk je?
Toch wel dit jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil zeggen, een nog dieper complothol graven, maar ik betwijfel of dat mogelijk is
Mauries heeft een kandidaat gevonden. En wat voor eenquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mauries wil ook graag een podium.twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 25-06-2020 om 08:50:11Tot nu toe heeft zich nog niemand voor dat debat gemeld....
twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 25-06-2020 om 14:09:08Ab Osterhaus gaat met mij in debat, maandag om 11 uur bij BNR.
Dank Ab en dank BNR.
Ab, de staredown doe ik wel via de tv als je de komende dagen bij OP1 zit. Weer wat anders dan mijn schoenen naar de tv toe gooien. https://t.co/TNAJZCKkTb reageer retweet
Ab gaat nog naar de opening van een envelop.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mauries heeft een kandidaat gevonden. En wat voor eentwitter:mauricedehond twitterde op donderdag 25-06-2020 om 14:09:08Ab Osterhaus gaat met mij in debat, maandag om 11 uur bij BNR.
Dank Ab en dank BNR.
Ab, de staredown doe ik wel via de tv als je de komende dagen bij OP1 zit. Weer wat anders dan mijn schoenen naar de tv toe gooien. https://t.co/TNAJZCKkTb reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:07:13#viruswaanzin vindt het verdacht dat de oorspronkelijke rechter is vervangen. reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:09:18#viruswaanzin zegt een heel slecht gevoel te hebben bij de gang van zaken. reageer retweet
Ik vind dat Nederlandse Staat alle kosten voor dit hele gedoe op meneer Engel moet gaan verhalen. Stop met verspillen van kostbare tijd van de rechters. Die hebben nog wel wat meer zaken op plank liggen.twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:09:35#viruswaanzin gaat alsnog een wrakingsverzoek doen. reageer retweet
Standrechtelijke executiequote:Op donderdag 25 juni 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou dus beter zijn dat die de rest van zijn leven zijn bek houdt?
Pareltje deze meneerquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:07:13#viruswaanzin vindt het verdacht dat de oorspronkelijke rechter is vervangen. reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:09:18#viruswaanzin zegt een heel slecht gevoel te hebben bij de gang van zaken. reageer retweet
Ik vind dat Nederlandse Staat alle kosten voor dit hele gedoe op meneer Engel moet gaan verhalen. Stop met verspillen van kostbare tijd van de rechters. Die hebben nog wel wat meer zaken op plank liggen.twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:09:35#viruswaanzin gaat alsnog een wrakingsverzoek doen. reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:32:32Engel stelt dat de anderhalve meter maatregel gelijk staat aan martelen en water boarding. #viruswaanzin reageer retweet
Maurice de Hond is een gevaar voor onze samenleving.quote:
Ach, als er geen parlementaire enquête komt over de Belastingdienst, maar slechts een mini-enquête met tal van beperkingen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Kritische houding is goed (wat mij betreft over een tijd een parlementaire enquete of ondervraging over de aanpak)
Dat zie ik toch niet met zoveel kleren aan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Het meisje dat Dina speelt is echt leuk. @:Mani89
Nou ben ik wel benieuwd waar hij na het gewonnen EK in 1988 stond, net 4 jaar geworden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:01 schreef Slobeend het volgende:
Wesley knalt er direct met gestrekt been in in zijn boek. (Niet van mij)
[ afbeelding ]
https://winkel.doorbraak.(...)9048855032_fragm.pdfquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd waar hij na het gewonnen EK in 1988 stond, net 4 jaar geworden.
Maar wel echt Utregs dus dan is het authentiek en leuk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:22 schreef heywoodu het volgende:
"Alleen met gasten uit Ondiep, anderen kwamen de wijk niet in."
Dat verwacht je toch ook niet, een joekel van een tokkiewijk.
Ideetje van Geert Trump.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is #KICKOUTRUTTE en waarom is het trending?
twitter:
twitter:
Heb je een muskuseend ontvoerd?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet met zoveel kleren aan.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen zonder twijfels zijn sowieso altijd gevaarlijke gekken.
Ik weet alleen zeker dat ik niets zeker weet.quote:
Ja, als je het publieke debat moet geloven zijn er 2 soorten mensen: voorvechters van een autoritaire politiestaat waarin we nooit meer een feestje mogen vieren, en complotgekkies.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Kritische houding is goed (wat mij betreft over een tijd een parlementaire enquete of ondervraging over de aanpak) maar dit slaat echt alles.
Echt lekker leest het niet weg. Een soort do re mi fa so alweer een blaadje vol kutstukje.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://winkel.doorbraak.(...)9048855032_fragm.pdf
Hij heeft ook maar een vrij korte periode gehad dat ie goed speelde. Maar op het WK van 2010 was ie wel goed toch? Naast die 4,5 goalen ook nog een stuk of wat assists en 1-op-1's met de keeper gecreeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word moe van de in Nederland immer overschatte Sneijder. Zijn eerste jaar in Italië wordt haast neergezet als mythisch, maar hij was verre van de belangrijkste speler bij Inter.
Hij speelde dat gehele seizoen prima, maar niet gouden bal waardig. Dat zou een aanfluiting zijn. Vroeger opperde ik daar ook voor. Gelukkig komt verstand met de jaren.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar een vrij korte periode gehad dat ie goed speelde. Maar op het WK van 2010 was ie wel goed toch? Naast die 4,5 goalen ook nog een stuk of wat assists en 1-op-1's met de keeper gecreeerd.
Prima balletje op Robben.
Prima balletje op Robben.
Lekker boeiend ook wat hij in Italië of iets gedaan heeft, de kopgoal tegen Brazilië telt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word moe van de in Nederland immer overschatte Sneijder. Zijn eerste jaar in Italië wordt haast neergezet als mythisch, maar hij was verre van de belangrijkste speler bij Inter.
Ik heb ook gehoord dat water nat is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Wilders is ook een hypocriete lul eerste klas zeg.
Dat is op het moment toch standaard, die polariserende teringmeuk?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, als je het publieke debat moet geloven zijn er 2 soorten mensen: voorvechters van een autoritaire politiestaat waarin we nooit meer een feestje mogen vieren, en complotgekkies.
De nuance is weer eens volkomen zoek.
Ja inderdaad. In het racismedebat net zo natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is op het moment toch standaard, die polariserende teringmeuk?
Ik ben uberhaupt totaal vergeten wie er bij dat Inter speelden. Cesar, Milito, Motta, dat is alles wat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij werkelijk álles.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is op het moment toch standaard, die polariserende teringmeuk?
Populisten zijn altijd wel een beetje hypocriet ja, maar in dit geval ligt het er wel extra dik bovenop.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat water nat is.
Het wordt totaal vermoeiend.quote:
Eto'o toch ook? Die was die zomer toen ingeruild voor Ibrahimovic?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben uberhaupt totaal vergeten wie er bij dat Inter speelden. Cesar, Milito, Motta, dat is alles wat ik me kan herinneren.
twitter:op1npo twitterde op donderdag 25-06-2020 om 16:00:01Een nieuw hoofdstuk in de VI-rel: Johan Derksen wil niet langer met Wilfred Genee aan tafel en de laatste aflevering gaat niet door. TV-recensent bij het @ADnl Angela de Jong praat er bij #Op1 over.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/zgUMTOof33 reageer retweet
Maicon, Materazziquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben uberhaupt totaal vergeten wie er bij dat Inter speelden. Cesar, Milito, Motta, dat is alles wat ik me kan herinneren.
Van al die stukjes typen krijg je wel flinke bovenarmen,quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:01 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]twitter:op1npo twitterde op donderdag 25-06-2020 om 16:00:01Een nieuw hoofdstuk in de VI-rel: Johan Derksen wil niet langer met Wilfred Genee aan tafel en de laatste aflevering gaat niet door. TV-recensent bij het @:ADnl Angela de Jong praat er bij #Op1 over.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/zgUMTOof33 reageer retweet
Kan dit?
Dat siert jequote:Op donderdag 25 juni 2020 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij speelde dat gehele seizoen prima, maar niet gouden bal waardig. Dat zou een aanfluiting zijn. Vroeger opperde ik daar ook voor. Gelukkig komt verstand met de jaren.
Oja, die B-acteurs.quote:
Zannetti is wel een mooie jongen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die B-acteurs.
Lucio en Samuel zeker ook? Wat een team vol houthakkers. Sneijder en Cambiasso echt de enige creatieve spelers.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wist je dat Ajax Messi had kunnen hebben?
Bescheidenheid Sierd de vos haha.quote:
(en Zidane ook)quote:
Dat vind je nu al? Het netwerken van Benno moet nog beginnen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:46 schreef El-Stinho het volgende:
Sneijder krijgt onnodig veel aandacht.
Eens.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Na de 1-0 in de WK-finale vanaf de middellijn op goal schieten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:43 schreef Steven184 het volgende:
Sneijder is de koning van het kansloze afstandschot.
The Hunter mot er gewoon in die scoort altijd!!quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dankzij Wes kwam Van Persie ook niet uit de verf, waardoor alle simpele zielen van Nederland ineens Huntelaar in de spits wilden hebben.
Waardeloos, waardeloos, waardeloos.
Dit wilde ik ook net posten. Hij was ook te vaak geblesseerd.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Vaart had zoveel meer talent dan Sneijder, maar die gaf helaas meer om een kipcorn en een kroket dan om een mooie steekbal.
Drama met Boulah hielp niet mee en Guus geluk ook niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:59 schreef VoMy het volgende:
In 2008 waren ze allemaal nog jong en met net iets minder ego. Waarom wonnen ze toen eigenlijk niet gewoon?
Die dooie baby van de Kannibaalquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:59 schreef VoMy het volgende:
In 2008 waren ze allemaal nog jong en met net iets minder ego. Waarom wonnen ze toen eigenlijk niet gewoon?
Zondag anderhalfuur EK 2008.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:59 schreef VoMy het volgende:
Begint het Sneijder revisionisme nu al? Als ie mentaal niet zo zwak was en niet voor het gemak bij Galatasaray was gaan voetballen was veel meer gewaardeerd. Is na z'n 26e onnodig al gaan afbouwen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Snijder was bij Ajax al een overschatte voetballer.
Krijg ik nog steeda hoofdpijn vanquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na de 1-0 in de WK-finale vanaf de middellijn op goal schieten.
Ik vind Sneijder altijd wel lachenquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Begint het Sneijder revisionisme nu al? Als ie mentaal niet zo zwak was en niet voor het gemak bij Galatasaray was gaan voetballen was veel meer gewaardeerd. Is na z'n 26e onnodig al gaan afbouwen.
Als het draaide was Sneijder echt een geweldige speler maar het draaide vaak niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Sneijder altijd wel lachenAlleen werd ie wat traag op een gegeven moment.
Sneijder is ook geen sporterquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom hebben we het trouwens over voetbal?
Niet echt een sport, ofzo.
Hadden we vandaag een leuke etappe in Zwitserland gehad?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom hebben we het trouwens over voetbal?
Niet echt een sport, ofzo.
De Nederlandse oplossing om gewoon overal mee op te houden is wel zo relax vind ik. Al die constructies nu om het allemaal toch nog af te maken, het voelt geforceerd.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook helemaal geen zin in dat CL gedrocht.
Zelfs niet naar het Nederlands Elftal?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga echt nooit meer naar voetbal kijken.
Dit mogen jullie quoten!!!
Dat vooral niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs niet naar het Nederlands Elftal?![]()
Het had voor mij in ieder geval geen meerwaarde gehad en alles wat er nu gewonnen wordt krijgt er sowieso een * bijstaan wmb. (behalve Liverpool)quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Nederlandse oplossing om gewoon overal mee op te houden is wel zo relax vind ik. Al die constructies nu om het allemaal toch nog af te maken, het voelt geforceerd.
Dat is toch heerlijk man, de hele straat versieren, oranje tompouces halen, een roodwitblauw vlaggetje op je wang en een klomp op je hoofd. En dan keihard juichen voor die ZAKKENVULLERS.quote:
Liever geforceerd afmaken dan onnodig voortijdig een eindstand bepalenquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Nederlandse oplossing om gewoon overal mee op te houden is wel zo relax vind ik. Al die constructies nu om het allemaal toch nog af te maken, het voelt geforceerd.
Oranjebitter anti-genotquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk man, de hele straat versieren, oranje tompouces halen, een roodwitblauw vlaggetje op je wang en een klomp op je hoofd. En dan keihard juichen voor die ZAKKENVULLERS.
Vooral Liverpool, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het had voor mij in ieder geval geen meerwaarde gehad en alles wat er nu gewonnen wordt krijgt er sowieso een * bijstaan wmb. (behalve Liverpool)
Nee, daar ben ik al vrij lang klaar mee. Wat dat aangaat was het eigenlijk best lekker dat we een aantal toernooien hebben gemist.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk man, de hele straat versieren, oranje tompouces halen, een roodwitblauw vlaggetje op je wang en een klomp op je hoofd. En dan keihard juichen voor die ZAKKENVULLERS.
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vooral Liverpool, zou ik zeggen.
Ik duik samen met @El-Stinho onder.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als Oranje speelt, hoort iedereen erbij, behalve R_R.
En Truus van de administrasie die nooit naar voetbal kijkt wint de voetbaltoto.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik al vrij lang klaar mee. Wat dat aangaat was het eigenlijk best lekker dat we een aantal toernooien hebben gemist.
Maar de prestatie op zich kun je weinig van zeggen, die waren al voor 99% kampioen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alles aan Liverpool is lelijk.
Blijft toch een merkwaardige sp... nee.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Truus van de administrasie die nooit naar voetbal kijkt wint de voetbaltoto.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijft toch een merkwaardige sp... nee.
Elke dag LIVE oefenwedstrijden.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 25-06-2020 om 17:01:13⚡ EIN-DE-LIJK! Vanaf 1 augustus de FOX Sports Eredivisie Comeback! Elke dag LIVE oefenwedstrijden uit de Eredivisie en KKD
#hetbegintweer https://t.co/bPPEDfhqta reageer retweet
Dit wekt geen verbazing.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb ook een keer de poule gewonnen en een keer podiumIk werk niet op de administratie.
Het is ook gewoon tergend saai.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Elke dag LIVE oefenwedstrijden.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 25-06-2020 om 17:01:13⚡ EIN-DE-LIJK! Vanaf 1 augustus de FOX Sports Eredivisie Comeback! Elke dag LIVE oefenwedstrijden uit de Eredivisie en KKD
Straks een Cyberpunk show.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Robbie Fowler vond ik altijd een mooie voetballer.
Garanderen ze dat?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Elke dag LIVE oefenwedstrijden.twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 25-06-2020 om 17:01:13⚡ EIN-DE-LIJK! Vanaf 1 augustus de FOX Sports Eredivisie Comeback! Elke dag LIVE oefenwedstrijden uit de Eredivisie en KKD
Help Fox de winter door?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Hij staat nog niet op m'n must buy lijstje, geef ik eerlijk toe.quote:
Ik begin mijn vertrouwen te verliezen met die constante delays.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij staat nog niet op m'n must buy lijstje, geef ik eerlijk toe.
En Ghost of Tsushima dan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik begin mijn vertrouwen te verliezen met die constante delays.
Van Hanegem zou het daarom drastischer aanpakken. 'Ik zou Sneijder in dit Oranje dan helemaal terughalen, tot net voor de verdediging. Daar komt ie ook veel aan de bal en kan hij de opbouw van achteruit zélf regelen, zeg maar in een rol à la Pirlo.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:05 schreef Koffieplanter het volgende:
De eeuwige schreeuw om Sneijder op het middenveld op 8 te zetten was ook vrij mooi.
Zeg, wat is die ChevyCaprice voor een karikatuur?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ziggyklanten krijgen geen garanties.
Nee, nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Hanegem zou het daarom drastischer aanpakken. 'Ik zou Sneijder in dit Oranje dan helemaal terughalen, tot net voor de verdediging. Daar komt ie ook veel aan de bal en kan hij de opbouw van achteruit zélf regelen, zeg maar in een rol à la Pirlo.
Oei, Japan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Assassin's Creed-esque game in feudal Japan.
Een hele rare idioot, die is nu enkel en alleen nog aan het trollen. Dat weet iedereen maar goed, we modderen (pun intended) lekker aan. Welkom op FOK!.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeg, wat is die ChevyCaprice voor een karikatuur?
Die akkoorden wel, maar tokkelen heb ik nog nooit geoefend.quote:
Is er een voorgeschiedenis? Of zijn jullie door het lot aan elkaar verbonden?quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hele rare idioot, die is nu enkel en alleen nog aan het trollen. Dat weet iedereen maar goed, we modderen (pun intended) lekker aan. Welkom op FOK!.
Het lot, het leven kan raar lopen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is er een voorgeschiedenis? Of zijn jullie door het lot aan elkaar verbonden?
Houd vol, je doet het goed.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lot, het leven kan raar lopen.
Zijn bijna naamgenoot liep nou ook niet over van charisma.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:15 schreef Mani89 het volgende:
De ietwat autistische Pieter mist helaas het charisma om partijlijer te zijn.
Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn bijna naamgenoot liep nou ook niet over van charisma.
Oh ja, maar die had op zijn eigen manier wel dat minister presidentiele over zich. Dat heb ik bij Pieter dan weer niet. Wel een goeie politicus verder natuurlijk.quote:
Pieter zwart was het eerste wat in mij op kwamquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn bijna naamgenoot liep nou ook niet over van charisma.
Fantastisch nummerquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pieter zwart was het eerste wat in mij op kwam
Lachwekkende idioten die Genee, Gijp en Derksen. Jarenlang trappen ze iedereen de grond in, zeggen dat het maar satire is en dat de betrokkenen niet zo moeten zeuren. En nu zijn ze boos op elkaar. Wat een stelletje mafkezen, wat een relnichten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Op dit soort momenten mis ik Old_Pal.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pieter zwart was het eerste wat in mij op kwam
Dat had ie ook alleen maar omdat ie het nu eenmaal was.quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja, maar die had op zijn eigen manier wel dat minister presidentiele over zich. Dat heb ik bij Pieter dan weer niet. Wel een goeie politicus verder natuurlijk.
Jan Peter heb ik zien groeien in zijn rol, van zijn beschamende optreden in de Oval Office naar live op tv die presentratrice van de NPO proberen te versieren.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat had ie ook alleen maar omdat ie het nu eenmaal was.
Ik vond JP ook wat minder teflon dan Rutte. Vond hem ook wel integer.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jan Peter heb ik zien groeien in zijn rol, van zijn beschamende optreden in de Oval Office naar live op tv die presentratrice van de NPO proberen te versieren.
Denk wel dat Jan Peter nog steeds maagd is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jan Peter heb ik zien groeien in zijn rol, van zijn beschamende optreden in de Oval Office naar live op tv die presentratrice van de NPO proberen te versieren.
Hij heeft toch een bijzonder knappe dochter op de wereld gezet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk wel dat Jan Peter nog steeds maagd is.
Ik weiger te geloven dat Jan Peter daar de vader van is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft toch een bijzonder knappe dochter op de wereld gezet.
Waarom krijgt of heeft iedere lul-de-behanger tegenwoordig een boek en/of podcast?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)ven-getest~a7677f8a/
@:slobeend
Ik vind dit wel een nobel streven en een goede manier om je verhaal kwijt te kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom krijgt of heeft iedere lul-de-behanger tegenwoordig een boek en/of podcast?
Hoezo weet jij dit?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij heeft toch een bijzonder knappe dochter op de wereld gezet.
Wat is daar vreemd aan dat hij dat weet?quote:
Viel eigenlijk wel te verwachten, zelfs Annemiek van Vleuten heeft een hoger vetpercentage.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)ven-getest~a7677f8a/
@:slobeend
Ik was tot een paar seconden geleden niet op de hoogte van het feit dat Balkenende een dochter heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan dat hij dat weet?
Ze heeft expres niet pappie's achternaam overigens
Dit valt me tegen van je.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was tot een paar seconden geleden niet op de hoogte van het feit dat Balkenende een dochter heeft.
Waarom zou ik moeten weten dat een of andere politicus een kind heeft?quote:
Ik moet mezelf enigszins herstellen: het zou godvergeten fantastisch zijn als ze vanavond kampioen worden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar de prestatie op zich kun je weinig van zeggen, die waren al voor 99% kampioen.
Vrij troosteloos kampioenschap, en dat na 30 jaar.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moet mezelf enigszins herstellen: het zou godvergeten fantastisch zijn als ze vanavond kampioen worden.
Het interesseert niemand meer, in een stadion zonder fans én zonder daadwerkelijk zelf te spelen. Daar word ik blij van, die gedachte.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrij troosteloos kampioenschap, en dat na 30 jaar.
Dat is toch hartstikke sneu voor ONZE jongens?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het interesseert niemand meer, in een stadion zonder fans én zonder daadwerkelijk zelf te spelen. Daar word ik blij van, die gedachte.
Klopp is toch niet zo?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
Liverpool is een verschrikkelijke in zelfmedelijden zwelgende kutclub.
Als Klopp verliest is het ook weer de schuld van de wind en alles. De ene keer roept hij ook dat hij geen virusexpert is, dan roept hij weer dat dit het beste moment is om weer te gaan voetballen.quote:
Klopp is veel charismatischer en echter naar mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klopp is de Duitse broer van Dirk Kuyt.
https://www.goal.com/en/n(...)3cg0dt81nmltdwnl1fwzquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopp is veel charismatischer en echter naar mijn bescheiden mening.
Die gast is zo nep als zijn tanden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopp is veel charismatischer en echter naar mijn bescheiden mening.
Wie gaat daar een vlag uithangen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
De vlag kan uit in Liverpool. (en Sevilla)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |