Begint het Sneijder revisionisme nu al? Als ie mentaal niet zo zwak was en niet voor het gemak bij Galatasaray was gaan voetballen was veel meer gewaardeerd. Is na z'n 26e onnodig al gaan afbouwen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Snijder was bij Ajax al een overschatte voetballer.
Krijg ik nog steeda hoofdpijn vanquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na de 1-0 in de WK-finale vanaf de middellijn op goal schieten.
Ik vind Sneijder altijd wel lachenquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Begint het Sneijder revisionisme nu al? Als ie mentaal niet zo zwak was en niet voor het gemak bij Galatasaray was gaan voetballen was veel meer gewaardeerd. Is na z'n 26e onnodig al gaan afbouwen.
Als het draaide was Sneijder echt een geweldige speler maar het draaide vaak niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Sneijder altijd wel lachenAlleen werd ie wat traag op een gegeven moment.
Sneijder is ook geen sporterquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom hebben we het trouwens over voetbal?
Niet echt een sport, ofzo.
Hadden we vandaag een leuke etappe in Zwitserland gehad?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom hebben we het trouwens over voetbal?
Niet echt een sport, ofzo.
De Nederlandse oplossing om gewoon overal mee op te houden is wel zo relax vind ik. Al die constructies nu om het allemaal toch nog af te maken, het voelt geforceerd.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook helemaal geen zin in dat CL gedrocht.
Zelfs niet naar het Nederlands Elftal?quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga echt nooit meer naar voetbal kijken.
Dit mogen jullie quoten!!!
Dat vooral niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfs niet naar het Nederlands Elftal?![]()
Het had voor mij in ieder geval geen meerwaarde gehad en alles wat er nu gewonnen wordt krijgt er sowieso een * bijstaan wmb. (behalve Liverpool)quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Nederlandse oplossing om gewoon overal mee op te houden is wel zo relax vind ik. Al die constructies nu om het allemaal toch nog af te maken, het voelt geforceerd.
Dat is toch heerlijk man, de hele straat versieren, oranje tompouces halen, een roodwitblauw vlaggetje op je wang en een klomp op je hoofd. En dan keihard juichen voor die ZAKKENVULLERS.quote:
Liever geforceerd afmaken dan onnodig voortijdig een eindstand bepalenquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Nederlandse oplossing om gewoon overal mee op te houden is wel zo relax vind ik. Al die constructies nu om het allemaal toch nog af te maken, het voelt geforceerd.
Oranjebitter anti-genotquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk man, de hele straat versieren, oranje tompouces halen, een roodwitblauw vlaggetje op je wang en een klomp op je hoofd. En dan keihard juichen voor die ZAKKENVULLERS.
Vooral Liverpool, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het had voor mij in ieder geval geen meerwaarde gehad en alles wat er nu gewonnen wordt krijgt er sowieso een * bijstaan wmb. (behalve Liverpool)
Nee, daar ben ik al vrij lang klaar mee. Wat dat aangaat was het eigenlijk best lekker dat we een aantal toernooien hebben gemist.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk man, de hele straat versieren, oranje tompouces halen, een roodwitblauw vlaggetje op je wang en een klomp op je hoofd. En dan keihard juichen voor die ZAKKENVULLERS.
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vooral Liverpool, zou ik zeggen.
Ik duik samen met @El-Stinho onder.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als Oranje speelt, hoort iedereen erbij, behalve R_R.
En Truus van de administrasie die nooit naar voetbal kijkt wint de voetbaltoto.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik al vrij lang klaar mee. Wat dat aangaat was het eigenlijk best lekker dat we een aantal toernooien hebben gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |