Een paar weken zonder Basic Fit is veel erger?quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is wat allemaal, een paar weken zonder voetbal.
Dat is vreselijk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een paar weken zonder Basic Fit is veel erger?
Boertje uit Beerta?quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat vind je van de uitspraak van Hateboer? @:showtimer
Fox zou waarschijnlijk zelfs over jou een doc kunnen maken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een documentaire over Hans Hateboer, serieus?
Wat voor budget zou daar ingaan in verhouding tot wat het oplevert? Hoe verliesgevend zou een documentaire over Hans Hateboer of all places zijn?quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:07 schreef showtimer het volgende:
[..]
Fox zou waarschijnlijk zelfs over jou een doc kunnen maken.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik zat laatst zelfs een documentaire te kijken over Everton, een buitenspeler van Herácles Héracles.
Een beetje respect voor de alltime topscorer.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik zat laatst zelfs een documentaire te kijken over Everton, een buitenspeler van Herácles Héracles.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een vrouw?
@:nober
@:rambodirk
@:coco.
Geen doorkomen aan, de Nederlandse versie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oh echt? @:wimderon laat me niet in de steek.
Was wel lekker voor Twente geweest met nog iets van 10 contractspelers.quote:Op woensdag 24 juni 2020 20:19 schreef Slobeend het volgende:
Het zit Arno nog steeds dwars.twitter:arnovermeulen twitterde op woensdag 24-06-2020 om 19:58:41Blijft een open wond. Voetbalcompetitie had gewoon nu uitgespeeld kunnen worden. Maar door foutieve inschattingen van OMT, KNVB en de voetbalburgemeesters is het seizoen 19/20 onnodig vroegtijdig beëindigd. #NOS reageer retweet
Het is ook alweer bijna donker als je aan de warme maaltijd gaat. Klap op klap.quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:19 schreef Mani89 het volgende:
Jezus, 30 graden vandaag. Ik kan wel in mijn bed blijven liggen.
De kibbeling was om 17:03 al op.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is ook alweer bijna donker als je aan de warme maaltijd gaat. Klap op klap.
Neequote:Op woensdag 24 juni 2020 19:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dit een vrouw?
@:nober
@:rambodirk
@:coco.
Dank je vriend. Bloedt je VI hart?quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen doorkomen aan, de Nederlandse versie.
Ik hoop dat het nog 'goed' komtquote:Op woensdag 24 juni 2020 21:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dank je vriend. Bloedt je VI hart?
Denk het wel, ze hebben al een paar uur niet bewogen.quote:
Jeetje wat een ontzettend slecht gespeelde act weer van die lui. Om doodmoe van te worden. En het gepeupel maar smullen en het serieus nemen.quote:
Jongens jongensquote:
Dit is 100% echt, dit gaan ze echt niet acteren... Wel veel te dramatisch allemaal.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje wat een ontzettend slecht gespeelde act weer van die lui. Om doodmoe van te worden. En het gepeupel maar smullen en het serieus nemen.
Maar het is wel overduidelijk gemeend.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De reactie van René is wel lichtelijk overdreven, heb ik het idee.
Zijn gezicht staat op standje depressief inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar het is wel overduidelijk gemeend.
Dat absoluut ja. Sterker nog, ik heb hem nog nooit zo boos gezien.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar het is wel overduidelijk gemeend.
Dat interview met Rene had ook 5 minuten korter gekundquote:
Ik kom nooit verder dan de aankondiging van Jan-Joost. Die doet dat altijd met zoveel overacting dat het onmogelijk serieus te nemen is.quote:Op woensdag 24 juni 2020 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Al die documentaires van Fox zijn mislukte sketches van Jiskefet.
Maar uiteindelijk komt het er op neer dat ze allemaal weer samen zitten, waar iedereen dan weer van smult en wat toevallig lekker is voor de cijfers. Als Unibet er noteringen voor had zou ik er op inzetten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is 100% echt, dit gaan ze echt niet acteren... Wel veel te dramatisch allemaal.
Dit is niet vooropgezet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk komt het er op neer dat ze allemaal weer samen zitten, waar iedereen dan weer van smult en wat toevallig lekker is voor de cijfers. Als Unibet er noteringen voor had zou ik er op inzetten.
Altijd tegen Xuban.quote:24 juni. Xuban Errazkin , de 23-jarige voormalige Portugese professional uit Feirense , herstelt van een ernstig verkeersongeval. Blijkbaar reed de Baskische motorrijder toen een busje hem op een kruispunt zijwaarts raakte. Een gewelddadige impact waardoor hij er levend uit kon komen, maar met een gebroken dijbeen, ribben, arm, een sleutelbeen, een doorboorde long en een vinger op zijn hand die hij bijna verloor. Errazkin wacht op zijn schorsing door doping om te worden opgelost door twee positieve punten tijdens de Abimota GP van 2018.
twitter:atrupar twitterde op woensdag 24-06-2020 om 22:36:48"You literally cannot mandate somebody to wear a mask knowing that that mask is killing people ... we know what citizen's arrest is" -- these rants from a Palm Beach County meeting are among the nuttiest I've heard https://t.co/ky5lXFon1M reageer retweet
Derdewereldland.twitter:waltshaub twitterde op woensdag 24-06-2020 om 22:45:54@atrupar "citizen's arrests are already happening, ok, and every single one of you that are obeying the devil's laws are going to be arrested"
"keep listening to the TV brainwashing you from Earth" reageer retweet
Non-sportvraag: volg je Brazilië nog danig dat je iets over Igor Gomes kunt vertellen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:27 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:atrupar twitterde op woensdag 24-06-2020 om 22:36:48"You literally cannot mandate somebody to wear a mask knowing that that mask is killing people ... we know what citizen's arrest is" -- these rants from a Palm Beach County meeting are among the nuttiest I've heard https://t.co/ky5lXFon1M reageer retweet
Derdewereldland.twitter:waltshaub twitterde op woensdag 24-06-2020 om 22:45:54@:atrupar "citizen's arrests are already happening, ok, and every single one of you that are obeying the devil's laws are going to be arrested"
"keep listening to the TV brainwashing you from Earth" reageer retweet
Nah.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Non-sportvraag: volg je Brazilië nog danig dat je iets over Igor Gomes kunt vertellen?
Volgend jaar nummer 10quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Luis is scherp haha.
Scudetto weer voor Turijn is geen vreugd.
Wel met afstand een leukere competitie om naar te kijken dan de Liga.quote:
Schelvecchio is geen cadeau.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel met afstand een leukere competitie om naar te kijken dan de Liga.
Als ze die sfeerloze ambiance zouden fixen misschienquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel met afstand een leukere competitie om naar te kijken dan de Liga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |