Heb je een muskuseend ontvoerd?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet met zoveel kleren aan.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen zonder twijfels zijn sowieso altijd gevaarlijke gekken.
Ik weet alleen zeker dat ik niets zeker weet.quote:
Ja, als je het publieke debat moet geloven zijn er 2 soorten mensen: voorvechters van een autoritaire politiestaat waarin we nooit meer een feestje mogen vieren, en complotgekkies.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Kritische houding is goed (wat mij betreft over een tijd een parlementaire enquete of ondervraging over de aanpak) maar dit slaat echt alles.
Echt lekker leest het niet weg. Een soort do re mi fa so alweer een blaadje vol kutstukje.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://winkel.doorbraak.(...)9048855032_fragm.pdf
Hij heeft ook maar een vrij korte periode gehad dat ie goed speelde. Maar op het WK van 2010 was ie wel goed toch? Naast die 4,5 goalen ook nog een stuk of wat assists en 1-op-1's met de keeper gecreeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word moe van de in Nederland immer overschatte Sneijder. Zijn eerste jaar in Italië wordt haast neergezet als mythisch, maar hij was verre van de belangrijkste speler bij Inter.
Hij speelde dat gehele seizoen prima, maar niet gouden bal waardig. Dat zou een aanfluiting zijn. Vroeger opperde ik daar ook voor. Gelukkig komt verstand met de jaren.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar een vrij korte periode gehad dat ie goed speelde. Maar op het WK van 2010 was ie wel goed toch? Naast die 4,5 goalen ook nog een stuk of wat assists en 1-op-1's met de keeper gecreeerd.
Prima balletje op Robben.
Prima balletje op Robben.
Lekker boeiend ook wat hij in Italië of iets gedaan heeft, de kopgoal tegen Brazilië telt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word moe van de in Nederland immer overschatte Sneijder. Zijn eerste jaar in Italië wordt haast neergezet als mythisch, maar hij was verre van de belangrijkste speler bij Inter.
Ik heb ook gehoord dat water nat is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Wilders is ook een hypocriete lul eerste klas zeg.
Dat is op het moment toch standaard, die polariserende teringmeuk?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, als je het publieke debat moet geloven zijn er 2 soorten mensen: voorvechters van een autoritaire politiestaat waarin we nooit meer een feestje mogen vieren, en complotgekkies.
De nuance is weer eens volkomen zoek.
Ja inderdaad. In het racismedebat net zo natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is op het moment toch standaard, die polariserende teringmeuk?
Ik ben uberhaupt totaal vergeten wie er bij dat Inter speelden. Cesar, Milito, Motta, dat is alles wat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij werkelijk álles.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is op het moment toch standaard, die polariserende teringmeuk?
Populisten zijn altijd wel een beetje hypocriet ja, maar in dit geval ligt het er wel extra dik bovenop.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat water nat is.
Het wordt totaal vermoeiend.quote:
Eto'o toch ook? Die was die zomer toen ingeruild voor Ibrahimovic?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben uberhaupt totaal vergeten wie er bij dat Inter speelden. Cesar, Milito, Motta, dat is alles wat ik me kan herinneren.
twitter:op1npo twitterde op donderdag 25-06-2020 om 16:00:01Een nieuw hoofdstuk in de VI-rel: Johan Derksen wil niet langer met Wilfred Genee aan tafel en de laatste aflevering gaat niet door. TV-recensent bij het @ADnl Angela de Jong praat er bij #Op1 over.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/zgUMTOof33 reageer retweet
Maicon, Materazziquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben uberhaupt totaal vergeten wie er bij dat Inter speelden. Cesar, Milito, Motta, dat is alles wat ik me kan herinneren.
Van al die stukjes typen krijg je wel flinke bovenarmen,quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:01 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]twitter:op1npo twitterde op donderdag 25-06-2020 om 16:00:01Een nieuw hoofdstuk in de VI-rel: Johan Derksen wil niet langer met Wilfred Genee aan tafel en de laatste aflevering gaat niet door. TV-recensent bij het @:ADnl Angela de Jong praat er bij #Op1 over.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/zgUMTOof33 reageer retweet
Kan dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |