Ik heb dit na 10 seconden weer afgezet, wat een vermoeionde man.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welke COR-poster is die gast met die dreads?
Wat een pannenkoek zeg.
Anderhalve meter afstand houden is gelijk aan waterboarding!
Hier kan ik me wel prima in vinden trouwens, ernstig vervelend als mensen zo dicht bij je staan. Maak er maar vijf meter van.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Welke COR-poster is die gast met die dreads?
Wat een pannenkoek zeg.
Anderhalve meter afstand houden is gelijk aan waterboarding!
quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb dit na 10 seconden weer afgezet, wat een vermoeionde man.
Zou de beste man weten dat Van Dissel zelf ook het virus lang onderschat heeft?quote:Die demonstratie was georganiseerd door Virus Waanzin. De groep, die zich inmiddels afficheert als politieke organisatie, is opgericht door Willem Engel. Die stelt onder meer te ‘vermoeden dat het RIVM onderzoeksresultaten heeft vervalst en Van Dissel de Tweede Kamer mogelijk onjuist voorlichtte’. Covid-19 was ‘een vals alarm’, dit is ‘een gewone griepgolf’.
Samen met jurist Jeroen Pols heeft Engel de staat gedaagd om de lockdown te doen beëindigen. Volgens Engel is er sprake van massahysterie en zijn we bovendien allang immuun. Ook gaan de meeste mensen niet dood aan, maar met corona. In de dagvaarding stelt hij dat in Italië ‘naar schatting’ minder dan 300 mensen zijn overleden aan Covid-19, en in Nederland ‘was slechts in 62 gevallen Covid-19 de hoofdoorzaak voor het overlijden’.
Vandaar dat je vriendin zo ver weg woontquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel prima in vinden trouwens, ernstig vervelend als mensen zo dicht bij je staan. Maak er maar vijf meter van.
Ja maar dat is de enige uitzonderingquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vandaar dat je vriendin zo ver weg woont
Vele duizenden dossiers uit andere landen ook nog eens. Wat een connecties heeft die manquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijzonder dat meneer Engel inzage heeft gekregen in duizenden medische dossiers waardoor hij weet dat 99% helemaal niet gestorven is door corona!
Hij is dansleraar. Hij weet waar hij over praat.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bijzonder dat meneer Engel inzage heeft gekregen in duizenden medische dossiers waardoor hij weet dat 99% helemaal niet gestorven is door corona!
Mauries wil ook graag een podium.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Willem Engel of all places een mening heeft vind ik niet zo'n probleem. Dat hij een podium krijgt en dat er mensen zijn die zijn mening serieus nemen lijkt me dan wel weer een probleem.
twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 25-06-2020 om 08:50:11Tot nu toe heeft zich nog niemand voor dat debat gemeld....
Zo direct een gesprek met 3 professoren van het RIVM. (Heeft het RIVM zelf aan de NOS bekend gemaakt!).
Misschien wil 1 van hen in de komende dagen dat gesprek ook in de openbaarheid voeren. Ik zal het opperen. https://t.co/F5XTjbqC95 reageer retweet
Maurice is een debiel.quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mauries wil ook graag een podium.twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 25-06-2020 om 08:50:11Tot nu toe heeft zich nog niemand voor dat debat gemeld....
Zo direct een gesprek met 3 professoren van het RIVM. (Heeft het RIVM zelf aan de NOS bekend gemaakt!).
Misschien wil 1 van hen in de komende dagen dat gesprek ook in de openbaarheid voeren. Ik zal het opperen. https://t.co/F5XTjbqC95 reageer retweet
twitter:pjvanerp twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:43:46Advocaat Pols: "werknemers in slachthuizen positief voor SARS-CoV-2, omdat de koeien gevaccineerd zijn tegen een coronavirus." #koekkoek #viruswaanzin reageer retweet
Hij zou serieuzer genomen worden als ie niet zo dramatisch zou zitten doen, terwijl hij genoeg aandacht krijgtquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maurice is een debiel.
Maar goed, hij zit in de rouw. We zullen het maar even door de vingers zien.
Stuur even een mail naar de orde van advocaten anders.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:14 schreef VoMy het volgende:
Mijn hemel, die idioten hebben nu de rechtbank gewraakt.
Ik snap niet hoe die advocaat überhaupt zijn beroep nog mag uitoefenen, wat een totale idioot is dat.
Hij zou serieuzer genomen worden als ie z'n grote muil eens een keer zou houden over onderwerpen waar hij totaal geen verstand van heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zou serieuzer genomen worden als ie niet zo dramatisch zou zitten doen, terwijl hij genoeg aandacht krijgt
quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:05 schreef Momo het volgende:
twitter:pjvanerp twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:43:46Advocaat Pols: "werknemers in slachthuizen positief voor SARS-CoV-2, omdat de koeien gevaccineerd zijn tegen een coronavirus." #koekkoek #viruswaanzin reageer retweet
https://www.nwzonline.de/(...)50,0,2206963431.htmlquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stuur even een mail naar de orde van advocaten anders.
Hij zit in ieder geval goed verweven in de semi-illegale Oost-Europese prostitutie in Duitsland. Deze man weet vast wat goed is voor Nederland.quote:Heute klopft nur Jan Engel an, ein lustiger Holländer, dem zusammen mit seinem Landsmann Jeroen Pols viele Immobilien in der Straße gehören. Einige Mädchen, zumeist Ungarinnen, öffnen die Fenster. Es wird gescherzt und gelacht. Engel und Pols kennt hier natürlich jede. Genauso wie die Ungarin Erzsébet Schmitz, Ehefrau von Pols, die den Rundgang im Nieselregen begleitet.
Nein, als ,,klassische Zuhälter" verstehen sich die drei nicht, wie Pols betont. Die Holländer haben die Gebäude vor einigen Jahren gekauft, weil sie Geld in Deutschland investieren wollten und die Immobilien in Bremerhaven günstig sind. ,,Wir wussten nicht, dass es hier Fenster gibt", beteuert Pols. Andere Gebäude in der Lessingstraße gehören einem Oldenburger Unternehmer, der mit den Holländern befreundet ist.
Dit klinkt wel vrij schimmig.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.nwzonline.de/(...)50,0,2206963431.html
[..]
Hij zit in ieder geval goed verweven in de semi-illegale Oost-Europese prostitutie in Duitsland. Deze man weet vast wat goed is voor Nederland.
Het zou dus beter zijn dat die de rest van zijn leven zijn bek houdt?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zou serieuzer genomen worden als ie z'n grote muil eens een keer zou houden over onderwerpen waar hij totaal geen verstand van heeft.
Dan mag ie dus nooit meer praten, maarja, da's niet mijn probleem.
Hij heeft op een paar punten toch gelijk gekregen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zou serieuzer genomen worden als ie z'n grote muil eens een keer zou houden over onderwerpen waar hij totaal geen verstand van heeft.
Dan mag ie dus nooit meer praten, maarja, da's niet mijn probleem.
Ik hoop dat ie dit overweegt!quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou dus beter zijn dat die de rest van zijn leven zijn bek houdt?
Een met hagel schietende stilstaande klok heeft vast ook wel eens gelijk, ja.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft op een paar punten toch gelijk gekregen?
Een selectie wappie-uitspraken van Ome Willem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:24:57Engel zegt dat er nog nooit een virus is geweest waar iedereen vatbaar voor is dus kan dat met dit virus ook niet kan. En daar is iedereen het over eens. De rechter vraagt om onderbouwing. #viruswaanzin reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:26:19Volgens Engel is het algemeen bekend en is er wetenschappelijke consensus. De rechter vraagt nogmaals om bewijs. Dat heeft Engel niet. #viruswaanzin reageer retweet
----twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:27:12Engel verwijst naar een boek uit 1950 en merkt op dat het een fabel is dat je op een andere manier dan via aerosolen besmet kan worden. #viruswaanzin reageer retweet
---twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:40:45#viruswaanzin beweert dat als je naar de cijfers kijkt, er niets aan de hand is in Zweden. reageer retweet
---twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:42:37#viruswaanzin zegt dat mensen in slachthuizen in Duitsland positief worden getest omdat het vaccin wordt toegepast op dieren en dat de test daarom onbetrouwbaar is. reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:45:34#viruswaanzin beweert dat er maar 80 mensen zijn gestorven aan Covid-19 in Nederland. reageer retweet
Dat je hier als staat en rechtbank serieus op in moet gaanquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
Een selectie wappie-uitspraken van Ome Willem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:24:57Engel zegt dat er nog nooit een virus is geweest waar iedereen vatbaar voor is dus kan dat met dit virus ook niet kan. En daar is iedereen het over eens. De rechter vraagt om onderbouwing. #viruswaanzin reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:26:19Volgens Engel is het algemeen bekend en is er wetenschappelijke consensus. De rechter vraagt nogmaals om bewijs. Dat heeft Engel niet. #viruswaanzin reageer retweet
----twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:27:12Engel verwijst naar een boek uit 1950 en merkt op dat het een fabel is dat je op een andere manier dan via aerosolen besmet kan worden. #viruswaanzin reageer retweet
---twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:40:45#viruswaanzin beweert dat als je naar de cijfers kijkt, er niets aan de hand is in Zweden. reageer retweet
---twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:42:37#viruswaanzin zegt dat mensen in slachthuizen in Duitsland positief worden getest omdat het vaccin wordt toegepast op dieren en dat de test daarom onbetrouwbaar is. reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:45:34#viruswaanzin beweert dat er maar 80 mensen zijn gestorven aan Covid-19 in Nederland. reageer retweet
[ afbeelding ]
Hoe zou Willem reageren als hij niet in het gelijk wordt gesteld, denk je?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat je hier als staat en rechtbank serieus op in moet gaan
Ik wil zeggen, een nog dieper complothol graven, maar ik betwijfel of dat mogelijk isquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe zou Willem reageren als hij niet in het gelijk wordt gesteld, denk je?
Toch wel dit jaquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wil zeggen, een nog dieper complothol graven, maar ik betwijfel of dat mogelijk is
Mauries heeft een kandidaat gevonden. En wat voor eenquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mauries wil ook graag een podium.twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 25-06-2020 om 08:50:11Tot nu toe heeft zich nog niemand voor dat debat gemeld....
twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 25-06-2020 om 14:09:08Ab Osterhaus gaat met mij in debat, maandag om 11 uur bij BNR.
Dank Ab en dank BNR.
Ab, de staredown doe ik wel via de tv als je de komende dagen bij OP1 zit. Weer wat anders dan mijn schoenen naar de tv toe gooien. https://t.co/TNAJZCKkTb reageer retweet
Ab gaat nog naar de opening van een envelop.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mauries heeft een kandidaat gevonden. En wat voor eentwitter:mauricedehond twitterde op donderdag 25-06-2020 om 14:09:08Ab Osterhaus gaat met mij in debat, maandag om 11 uur bij BNR.
Dank Ab en dank BNR.
Ab, de staredown doe ik wel via de tv als je de komende dagen bij OP1 zit. Weer wat anders dan mijn schoenen naar de tv toe gooien. https://t.co/TNAJZCKkTb reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:07:13#viruswaanzin vindt het verdacht dat de oorspronkelijke rechter is vervangen. reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:09:18#viruswaanzin zegt een heel slecht gevoel te hebben bij de gang van zaken. reageer retweet
Ik vind dat Nederlandse Staat alle kosten voor dit hele gedoe op meneer Engel moet gaan verhalen. Stop met verspillen van kostbare tijd van de rechters. Die hebben nog wel wat meer zaken op plank liggen.twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:09:35#viruswaanzin gaat alsnog een wrakingsverzoek doen. reageer retweet
Standrechtelijke executiequote:Op donderdag 25 juni 2020 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou dus beter zijn dat die de rest van zijn leven zijn bek houdt?
Pareltje deze meneerquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:07:13#viruswaanzin vindt het verdacht dat de oorspronkelijke rechter is vervangen. reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:09:18#viruswaanzin zegt een heel slecht gevoel te hebben bij de gang van zaken. reageer retweet
Ik vind dat Nederlandse Staat alle kosten voor dit hele gedoe op meneer Engel moet gaan verhalen. Stop met verspillen van kostbare tijd van de rechters. Die hebben nog wel wat meer zaken op plank liggen.twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 13:09:35#viruswaanzin gaat alsnog een wrakingsverzoek doen. reageer retweet
twitter:OlifaNT twitterde op donderdag 25-06-2020 om 12:32:32Engel stelt dat de anderhalve meter maatregel gelijk staat aan martelen en water boarding. #viruswaanzin reageer retweet
Maurice de Hond is een gevaar voor onze samenleving.quote:
Ach, als er geen parlementaire enquête komt over de Belastingdienst, maar slechts een mini-enquête met tal van beperkingen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Kritische houding is goed (wat mij betreft over een tijd een parlementaire enquete of ondervraging over de aanpak)
Dat zie ik toch niet met zoveel kleren aan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Het meisje dat Dina speelt is echt leuk. @:Mani89
Nou ben ik wel benieuwd waar hij na het gewonnen EK in 1988 stond, net 4 jaar geworden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:01 schreef Slobeend het volgende:
Wesley knalt er direct met gestrekt been in in zijn boek. (Niet van mij)
[ afbeelding ]
https://winkel.doorbraak.(...)9048855032_fragm.pdfquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd waar hij na het gewonnen EK in 1988 stond, net 4 jaar geworden.
Maar wel echt Utregs dus dan is het authentiek en leuk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:22 schreef heywoodu het volgende:
"Alleen met gasten uit Ondiep, anderen kwamen de wijk niet in."
Dat verwacht je toch ook niet, een joekel van een tokkiewijk.
Ideetje van Geert Trump.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is #KICKOUTRUTTE en waarom is het trending?
twitter:
twitter:
Heb je een muskuseend ontvoerd?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet met zoveel kleren aan.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen zonder twijfels zijn sowieso altijd gevaarlijke gekken.
Ik weet alleen zeker dat ik niets zeker weet.quote:
Ja, als je het publieke debat moet geloven zijn er 2 soorten mensen: voorvechters van een autoritaire politiestaat waarin we nooit meer een feestje mogen vieren, en complotgekkies.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Kritische houding is goed (wat mij betreft over een tijd een parlementaire enquete of ondervraging over de aanpak) maar dit slaat echt alles.
Echt lekker leest het niet weg. Een soort do re mi fa so alweer een blaadje vol kutstukje.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://winkel.doorbraak.(...)9048855032_fragm.pdf
Hij heeft ook maar een vrij korte periode gehad dat ie goed speelde. Maar op het WK van 2010 was ie wel goed toch? Naast die 4,5 goalen ook nog een stuk of wat assists en 1-op-1's met de keeper gecreeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word moe van de in Nederland immer overschatte Sneijder. Zijn eerste jaar in Italië wordt haast neergezet als mythisch, maar hij was verre van de belangrijkste speler bij Inter.
Hij speelde dat gehele seizoen prima, maar niet gouden bal waardig. Dat zou een aanfluiting zijn. Vroeger opperde ik daar ook voor. Gelukkig komt verstand met de jaren.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar een vrij korte periode gehad dat ie goed speelde. Maar op het WK van 2010 was ie wel goed toch? Naast die 4,5 goalen ook nog een stuk of wat assists en 1-op-1's met de keeper gecreeerd.
Prima balletje op Robben.
Prima balletje op Robben.
Lekker boeiend ook wat hij in Italië of iets gedaan heeft, de kopgoal tegen Brazilië telt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik word moe van de in Nederland immer overschatte Sneijder. Zijn eerste jaar in Italië wordt haast neergezet als mythisch, maar hij was verre van de belangrijkste speler bij Inter.
Ik heb ook gehoord dat water nat is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Wilders is ook een hypocriete lul eerste klas zeg.
Dat is op het moment toch standaard, die polariserende teringmeuk?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, als je het publieke debat moet geloven zijn er 2 soorten mensen: voorvechters van een autoritaire politiestaat waarin we nooit meer een feestje mogen vieren, en complotgekkies.
De nuance is weer eens volkomen zoek.
Ja inderdaad. In het racismedebat net zo natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is op het moment toch standaard, die polariserende teringmeuk?
Ik ben uberhaupt totaal vergeten wie er bij dat Inter speelden. Cesar, Milito, Motta, dat is alles wat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij werkelijk álles.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is op het moment toch standaard, die polariserende teringmeuk?
Populisten zijn altijd wel een beetje hypocriet ja, maar in dit geval ligt het er wel extra dik bovenop.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat water nat is.
Het wordt totaal vermoeiend.quote:
Eto'o toch ook? Die was die zomer toen ingeruild voor Ibrahimovic?quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben uberhaupt totaal vergeten wie er bij dat Inter speelden. Cesar, Milito, Motta, dat is alles wat ik me kan herinneren.
twitter:op1npo twitterde op donderdag 25-06-2020 om 16:00:01Een nieuw hoofdstuk in de VI-rel: Johan Derksen wil niet langer met Wilfred Genee aan tafel en de laatste aflevering gaat niet door. TV-recensent bij het @ADnl Angela de Jong praat er bij #Op1 over.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/zgUMTOof33 reageer retweet
Maicon, Materazziquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben uberhaupt totaal vergeten wie er bij dat Inter speelden. Cesar, Milito, Motta, dat is alles wat ik me kan herinneren.
Van al die stukjes typen krijg je wel flinke bovenarmen,quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:01 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]twitter:op1npo twitterde op donderdag 25-06-2020 om 16:00:01Een nieuw hoofdstuk in de VI-rel: Johan Derksen wil niet langer met Wilfred Genee aan tafel en de laatste aflevering gaat niet door. TV-recensent bij het @:ADnl Angela de Jong praat er bij #Op1 over.
Meer info: https://t.co/bHNy9t1A4F https://t.co/zgUMTOof33 reageer retweet
Kan dit?
Dat siert jequote:Op donderdag 25 juni 2020 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij speelde dat gehele seizoen prima, maar niet gouden bal waardig. Dat zou een aanfluiting zijn. Vroeger opperde ik daar ook voor. Gelukkig komt verstand met de jaren.
Oja, die B-acteurs.quote:
Zannetti is wel een mooie jongen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die B-acteurs.
Lucio en Samuel zeker ook? Wat een team vol houthakkers. Sneijder en Cambiasso echt de enige creatieve spelers.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wist je dat Ajax Messi had kunnen hebben?
Bescheidenheid Sierd de vos haha.quote:
(en Zidane ook)quote:
Dat vind je nu al? Het netwerken van Benno moet nog beginnen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:46 schreef El-Stinho het volgende:
Sneijder krijgt onnodig veel aandacht.
Eens.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Na de 1-0 in de WK-finale vanaf de middellijn op goal schieten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:43 schreef Steven184 het volgende:
Sneijder is de koning van het kansloze afstandschot.
The Hunter mot er gewoon in die scoort altijd!!quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dankzij Wes kwam Van Persie ook niet uit de verf, waardoor alle simpele zielen van Nederland ineens Huntelaar in de spits wilden hebben.
Waardeloos, waardeloos, waardeloos.
Dit wilde ik ook net posten. Hij was ook te vaak geblesseerd.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Vaart had zoveel meer talent dan Sneijder, maar die gaf helaas meer om een kipcorn en een kroket dan om een mooie steekbal.
Drama met Boulah hielp niet mee en Guus geluk ook niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:59 schreef VoMy het volgende:
In 2008 waren ze allemaal nog jong en met net iets minder ego. Waarom wonnen ze toen eigenlijk niet gewoon?
Die dooie baby van de Kannibaalquote:Op donderdag 25 juni 2020 16:59 schreef VoMy het volgende:
In 2008 waren ze allemaal nog jong en met net iets minder ego. Waarom wonnen ze toen eigenlijk niet gewoon?
Zondag anderhalfuur EK 2008.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:59 schreef VoMy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |