SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Goeie vraagquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo staat A kind of magic in de foute top.
Dan deze even volspammen en kan die je doen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goeie vraag
Ik was eigenlijk van plan om deze te kapen, met TT 'It's A Kaap Of Magic, maar dit terzijde.
Nah, er komt vast wel nieuwe inspiratie zoquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan deze even volspammen en kan die je doen.
Auto's zijn niet bestand tegen het weer denk ikquote:
Maar gaat iedereen dan weer naar kantoor enzo?quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Auto's zijn niet bestand tegen het weer denk ik
Ik vermoed een combinatie van spitsuur en teveel zon.
Ik was zowaar even vergeten dat dat niet zo wasquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar gaat iedereen dan weer naar kantoor enzo?
Dat moet je eens in het Nederlands proberen. Kijk of het dan net zo'n hit wordt.quote:
Bløf, pannenkoeken, poffertjes, max, Zandvoort, Amsterdam, Waylon, stamppot, vogeltjesdans. Een aardig hitje nu geschreven.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je eens in het Nederlands proberen. Kijk of het dan net zo'n hit wordt.
Hahahahahahaquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bløf, pannenkoeken, poffertjes, max, Zandvoort, Amsterdam, Waylon, stamppot, vogeltjesdans. Een aardig hitje nu geschreven.
Zet er een lekker beatje onder.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:51 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bløf, pannenkoeken, poffertjes, max, Zandvoort, Amsterdam, Waylon, stamppot, vogeltjesdans. Een aardig hitje nu geschreven.
Goedemorgenquote:
quote:
Zit je me nou voor de gek te houden?quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gekkie
Het is toch echt zojuist middag geworden
Ik vraag me af wie van jullie twee nou niet weet dat het al 's avonds isquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zit je me nou voor de gek te houden?Het is toch net licht buiten?
Ik denk ik, ongetwijfeld ziet jobi dat het al donker is geworden buitenquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie van jullie twee nou niet weet dat het al 's avonds is
Ik gok erop dat jij sowieso verkeerd zit!quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:57 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie van jullie twee nou niet weet dat het al 's avonds is
Nee, lichtquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ik, ongetwijfeld ziet jobi dat het al donker is geworden buiten
Voor jezelf?quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:57 schreef koffieleuk het volgende:
De overkant van de sloot achter m'n huis is nu een recreatiegebied
Dat klopt, ik hang iets teveel voorover. M'n rug klaagt al.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gok erop dat jij sowieso verkeerd zit!
Was het al, maar nu weten alle kinderen uit de buurt het ook te vindenquote:
Ah nee dat moet je niet hebben nee. Is ook slecht voor je harses. Brengt je ook alleen maar meer in verwarring, over welke tijd van de dag het is enzo.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat klopt, ik hang iets teveel voorover. M'n rug klaagt al.
mijn lichaam is een recreatiegebiedquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:57 schreef koffieleuk het volgende:
De overkant van de sloot achter m'n huis is nu een recreatiegebied
Oh! Dat is minder. Ik zou echt knettergek worden van vreemden zowat in mijn achtertuinquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was het al, maar nu weten alle kinderen uit de buurt het ook te vinden
Bofkontenquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mijn lichaam is een recreatiegebied
voor muggen
Ik had graag wat voor je overgehouden, maar als dit zo aanhoudt ben ik over een paar dagen weg.quote:
Dank voor het begripquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah nee dat moet je niet hebben nee. Is ook slecht voor je harses. Brengt je ook alleen maar meer in verwarring, over welke tijd van de dag het is enzo.
Jij bent hun vaste prik.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mijn lichaam is een recreatiegebied
voor muggen
Valt best wel mee moet ik zeggen!quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Dat is minder. Ik zou echt knettergek worden van vreemden zowat in mijn achtertuin
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had graag wat voor je overgehouden, maar als dit zo aanhoudt ben ik over een paar dagen weg.
quote:
Maar als ik het dus goed begrijp was ik alleen goed genoeg in je droom om je douche te fixen, maar niet om mee te gaan naar de efteling meet?quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ach ja, slaap ik ook weer wat fijnerEn ik droom toch al over je, dus...
Kom maar doorquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is gelukt om 4 plaatjes te vinden.
He, Salsa Tequila gemistquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je eens in het Nederlands proberen. Kijk of het dan net zo'n hit wordt.
Ik denk dat je heel andere dingen mocht doen in die douche met Jobi, hoorquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar als ik het dus goed begrijp was ik alleen goed genoeg in je droom om je douche te fixen, maar niet om mee te gaan naar de efteling meet?
Ja weet je, volgens mij was jij daar ook bijquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar als ik het dus goed begrijp was ik alleen goed genoeg in je droom om je douche te fixen, maar niet om mee te gaan naar de efteling meet?
Jaaaaaquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is gelukt om 4 plaatjes te vinden.
Dat is toch helemaal niet comfortabel in zo'n douche joh.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je heel andere dingen mocht doen in die douche met Jobi, hoor
Hahaha uh okequote:Op woensdag 24 juni 2020 17:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja weet je, volgens mij was jij daar ook bijMaar even later fixte je weer een douche in een of ander random gebouw.
Uiteindelijk is ook niemand de Efteling daadwerkelijk in gegaan in die droomBehalve ik kennelijk, want ik had een Oude Tuffer auto gestolen
Mes - Steek - Pijnquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:15 schreef Em31 het volgende:
Voor de grote fans hier: The Passion stopt.
[ afbeelding ]
Niet zo heel helder zekerquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:21 schreef skysherrif het volgende:
ik kan verder amper een lamp vervangen in het echt
Ah vond dat altijd wel leuk om te zienquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:15 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Leren sjoelen, dan heb je een lange weg te gaanquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet comfortabel in zo'n douche joh.
Ik leer haar gewoon sjoelen in de woonkamer.
Nou ja, ik weet niet of het je gelukt was hoorquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahaha uh oke
Ik ben dus een klusjesman in jouw droomwereld
Ik kon ook altijd echt helemaal niks, tot ik ineens op mezelf woonde (ook zonder huisgenoten) en toen wel móestquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:21 schreef skysherrif het volgende:
ik kan verder amper een lamp vervangen in het echt
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:15 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nee ze moet niet stoppen, het is te grappigquote:
Het was ook elk jaar hetzelfde verhaal. Ik wilde potdomme eens een andere afloop.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah vond dat altijd wel leuk om te zien![]()
Ook al was het wel elk jaar dezelfde opzet en werden de keuzes voor de acteurs/zangers natuurlijk ook elk jaar veel obscuurder.
Maakte ik geen signaal met mijn ogen naar je dat je me daar moest reddenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of het je gelukt was hoorMaar een of andere random vrouw in dat huis wilde dat jij dat ging fixen.
Oh en wat kan je nu wel danquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kon ook altijd echt helemaal niks, tot ik ineens op mezelf woonde (ook zonder huisgenoten) en toen wel móestEcht serieus ook wel veel geleerd toen.
Ben hier niet eens zou rouwig om. Was in het begin wel leuk, maar de rek is er een beetje uit qua liedkeuze en cast. Maar de productie was wel altijd topquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:15 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja oké, touché, hehe. Maar ik bedoel ook echt alles gewoon hetzelfde elk jaar met alleen andere mensen en andere liedjes.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het was ook elk jaar hetzelfde verhaal. Ik wilde potdomme eens een andere afloop.
OEH neequote:
Oh was even bang dat ik Bring It All Back had gemistquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het was ook elk jaar hetzelfde verhaal. Ik wilde potdomme eens een andere afloop.
Nee niet eensquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maakte ik geen signaal met mijn ogen naar je dat je me daar moest redden
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger die tv-serie van hen keek.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh was even bang dat ik Bring It All Back had gemistIs jeugdsentiment
Ja het was ook vooral kijken om de grappen op Twitter.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:28 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben hier niet eens zou rouwig om. Was in het begin wel leuk, maar de rek is er een beetje uit qua liedkeuze en cast. Maar de productie was wel altijd top
Een lamp vervangenquote:
Weet ik.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja oké, touché, hehe. Maar ik bedoel ook echt alles gewoon hetzelfde elk jaar met alleen andere mensen en andere liedjes.
Al zou een andere afloop ook wel eens geinig zijn
Haha daar was ik dan echt te jong voorquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger die tv-serie van hen keek.
Dat wordt ook nooit oudquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het was ook vooral kijken om de grappen op Twitter.
Ik ook.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger die tv-serie van hen keek.
Werd Jezus ook nooitquote:
Zou die eigenlijk wel weer eens willen zien eigenlijk.quote:
Heel snel wegquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet eensJe was wel héél snel weg! En dat mens begon ook ineens tegen mij te praten.
Was helemaal een random vrouw trouwens. Niet iemand die ik me uit mijn echte leven voor de geest kan halen
Nailed it.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou die eigenlijk wel weer eens willen zien eigenlijk.
quote:
Hahahaha dit zijn ongeveer de enige dingen die ik ook kanquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een lamp vervangen![]()
Spinnen opzuigen
Stofzuiger leeghalen
Grasmaaier mee omgaan
TV aan de praat krijgen met alle snoertjes
Brandmelder batterij verwisselen
Knap he?
Ja, ik ook wel.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik ook!
Bring it all back heb ik ook echt grijsgedraaid.
Jawel want jij had een echte rolquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heel snel weg
Dat klinkt niet echt als hoofdrolspeler
Spinnen opzuigen moet je toch echt wel kunnen hoor, ESSENTIEEL voor elke arachnofoob! En dan vooral een met een lange stang (hallo Dave) zodat je niet te dichtbij hoeft te komenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahahaha dit zijn ongeveer de enige dingen die ik ook kan
Minus spinnen opzuigen natuurlijk
De anderhalvemeterregel is hier van toepassing.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spinnen opzuigen moet je toch echt wel kunnen hoor, ESSENTIEEL voor elke arachnofoob! En dan vooral een met een lange stang (hallo Dave) zodat je niet te dichtbij hoeft te komen
Maar mijne heeft weinig zuigkracht dus ben bang dat ie er dan weer uitkruipt en mij opeetquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spinnen opzuigen moet je toch echt wel kunnen hoor, ESSENTIEEL voor elke arachnofoob! En dan vooral een met een lange stang (hallo Dave) zodat je niet te dichtbij hoeft te komen
Ik laat ze normaal altijd weghalen door iemand, maar als ik alleen ben en er zit een grote spin ergens dan kan ik gewoon echt niet daar bij in de buurt komen of durven slapenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spinnen zuigen?Waarom zou je dat doen?
Weinig zuigkrachtquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar mijne heeft weinig zuigkracht dus ben bang dat ie er dan weer uitkruipt en mij opeet
Dan moet je over naar Plan B.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar mijne heeft weinig zuigkracht dus ben bang dat ie er dan weer uitkruipt en mij opeet
Ik snap ineens waar jouw korrelkoffie vandaan komt.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weinig zuigkracht![]()
Ah maar daar heb je speciale voor! Ik had een stofzuiger waarbij alles werd fijngemalen in een molentje vlak voordat het in de zak belandde.
Al moet ik toegeven dat ik dan ook altijd bang ben dat ze er toch weer uitkruipen, vandaar dat ik er altijd nog een plastic zak omheen knoop na afloop voor de zekerheid
Dat klinkt wel weer een beetje zielig voor het spinnetjequote:Op woensdag 24 juni 2020 17:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weinig zuigkracht![]()
Ah maar daar heb je speciale voor! Ik had een stofzuiger waarbij alles werd fijngemalen in een molentje vlak voordat het in de zak belandde.
Ik ga nooit meer om koffie vragen aan jobi nuquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik snap ineens waar jouw korrelkoffie vandaan komt.
HOU OOOPPPPquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:41 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik snap ineens waar jouw korrelkoffie vandaan komt.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer om koffie vragen aan jobi nu
Ben niet gewend om met een lange slang om te gaan, dat weet jequote:Op woensdag 24 juni 2020 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben dan toch bang dat ze heel snel naar mijn arm toe lopenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt wel weer een beetje zielig voor het spinnetje
Ik pak altijd twee vliegenmeppers en plaats de spin op de ene vliegenmepper en loop daarmee naar buiten. Dan komen ze ook niet te dichtbij en eten ze buiten de muggen op.
Dan oefen je maar!quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben niet gewend om met een lange slang om te gaan, dat weet je
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer ik een spin heb, dan vang ik die met een luciferdoosje en breng ik die naar buiten.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Dan moet je over naar Plan B.
[ afbeelding ]
Als je er bang voor bent, is dat wel het handigste. Een vriend van me, die ook bang voor spinnen is, was een keer hier. Ineens hoor ik gegil en plette hij een spin met zijn slippers. Ik was niet heel blij met de vlek op de muurquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ben dan toch bang dat ze heel snel naar mijn arm toe lopen![]()
En ja ik weet ook dat het best wreed is. Ben gewoon echt als de dood voor die beesten. Als het even kan laat ik iemand de spin halen en buiten zetten.
Ben ik even blij dat ik hem nu niet aan heb staanquote:
It’s alive.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HOU OOOPPPP![]()
Straks durf ik geen koffie meer te drinken!
Nee, dat snap ik.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer om koffie vragen aan jobi nu
Verstandig.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik hem nu niet aan heb staan
Ik had er vannacht nog een naast mijn bed hangen. Schrok me kapot. Heb toen heel strategisch en behendig een kussen daarheen gegooid die naar de andere kant van de kamer viel. Weg spin. Al moet hij nog wel ergens zittenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je er bang voor bent, is dat wel het handigste. Een vriend van me, die ook bang voor spinnen is, was een keer hier. Ineens hoor ik gegil en plette hij een spin met zijn slippers. Ik was niet heel blij met de vlek op de muur
Ja, want dat is toch nep en hij ziet er niet echt uit als een spinquote:
quote:
arm beestjequote:Op woensdag 24 juni 2020 17:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had er vannacht nog een naast mijn bed hangen. Schrok me kapot. Heb toen heel strategisch en behendig een kussen daarheen gegooid die naar de andere kant van de kamer viel. Weg spin. Al moet hij nog wel ergens zitten
Dat is wel een prima idee voor warm weer jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gazpacho met stokbrood en kruidenboter.
Tuurlijk doen ze me niks nee. Maar ik vind ze echt heel eng.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
arm beestjeZe zien er niet heel fijn uit en ik moet er ook geen een rond mijn bed hebben, maar ze doen je niets.
quote:
Thanks, ik heb het net gemaakt as we speakquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is wel een prima idee voor warm weer ja
Je had Herman die elke editie weer terug kwamquote:
Smakelijkquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks, ik heb het net gemaakt as we speak
Oh kan ik ook mee eten dan? Ik doe wel de afwasquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Lekker hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je had Herman die elke editie weer terug kwam
Er was nog zo'n hele slechte bij Isla Bonita:quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moest daar ook aan denken bij dat nummer
Oh wauw dat zinnetje kwam en net toen las ik deze post van jouquote:
Mandy echt, hou oooopppquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:55 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon aan de smaak gewend en merk je het niet eens
Dit.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:57 schreef Guanabana het volgende:
Die tokkies aan de telefoon hoeven van mij niet zo.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:57 schreef Guanabana het volgende:
Die tokkies aan de telefoon hoeven van mij niet zo.
Haha ja After Forever ook echtquote:
Ironisch genoeg gaat het nummer over pestenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja After Forever ook echtDat kwartje viel later pas toen ik die auditie eens terug ging kijken
Heb hier totaal geen herinnering van.quote:
Die is wel echt iconisch hoorquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:01 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb hier totaal geen herinnering van.
Is wel doe moeite waard alles ik jullie zo lees
quote:
Nu is dat niet per se iconisch, dat gebeurt elke week wel een keer.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
Met Gordon die gewoon helemaal doordraait
Dat laatste is niet zo uitzonderlijkquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is wel echt iconisch hoorEcht een van de meest bekende slechte Idols audities
Met Gordon die gewoon helemaal doordraait
Haha nee klopt, maar hier ging hij echt het boekje te buitenquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu is dat niet per se iconisch, dat gebeurt elke week wel een keer.
Deze moet je echt even kijken, net als hermanquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:01 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb hier totaal geen herinnering van.
Is wel doe moeite waard alles ik jullie zo lees
quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hebben @:Momo en ik nog live gezien afgelopen januari
Was echt zeer de moeite waard!quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik haar nog nooit live heb gezien.
Dat was toen al vrij omstreden, en eigenlijk terecht. Was gewoon ordinair te kakken zetten van mensen die hoogstwaarschijnlijk zwakbegaafd e.d. waren en daar zelf de consequenties niet van konden inschatten.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
Haha deze ook echtKan me dit ook nog herinneren
Waarquote:
Ja, dat staat wel op de planning. Concert van Nightwish was nog met de vorige.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was echt zeer de moeite waard!![]()
Zeker naar een concert als het weer kan!
Oh ja! Hier waren een vriendin en ik vroeger helemaal wild van, van dit nummerquote:
Sabrrrrrinaaaaaaquote:
quote:
Heb je wel een punt hoorquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat was toen al vrij omstreden, en eigenlijk terecht. Was gewoon ordinair te kakken zetten van mensen die hoogstwaarschijnlijk zwakbegaafd e.d. waren en daar zelf de consequenties niet van konden inschatten.
![]()
Sorry, partypooper.
Ik ongeveer 40 keer denk ik (After Forever, Nightwish, Revamp, Solo en met Ayreon)quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik haar nog nooit live heb gezien.
Ik heb AF pas ontdekt, nadat ze al gestopt waren.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ongeveer 40 keer denk ik (After Forever, Nightwish, Solo en met Ayreon)
En met die andere namen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb AF pas ontdekt, nadat ze al gestopt waren.
Dat vraag ik me bij 1400 nummers wel al af.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:15 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dit dan fout, vraag ik me af.
Nightwish zo'n beetje tegelijk met AF en nog een aantal anderen.quote:
Ik bij 50 ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij 1400 nummers wel al af.
Een beetje into metal en symphonische metal?quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nightwish zo'n beetje tegelijk met AF en nog een aantal anderen.
Laten we hopen jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:18 schreef Guanabana het volgende:
Straks laatste persconferentie, end of an era.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Een beetje into metal en symphonische metal?
Queen, Nightwish, Epica, Rammstein, Sabaton, Metallica, Evanescence en Within Temptation.quote:
Kan ook niet anders met een Nightwish quote in je signaturequote:
Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja en jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Queen, Nightwish, Epica, Rammstein, Sabaton, Metallica, Evanescence en Within Temptation.
Onderschatquote:
Ja, vind ik ook allemaal goed.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Queen, Nightwish, Epica, Rammstein, Sabaton, Metallica, Evanescence en Within Temptation.
Eluveite, vind ik Omnos heel goed, rest die ik gehoord heb van ze, kunnen me nog niet echt bekoren.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook allemaal goed.
Ayreon is denk mijn favoriete band. Kamelot, Symphony X, Blind Guardian, Eluveite, Lacuna Coil, Cellar Darling, Powerwolf zijn ook aanraders in die hoek.
1 van mijn lievelings Disney films.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu wil ik weer Belle en het Beest kijken.
ja? Is me nooit opgevallen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:24 schreef F1gamer het volgende:
[..]
1 van mijn lievelings Disney films.
Op zich is die best wel feministisch.
Vind ik ook het beste van hun.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eluveite, vind ik Omnos heel goed, rest die ik gehoord heb van ze, kunnen me nog niet echt bekoren.
yep. En al die Beatles en Queen nummers. Wat is daar fout aan ?quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:23 schreef Guanabana het volgende:
Dit is toch wel echt een GOTSPE dat dit erin staat.
Echt zo'n reactiekanaal magneet, maar zeer terechtquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Vind ik ook het beste van hun.
Ohja en dit is ook tof![]()
Belle die voor zichzelf op komt en probeert the best te redden. Vooral als je vergelijkt met sneeuwwitje en Doornroosje als films.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja? Is me nooit opgevallen.
Haha ja net als Ghost Love Score van Nighwish en Sancta Terra van Epica.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:27 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Echt zo'n reactiekanaal magneet, maar zeer terecht
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:18 schreef Guanabana het volgende:
Straks laatste persconferentie, end of an era.
Oehquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha ja net als Ghost Love Score van Nighwish en Sancta Terra van Epica.
Ja ik ookquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu wil ik weer Belle en het Beest kijken.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha ja net als Ghost Love Score van Nighwish en Sancta Terra van Epica.
He en ik was net wegquote:
Die vond ik prima, maar wel wat overbodig. Zie nog altijd liever de cartoonquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond de live action film met Emma Watson ook heel leuk
Het is geen cartoon.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vond ik prima, maar wel wat overbodig. Zie nog altijd liever de cartoon
Ik geef ook de voorkeur aan de teken-/animatiefilms.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die vond ik prima, maar wel wat overbodig. Zie nog altijd liever de cartoon
Ik ook, vergelijkend met Alice in wonderland en maleficient live action film valt ie wel tegen. Maar ja, die 2 films vertellen een ander verhaal ten opzichte van de animatiefilms.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond de live action film met Emma Watson ook heel leuk
Dat zijn ook wel de twee die als voornaamste taak in het bronmateriaal kregen 'lig in coma'. Dat is niet per se de schuld van Disneyquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Belle die voor zichzelf op komt en probeert the best te redden. Vooral als je vergelijkt met sneeuwwitje en Doornroosje als films.
Geen idee, ik heb het niet meer op staan. Welk nummer draaien ze?quote:
Man in the mirror.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet meer op staan. Welk nummer draaien ze?
Niet echt fout neequote:
Jaaaa ik duim voor je!quote:
Ik ben WOESTquote:
Letterlijk ook nog eens jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Kijk, Aoibhin komt helemaal van achter het fornuis vandaan.
Nooooooquote:
Of zal ik voor je bellen?quote:
Heel uitgekookt hoorquote:
Nee joh, Hemel en aarde komt ook al bijnaquote:
Hehe hoe verzin je dat altijd gewoon zo directquote:
Ah en dan beltegoed opgewaardeerd hoop ik!quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nee joh, Hemel en aarde komt ook al bijna
MALIEVELDquote:
Soms lukt het gewoon, en soms nietquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hehe hoe verzin je dat altijd gewoon zo direct
Helaas nietquote:
Het lukt heel vaakquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Soms lukt het gewoon, en soms niet
Haha dat zéker!quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval meer passend qua lijst
LA LA LA LA LA POLONAISEquote:
Ja, lekker hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:52 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja Luctor hier keek jij naar uit toch?
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
Haar naam is LAAAUURAAAA een HÉLE lieve meid
Dit.quote:
Oud = fout.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:53 schreef Redefine het volgende:
Zouden de stemmers denken dat bij een foute lijst de artiest zelf fout moet zijn? Dat die mensen denken na die docu, Michael Jackson was een foute man. Daar moet ik op stemmen.
quote:
Klopt!quote:
We leren elke keer weer een nieuw woord.quote:
Juichen!quote:
Haha da's waar, maar ik vind mezelf al uniek genoeg zoquote:
Dat is uiteindelijk een handige bijkomstigheid gebleken! Maar ze had het eerder al gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2020 15:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vanwege de andere uitspraak van de J in het Spaans ook?
Ik dacht al wat hoorde ikquote:
YEEEEAAAAAAASSSSquote:
Na een doelpunt mag je ook niet juichen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:13 schreef Redefine het volgende:
Oh ja. Als je massaal de scheidsrechter wil uitschelden, dan moet je nog wachten. Spreekkoren mogen niet.... Omdat je dan een grote kans hebt op Corona verspreiding
Haha oké!quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:11 schreef Strani het volgende:
Dat is uiteindelijk een handige bijkomstigheid gebleken! Maar ze had het eerder al gedaan
Graag gedaan!quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:13 schreef koffieleuk het volgende:
Kan zelf niet luisteren, dus dank voor de updates
Alleen een klein vuistje als juichgebaar.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na een doelpunt mag je ook niet juichen.
Ja is meteen anders steeds.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:13 schreef Guanabana het volgende:
Toch meteen minder fijn om naar te luisteren hè, Hugo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |