SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Als ik in een onbekend pretpark ben en er is een attractie met een wachtrij van vijf minuten of minder ga ik er in, of het moet iets simpels als een draaimolen zijn. Daar zit soms meuk tussenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
De Hall of Presidents is de meest hilarische Disney-attractie die niet hilarisch bedoeld is. Echt, vriendin en ik gingen daar meerdere keren in omdat het zo cringe is en vriendin had zelfs een I Survived The Hall Of Presidents T-shirt voor mijn verjaardag gemaakt. Met foto van Bush er op.
Die Trump ziet er uit alsof hij een beroerte heeft gehad johquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
De Hall of Presidents is de meest hilarische Disney-attractie die niet hilarisch bedoeld is. Echt, vriendin en ik gingen daar meerdere keren in omdat het zo cringe is en vriendin had zelfs een I Survived The Hall Of Presidents T-shirt voor mijn verjaardag gemaakt. Met foto van Bush er op.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:38 schreef Cee het volgende:
Vlak voor Eurovision Again komende zaterdag!quote:
Jaaaaquote:
Zou leuk zijn als het lukt!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:39 schreef F1gamer het volgende:
Ik wil ook meedoen ESF pubquiz, maar misschien dat ik zaterdag iets anders te doen heb
Zou wel het handigst zijn, deden we de vorige keer ook!quote:
Oh dat klinkt nog interessanterquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vlak voor Eurovision Again komende zaterdag!
Zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh dat klinkt nog interessanter![]()
Hopelijk heb ik tijd.
[quote]quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou wel het handigst zijn, deden we de vorige keer ook!Moet @:koffieleuk ook mee akkoord gaan natuurlijk.
Was toch jouw idee?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga alvast vrij vragen voor die harry potter quiz waar jullie ook maar aan mee gaan doen 😯
Oeh ja daar komt er op 31 juli nog een van op Upbeatles. Maar die is op een vrijdag; dat komt misschien beter uit?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga alvast vrij vragen voor die harry potter quiz waar jullie ook maar aan mee gaan doen 😯
Dat is voor ons niks nieuws, daar hebben sommige mensen ook wel eens last van. Ik noem geen namenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 23 juni 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou wel het handigst zijn, deden we de vorige keer ook!Moet @:koffieleuk ook mee akkoord gaan natuurlijk./quote]
Vind ik wel prima
Probleempje is wel dat m'n microfoon niet top is
Ja precies!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
Is op zich ook nog wel wat interessanter een internationale pubquiz. Niet op Nederland gericht, dus dan krijg je weer andere vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |