Ja, die is heerlijk! zeker voor het relatief lage bedragquote:Op zondag 21 juni 2020 17:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gouden Carolus (classic) omg dat is pas hemels
edit: oh maar dat is geen gewoon biertje natuurlijk
Wow, erg knap. Gulpener of Alfa inderdaad! Hoe gok je dat zo goed?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ah. oke. Gokje: jouw favoriete pilsener is Brand of Gulpener?
en La Chouffe is imo niet beter dan menig ander speciaalbier inderdaad.
Ik wil hier trouwens ook nog even Affligem benoemen.
Dat heb ik met pvv, fvd en sgp.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo waarom D66, GL, PvdA en PvdD vier verschillende partijen moeten zijn.
Ja we leven nu in Midden-Aarde!quote:
jaaaaa die is ook héél erg lekker. Ik heb een vergelijkend bier onderzoek gedaan voor mezelf maar de classic vind ik dan nét iets lekkerder. Maar de whisky infused is ook topquote:Op zondag 21 juni 2020 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die is heerlijk! zeker voor het relatief lage bedragHeb je de whisky infused versie wel eens geprobeerd? Ik niet, maar heb er wel eentje thuis liggen.
Vooral dat ik tussen dat hele groepje juist de middenweg wil kiezen. Voor al deze partijen valt wel iets te zeggen, maar ik vind ze ook allemaal net wat te links of wat te rechts.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar dan uit nieuwsgierigheid, wat staat dichterbij je in D66 dat je niet op partijen daar rond heen (groenlinks, pvda, vvd) zou stemmen.
Nou omdat je zo specifiek over het graan begon, en ik vind dat je dat in Gulpener goed terugproeft. En omdat je dus hintte op een wat zwaardere pilsener qua smaak dus.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die is heerlijk! zeker voor het relatief lage bedragHeb je de whisky infused versie wel eens geprobeerd? Ik niet, maar heb er wel eentje thuis liggen.
[..]
Wow, erg knap. Gulpener of Alfa inderdaad! Hoe gok je dat zo goed?Van Brand vind ik de herfstbok altijd best lekker.
Precies, eens.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
EU ben ik het mee eens, huidige EU gaat een richting uit die ik niet wil. Economische samenwerking, een munt waar je voor kan kiezen en open grenzen als je dat als land wil prima, maar laat het waar aub bij
Ik vind referenda eigenlijk altijd waardeloos, tenzij het over iets heel onbenulligs gaat. Waarom zou ik me inlezen als mijn stem voor 1/x-miljoenste meetelt?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind referenda op zich prima, maar niet als het over écht heel belangrijke ethische kwesties gaat.
En dan nog heb je óf je stemt voor óf tegen (of blanco, kan ook), terwijl er vaak wel voor beide "partijen" wat te zeggen is.
PvdAquote:Op zondag 21 juni 2020 17:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral dat ik tussen dat hele groepje juist de middenweg wil kiezen. Voor al deze partijen valt wel iets te zeggen, maar ik vind ze ook allemaal net wat te links of wat te rechts.
Wat heeft jouw voorkeur ook al weer?
quote:
SGP is wel echt uniek hoorquote:
Eet smakelijk!quote:
Tijd voor een partij die tussen die twee hangtquote:Op zondag 21 juni 2020 17:43 schreef ijs_beer het volgende:
D66 is eigenlijk progressieve smeerolie voor een coaltie, waar CDA conservatieve smeerolie is voor coaltie.(of zou moeten zijn eigenlijk)
Ik heb laatst de BA Baracus box van Jopen besteld. 12 biertjes, allemaal barrel aged (gelagerd op vaten van bijvoorbeeld whisky of wijn). Daar heb ik er pas twee van op, maar die zijn ook allebei erg fijn.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaa die is ook héél erg lekker. Ik heb een vergelijkend bier onderzoek gedaan voor mezelf maar de classic vind ik dan nét iets lekkerder. Maar de whisky infused is ook top
Ahquote:Op zondag 21 juni 2020 17:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou omdat je zo specifiek over het graan begon, en ik vind dat je dat in Gulpener goed terugproeft.
Verder heb ik wel eens een briefproefwedstrijd gewonnen. Van allemaal mensen die iets in de voeding deden.
Kan ik mee leven hoor.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 17:43 schreef ijs_beer het volgende:
D66 is eigenlijk progressieve smeerolie voor een coaltie, waar CDA conservatieve smeerolie is voor coaltie.(of zou moeten zijn eigenlijk)
Oeh Jopen heeft lekkere IPA!quote:Op zondag 21 juni 2020 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb laatst de BA Baracus box van Jopen besteld. 12 biertjes, allemaal barrel aged (gelagerd op vaten van bijvoorbeeld whisky of wijn). Daar heb ik er pas twee van op, maar die zijn ook allebei erg fijn.
Toch ben ik het wel met je eens. als het basisbier goed is, hoeft er geen whisky of gekkigheid bij.
[..]
Heeft D66 daar zoveel voor elkaar gekregen dan of zoveel goede inzichten in?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik mee leven hoor.
Voor mij is een stokpaardje ook de ZZP-ers, die vind ik heel belangrijk dus ik hoewel ik met sommige dingen linkser ben, wil ik ook een partij die zich daar een beetje voor inzet en zich niet alleen op 'de arbeider' richt.
Het is wel vaak hier vs de rest, qua warm weer en WIDMquote:Op zondag 21 juni 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit het omgekeerd te bedenken, wat vrijwel iedereen hier leuk vindt maar ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |