Grif geld?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:53 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Wat is er mis met "grof geld betalen"?
Grof geld betalen = veel geld betalenquote:
Maar er staat gewoon grof geld, dus wat is de fout?quote:
Grif grof geref. grafgeld betalen.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Grof geld betalen = veel geld betalen
Grif geld betalen = zonder aarzelen geld betalen
Grif grof geld betalen = zonder aarzelen veel geld betalen
Aha, het kan allebei (met een andere betekenis). Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet fijnquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar er staat gewoon grof geld, dus wat is de fout?
Oh, maar grif geld is echt iets?quote:
Ja, heel vervelend als een terras zo slecht is dat zo'n tent wéér pas laat op de dag open kanquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een slecht terras gaat het weer pas in de avond open?
Grof grif geld betalen = al vloekend zonder aarzelen geld betalenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 20:15 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Net zoiets als een voetbalknie, maar dan als je alleen FIFA speelt.
Ja, ik vind veel Belgische nieuwsbronnen met dit nieuws.quote:
Klopt, maar "zich" hoort achter "gedraagt" dus zijn antwoord klopt wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. die d/t is wel goed maar de zin is niet af.
Liggend.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:34 schreef noodgang het volgende:
Handig lampje als je nog een schilderij op moet hangen
[ afbeelding ]
Nee, het staat er nogquote:Op dinsdag 30 juni 2020 10:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Heeft de auteur al spijt betuigd voor deze misstand?
Lees de onderste regel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 19:38 schreef thabit het volgende:
"Dit" lijkt me een hypercorrect germanisme. Maar Brabants is wel echt fout.
Heb je de link naar het hele artikel ook nogquote:
O, ja als je zo alleen mijn quote leest is het wel een beetje vreemd jaquote:Op zondag 5 juli 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je de link naar het hele artikel ook nogWat is daar in vredesnaam gebeurd?!
O mooi verhaalquote:Op zondag 5 juli 2020 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
O, ja als je zo alleen mijn quote leest is het wel een beetje vreemd ja![]()
Bestek van familie Polak is na 75 jaar terug in Tilburg; nazaat van nazi-echtpaar brengt het terug
quote:Op zondag 5 juli 2020 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
O mooi verhaalStukken minder "het familiediner" dan ik me hierbij voorstelde
Nee die zijn verbrand!quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:37 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden ze ook leesbrillen in de aanbieding hebben?
Welkom in de feesttentquote:Op woensdag 15 juli 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)oe-kan-dat~a2fe9421/
Lijkt me niet echt de ideale plek om een tent op te zetten
kan zo maar een explosie van jeuk opleveren...quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/b(...)oe-kan-dat~a2fe9421/
Lijkt me niet echt de ideale plek om een tent op te zetten
lees: gezinnen met langdurig zieke kinderenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:36 schreef maily het volgende:
De radiocommercial van Stichting Opkikker.
Een stichting die gezinnen met kinderen een leuke dag (oid) geven.
Oeps ... ik hoor die reclame regelmatig langskomen maar dan kan ik het nooit helemaal onthouden ...quote:Op woensdag 15 juli 2020 13:58 schreef mschol het volgende:
[..]
lees: gezinnen met langdurig zieke kinderen
-edit met dank aan @mschol #56quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:36 schreef maily het volgende:
De radiocommercial van Stichting Opkikker.
Een stichting die gezinnen met langdurig zieke kinderen een leuke dag (oid) geven.
quote:Minister Ferd Grapperhaus (Justitie) zei afgelopen vrijdag al dat zei daar in principe vrij in zijn, maar dat een mondkapjesplicht nooit in plaats kan komen van de belangrijkste maatregel tegen het virus: anderhalve meter afstand houden. Dus ook als straks op sommige plekken mondkapjes moeten worden gedragen, moet er op worden toegezien dat het niet te druk wordt in sommige winkels of horeca-gelegenheden.
Of het is een grapje van de ontwerper /lubach. Zou me ook nog niets verbazen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 00:40 schreef Nepthys het volgende:
Meer een geval van onhandig ontwerp, maar het eerste wat met opviel aan deze banner was Arjens hoofd met heel groot Lul ernaast.(op donner.nl)
[ afbeelding ]
quote:Wij zijn compleet. Gisterochtend, 25 maart om 4.49, mochten wij voor de tweede keer papa en mama worden van Tygo. De bevalling ging snel en ik mag nog een paar dagen op bed bijkomen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Te leuk om te laten liggen. /van twitter
Wel knap van Tygo om 2 keer geboren te zijn.quote:
van Twitterquote:'Weglopen' is een van de vele loopmogelijkheden. Je hebt bijv. ook wadlopen, traplopen, wedlopen, kromlopen, zaklopen, binnenlopen, hardlopen, hoerenlopen, naaktlopen, hordelopen, klaplopen, kroeglopen, leeglopen, ...
Persé is wel tenenkrommendquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:42 schreef Blues het volgende:
Of het persé fout of tenenkrommend is weet ik niet, wel grappig:
[ afbeelding ]
Commentaar van Wim Daniëls:
[..]
van Twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:50 schreef maily het volgende:
[..]
Persé is wel tenenkrommendOefffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een draak van een tekst sowiesoquote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:51 schreef Rewimo het volgende:
https://www.rechtspraak.n(...)k_campaign=rssfeed&p
[ afbeelding ]
Jammer voor de boot van Jackquote:Esteban Ocon aanvaart excuses van Ziggo Sport's Jack Plooij na "That French Fuck"
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:24 schreef Maanvis het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)-na-that-french-fuck
[..]
Jammer voor de boot van Jack
Die mag ook hier: TTK / Ruggespraak #5quote:Op woensdag 2 september 2020 19:24 schreef Maanvis het volgende:
https://www.gptoday.net/n(...)-na-that-french-fuck
[..]
Jammer voor de boot van Jack
doe jij effe, ik moet zo weg!quote:Op woensdag 2 september 2020 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Die mag ook hier: TTK / Ruggespraak #5
Scherp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
quote:Op woensdag 2 september 2020 20:09 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Scherp.
En 'meest geïndustrialiseerdste'.Die is echt erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je dat ik compleet over "stad" heen las?Praat over de hel en je komt er.
Ik zie hier niks verkeerds.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 09:51 schreef Rewimo het volgende:
https://www.rechtspraak.n(...)k_campaign=rssfeed&p
[ afbeelding ]
Het ging vooral om die laatste jaquote:Op woensdag 2 september 2020 20:27 schreef maily het volgende:
DE plaats delict.
En "de politie en andere wegmisbruikers"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |