SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Koel en donker bewaren
Ah kut, had ik wel willen zien, is mijn geboortejaarquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:38 schreef BillDauterive het volgende:
SorryBij Eurovision Again zie je nu de editie van 1988, met Gerard Joling.
Liedje 20 van de 21 nu.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah kut, had ik wel willen zien, is mijn geboortejaar
Misschien haak ik nog even aan, of is het al bijna klaar.
Puntentelling genot incomingquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah kut, had ik wel willen zien, is mijn geboortejaar
Misschien haak ik nog even aan, of is het al bijna klaar.
Zoiets had ik ook wel verwacht gezien het jaar 1988quote:
3* van de 5. Heb er een epistel over geschreven, mocht je het willen lezenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Guana, gezien de TT: wat vond je van Gone with the wind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
3* van de 5. Heb er een epistel over geschreven, mocht je het willen lezenDoe ik zo, eerst even op Geer stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: gelezenDank je voor de review, ik ga geen haast maken hem te kijken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Helaasquote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook wel verwacht gezien het jaar 1988Oudere edities duurden altijd korter
Puntentelling is nu bezigquote:
En toch zul je echt wat oude ESF's moeten gaan kijken voor de karaoke die er gaat komenquote:
Hier was het maar een klap.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:16 schreef F1gamer het volgende:
Hier thunder en ligthing is getting exciting![]()
Ik ga binnenkort maar wat youtuben op best esf singalongsquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En toch zul je echt wat oude ESF's moeten gaan kijken voor de karaoke die er gaat komen
Jaaaaquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar wat youtuben op best esf singalongs
Oeh die zijn ook altijd welkom. Vooral nummers die eh binnen mijn toonbereik kunnen liggenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaEn anders wil ik nog wel wat suggesties geven!
Hmmm, ik vind dat we woensdag even moeten kijken hoe groot dat bereik van jou is, hoor!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh die zijn ook altijd welkom. Vooral nummers die eh binnen mijn toonbereik kunnen liggen
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind dat we woensdag even moeten kijken hoe groot dat bereik van jou is, hoor!
Ja ik zou echt niet weten wat ik met de jongeheer moet doen in een jurk dus die mag lekker in de zon hangen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niks aan de hand op dat front. Er stak wel wat anders onderuit leek wel
Hatrid mun sigra al geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh die zijn ook altijd welkom. Vooral nummers die eh binnen mijn toonbereik kunnen liggen
Je had hem ook onder een van de spaghettibandjes kunnen frottenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zou echt niet weten wat ik met de jongeheer moet doen in een jurk dus die mag lekker in de zon hangen.
Dan vind ik 'm nooit terug dat past toch nooit joh!quote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je had hem ook onder een van de spaghettibandjes kunnen frotten
Goed goed, allebei danquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan vind ik 'm nooit terug dat past toch nooit joh!
Ja dan moet je toch echt eerst een voorbeeld van je toonbereik sturenquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, want daar is maandag al voorquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind dat we woensdag even moeten kijken hoe groot dat bereik van jou is, hoor!
In de zon lijkt me aardig heetquote:Op zaterdag 13 juni 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik zou echt niet weten wat ik met de jongeheer moet doen in een jurk dus die mag lekker in de zon hangen.
Moet je goed kunnen jaquote:
Oh oh ohquote:Op zondag 14 juni 2020 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dan moet je toch echt eerst een voorbeeld van je toonbereik sturenMaandag heb je de eerste kans! (morgen dus al
)
Flesje of twee per dag toch wel jaquote:Op zondag 14 juni 2020 00:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gaat wel hard met de zonnebrandcreme dan.
quote:Op zaterdag 13 juni 2020 22:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
3* van de 5. Heb er een epistel over geschreven, mocht je het willen lezenEcht altijd zo`n bewondering voor mensen die heel goed kunnen onderbouwen waarom ze een film, boek of muziek wel of niet goed vinden, Maar deze sla ik dan ook even over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Neequote:Op zondag 14 juni 2020 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh oh oh
Je loog geen woord tegen tjacka
Maar goed ook! Lijkt me aardig pijnlijkquote:
Ja met die 50cm tikt het hard aan zekerquote:
Weer aan het inlopen?quote:Op zondag 14 juni 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja met die 50cm tikt het hard aan zeker
Ja 50cm kan ik niet meer aan na zoveel maanden amper sportenquote:
Bij mannen hangt er nog weleens een zonwering boven hoorquote:Op zondag 14 juni 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar goed ook! Lijkt me aardig pijnlijkAls vrouw zit de boel toch voornamelijk inwending, dus daar kan de zon niet bij
Tjacka mode on:quote:Op zondag 14 juni 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar goed ook! Lijkt me aardig pijnlijkAls vrouw zit de boel toch voornamelijk inwending, dus daar kan de zon niet bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is na middernacht hč mensen, het mag weer!
Tis zaterdagnacht en de davejes vliegen je weer om de oren:Dquote:Op zondag 14 juni 2020 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja 50cm kan ik niet meer aan na zoveel maanden amper sporten
quote:Op zondag 14 juni 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Tjacka mode on:Dit zijn teksten die op zondag passen inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is na middernacht hč mensen, het mag weer!De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zondag 14 juni 2020 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja 50cm kan ik niet meer aan na zoveel maanden amper sporten
Daarom!quote:Op zondag 14 juni 2020 00:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zijn teksten die op zondag passen inderdaad.
quote:Op zondag 14 juni 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Tjacka mode on:Ja, maar dat is dan juist pijnlijk lijkt me!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is na middernacht hč mensen, het mag weer!
Ik zou amper last ervan hebben als ik verbrand ben in de zonOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja jij koos ervoor om hier te blijven plakkenquote:Op zondag 14 juni 2020 00:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tis zaterdagnacht en de davejes vliegen je weer om de oren:D
Vandįįg ben ik vooral bezig geweest met bijlezen. Gisteren keek ik het ESF van 1988quote:
Tis alsof ik nog steeds in de keuken sta wat betreft humor dus dat komt goedquote:Op zondag 14 juni 2020 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jij koos ervoor om hier te blijven plakken
Ah, prima danquote:Op zondag 14 juni 2020 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tis alsof ik nog steeds in de keuken sta wat betreft humor dus dat komt goed
Ah je wilde even Spanjolerig doenquote:Op zondag 14 juni 2020 00:34 schreef Strani het volgende:
Ik zit vol van de tapas en ik heb nog een kleine twee uur tot bedtijd om het allemaal wat te laten zakken.
Fijnquote:Op zondag 14 juni 2020 00:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker! Hele week uitgezien naar deze tapas en dat was terecht
Lekker man, nog weggespoeld met een spaans biertje?quote:Op zondag 14 juni 2020 00:34 schreef Strani het volgende:
Ik zit vol van de tapas en ik heb nog een kleine twee uur tot bedtijd om het allemaal wat te laten zakken.
Oeh klinkt lekkerquote:Op zondag 14 juni 2020 00:34 schreef Strani het volgende:
Nee maar wel met een cherry cola, ook lekker!quote:Op zondag 14 juni 2020 00:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lekker man, nog weggespoeld met een spaans biertje?
1988, Celine Dion toch?quote:Op zondag 14 juni 2020 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandįįg ben ik vooral bezig geweest met bijlezen. Gisteren keek ik het ESF van 1988
Niet eens koffiequote:Op zondag 14 juni 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar wel met een cherry cola, ook lekker!
Ik heb al eten voor morgen in huis en was voor verjaardag ook wat anders van planquote:
Wat ben je voor je verjaardag van plan?quote:Op zondag 14 juni 2020 00:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb al eten voor morgen in huis en was voor verjaardag ook wat anders van planMaar dit gaat heel snel gebeuren
Cherry cola neeeeeeeequote:Op zondag 14 juni 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar wel met een cherry cola, ook lekker!
Cherry colaquote:Op zondag 14 juni 2020 00:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Cherry cola neeeeeeee
Heel soms vergis ik me wel eens want precies dezelfde kleur em dan kan ik wel janken als ik thuis kom dat is zo smerig
Toe maar, jij wildequote:Op zondag 14 juni 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Die had ik eerder vanavond al op, drie stuks
Een vage buurvrouw van een paar huizen verderop is jarigquote:Op zondag 14 juni 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ben je voor je verjaardag van plan?
Ik vind cherry cola wel oké, maar heb liever gewonequote:Op zondag 14 juni 2020 00:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Cherry cola neeeeeeee
Heel soms vergis ik me wel eens want precies dezelfde kleur em dan kan ik wel janken als ik thuis kom dat is zo smerig
Hehehehe lekker slim om zoiets te sturen naar iemand wiens werk ondermeer internetbeveiliging istwitter:danielverlaan twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 22:46:22Kijk, fanmail. Van een 'anoniem' e-mailaccount.
Wat hij vergeet: de desktopcliėnt van z'n e-mail stuurt het ip-adres van zijn huisadres mee. Dan ben je plotseling niet meer zo anoniem.
En aangezien 'ie dit zeker leest: ik zou wat poorten in je router dichtzetten #gratistip 👍 https://t.co/71GHkvqaFd reageer retweet
Gratis taart is altijd goed toch?quote:Op zondag 14 juni 2020 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een vage buurvrouw van een paar huizen verderop is jarigIk ben uitgenodigd, omdat ik even geleden zo aardig was om verkeerd bezorgde bloemen bij haar af te leveren.
Ze rekenen nu ook al op mij
Dat is zeker niet slim neequote:Op zondag 14 juni 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Hehehehe lekker slim om zoiets te sturen naar iemand wiens werk ondermeer internetbeveiliging istwitter:danielverlaan twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 22:46:22Kijk, fanmail. Van een 'anoniem' e-mailaccount.
Wat hij vergeet: de desktopcliėnt van z'n e-mail stuurt het ip-adres van zijn huisadres mee. Dan ben je plotseling niet meer zo anoniem.
En aangezien 'ie dit zeker leest: ik zou wat poorten in je router dichtzetten #gratistip 👍 https://t.co/71GHkvqaFd reageer retweet
Hangt ervan af wat er tegenover staat. Als dat is anderhalf uur blijven hangen op een oersaaie verjaardag waar je niemand kent koop ik zelf wel watquote:Op zondag 14 juni 2020 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gratis taart is altijd goed toch?
Ligt eraan wat voor taartquote:Op zondag 14 juni 2020 00:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gratis taart is altijd goed toch?
En zij weten niet dat het ook jouw verjaardag is?quote:Op zondag 14 juni 2020 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een vage buurvrouw van een paar huizen verderop is jarigIk ben uitgenodigd, omdat ik even geleden zo aardig was om verkeerd bezorgde bloemen bij haar af te leveren.
Ze rekenen nu ook al op mij
En dat ook ja!quote:Op zondag 14 juni 2020 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat er tegenover staat. Als dat is anderhalf uur blijven hangen op een oersaaie verjaardag waar je niemand kent koop ik zelf wel wat
Hazelnootschuimtaart 😍😍😍😍quote:Op zondag 14 juni 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor taartSchuimtaart vind ik bijvoorbeeld echt niet heel lekker
Ik was niet serieusquote:Op zondag 14 juni 2020 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
En zij weten niet dat het ook jouw verjaardag is?
Ik heb liever een gemiddelde schuimtaart dan een gemiddelde slagroomtaartquote:Op zondag 14 juni 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:
Anderhalf uur voor zelfgemaakte cheesecake is op zich geen slechte dealquote:Op zondag 14 juni 2020 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat er tegenover staat. Als dat is anderhalf uur blijven hangen op een oersaaie verjaardag waar je niemand kent koop ik zelf wel wat
Daar zou ik ook voor thuis blijvenquote:Op zondag 14 juni 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een gemiddelde slagroomtaart vind ik lekkerder, maar is ook niet heel veel nee.quote:Op zondag 14 juni 2020 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb liever een gemiddelde schuimtaart dan een gemiddelde slagroomtaart
OH JAAAA daar hebben we het even over iets lekkersquote:Op zondag 14 juni 2020 00:56 schreef skysherrif het volgende:
Had wel na werk een stuk appeltaart op die op moest 😏
Met een liter slagroom ernaast
Ja mijn sarcasme was voor de verandering even subtiel nuquote:
Ook dan los ik het liever zelf opquote:Op zondag 14 juni 2020 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Anderhalf uur voor zelfgemaakte cheesecake is op zich geen slechte deal
BOHH jaaaaquote:Op zondag 14 juni 2020 00:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Anderhalf uur voor zelfgemaakte cheesecake is op zich geen slechte deal
Ah het is ook niet mijn favoriete hoorquote:Op zondag 14 juni 2020 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Na de friet e.d. dacht ik dat je smaak had, maar toen kwam je ineens met een afkeer voor salt & vinegar chips en nu dit![]()
Wist je al dat je ook gestreepte cheesecake kunt maken?quote:Op zondag 14 juni 2020 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
BOHH jaaaa![]()
Nu weet ik ook weer dat ik dat binnenkort nog wil maken
Kijk daar is ie al, gelukkig 😅quote:Op zondag 14 juni 2020 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH JAAAA daar hebben we het even over iets lekkers![]()
![]()
Oh gelukkig voor jouw smaakpapillenquote:Op zondag 14 juni 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah het is ook niet mijn favoriete hoor
Maar ik raak ook wel een beetje teleurgesteld wederzijds. Er moet snel weer een overeenkomst komen want dit gaat niet goed
Monchoutaart?? 😋☺️🥵😍quote:Op zondag 14 juni 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh gelukkig voor jouw smaakpapillen![]()
Al vind ik het ook weer niet ranzig ofzo hoor. Ik zou het beleefd opeten als het me voorgeschoteld wordt. Maar zo'n beetje elke andere taart vind ik lekkerder![]()
Ja dat wordt wel tijd ja
Wel eens gezien ja, maar nog nooit geprobeerd!quote:Op zondag 14 juni 2020 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wist je al dat je ook gestreepte cheesecake kunt maken?
Gelukkig, ik ging al helemaal brainstormenquote:
BOhhquote:
Dat wil ik je niet aandoen om 0100 snachtsquote:Op zondag 14 juni 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ging al helemaal brainstormen
Oké oorlog afgeblazen!quote:
Nu ben ik vegetarisch, maar lust ik verder zo'n beetje echt alles. Dus was vooral aan het zoeken naar dingen die ik NIET lustquote:Op zondag 14 juni 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat wil ik je niet aandoen om 0100 snachts
Maar toch nieuwsgierig of je nog iets had
Nou die couscous van deze week vond ik lekker. Ik ga dus 2/2 op vegetarische couscoussen 😎quote:Op zondag 14 juni 2020 01:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu ben ik vegetarisch, maar lust ik verder zo'n beetje echt alles. Dus was vooral aan het zoeken naar dingen die ik NIET lustMaar dat vind ik dan vaak ook niet echt vies ofzo, meer een kwestie van "had veel liever iets anders dan dit". Een beetje zoals jij met couscous (wat ik zelf dan weer heerlijk vind
).
Oh!quote:Op zondag 14 juni 2020 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou die couscous van deze week vond ik lekker. Ik ga dus 2/2 op vegetarische couscoussen 😎
quote:
Behalve dan dat je bleef zitten met een verlangen naar vleesdingen!quote:Op zondag 14 juni 2020 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou die couscous van deze week vond ik lekker. Ik ga dus 2/2 op vegetarische couscoussen 😎
daar valt iets aan te doenquote:Op zondag 14 juni 2020 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
Inb4 "Jobi valt in slaap" maar dit keer is er geen camera aan
Dat is zeker waar. Ik zou er de volgende keer lekkere grote vleesachtigr zwammen ingedaan hebbenquote:Op zondag 14 juni 2020 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Behalve dan dat je bleef zitten met een verlangen naar vleesdingen!
Oh het wordt zo'n nachtquote:Op zondag 14 juni 2020 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Neequote:
Stiekem had ik maar de helft op omdat ik weer terug verlangde naar julliequote:Op zondag 14 juni 2020 01:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Vleesdingen dusquote:Op zondag 14 juni 2020 01:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stiekem had ik maar de helft op omdat ik weer terug verlangde naar jullie
'Zo'n nacht' kun je op veel manieren interpreterenquote:
Ik heb lang genoeg rondgehangen met Dave hier om het voortaan in alles te zien. Kan ook nooit meer normaal een aubergine of een komkommer snijden zonder aan die gast te denken.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij was dir niet eens dubbelzinnig jobi
Dacht je dat je die hele avond/nacht naar planten zat te kijken ofzoquote:Op zondag 14 juni 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dus daar is die jitsi eigenlijk voor
Dus elke keer als je zo'n flinke komkommer in je had hebt denk je aan dave?quote:Op zondag 14 juni 2020 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg rondgehangen met Dave hier om het voortaan in alles te zien. Kan ook nooit meer normaal een aubergine of een komkommer snijden zonder aan die gast te denken.
Eigenlijk welquote:Op zondag 14 juni 2020 01:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus elke keer als je zo'n flinke komkommer in je had hebt denk je aan dave?
Het lijkt me wel beter als we ons voor alle seksuele dingen tot Jitsi beperken.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dus daar is die jitsi eigenlijk voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah best wel gek, het is maar etenquote:Op zondag 14 juni 2020 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eigenlijk welIn de onschuldige vorm van "oh, hier had ik op Fok Dave mee kunnen taggen".
quote:Op zondag 14 juni 2020 01:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt me wel beter als we ons voor alle seksuele dingen tot Jitsi beperken.Ja halllooooo dan ben ik weg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
[..]
Het lijkt me wel beter als we ons voor alle seksuele dingen tot Jitsi beperken.Dan schaf ik alvast een wifi versterker aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Het lijkt me wel beter als we ons voor alle seksuele dingen tot Jitsi beperken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Nee je zit echt meteen in de callquote:Op zondag 14 juni 2020 01:44 schreef Koen66 het volgende:
moet je voor Jitsi eigenlijk een account aanmaken?
Ik heb overal altijd associaties bij. Ik dagdroom ook veelquote:Op zondag 14 juni 2020 01:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hahah best wel gek, het is maar eten
Ik denk gewoon normaal hoe ik dat het liefst zo snel mogelijk in mijn keel prop
Heel erg obvious dit wel Koen, heel obvious...quote:Op zondag 14 juni 2020 01:44 schreef Koen66 het volgende:
moet je voor Jitsi eigenlijk een account aanmaken?
apart, had je vroeger met Tinychat ook, maar dat kan volgens mij niet meer zonder accountquote:Op zondag 14 juni 2020 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee je zit echt meteen in de call
Dat verraste mij nogal
Nee, Jitsiquote:
hey, ik ben een doorgewinterde Fokker hequote:Op zondag 14 juni 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel erg obvious dit wel Koen, heel obvious...
Dacht je even voorbereidingstijd te hebben, ineens al die hoofden voor je smoelquote:Op zondag 14 juni 2020 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee je zit echt meteen in de call
Dat verraste mij nogal
bij Tinychat ging ik er altijd eerst als Anoniem in kijken wie er warenquote:Op zondag 14 juni 2020 01:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht je even voorbereidingstijd te hebben, ineens al die hoofden voor je smoel
Ja hahahaquote:Op zondag 14 juni 2020 01:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht je even voorbereidingstijd te hebben, ineens al die hoofden voor je smoel
Ik ookquote:Op zondag 14 juni 2020 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, ik ben een doorgewinterde Fokker he
Watjequote:Op zondag 14 juni 2020 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij Tinychat ging ik er altijd eerst als Anoniem in kijken wie er waren
Je hoeft niet te schrikken van je smoel johquote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 01:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, JitsiUit de SC heb ik een tijdje geprobeerd, en dat was hem toch niet helemaal
nou dat was met een SC waar altijd wat mensen waren waar ik eigenlijk liever niet mee zat maar ik wilde dan weer niet onbeleefd zijn door gelijk te vertrekkenquote:
Liefquote:Op zondag 14 juni 2020 01:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schrikken van je smoel joh
Nou, wat er de afgelopen maanden plaats heeft gevonden kun je amper netjes noemenquote:Op zondag 14 juni 2020 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]Dus Jitsi moet voor jou netjes blijven?
Had ik ook woensdag, ik noem geen namenquote:Op zondag 14 juni 2020 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou dat was met een SC waar altijd wat mensen waren waar ik eigenlijk liever niet mee zat maar ik wilde dan weer niet onbeleefd zijn door gelijk te vertrekken
Ah het probleem was dus niet de seksuele inhoud maar het aantal mensen, ik snap het.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, wat er de afgelopen maanden plaats heeft gevonden kun je amper netjes noemen![]()
![]()
Maar daar waren niet enorm veel mensen bij aanwezig, dus maakte het nog wat exclusief
Ik heb wel eens een intimiderend effect.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had ik ook woensdag, ik noem geen namen
@:strani
quote:Op zondag 14 juni 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dat snap ik wel ja. Wel heel awkward voor je dan.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou dat was met een SC waar altijd wat mensen waren waar ik eigenlijk liever niet mee zat maar ik wilde dan weer niet onbeleefd zijn door gelijk te vertrekken
Sophie houdt van ons, en wij houden van Sophiequote:Op zondag 14 juni 2020 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lief
Jullie kregen trouwens zojuist allemaal kopjes van sophie.
Ze sprong net mn kamer binnen door het raam en besloot mijn mobiel kopjes te gaan geven
quote:Op zondag 14 juni 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neeeeeeee iedereen mag bij Jitsi!quote:Op zondag 14 juni 2020 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah het probleem was dus niet de seksuele inhoud maar het aantal mensen, ik snap het.
Misschien beter als er als groep steeds stemmen of een nieuw iemand er wel of niet bij mag. Doen we voting sessions en zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh bij mij nooit.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een intimiderend effect.
aardig wat awkward zaken gezien ook, maar da's jaren terug. Laatste jaren in de SC waar ik meestal zit zijn ze niet zo van de alternatieve chatoptiesquote:Op zondag 14 juni 2020 01:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat snap ik wel ja. Wel heel awkward voor je dan.
Was, maar nu dus niet meer?quote:Op zondag 14 juni 2020 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh bij mij nooit.
Maar ik zei ook al dat Sky een watje was.
quote:Op zondag 14 juni 2020 01:55 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar komt dat eigenlijk vandaan?quote:Op zondag 14 juni 2020 01:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Als geboren Haarlemmer ben ik dat inderdaad
Hier ook niet hoor.quote:Op zondag 14 juni 2020 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aardig wat awkward zaken gezien ook, maar da's jaren terug. Laatste jaren in de SC waar ik meestal zit zijn ze niet zo van de alternatieve chatopties
Goeie vraag! Blijkbaar is dat niet helemaal duidelijk.quote:
quote:Het scheldwoord 'Mug' werd in de 15e eeuw al gebruikt voor een Haarlemmer. Waarschijnlijk doelde men daarmee op kleinzieligheid of kleingeestigheid (muggenziften). Ook mogelijk is dat de oorsprong van deze benaming ligt in het feit dat Haarlem vroeger geteisterd werd door muggen. Het gebied was omringd door veen en moeras. In het noorden lag het IJ, een drassig gebied, in het zuiden het Haarlemmermeer. Bovendien werd de stad doorkruist door grachten en een 'beek' die onder de Grote Markt doorliep. Het gebied was dus een uitstekende broedplaats voor muggen.
Verhalen die het ontstaan zouden verklaren zijn:
Het verhaal over de brandweer die uitrukte om de gesignaleerde zwarte rookwolken uit de kerktoren te bestrijden. Toen de brandweer arriveerde bleek het geen rook maar enorme aantallen muggen.
Het verhaal over een heks die de Haarlemmers zou veranderen in muggen als ze niet naar haar zouden luisteren zodat ze tot in lengte van dagen om de toren van de St. Bavokerk moesten vliegen.
Nog een andere uitleg van de bijnaam 'Mug' stamt uit 1573, tijdens het Beleg van Haarlem. De Hollanders waren toen in opstand tegen de Hertog van Alva van Spanje. Het Spaanse leger trok naar Haarlem en wilde de stad veroveren. Drie Haarlemmers lieten op een nacht een vaatje buskruit ontploffen in het Spaanse legerkamp. Dat lukte en het kamp was in rep en roer. De Haarlemmers wisten weg te sluipen. De volgende dag vertelden ze in de kroeg over hun daad, maar sommige mensen zeiden: 'Het helpt niks; de Spanjaarden jaag je er niet mee weg. Het Spaanse leger is onoverwinnelijk. Jullie zijn net muggen die een reus willen steken.'.[1]
Inmiddels wordt de naam mug alleen nog maar in positieve zin gebruikt en noemt menig Haarlemmer zich met trots mug.
Ik kan hier niet op reageren zonder een Daveje te maken ben ik bangquote:
Ja lijers zijn dat hequote:
Jaaaaaaaaa wie aaa zegtquote:Op zondag 14 juni 2020 02:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan hier niet op reageren zonder een Daveje te maken ben ik bang
Deze SC maakt elk watje hardquote:
toch ben ik bang dat de enige echt nutteloze wezens de mensen zijn "Yquote:Op zondag 14 juni 2020 02:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja lijers zijn dat heOm die reden bestaan spinnen ook.
Hoor ik mensen soms zeggen van "jaaaa maar spinnen zijn juist nuttig om de muggen op te eten".
Hele probleem is opgelost als er ook geen muggen zijn jaaaaaa
Ja maar hallooooo dat ben ik, en jij, en mensen die ik lief heb enzoquote:Op zondag 14 juni 2020 02:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch ben ik bang dat de enige echt nutteloze wezens de mensen zijn "Y
Beter mikken voortaan!quote:
Schop hem weg!quote:Op zondag 14 juni 2020 02:05 schreef Koen66 het volgende:
WTF die kutmug heeft me op m'n voet gestoken
mensen zijn de enige wezens die hun best doen hun eigen leefomgeving uit te putten en te vernietigen, volgens mij zijn er geen andere dieren die dat pogenquote:Op zondag 14 juni 2020 02:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar hallooooo dat ben ik, en jij, en mensen die ik lief heb enzo
Spinnenquote:Op zondag 14 juni 2020 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen zijn de enige wezens die hun best doen hun eigen leefomgeving uit te putten en te vernietigen, volgens mij zijn er geen andere dieren die dat pogen
Mensen zijn de enige wezens die dat bewustzijn kunnen hebben. Nogal makkelijk om dan te zeggen dat jij en andere naasten niet mogen bestaan omdat meerdere groepen verkeerde keuzes makenquote:Op zondag 14 juni 2020 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen zijn de enige wezens die hun best doen hun eigen leefomgeving uit te putten en te vernietigen, volgens mij zijn er geen andere dieren die dat pogen
Nice nog welquote:
oh dat hoor je mij niet roepen hoor dat er iemand niet mag bestaanquote:Op zondag 14 juni 2020 02:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mensen zijn de enige wezens die dat bewustzijn kunnen hebben. Nogal makkelijk om dan te zeggen dat jij en andere naasten niet mogen bestaan omdat meerdere groepen verkeerde keuzes maken
Hou oooooppppquote:
quote:Op zondag 14 juni 2020 02:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou oooooppppNu durf ik mezelf nooit meer aan te kijken!
Een scherp daveje mag gewaardeerd wordenquote:Op zondag 14 juni 2020 02:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nice nog welIk deed heel erg mijn best om iets anders te kunnen antwoorden
En dan nog eens met 8 ogen 😯quote:Op zondag 14 juni 2020 02:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou oooooppppNu durf ik mezelf nooit meer aan te kijken!
Ah okéquote:Op zondag 14 juni 2020 02:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oh dat hoor je mij niet roepen hoor dat er iemand niet mag bestaan
Ik koester dit compliment nu je me nooit hebt gezienquote:Op zondag 14 juni 2020 02:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]terwijl je juist zo het bekijken waard bent
Bijen 🤔quote:Op zondag 14 juni 2020 02:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah okéMaar nutteloos vind ik ook wel een onzinargument, sorry hoor. Want welke diersoort heeft überhaupt "nut"?
Ik waardeer Dave altijdquote:Op zondag 14 juni 2020 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een scherp daveje mag gewaardeerd worden
hooguit wat foto's hier in topic en je foboquote:Op zondag 14 juni 2020 02:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik koester dit compliment nu je me nooit hebt gezien(of je moet stiekem hebben gelurkt op een Jitsi stream)
Lijer jijquote:
Oh jaaa dan gaan we zelfs doodquote:
Was alweer helemaal vergeten dat ik een fobo hadquote:Op zondag 14 juni 2020 02:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hooguit wat foto's hier in topic en je fobo
Zo, jij bent echt knap hoor.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik koester dit compliment nu je me nooit hebt gezien(of je moet stiekem hebben gelurkt op een Jitsi stream)
quote:Op zondag 14 juni 2020 02:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was alweer helemaal vergeten dat ik een fobo had
Had hem wel eind vorig jaar gemaakt, dus foto's zijn recentquote:
Oh was dat een speciaal fotolijstje of was de foto speciaal?quote:Op zondag 14 juni 2020 02:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
*Ziet dat jobi een fotolijstje 2 meter naast me omver kegelt*
Moest dat nou 😒
Spanjolen hebben geen smaak, dus dit voelt als een beledigingquote:
Ik heb 2 fotolijstjes op mijn kamer (wel in rotterdam) 1 met papa en broertje op vakantie in italie en 1 van sophiequote:Op zondag 14 juni 2020 02:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh was dat een speciaal fotolijstje of was de foto speciaal?
Neequote:Op zondag 14 juni 2020 02:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spanjolen hebben geen smaak, dus dit voelt als een belediging
Toen het Fobo gesprek hier kwam afgelopen herfst, kwam ik erachter dat sommige users al jaren een Fobo hier hadden. Ondertussen vroeg ik me al tijden af hoe die er dan uit zouden zien, terwijl het antwoord 1 klik nabijwasquote:Op zondag 14 juni 2020 02:22 schreef Koen66 het volgende:
zijn ook niet echt veel mensen meer die hun Fobo actief bijhouden
*reminder jobi geen complimentjes te geven want ze rijgt je zonder pardon aan het spit*quote:Op zondag 14 juni 2020 02:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spanjolen hebben geen smaak, dus dit voelt als een belediging
Gewoon blijven doen tot ze het gelooft!quote:Op zondag 14 juni 2020 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
*reminder jobi geen complimentjes te geven want ze rijgt je zonder pardon aan het spit*
Ah, maar daar mik ik echt wel naast hoorquote:Op zondag 14 juni 2020 02:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb 2 fotolijstjes op mijn kamer (wel in rotterdam) 1 met papa en broertje op vakantie in italie en 1 van sophie
net als je profiel.... mensen die zitten te miepen wanneer je jarig bent enzo terwijl dat gewoon in m'n profiel staatquote:Op zondag 14 juni 2020 02:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen het Fobo gesprek hier kwam afgelopen herfst, kwam ik erachter dat sommige users al jaren een Fobo hier hadden. Ondertussen vroeg ik me al tijden af hoe die er dan uit zouden zien, terwijl het antwoord 1 klik nabijwas
Oh dat sowiesoquote:Op zondag 14 juni 2020 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeIk ben serieus. Dus neem het compliment nou maar gewoon.
Ja ik heb dat al eens redelijk bevestigd!!quote:Op zondag 14 juni 2020 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen tot ze het gelooft!
Oh vinden jullie dat niet leukquote:Op zondag 14 juni 2020 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
*reminder jobi geen complimentjes te geven want ze rijgt je zonder pardon aan het spit*
Ja maar je mikte op mijquote:Op zondag 14 juni 2020 02:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, maar daar mik ik echt wel naast hoorIk mik altijd naast hetgeen waar ik op probeer te mikken (sjoelen
![]()
![]()
![]()
) dus al sik vol op papa/broertje en Sophie mik dan komt het goed
Ik noem hier zelf vooral de hele tijd mijn verjaardagquote:Op zondag 14 juni 2020 02:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net als je profiel.... mensen die zitten te miepen wanneer je jarig bent enzo terwijl dat gewoon in m'n profiel staat
Die dm was naar Strani volgens mijquote:Op zondag 14 juni 2020 02:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik heb dat al eens redelijk bevestigd!!
Oeh heb ik hier iets heel erg juicy gemist?quote:Op zondag 14 juni 2020 02:26 schreef Strani het volgende:
Als het om vrouwen gaat heb ik trouwens juist een bijzonder goede smaak, dat is door @:Redefine bevestigd.
Haha nee hoor, maar wij waren heel eensgezind over een aantal bekende actrices.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh heb ik hier iets heel erg juicy gemist?
Oh jaquote:
Dave taggen is ook echt niet meer nodig hier, hij is gewoon in spirit aanwezigquote:Op zondag 14 juni 2020 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stiekem maakt het niet uit hoor, ik slik alles
Wtf waar danquote:
Daarom miste je gelukkig mijn monitor, fles whiskey, horloge en opblaaspopquote:Op zondag 14 juni 2020 02:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaEh... dan ergens anders. Ik kan nooit gevoelsmatig iets echt heel belangrijks kapot maken!
Ahhquote:Op zondag 14 juni 2020 02:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee hoor, maar wij waren heel eensgezind over een aantal bekende actrices.
OPBLAASPOP?quote:Op zondag 14 juni 2020 02:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom miste je gelukkig mijn monitor, fles whiskey, horloge en opblaaspop
Je hebt mij nu verpest, nu is er geen houden meer aanquote:Op zondag 14 juni 2020 02:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dave taggen is ook echt niet meer nodig hier, hij is gewoon in spirit aanwezig
in m'n thuis SC KSC hoef ik het niet te melden, heb er daar een aantal van op Facebook dus die komen er altijd zelf wel meequote:Op zondag 14 juni 2020 02:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik noem hier zelf vooral de hele tijd mijn verjaardagBen dan toch onzeker of mensen zich dat dan nog herinneren op de dag zelf
Ik vind het juist leuk als mensen dat weten.
![]()
Die grappen over mijn verjaardag gaan vooral over de fanfare die @:Redefine schijnt te willen regelen inclusief foute muziek en rare muzikale toegiften. Op die momenten ben ik even niet maandag jarig
"JE!?" Ik heb niks gedaan hoorquote:Op zondag 14 juni 2020 02:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je hebt mij nu verpest, nu is er geen houden meer aan
Slaaplekker maatjequote:Op zondag 14 juni 2020 02:31 schreef Strani het volgende:
Mense ik ga slapen.
*deelt ferme handdrukken en hartstochtelijke zoenen uit
truste kerelquote:Op zondag 14 juni 2020 02:31 schreef Strani het volgende:
Mense ik ga slapen.
*handdrukt ferm terug en zoent hartstochtelijk*quote:Op zondag 14 juni 2020 02:31 schreef Strani het volgende:
Mense ik ga slapen.
Kijk, zo kan een man nog eens gelukkig z'n bed opzoeken.quote:Op zondag 14 juni 2020 02:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*handdrukt ferm terug en zoent hartstochtelijk*
Trusten
Hier eigenlijk ook niet hoor, maar ben dan stiekem toch wat onzeker dat het niet vergeten wordt ofzoquote:Op zondag 14 juni 2020 02:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in m'n thuis SC KSC hoef ik het niet te melden, heb er daar een aantal van op Facebook dus die komen er altijd zelf wel mee
Ja, zwart op wit zelfsquote:
Wat is ferm nu voor merk johquote:Op zondag 14 juni 2020 02:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*handdrukt ferm terug en zoent hartstochtelijk*
Trusten
Dit is nóg meer verkeerd gespeld dan het al wasquote:
Stijldansen oefenenquote:Op zondag 14 juni 2020 02:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zwart op wit zelfsWhat the hell doe je daarmee joh
Spuit 11 ook nog eensquote:
Whahaquote:Op zondag 14 juni 2020 02:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Stijldansen oefenen
(Picture neville in voor het gala)
In tegenstelling tot ik?quote:Op zondag 14 juni 2020 02:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WhahaNou maar Neville droogde goed op daarna!
Jij hoeft niet op te drogen!quote:Op zondag 14 juni 2020 02:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ik?
Okkkkkkkkk jobi okkkkkkkkk
Subtiele reclamequote:
quote:
Nu echt in spanning of onze Koen nog terugkomt morgenquote:
Jij moet aandelen hebbenquote:
Hou ooooppppquote:
Hehehehe, ja je had wat dat betreft een heel onfortuinlijk moment gekozenquote:Op zondag 14 juni 2020 03:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou ooooppppVaak ging het goed met Jitsi in bed. Toevallig moet jij etterbak net aanwezig zijn op het moment dat het goed fout gaat.
Natuurlijk, in slaap vallen onder de zoete stemmen van ham en red, dromend over peking duck hojin sauce chipsquote:Op zondag 14 juni 2020 03:03 schreef Aoibhin het volgende:
Of nou ja goed fout, heb wel lekker geslapen die nacht
quote:Op zondag 14 juni 2020 03:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk, in slaap vallen onder de zoete stemmen van ham en red, dromend over peking duck hojin sauce chips
Ik kies niet, het gebeurt!quote:Op zondag 14 juni 2020 03:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hehehehe, ja je had wat dat betreft een heel onfortuinlijk moment gekozen
Maar vooruit ik zal het niet te vaak meer opbrengen
Rustgevend hoorquote:Op zondag 14 juni 2020 03:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Natuurlijk, in slaap vallen onder de zoete stemmen van ham en red, dromend over peking duck hojin sauce chips
Oprecht opgelucht hierquote:
Bob Ross is ook echt heerljk om naar te kijken voor het slapen gaanquote:Op zondag 14 juni 2020 03:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Rustgevend hoor![]()
Al hebben Ham en Red sowieso echt heel rustgevende stemmen moet ik zeggen. Een soort Bob Rossen.
GOEDEMORGEN!quote:
Oh the horrorquote:Op zondag 14 juni 2020 09:48 schreef Cee het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN!
Ik ben al zeker drie uur wakker maar heb al gegeten, dus pak jij het Strani-ontbijt maar.![]()
Ik ga zometeen een stukje hardlopen, even de frustratie eruit want ik zit me al urenlang in te houden om niet te reageren op een lange gecopy/paste facebook-rant die start met “Ik ben tegen racisme, maar...”, gevolgd door een stortvloed aan blankejongemoederbraaksel waarin ze o.a. wil vertellen dat de kindjes gewoon Sinterklaas moeten kunnen vieren en negerzoenen weer negerzoenen moeten heten.
(Er wordt ook letterlijk geschreven; “nemen ze feestelijkheden en lekkernijen af”).
IK KAN NIET MEER.
Oh dit had ik laatst ook. Dochter van een oud-collega ook over dat ze zoveel plezier had als zwarte Piet en al die blije kindjes enzoquote:Op zondag 14 juni 2020 09:48 schreef Cee het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN!
Ik ben al zeker drie uur wakker maar heb al gegeten, dus pak jij het Strani-ontbijt maar.![]()
Ik ga zometeen een stukje hardlopen, even de frustratie eruit want ik zit me al urenlang in te houden om niet te reageren op een lange gecopy/paste facebook-rant die start met “Ik ben tegen racisme, maar...”, gevolgd door een stortvloed aan blankejongemoederbraaksel waarin ze o.a. wil vertellen dat de kindjes gewoon Sinterklaas moeten kunnen vieren en negerzoenen weer negerzoenen moeten heten.
(Er wordt ook letterlijk geschreven; “nemen ze feestelijkheden en lekkernijen af”).
IK KAN NIET MEER.
Ik heb mijn antwoord klaar staan en het maakt me ook niet zoveel uit als ze me ontvriendt maar ik wacht nog eventjes tot ik weer thuis ben van hardlopen en mijn bloeddruk is gedaald en ze meer likes heeft gekregen op die sneue post, anders laat ik het maar gewoon varen zo.quote:Op zondag 14 juni 2020 10:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dit had ik laatst ook. Dochter van een oud-collega ook over dat ze zoveel plezier had als zwarte Piet en al die blije kindjes enzo![]()
Nou dat verandert toch niet met roetvegen
Heb maar niet gereageerd want resultaat is waarschijnlijk alleen maar dat ik ontvriend wordt door die moeder
Haha convectie buien kunnen zo elk moment ontstaan. Hier was het ook zonnig. Ineens begon het hard te regenen, ik dacht dat er iets lektequote:Op zondag 14 juni 2020 11:18 schreef Cee het volgende:
Alle Buienradars: “hEt BlIjFt De HeLe DaG dRoOg!”
Ik: *trekt hardloopkleren aan, ready to go*
Wolken: 🌧 hier, een eeuwigdurende zondvloed van water 🌧
Lijersquote:Op zondag 14 juni 2020 11:18 schreef Cee het volgende:
Alle Buienradars: “hEt BlIjFt De HeLe DaG dRoOg!”
Ik: *trekt hardloopkleren aan, ready to go*
Wolken: 🌧 hier, een eeuwigdurende zondvloed van water 🌧
Is het iemand die dichtbij je staat? Anders is het wel heel verleidelijkquote:Op zondag 14 juni 2020 10:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb mijn antwoord klaar staan en het maakt me ook niet zoveel uit als ze me ontvriendt maar ik wacht nog eventjes tot ik weer thuis ben van hardlopen en mijn bloeddruk is gedaald en ze meer likes heeft gekregen op die sneue post, anders laat ik het maar gewoon varen zo.
(Ja zo help ik het maatschappelijk probleem niet op te lossen door m’n mond te houden, dat weet ik)
Haha, ik zie het nu op buienradar ja, die hele lijn blijft daar nog śrenquote:Op zondag 14 juni 2020 11:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Precies op de lijn, die in die beweging blijft bewegen
Ik had daarvoor mijn planten op balkon water gegevenquote:Op zondag 14 juni 2020 11:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, ik zie het nu op buienradar ja, die hele lijn blijft daar nog śren
Het is een oud-collega, zelfde leeftijd als ik (fossiel dus), iemand die echt 24/7 op feesboek zit, in de pauze alleen maar over d’r kroost kon praten en op ieder nieuwsartikel reageert met het zelfde verhaal. Bijvoorbeeld nu op alle RTL Eigen Huis en Tuin berichten dat ze het programma zo gaat missen en vervolgens op berichten over het opnieuw op de buis brengen van Big Brother gaat huilen dat Eigen Huis en Tuin weg gaat en dit wel mag bestaan.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Is het iemand die dichtbij je staat? Anders is het wel heel verleidelijk
Ah, burgermodel Anita.quote:Op zondag 14 juni 2020 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is een oud-collega, zelfde leeftijd als ik (fossiel dus), iemand die echt 24/7 op feesboek zit, in de pauze alleen maar over d’r kroost kon praten en op ieder nieuwsartikel reageert met het zelfde verhaal. Bijvoorbeeld nu op alle RTL Eigen Huis en Tuin berichten dat ze het programma zo gaat missen en vervolgens op berichten over het opnieuw op de buis brengen van Big Brother gaat huilen dat Eigen Huis en Tuin weg gaat en dit wel mag bestaan.
En ook onder ieder Kensington bericht gaat huilen dat ze vorige keer niet naar hun concert kon gaan.
Echt een zwaar leven.
Ah vermoeiendquote:Op zondag 14 juni 2020 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is een oud-collega, zelfde leeftijd als ik (fossiel dus), iemand die echt 24/7 op feesboek zit, in de pauze alleen maar over d’r kroost kon praten en op ieder nieuwsartikel reageert met het zelfde verhaal. Bijvoorbeeld nu op alle RTL Eigen Huis en Tuin berichten dat ze het programma zo gaat missen en vervolgens op berichten over het opnieuw op de buis brengen van Big Brother gaat huilen dat Eigen Huis en Tuin weg gaat en dit wel mag bestaan.
En ook onder ieder Kensington bericht gaat huilen dat ze vorige keer niet naar hun concert kon gaan.
Echt een zwaar leven.
Goedemorgen!quote:
Mag ook wel eens!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |