abonnement Unibet Coolblue
pi_193554867
Maaltijdbox ervaringstopic!

Praat hier mee over de diverse maaltijdbox services die op de markt zijn. Een maaltijdbox is een doos vol ingrediënten met recepten erbij, online te bestellen. Zo hoef je niet meer na te denken over wat je zult gaan eten. Voor de luiwammesen onder ons, voor diegenen die eens wat anders willen en voor diegenen die het gewoon eens uit willen proberen, gratis of met een kortingscode.

http://maaltijdbox-vergelijken.nl/

Hellofresh

http://www.hellofresh.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 34 euro
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 1-6
Maaltijden selecteren: ja
Aantal maaltijden: 3-5

Extra info: Hellofresh heeft ook een Familybox, geschikt voor kinderen vanaf 2 jaar. Tevens een ontbijtbox, fruitbox en een wijnbox. Een eenmalige proefbox is mogelijk voor 37 euro.
Je kan zelf 3 of 5 maaltijden kiezen uit 9 verschillende maaltijden. De ingrediënten zijn per maaltijd verpakt.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marley Spoon

http://www.marleyspoon.nl

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39,90 euro
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2-8
Maaltijden selecteren: ja
Aantal maaltijden: 2-4

Extra info: bij Marley Spoon kun je zelf kiezen uit 12 verschillende maaltijden per week. De maaltijden zijn altijd per 2 personen per gerecht verpakt, dus als je voor 4 personen bestelt krijg je voor elke maaltijd 2 verpakkingen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allerhande box

http://www.ah.nl/Allerhande_Box

Abonnement: nee
Prijs: vanaf 35 euro
Vegetarisch mogelijk: nee
Aantal personen: 2-4
Maaltijden selecteren: ja
Aantal maaltijden: 3

Extra info: de Allerhande box is een initiatief van de AH. Bij aanschaf van de Allerhande Box is de bezorging van je reguliere boodschappen gratis. Je kunt 3 maaltijden selecteren uit een keuze van 4.

De Familiebox, voorheen Matthijs Maaltijdbox

https://www.defamiliebox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 35 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2-4 volwassenen
Maaltijden selecteren: ja, keuze uit 12 gerechten + 3 kant en klaar
Aantal maatijden: max 4 pw

Extra info: Hebben ook keuze voor een (handgemaakt) broodbox en fruitbox. Je kan voor de foodbox ook een paar kant-en-klare gerechten kiezen, gemaakt door Pastafabriek al Dente te Amsterdam.

Beebox & Willem en Drees

https://willemendrees.nl/

Abonnement: ja, minimale afname is 2 boxen. Flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 39,00 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 1-4
Maaltijden selecteren: nee
Aantal maaltijden: 3

Extra info: Biologisch, enige met EKO keurmerk. Alle producten komen van Nederlandse boeren. Zo duurzaam mogelijke werkwijze (zo min mogelijk verpakkingsmateriaal, herbruikbare krat). Ook een koolhydraatarme box. Prijs voor 2 personen nog onder de prijs van HF. Ze hebben af en toe acties dat je bij inschrijving voor 2 boxen bv een brood- of sappakket kado krijgt. Ook hebben ze een actie met Goodcoins.
Willem en Drees hebben ook een webwinkel met voedingswaren die je met je box mee kunt bestellen.

De Krat

https://www.dekrat.nl/

Abonnement: Ja, flexibel lidmaatschap
Prijs: vanaf 39 euro.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2-4
Maaltijden selecteren: nee
Aantal maaltijden: 3

Extra info: De Krat biedt ook een Weekendbox aan, die bevat verschillende ingrediënten en een aantal recepten ter inspiratie. Deze is ook voor 1 persoon bestelbaar. Tevens is er een optie om iemand een krat cadeau te doen.

Acties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streekbox

http://www.streekbox.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap.
Prijs: vanaf 36 euro
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: 2 of 4
Maaltijden selecteren: nee
Aantal maaltijden: 2, plus groentetas en/of streekspecials

Extra info: de Streekbox is ook eenmalig te bestellen. Ook af te halen bij Ekoplaza.

Kromme Rijn Krat

http://krommerijnfruit.luondo.nl/

Abonnement: ja, flexibel lidmaatschap met opzegtermijn van 1 maand. De eerste keer betaal je 4 keer vooruit.
Prijs: vanaf 25 euro (maar alleen per 4 keer te bestellen, dus 100 euro)
Vegetarisch mogelijk: nee
Aantal personen: 2 of 4
Maaltijden selecteren: nee
Aantal maaltijden: 3/4

Extra info: De Kromme Rijn Krat bezorgt alleen in de regio Kromme Rijn (Bunnik, Odijk, Zeist en Houten). De kratten bevatten lokale producten waarmee 3 a 4 maaltijden bereid kunnen worden maar geen recepten.

Lekker Lokaal

http://lekkerlokaal.nl/

Abonnement: Met en zonder abonnement. Je kunt losse kistjes bestellen of een wekelijks abonnement nemen dat op ieder moment is op te zeggen.
Prijs: Afhankelijk van de inhoud. Statiegeld voor het kistje is ¤10.
Vegetarisch mogelijk: ja
Aantal personen: zelf te bepalen
Maaltijden selecteren: nee, geen recepten meegeleverd
Aantal maaltijden: zelf selecteren

Extra info: Lekker Lokaal levert vanuit het principe van duurzaamheid alleen in het Rijk van Nijmegen, en heeft alleen producten uit het Rijk van Nijmegen in het assortiment. Er zijn twee kistjes: Lokaal en Lokaal Biologisch. De keuze voor de inhoud en hoeveelheid is vrij. Zelf alles bepalen kan, maar de keuze aan Lekker Lokaal laten kan ook. Er zitten groente, aardappelen en fruit in het assortiment, maar ook diverse soorten zuivel, kaas, eieren, brood, vlees, vleeswaren en lokale delicatessen. Kistjes worden op woensdag bezorgd, er komen ook afhaalpunten aan. Er worden geen recepten meegeleverd.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193566740
Voor zowel MS en HF moet je minstens 3 maaltijden per week afnemen, dat is anders dan in de OP staat.
Ik weet niet of dat tijdelijk iets is ivm corona
  zaterdag 13 juni 2020 @ 12:22:35 #3
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_193613311
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Voor zowel MS en HF moet je minstens 3 maaltijden per week afnemen, dat is anders dan in de OP staat.
Ik weet niet of dat tijdelijk iets is ivm corona
MS minimaal 2. Is al een hele poos ook.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_193615765
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 12:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

MS minimaal 2. Is al een hele poos ook.
Ik krijg die optie niet te zien
  zaterdag 13 juni 2020 @ 17:11:36 #5
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_193616194
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 16:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ik krijg die optie niet te zien[ afbeelding ]
Misschien alleen in de app dan? Wel apart. Ik deed regelmatig maar 2 gerechten.

Net ook even nog gecheckt en het kan idd nog steeds :Y
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_193617146
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 17:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Misschien alleen in de app dan? Wel apart. Ik deed regelmatig maar 2 gerechten.

Net ook even nog gecheckt en het kan idd nog steeds :Y
Misschien zit er verschil tussen bestaande en nieuwe klanten? HF heeft dat ook volgens mij
  zaterdag 13 juni 2020 @ 19:15:22 #7
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_193617365
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 18:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Misschien zit er verschil tussen bestaande en nieuwe klanten? HF heeft dat ook volgens mij
Oh dat zou idd kunnen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 11 juli 2020 @ 17:36:49 #8
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194039211
Voor het eerst sinds maanden weer een box bij HF beteld voor volgende week. Ben benieuwd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_194051251
Volgens mij kun je bij HF sinds kort maar tot twee weken vooruit pauzeren. Onhandig.
Ik bestel er nauwelijks, misschien tijd om op te zeggen nu, voor ik verrast word met onverwacht boxen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Licht Ontvlambaar zondag 12 juli 2020 @ 14:03:58 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_194051480
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij kun je bij HF sinds kort maar tot twee weken vooruit pauzeren. Onhandig.
Ik bestel er nauwelijks, misschien tijd om op te zeggen nu, voor ik verrast word met onverwacht boxen.
Ik ging even kijken in de app, daar kon ik t/m 25-08 pauzeren.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_194051869
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ging even kijken in de app, daar kon ik t/m 25-08 pauzeren.
Hoe!? Want ik kan dat knopje dus nergens vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194052082
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe!? Want ik kan dat knopje dus nergens vinden.
Anders bel of app of messenger je met HF.
  Licht Ontvlambaar zondag 12 juli 2020 @ 14:48:10 #13
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_194052134
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hoe!? Want ik kan dat knopje dus nergens vinden.
Volgens mij rechtsboven?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_194054344
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 14:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Volgens mij rechtsboven?
:N ;(

Ik ga ze maar eens rechtstreeks benaderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194054748
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2020 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:N ;(

Ik ga ze maar eens rechtstreeks benaderen.
Ik kom er ook moeilijk.
Maar op de site inloggen, dan naar instellingen, en dan scrollen tot "status" en daaronder de knop "lidmaatschap opzeggen", tussen die twee in staat een link naar "bezorgkalender".
Daar kun je wel weer verder vooruit pauzeren!
  zondag 12 juli 2020 @ 17:22:30 #16
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194055524
In de app staat het rechtsboven in inderdaad bij de weken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_194056058
In de app is echt niks te vinden hier :')
Geklikt op bezorging stopzetten waarna ik een optie kreeg om te pauzeren ^O^ Waarna ik weer in hetzelfde venster belandde waar ik vandaag al tig keer geweest ben en die niet verder gaat dan eind juli :|W

Nu op de site ingelogd (poging twee, want de link vanuit de mail die ik kreeg *O* omdat mijn box klaargemaakt ging worden *O* stuurde me naar de belgische site, die uiteraard mijn inlog niet herkende :') ). En daar staat het duidelijk zat, rechts bovenin een mini kalendertje waarmee ik net tot eind september heb gepauzeerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194056441
Goede tip! Hier nu ook gepauzeerd tot september (ik kon alleen augustus pauzeren, september weigerde de website?).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 juli 2020 @ 19:23:25 #19
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_194057396
Voor het eerst een box (bij HF) besteld en nu 2 maaltijden gemaakt. Ik ben echt blij verrast zeg, heerlijk gegeten.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_194065463
@Cat...is het heel misschien mogelijk dat de app. niet is geupdate?
Zóu kunnen...
Edit: even gekeken: hier staat versie 3.44 dd. 1 juli jl.

@Knut... wat een verrassing hé B-)
pi_194211280
Vandaag geen kip aangetroffen in de zak voor het broodje kippendij van HF. Vrij essentieel ingrediënt wel :s)
Gebeurt dat vaker? Dat er zoiets mist?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_194211356
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2020 19:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vandaag geen kip aangetroffen in de zak voor het broodje kippendij van HF. Vrij essentieel ingrediënt wel :s)
Gebeurt dat vaker? Dat er zoiets mist?
Wij krijgen altijd een koelzak/matrasje waar de kip dan apart in is verpakt. Nooit in het zakje met andere ingredienten. Vorige keer was mn vriendin vergeten dat die daar in zat.
pi_194255705
Iemand ervaring met HelloFresh en ongewenste box?
Ik heb dus alles gepauzeerd. En tot mijn verbazing krijg ik a.s. Zondag een box. HF zegt doodleuk is je eigen schuld. Terwijl ik afgelopen dinsdag nog ingelogd heb om te checken of de boel gepauzeerd staat. Dit was gewoon het geval.
pi_194256050
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:10 schreef MeisjeEmmen1986 het volgende:
Iemand ervaring met HelloFresh en ongewenste box?
Ik heb dus alles gepauzeerd. En tot mijn verbazing krijg ik a.s. Zondag een box. HF zegt doodleuk is je eigen schuld. Terwijl ik afgelopen dinsdag nog ingelogd heb om te checken of de boel gepauzeerd staat. Dit was gewoon het geval.
Neuh, want iedere week een box :Y)

Misschien een screenshot sturen, zodat zij niet afschrijven.
De box staat ws. allang ingepland.
pi_194256425
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 17:10 schreef MeisjeEmmen1986 het volgende:
Iemand ervaring met HelloFresh en ongewenste box?
Ik heb dus alles gepauzeerd. En tot mijn verbazing krijg ik a.s. Zondag een box. HF zegt doodleuk is je eigen schuld. Terwijl ik afgelopen dinsdag nog ingelogd heb om te checken of de boel gepauzeerd staat. Dit was gewoon het geval.
Jup, exact dit en dan zelfs 2x. Dit is de reden dat ik gestopt ben met HF. Zij claimden dat als zij het in het systeem niet als gepauzeerd zien, het ook niet zo kon zijn. Ondanks dat mijn app dus anders aan gaf. Hele discussie gevoerd, maar de box was onderweg dus ik moest gewoon betalen. Geen compensatie want in hun ogen had ik niet gepauzeerd en dus eigen schuld.

Ik hoop dat ze het bij jou anders oplossen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_194263835
Ik heb ook mijn lidmaatschap opgezegd. Ik krijg een tegoed om gratis box te bestellen, maar ik bestel daar nooit meer iets.

Screenshot sturen gaat niet meer. Ik heb dinsdag gekeken eerst volgende box stond voor ergens in augustus. Kijk vrijdag avond om die van augustus toch te pauzeren. En staat er dat zondag een box bezorgd wordt. Gelijk contact opgenomen maar helaas. Ze hebben alles al ingekocht. Kunnen alleen de box tegen houden. Dus ik zeg doe maar omdat er niets bij zat wat we lekker vonden. Maar moet gewoon betalen. Als ik de betaling storneer dan krijg ik een aanmaning. Werd nog even gezegd. En nogmaals dat het mijn eigen schuld is.

Maar zie van afgelopen week meer berichten dat mensen dit gehad. Dus is gewoon fout gegaan bij hun! Ik wil gewoon mijn geld terug. Alleen al om de klantonvriendelijkheid!
pi_194346314
Komt de allerhande box ooit nog terug of is het definitief gestopt?
  zondag 9 augustus 2020 @ 18:12:57 #28
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_194477943
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:40 schreef coinchantal het volgende:
Komt de allerhande box ooit nog terug of is het definitief gestopt?
Volgens de medewerker van AH klantenservice die ik gesproken heb, komt deze niet meer terug. Die hebben mooi het coronagebeuren aangegrepen om hun box te stoppen en bovendien om een hoop mensen in een bezorgabonnement te dwingen. Met de box op een vast moment had je namelijk een standaard bezorgmoment gratis en met het wegvallen van de box en veel mensen die bezorging wilden, liepen zij tegen het feit aan dat er geen slots beschikbaar waren.

Iets anders, ik zou komende week graag een keer een maaltijdbox uitproberen. Wil het liefst niks actief af hoeven zeggen en dus nergens aan vast zitten. Kan dat met HF en MS? En welke van de twee is momenteel het beste? Wij zijn met 4 waarvan 2 pubers dus we moeten voldoende hebben en ook hebben we graag onze 200 gram groente pp. Tips? Evt. kortingscodes? Ontzettend bedankt :)
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:39:56 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194480857
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 18:12 schreef Coelho het volgende:

[..]

Volgens de medewerker van AH klantenservice die ik gesproken heb, komt deze niet meer terug. Die hebben mooi het coronagebeuren aangegrepen om hun box te stoppen en bovendien om een hoop mensen in een bezorgabonnement te dwingen. Met de box op een vast moment had je namelijk een standaard bezorgmoment gratis en met het wegvallen van de box en veel mensen die bezorging wilden, liepen zij tegen het feit aan dat er geen slots beschikbaar waren.

Iets anders, ik zou komende week graag een keer een maaltijdbox uitproberen. Wil het liefst niks actief af hoeven zeggen en dus nergens aan vast zitten. Kan dat met HF en MS? En welke van de twee is momenteel het beste? Wij zijn met 4 waarvan 2 pubers dus we moeten voldoende hebben en ook hebben we graag onze 200 gram groente pp. Tips? Evt. kortingscodes? Ontzettend bedankt :)
Je kan een gratis code van mij krijgen van MS maar je moet het wel zelf opzeggen anders loopt het door.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_194488514
Ik had toevallig een box vorige week van MS. Nou zat daar bavette in. De smaak en geur was behoorlijk penetrant (soort geur/smaak die je krijgt als je biefstuk in roomboter bakt). Is dat normaal met bavette of was het niet meer goed?
pi_194489228
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2020 13:49 schreef coinchantal het volgende:
Ik had toevallig een box vorige week van MS. Nou zat daar bavette in. De smaak en geur was behoorlijk penetrant (soort geur/smaak die je krijgt als je biefstuk in roomboter bakt). Is dat normaal met bavette of was het niet meer goed?
Dat is volgens mij niet normaal. Bavette ruikt rauw niet anders dan elk ander soort biefstuk. Tenzij hij dry aged is maar daar ga ik niet van uit.

Ik heb gelijk trek. Bavette is mijn favoriete stuk vlees :9
Spoilers!
pi_194491095
Ik ben gek van biefstuk (niet in roomboter) maar dit vond ik walgelijk en heb het niet gegeten.
pi_194931103
Ik kon ineene vandaag voor 6 dagen bestellen bij hf. Is dat veranderd? Het lukt mij altijd voor 5 dagen max.
pi_194985243
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:39 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Je kan een gratis code van mij krijgen van MS maar je moet het wel zelf opzeggen anders loopt het door.
Heb jij die code nog :) Wil erg graag MS proberen!

[ Bericht 2% gewijzigd door DorothyGale op 10-09-2020 14:18:57 ]
pi_194985613
Ik zou graag de Marley Spoon box eens willen proberen. Iemand die voor mij een gratis box kan regelen? O-)
  donderdag 10 september 2020 @ 15:06:40 #36
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194986921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:59 schreef DorothyGale het volgende:

[..]

Heb jij die code nog :) Wil erg graag MS proberen!
quote:
11s.gif Op donderdag 10 september 2020 13:30 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zou graag de Marley Spoon box eens willen proberen. Iemand die voor mij een gratis box kan regelen? O-)
Als jullie mij jullie naam en email sturen via dm dan krijgen jullie een code!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_194986936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef LPFAN het volgende:

[..]


[..]

Als jullie mij jullie naam en email sturen via dm dan krijgen jullie een code!
Dankjewel :D
  vrijdag 11 september 2020 @ 10:37:40 #38
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194998658
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 15:07 schreef DorothyGale het volgende:

[..]

Dankjewel :D
Stuur je me dan een dm? ;-)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_195324453
quote:
11s.gif Op donderdag 10 september 2020 13:30 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zou graag de Marley Spoon box eens willen proberen. Iemand die voor mij een gratis box kan regelen? O-)
Deze box geprobeerd. Maar elk recept had heel weinig groenten en de groenten die erbij zaten hadden hun beste tijd gehad. Viel tegen dus, terwijl de recepten wel lekker waren!
pi_195333090
Puur uit interesse, bij de buurman lag de hele middag een hello fresh pakket voor de deur van het appartement, wordt dat nog speciaal gekoeld aan de binnenkant, ik neem aan dat er ook vlees/ vis inzit.
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:05:42 #41
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_195334710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:46 schreef Zana het volgende:
Puur uit interesse, bij de buurman lag de hele middag een hello fresh pakket voor de deur van het appartement, wordt dat nog speciaal gekoeld aan de binnenkant, ik neem aan dat er ook vlees/ vis inzit.
Nee zit gewoon in een kartonnen doos. Zonde zeg!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_195335933
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee zit gewoon in een kartonnen doos. Zonde zeg!
Deels wel.
Aan de andere kant: er is geen hittegolf, en het komt sterk gekoeld uit het transport.
Kan goed gaan. Ik heb ook wel eens een box na een paar uur bij de buren opgehaald, omdat ik niet thuis was. Ging goed.
pi_195358162
De Marley Spoon box geprobeerd en ik was meteen verkocht! Alles was heerlijk vers en duidelijk biologisch. En de guacamole bestond uit 96% avocado _O_

Ik heb van de buurvrouw een gratis code gehad voor een HelloFresh box en dat was ook prima. Helaas kan ik de box niet op maandagen laten bezorgen dus wie weet gaan we wel terug naar Marley Spoon.

Vind het echt een uitkomst. Ik ben net met een nieuwe baan begonnen en al het inwerken is online. Aan het eind van de dag ben ik echt gesloopt dus het is fijn dat ik niet na hoef te denken over eten :)
  donderdag 1 oktober 2020 @ 08:16:08 #44
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_195358868
Is er inmiddels al een box die normale prijs is voor 1 persoon?
Zeg 4 of 5 euro per box
:')
pi_195358987
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 08:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er inmiddels al een box die normale prijs is voor 1 persoon?
Zeg 4 of 5 euro per box
Dat zijn nog niet eens de bezorgkosten man :D Je snapt toch ook wel dat dat niet kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195638433
Vandaag de sticky tempeh van MS gemaakt, de boontjes en de rauwkost smaakte prima, maar de tempeh was met toch een partij ranzig. Klef hondenvoer leek het wel.

Totaal niet wat het moest zijn, tempeh moet je frituren, niet in een koekenpan opwarmen. (Stukjes waren al voorgegaard en gemarineerd)


Morgen penne met spekjes proberen.
pi_195640871
Op 1 of andere manier is er wat misgegaan op vriend zijn account en krijgen we morgen dus 2 boxen. 1 op die van mij en de ander op zijn account. Nouja we zien het allemaal wel. Ik dacht toch echt dat zijn account gepauzeerd stond.

[ Bericht 1% gewijzigd door coinchantal op 14-10-2020 20:18:14 (missend woord) ]
pi_195661378
Vandaag geen penne met spekjes maar de kipwraps met kimchi.

Die smaakte erg lekker, leek weing maar met de kimchi was het best machtig.

pi_195854157
Ik ben eigenlijk erg benieuwd naar de MS box. Ik zie veel vega keuze.

Heeft iemand een mooie actiecode beschikbaar voor een gratis proefbox? :@
  vrijdag 6 november 2020 @ 13:41:10 #50
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_196096263
Ben een beetje aan het rekenen met HF. 3 gerechten voor 4 personen kosten ¤61. Een vierde gerecht klost slechts ¤10 extra. Als je dan een 5e gerecht toe zou voegen, dan kost die ineens ¤16. Is dat niet vreemd?
  vrijdag 6 november 2020 @ 15:21:55 #51
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_196098163
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:27 schreef Lingue het volgende:
Ik ben eigenlijk erg benieuwd naar de MS box. Ik zie veel vega keuze.

Heeft iemand een mooie actiecode beschikbaar voor een gratis proefbox? :@
Ik heb nog wel 1 voor je! Stuur je me een dm met je naam en emailadres dan stuur ik je een gratis box!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 november 2020 @ 16:45:10 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196099770
Ik mag ook nog drie MS boxen cadeau doen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 6 november 2020 @ 17:23:48 #53
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_196100452
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2020 16:45 schreef borisz het volgende:
Ik mag ook nog drie MS boxen cadeau doen.
Ik stuur je pb
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_196101537
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2020 16:45 schreef borisz het volgende:
Ik mag ook nog drie MS boxen cadeau doen.
De TT klopt weer ^O^
Spoilers!
pi_196117683
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2020 16:45 schreef borisz het volgende:
Ik mag ook nog drie MS boxen cadeau doen.
Had je nog over? Zo ja, graag!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 november 2020 @ 17:04:01 #56
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196118011
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 16:47 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Had je nog over? Zo ja, graag!
Nog 2. Naam en mail in de DM/PM. 🙂
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 7 november 2020 @ 17:14:34 #57
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_196118245
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 17:04 schreef borisz het volgende:

[..]

Nog 2. Naam en mail in de DM/PM. 🙂
Hi, mag ik ook een box? :D
  zaterdag 7 november 2020 @ 19:16:48 #58
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_196121584
Ik heb er ook nog 2 van MS voor de liefhebber
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_196122635
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 19:16 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb er ook nog 2 van MS voor de liefhebber
Ik zou er graag 1 willen! Was erg te spreken over de HF box, maar ook nieuwsgierig naar MS
  zaterdag 7 november 2020 @ 20:33:25 #60
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_196123006
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 19:16 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb er ook nog 2 van MS voor de liefhebber
Ik heb je een PM verzonden
pi_196124233
Ik krijg dinsdag de (Duitse) Hello Fresh box, ben benieuwd;) Heb hem lange tijd geleden 1x gehad om te proberen. Dacht nu toch maar weer doen, zodat ik niet elke week naar de supermarkt hoef te gaan. :P

Asiatische Somen-Nudeln mit Hack
in Erdnusssoße
Asiatische Hähnchenpfanne mit Kokosreis
Zucchini-Hackfleisch-Pfanne
mit Jasminreis und Hirtenkäse

Tsja, ik hou van rijst en noodles. :+
  zondag 8 november 2020 @ 12:23:44 #62
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_196132617
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 november 2020 20:33 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Ik heb je een PM verzonden
Heb ik op gereageerd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 8 november 2020 @ 12:24:08 #63
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_196132623
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 21:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik krijg dinsdag de (Duitse) Hello Fresh box, ben benieuwd;) Heb hem lange tijd geleden 1x gehad om te proberen. Dacht nu toch maar weer doen, zodat ik niet elke week naar de supermarkt hoef te gaan. :P

Asiatische Somen-Nudeln mit Hack
in Erdnusssoße
Asiatische Hähnchenpfanne mit Kokosreis
Zucchini-Hackfleisch-Pfanne
mit Jasminreis und Hirtenkäse

Tsja, ik hou van rijst en noodles. :+
Klinkt goed!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_196134821
Ja hopelijk smaakt het ook, maar komt vast goed! De week erna heb ik wel wat meer verschillende dingen uitgekozen haha.

Hebben ze trouwens in de kerst week ook wel een normale box of alleen de kerst box, weet iemand dat? Want die kerst box heb ik geen interesse in.
  zondag 8 november 2020 @ 14:56:30 #65
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_196135112
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja hopelijk smaakt het ook, maar komt vast goed! De week erna heb ik wel wat meer verschillende dingen uitgekozen haha.

Hebben ze trouwens in de kerst week ook wel een normale box of alleen de kerst box, weet iemand dat? Want die kerst box heb ik geen interesse in.
Ik geloof dat ik vorig jaar alleen de kerstbox gezien heb en geen andere gerechten maar helemaal zeker weet ik het niet meer.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_196145454
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja hopelijk smaakt het ook, maar komt vast goed! De week erna heb ik wel wat meer verschillende dingen uitgekozen haha.

Hebben ze trouwens in de kerst week ook wel een normale box of alleen de kerst box, weet iemand dat? Want die kerst box heb ik geen interesse in.
De kerstbox is extra. De normale boxen worden ook gewoon nog geleverd in de kerst/eindejaarsweken.
pi_196148916
Heeft er iemand nog een HF code? :)
pi_196149033
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 11:54 schreef emmyemmy2 het volgende:
Heeft er iemand nog een HF code? :)
Op je eerste box kan ik ¤ 30 korting “geven”. Doe mij dan een dm.

De Kerstbox - met 20 % korting - is de extra box naast de gebruikelijke box.
Met de Kbox doen wij 2 dagen 😂 en niet per se met Kerstmis.
pi_196149171
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 11:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Op je eerste box kan ik ¤ 30 korting “geven”. Doe mij dan een dm.

De Kerstbox - met 20 % korting - is de extra box naast de gebruikelijke box.
Met de Kbox doen wij 2 dagen 😂 en niet per se met Kerstmis.
Ik heb er zelf al een gevonden voor 40 euro korting :) Maar dankje!
pi_196151196
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 06:42 schreef Najieto het volgende:

[..]

De kerstbox is extra. De normale boxen worden ook gewoon nog geleverd in de kerst/eindejaarsweken.
Ok mooi, doe niet aan kerst dus dan heb ik in ieder geval nog de box :D
  zondag 22 november 2020 @ 14:17:30 #71
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_196362561
Ik mag drie HelloFresh boxen weggeven. Wie wilt? (wel voor nieuwe klanten denk ik)
pi_196387622
Zou ik er eentje mogen hebben? :)
  dinsdag 24 november 2020 @ 17:03:35 #73
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_196394169
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 14:17 schreef Printerkabel het volgende:
Ik mag drie HelloFresh boxen weggeven. Wie wilt? (wel voor nieuwe klanten denk ik)
Ik heb ook wel interesse :)
Mijn schoonvader twijfelt al heel lang of hij het wel of niet gaat doen, een keertje proberen zou niet gek zijn :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 24 november 2020 @ 18:32:40 #74
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_196395374
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 17:03 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik heb ook wel interesse :)
Mijn schoonvader twijfelt al heel lang of hij het wel of niet gaat doen, een keertje proberen zou niet gek zijn :)
Geef je mail maar!
  Official ESF Kreviewer maandag 11 januari 2021 @ 10:36:15 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197339052
Sinds een tijdje doen we Marley Spoon en dat bevalt eigenlijk uitstekend. Duur is het wel, maar ja. De eenvoud.

Vorige week een keer Hello Fresh om te proberen en waren allebei zeer niet-onder-de-indruk van HF. Het verschil met MS is wel groot.
pi_197339205
Ik heb nu ook de eerste week Marley Spoon gehad en ik ben echt enthousiast. Ik vind het in ieder geval fijn om weer even iets creatiever te zijn in de keuken. Ik eet nu een jaar vegetarisch, maar eigenlijk alleen maar heel saai en simpel. En nu leer en probeer ik weer wat nieuwe recepten, toch weer veel meer met verse kruiden enzo.

En de hoeveelheid valt me ook heel erg mee. Van de 3 maaltijden, hebben we van 2 maaltijden beide nog een keer kunnen lunchen en van de 3e maaltijd kunnen we nog een keer avondeten (wel zelf wat extra rijst koken). Goedkoop is het niet, maar dan vind ik de prijs eigenlijk best meevallen.
  Official ESF Kreviewer maandag 11 januari 2021 @ 10:53:10 #77
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197339286
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:46 schreef Myraela het volgende:
En de hoeveelheid valt me ook heel erg mee.
Wij kunnen er met 2 van eten en houden meestal ook wel iets over.

Nu moet ik ook zeggen dat we niet áltijd de 'lekker voor erbij bietensalade' erbij maken, als die niet speciaal is ofzo. Dat is soms nog wel een beetje matig qua aankleding. De maaltijd zelf is vaak wel goed.
pi_197339318
Ik ben nog wel benieuwd naar de andere boxen overigens. Ik heb nu korting op de eerste 3 weken Marley Spoon, maar denk dat ik daarna gewoon lekker even hop tussen verschillende boxen. HelloFresh jaren terug wel getest, maar ondertussen is er weer zoveel anders. Veganbox en Ekomenu staan ook nog op m'n lijstje.
pi_197339409
Na jaren afgelopen weken weer Hello Fresh geprobeerd. Viel niets tegen. Waar de porties een paar jaar terug toch echt te klein waren voor 2 personen is het nu vrijwel altijd genoeg. Producten allemaal erg vers en nog een tijd houdbaar.

Wel vind ik soms de kooktechnieken wat omslachtig. Stampot andijvie waar de helft gebakken moet worden en de andere helft rauw, kip die je moet afbakken in de oven terwijl die in de pan net zo gaar kan worden(smaakverschil zal er wel iets zijn), en meer van dit soort recepten waardoor je soms door al je pannen heen bent. Ook de balsamicoazijn wordt mijn inziens iets te vaak en te fanatiek gebruikt bij alles.
pi_197339418
Iemand belang bij een code voor een gratis HelloFresh box?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Official ESF Kreviewer maandag 11 januari 2021 @ 12:10:28 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197340391
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:02 schreef Remco het volgende:
Na jaren afgelopen weken weer Hello Fresh geprobeerd. Viel niets tegen. Waar de porties een paar jaar terug toch echt te klein waren voor 2 personen is het nu vrijwel altijd genoeg. Producten allemaal erg vers en nog een tijd houdbaar.

Wel vind ik soms de kooktechnieken wat omslachtig. Stampot andijvie waar de helft gebakken moet worden en de andere helft rauw, kip die je moet afbakken in de oven terwijl die in de pan net zo gaar kan worden(smaakverschil zal er wel iets zijn), en meer van dit soort recepten waardoor je soms door al je pannen heen bent. Ook de balsamicoazijn wordt mijn inziens iets te vaak en te fanatiek gebruikt bij alles.
Ik vind het bij MS gewoon beter geregeld met dat soort details en je hebt zelf ook minder nodig omdat er meer bij het pakket zit.
Maar genoeg is het zeker.
pi_197347706
Ik heb nog af en toe de HF box, morgen komt die weer. *O* Vind de porties wel prima en ik hou van flink eten;) Tot nu toe ook geen problemen met dingen die ontbreken, alles ziet er goed uit. Ik heb de duitse box.
  maandag 11 januari 2021 @ 19:45:12 #83
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_197349399
Wij hebben ook HF, maar pauzeren soms wel. Dan spreken de gerechten ons niet zo aan. Qua porties overigens prima.

MS heb ik nog nooit bekeken. Heeft iemand daar nog een korting oid voor? Ik heb ook nog codes voor HF als iemand wil.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_197349436
Iemand interesse in een Marley spoon code?
  maandag 11 januari 2021 @ 19:48:54 #85
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_197349472
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 19:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
Iemand interesse in een Marley spoon code?
Ik! Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_197349751
Is het niet zo dat de MSbox met postnl komt?
Klopt het tijdstip van leveren een beetje?
HF heeft eigen vervoer en stipt op de genoemde tijd.

Oh ja, ik heb ook 4 kortingscodes voor 3 HF boxen. Geldig tot augustus as.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2021 @ 20:00:55 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197349829
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 19:58 schreef AnneX het volgende:
Is het niet zo dat de MSbox met postnl komt?
Klopt het tijdstip van leveren een beetje?
HF heeft eigen vervoer en stipt op de genoemde tijd.
Hangt van de regio en dag af. MS komt ddw in Haarlem met een ander bedrijf dan in het weekend.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197358542
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 19:48 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik! Haha.
Verstuurd!
pi_197358589
Oh en hier komt MS met leen menken foodservice.

Altijd op mijn werkdag maar volgens mij altijd perfect op tijd, geven over de mail strakke tijdsindicaties. Vandaag komen ze weer.

- pakora van courgette
- hardshell taco’s met guacamole
- vegan saucijzenbroodjes

Zin in! *O*
pi_197360692
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:02 schreef Remco het volgende:
Na jaren afgelopen weken weer Hello Fresh geprobeerd. Viel niets tegen. Waar de porties een paar jaar terug toch echt te klein waren voor 2 personen is het nu vrijwel altijd genoeg. Producten allemaal erg vers en nog een tijd houdbaar.

Wel vind ik soms de kooktechnieken wat omslachtig. Stampot andijvie waar de helft gebakken moet worden en de andere helft rauw, kip die je moet afbakken in de oven terwijl die in de pan net zo gaar kan worden(smaakverschil zal er wel iets zijn), en meer van dit soort recepten waardoor je soms door al je pannen heen bent. Ook de balsamicoazijn wordt mijn inziens iets te vaak en te fanatiek gebruikt bij alles.
Ja de honing mosterd dressing is uit de mode.
Was wel lange trend bij Hello Fresh.
pi_197360944
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 11:02 schreef Remco het volgende:
Na jaren afgelopen weken weer Hello Fresh geprobeerd. Viel niets tegen. Waar de porties een paar jaar terug toch echt te klein waren voor 2 personen is het nu vrijwel altijd genoeg. Producten allemaal erg vers en nog een tijd houdbaar.

Wel vind ik soms de kooktechnieken wat omslachtig. Stampot andijvie waar de helft gebakken moet worden en de andere helft rauw, kip die je moet afbakken in de oven terwijl die in de pan net zo gaar kan worden(smaakverschil zal er wel iets zijn), en meer van dit soort recepten waardoor je soms door al je pannen heen bent. Ook de balsamicoazijn wordt mijn inziens iets te vaak en te fanatiek gebruikt bij alles.
Als je de moeite neemt om het in de feedback te plaatsen...
Er was een periode dat aardappelen kruimig, half-kruimig etc werden genoemd.
Tegenwoordig hebben de aard. weer een naam 😉 Annabelle, Milva w/
Over de mini appeltjes zónder naam maak ik een opmerking. En het gebruik van zwart plastic, dat slecht te recyclen is. Sowieso plastic. -O-
pi_197361001
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:07 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oh en hier komt MS met leen menken foodservice.

Altijd op mijn werkdag maar volgens mij altijd perfect op tijd, geven over de mail strakke tijdsindicaties. Vandaag komen ze weer.

- pakora van courgette
- hardshell taco’s met guacamole
- vegan saucijzenbroodjes

Zin in! *O*
De pakora heb ik ook gekozen! Lijkt me lekker. :9 En dan heb ik nog de West-Afrikaanse stoof en de gebakken aubergine Szechuanstijl.

Die laatste stiekem vooral omdat ik helemaal niet van aubergine hou en dan hoop dat het in een nieuw recept toch lekker is.
pi_197361219
Maar weer eens in google gedoken n.a.v. mijn opmerking over zwart plastic dat niet / slecht te recyclen is.
Blijkbaar is de techniek al weer verbeterd.
https://www.suez.nl/nl-nl(...)-van-zwarte-plastics en https://www.nedvang.nl/fe(...)n-worden-gerecycled/
Hoera. w/
pi_197391664
Ik krijg hem(in Duitsland) met UPS! Altijd op tijd.

Ik heb deze week:
Würziges Harissa-Hähnchen
mit Süßkartoffel-Kichererbsen-Gemüse und Ajvar-Dip

Teriyaki-Glasnudeln mit Schweinefilet

Hello Köfte! Türkische Frikadellen
dazu Tomaten-Zwiebel-Salat und Kräuterdip
pi_197393628
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 13:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

De pakora heb ik ook gekozen! Lijkt me lekker. :9 En dan heb ik nog de West-Afrikaanse stoof en de gebakken aubergine Szechuanstijl.

Die laatste stiekem vooral omdat ik helemaal niet van aubergine hou en dan hoop dat het in een nieuw recept toch lekker is.
Vertel mij of de pakora lekker was :') er zaten drie andere zakken in mijn doos met wel de gekozen recepten kaarten 8)7
pi_197420086
Ik krijg nu wel de volgende box gratis *O*
pi_197421151
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:23 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Vertel mij of de pakora lekker was :') er zaten drie andere zakken in mijn doos met wel de gekozen recepten kaarten 8)7
Oh handig. :D Ik ga de pakora vanavond proberen, als ik wel de goede zakken heb. :D
pi_197422562
Volgende week m'n 3e week Marley Spoon. Daarna eens 3 weken Hello Fresh proberen ook weer met korting. Ben wel benieuwd. Moet zeggen dat ik de vega keuzes bij Hello Fresh wel wat beperkter vind, maar misschien verrassen de smaken me wel.
pi_197422949
Iemand nog goede codes voor Hello Fresh? Wil het een keer proberen.
pi_197429931
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 21:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vertel mij of de pakora lekker was :') er zaten drie andere zakken in mijn doos met wel de gekozen recepten kaarten 8)7
Je mist er niet zoveel aan. Ik vond het een beetje tegenvallen. :D Salade vond ik wel lekker, maar ik vind alles met koriander heerlijk. En de pakora's zelf kreeg ik niet lekker krokant.

Ook de eerste avond dat ik de hoeveelheid iets karig vond. Voor 2 personen: 1 courgette, 1 sinaasappel, 2 mini romaine sla, 50 gram kikkererwtenmeel en een kuipje yoghurt. En dus wat kruiden.
pi_197434863
Dat scheelt :P gelukkig waren de oven groente met haloumi en de Vega schnitzels met champignon saus (met kervel :9 ) wel lekker, de risotto morgen.
pi_197436805
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:20 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand nog goede codes voor Hello Fresh? Wil het een keer proberen.
Dm mij dan.
In totaal heb ik er vier als er nog meer gegadigden zijn.
pi_197466330
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:31 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dm mij dan.
In totaal heb ik er vier als er nog meer gegadigden zijn.
Ga ik nu doen!
pi_197593512
Is er iemand die toevallig nog een code heeft om de ms box te proberen. Laatst de hello fresh geprobeerd dat beviel al goed.
pi_197595336
Heb ik voor je als je me een DM stuurt met e-mailadres en je naam. :Y

Ik heb weer een aantal weken Marley Spoon aangezet omdat ik bijna 40 werken zwanger ben en het wel echt heel makkelijk blijf vinden. Helaas deze week bij 2 van de 3 gerechten een ontbrekend/verkeerd ingrediënt, maar mag de pret niet drukken. En van de gerechten was zo'n hit dat zelfs de peuter er van smulde. :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_197596335
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 19:59 schreef Nanuke het volgende:
Heb ik voor je als je me een DM stuurt met e-mailadres en je naam. :Y

Dankjewel DM is verstuurd!! :) Oeps het werd een pm ;) ik lees meer mee dan dat ik hier post.
pi_197596575
Werkt ook!

Ik heb er nog 2 voor de liefhebber, trouwens. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_197597066
De vegan kibbeling van Marley Spoon deze week was echt een topper. _O_ Ga ik zeker vaker zo maken.
pi_197661999
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2021 21:06 schreef Myraela het volgende:
De vegan kibbeling van Marley Spoon deze week was echt een topper. _O_ Ga ik zeker vaker zo maken.
Wat was het recept? De app is vernieuwd en nu kan ik geen recepten meer zoeken :'(
pi_197664465
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 23:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat was het recept? De app is vernieuwd en nu kan ik geen recepten meer zoeken :'(
Je snijdt een blok tofu in stukjes, dat dep je droog.

Dan maak je een dik beslag van 50 gram bloem, bakpoeder, 60 ml water, 1 teen knoflook en een eetlepel miso pasta. Daar haal je de tofu doorheen en die bak je vervolgens in een goede laag olie.

Echt top. Ik heb meteen miso pasta besteld om dit nog een keer te maken. Dan doe ik er denk ik op het eind wel ook nog wat kibbeling kruiden overheen.
pi_197694851
Sinds wanneer rekenen ze bezorgkosten bij HelloFresh? En ook steeds meer premium gerechten zie ik, jammer.
pi_197697427
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 22:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Sinds wanneer rekenen ze bezorgkosten bij HelloFresh? En ook steeds meer premium gerechten zie ik, jammer.
Er is ruime keuze uit een stuk of 20 gerechten.
Sommige met extra’s en er zijn 3 premiums met bijbetaling.
En buiten de ‘standaard’bezorgtijden gelden bezorgkosten. So what.
pi_197727705
Iemand nog 'n gratis box ergens van? Of n goede kortingcode? Wil het graag eens proberen maar blijf het aan de prijs vinden
pi_197727988
Ik heb wel een gratis HelloFresh box als je je e-mailadres in een DM stuurt.
pi_197729476
Oh, dat aanbod vervalt. Ik heb m'n abonnement afgezegd. :')
  zaterdag 30 januari 2021 @ 20:26:39 #116
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_197730370
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand nog 'n gratis box ergens van? Of n goede kortingcode? Wil het graag eens proberen maar blijf het aan de prijs vinden
Ik heb HF voor je. Stuur je mailadres maar :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_197730816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb HF voor je. Stuur je mailadres maar :)
Oh wat super, ik heb je een pm gestuurd.
pi_197769204
Vorige week voor het eerst Hello Fresh gedaan, beviel best goed! :Y

Had voor 1 persoon besteld, maar kreeg bericht dat de box tijdelijk geüpgraded is naar een 2-persoonsbox, zonder meerkosten.

Nu vroeg ik mij af, hoe doen ze dat bij een 1-persoonsbox met bijvoorbeeld groenten, krijg je dan bijvoorbeeld een halve paprika of hou je dan toch groenten over? Van mijn box vorige week had ik alleen wat spaghetti over (had 180 gram nodig uit een 250 grams verpakking).

Ik kan ook via de app 3 gratis boxen weggeven. Wat is daar het addertje onder het gras? Moet diegene dan minimaal een aantal boxen afnemen waarvan de eerste gratis, of is het echt éénmalig een gratis box zonder strings attached?
pi_197771346
Zover ik me herinner is het echt gratis, zonder addertjes onder het gras. Je kan HF direct weer opzeggen en dan was de box echt gratis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197771940
Het is wèl handig als degene, die een box krijgt dat ook weet en het account pauzeert of opzegt.

Hoe dat met 1 p.boxen gaat weet ik niet.
In dit topic lees ik dat singles 2pp boxen bestellen dan de maaltijd deels invriezen of twee dagen later de andere helft eten.

Iemand deed digibete zwager een box kado. En de week daarna kwam er weer een box.
Die hij aan de deur heeft geweigerd en de week erna boos in de telefoon klom om het afgeschreven bedrag terug te krijgen.
Hij doet ook geen bankzaken via de laptop. B-)

292 boxen later ben ik nog steeds happy. *O*
pi_197772030
Thanks, ik probeer het wel een keer met m’n ouders, dan kan ik het zelf een beetje in de gaten houden en ze helpen. ;)

Misschien switch ik uiteindelijk wel gewoon naar de 2-persoonsbox. Heb deze week ook 2 keer de andere helft later gegeten of ingevroren. Maar zolang ik nu de 1-persoonsprijs nog betaal doe ik even niets. :P
pi_197772936
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:54 schreef Isabeau het volgende:
Zover ik me herinner is het echt gratis, zonder addertjes onder het gras. Je kan HF direct weer opzeggen en dan was de box echt gratis.
Volgens mij betaal je voor de gratis box tegenwoordig 4,95 verzendkosten, dat is het enige “addertje”
pi_197773443
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 23:55 schreef Tourniquet het volgende:
Thanks, ik probeer het wel een keer met m’n ouders, dan kan ik het zelf een beetje in de gaten houden en ze helpen. ;)

Misschien switch ik uiteindelijk wel gewoon naar de 2-persoonsbox. Heb deze week ook 2 keer de andere helft later gegeten of ingevroren. Maar zolang ik nu de 1-persoonsprijs nog betaal doe ik even niets. :P
Hier is het verschil tussen de 1 persoons en 2 personenbox voor 5 maaltijden slechts 5 euro. Maar vooral vlees is voor 1 persoon best karig. Omgerekend 11 euro per maaltijd. Invriezen is niet altijd mogelijk met dingen die in de oven moeten.
pi_197773526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 08:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Hier is het verschil tussen de 1 persoons en 2 personenbox voor 5 maaltijden slechts 5 euro. Maar vooral vlees is voor 1 persoon best karig. Omgerekend 11 euro per maaltijd. Invriezen is niet altijd mogelijk met dingen die in de oven moeten.
Vlees voor 1p is de helft van dat wat in de box voor 2p zit neem ik aan?
Ik ben blij dat het vlees over het algemeen niet zoveel is :)
pi_197774846
Ik heb ook de box voor 2 personen voor mezelf.. daar eet ik dan gewoon de hele week van;) Is zo´n klein prijs verschil tussen de 1 en 2 persoonsbox, dus dat vind ik zonde. Plus ik hou van veel eten;p
pi_197777249
Is er nog iemand met een gratis code voor Marley Spoon? Heb Hello Fresh al weleens gratis gedaan, maar wil graag nog eens een andere box proberen
pi_197830167
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 13:13 schreef JBgovernance het volgende:
Is er nog iemand met een gratis code voor Marley Spoon? Heb Hello Fresh al weleens gratis gedaan, maar wil graag nog eens een andere box proberen
Ik wel. DM me maar als je nog ééntje zoekt.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_197832607
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:24 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik wel. DM me maar als je nog ééntje zoekt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 11:24 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik wel. DM me maar als je nog ééntje zoekt.
Kan helaas nog geen dm sturen :( moet nog 7 dagen langer lid zijn van het forum. Zou je het wel naar mij kunnen sturen?
pi_197849154
Als er nog mensen hier mee lezen die in Duitsland wonen, ik mag ook weer 3 boxen weggeven...
pi_197942001
Als iemand nog een gratis code heeft, ik houd mij aanbevolen.
Moeten zij weten
pi_197946577
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als iemand nog een gratis code heeft, ik houd mij aanbevolen.
Voor HF kun je mij een dm sturen. :Y)
  zaterdag 13 februari 2021 @ 16:52:54 #132
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_197984587
Nu volgens de app 26 HF boxen gehad voor 4 personen. De laatste weken zijn we overgestapt van 3 naar 4 maaltijden per week, omdat het gemak wel erg groot is en die vierde maaltijd relatief het goedkoopst is.

Enkele ervaringen voor de meelezers in dit topic: Ruime keus! Lekkere maaltijden. Over het algemeen voldoende groenten om aan de 200g pp/pd te komen. Wel ontzettend veel snijwerk, waardoor de indicatie bereidingstijden vaak een (behoorlijke) onderschatting zijn.

Verbeterpunten zijn wat mij betreft een filterfunctie in de app. Ik hoef per definitie geen recepten waar ik extra bij moet betalen. Ook zou het fijn zijn om te kunnen zien welke week je al bekeken/aangepast hebt. Ik kies vaak voor meerdere weken, maar op een bepaald moment ben je kwijt tot wanneer je gekozen hebt. Een simpele markering zou daar fijn zijn.
Wat maaltijden betreft is het wat ons betreft jammer dat er altijd relatief weinig 'opmaak' spullen bijzitten. Dingen als noten of kaas die naderhand over de bord gestrooid moeten worden, zijn structureel te weinig bij ons. Er zou iets meer vlees bij mogen zitten. Ik geloof niet dat we aan 100 gram pp komen wanneer het een onderdeel van de maaltijd is.

Tot slot, en dat heb ik afgelopen week gemerkt: HF zou beter mogen communiceren. Geen enkel bericht toen afgelopen week vanwege de sneeuw mijn box niet bezorgd werd op de geplande avond. Het zou rond 20:30 komen. Tegen 22:30 ga je je afvragen of je nog wakker moet blijven of niet. Uiteindelijk om 23:00 maar gaan slapen en de volgende ochtend het bericht dat de box die dag geleverd zou worden. Dat was uiteindelijk om 13:30. Je moet maar thuis zijn...

Voor mensen die een box uit willen proberen heb ik 3 codes te vergeven. Mocht je serieuze interesse hebben, stuur dan even je mailadres in DM. Ik mag ook 25 euro korting op een eerste box weggeven, daarvoor ontvang ik zelf 20 euro korting. Ook hiervoor geldt mailadres in DM.
pi_197990265
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:52 schreef Coelho het volgende:

Tot slot, en dat heb ik afgelopen week gemerkt: HF zou beter mogen communiceren. Geen enkel bericht toen afgelopen week vanwege de sneeuw mijn box niet bezorgd werd op de geplande avond. Het zou rond 20:30 komen. Tegen 22:30 ga je je afvragen of je nog wakker moet blijven of niet. Uiteindelijk om 23:00 maar gaan slapen en de volgende ochtend het bericht dat de box die dag geleverd zou worden. Dat was uiteindelijk om 13:30. Je moet maar thuis zijn...
Ik heb tot nu toe 3 boxen gekregen. Box van vorige week ontbraken 2 ingrediënten. Komt dat vaak voor? Heb er wel compensatie voor gekregen na een melding.

Mijn box van woensdagochtend is ook niet gekomen door het weer. Kreeg vroeg in de ochtend een sms dat de box later op de dag zou komen. Prima. Alleen kwam hij maar niet en rond 19:00 kreeg ik een mail dat hij die dag niet meer zou komen ik de volgende dag geïnformeerd zou worden over een nieuw bezorgmoment. Die informatie is alleen nooit gekomen, om 9:45 de volgende dag ging de deurbel. :+
Vertraging door het weer kan ik begrijpen, maar communicatie had wel wat beter gekund inderdaad.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 13 februari 2021 @ 21:31:43 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197990386
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:52 schreef Coelho het volgende:
Nu volgens de app 26 HF boxen gehad voor 4 personen. De laatste weken zijn we overgestapt van 3 naar 4 maaltijden per week, omdat het gemak wel erg groot is en die vierde maaltijd relatief het goedkoopst is.

Enkele ervaringen voor de meelezers in dit topic: Ruime keus! Lekkere maaltijden. Over het algemeen voldoende groenten om aan de 200g pp/pd te komen. Wel ontzettend veel snijwerk, waardoor de indicatie bereidingstijden vaak een (behoorlijke) onderschatting zijn.

Verbeterpunten zijn wat mij betreft een filterfunctie in de app. Ik hoef per definitie geen recepten waar ik extra bij moet betalen. Ook zou het fijn zijn om te kunnen zien welke week je al bekeken/aangepast hebt. Ik kies vaak voor meerdere weken, maar op een bepaald moment ben je kwijt tot wanneer je gekozen hebt. Een simpele markering zou daar fijn zijn.
Wat maaltijden betreft is het wat ons betreft jammer dat er altijd relatief weinig 'opmaak' spullen bijzitten. Dingen als noten of kaas die naderhand over de bord gestrooid moeten worden, zijn structureel te weinig bij ons. Er zou iets meer vlees bij mogen zitten. Ik geloof niet dat we aan 100 gram pp komen wanneer het een onderdeel van de maaltijd is.

Tot slot, en dat heb ik afgelopen week gemerkt: HF zou beter mogen communiceren. Geen enkel bericht toen afgelopen week vanwege de sneeuw mijn box niet bezorgd werd op de geplande avond. Het zou rond 20:30 komen. Tegen 22:30 ga je je afvragen of je nog wakker moet blijven of niet. Uiteindelijk om 23:00 maar gaan slapen en de volgende ochtend het bericht dat de box die dag geleverd zou worden. Dat was uiteindelijk om 13:30. Je moet maar thuis zijn...

Voor mensen die een box uit willen proberen heb ik 3 codes te vergeven. Mocht je serieuze interesse hebben, stuur dan even je mailadres in DM. Ik mag ook 25 euro korting op een eerste box weggeven, daarvoor ontvang ik zelf 20 euro korting. Ook hiervoor geldt mailadres in DM.
Ik zou eens een paar weken MS proberen. Iedereen die ik ken is overgestapt omdat het gewoon net iets beter is allemaal.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 21:39:57 #135
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197990576
Wij doen al een tijdje geen MS meer, omdat het even niet handig uitkomt..
We hebben wel een flink aantal can de recepten kaarten bewaard. Die gebruik ik iig regelmatig. Soms is het wat lastiger om de ingrediënten en de hoeveelheden die benoemd staan (zakje noten, is dat 15 gram of eerder 30 gram?) Te krijgen, maar desondanks zijn de recepten lekker en makkelijk en dus voor herhaling vatbaar ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 14 februari 2021 @ 10:10:06 #136
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_197996023
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zou eens een paar weken MS proberen. Iedereen die ik ken is overgestapt omdat het gewoon net iets beter is allemaal.
Dat klinkt uiteraard veelbelovend, maar kun je ook aangeven waar die verbetering dan in zit?
pi_197997174
Ik ga denk ik volgende maand ook eens MS proberen. Heb verder geen klachten over HF. Altijd op tijd geleverd en alles ziet er goed uit. Ik heb dan alleen de Duitse box. Ik heb vooral zin in deze de komende week:
Vietnamesische Fleischbällchen
mit Limettenreis und Sweet-Chili-Salat
  Official ESF Kreviewer zondag 14 februari 2021 @ 11:49:19 #138
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_197997525
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 10:10 schreef Coelho het volgende:

[..]

Dat klinkt uiteraard veelbelovend, maar kun je ook aangeven waar die verbetering dan in zit?
Gewoon alles iets beter. Ingrediënten, betere salades, betere handleiding, minder zelf aanschaffen, geen extra kosten voor bepaalde gerechten.
pi_198009327
quote:
14s.gif Op zondag 14 februari 2021 11:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Gewoon alles iets beter. Ingrediënten, betere salades, betere handleiding, minder zelf aanschaffen, geen extra kosten voor bepaalde gerechten.
Eens :)
  maandag 15 februari 2021 @ 00:01:55 #140
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198011173
Oké, dan is het zeker de moeite van het proberen waard. Heeft MS ook mooie welkomstaanbiedingen waarbij de eerste X boxen met korting zijn? Jullie zullen vast wel een code hebben om met mij te delen, maar bij HF is dat een minder voordelige optie dan de mogelijkheid om de eerste 4 boxen met 40/20/20/10% korting te krijgen. Welke aanbieding is er en wat is het gunstigst voor mij?
pi_198011955
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zou eens een paar weken MS proberen. Iedereen die ik ken is overgestapt omdat het gewoon net iets beter is allemaal.
Wij hadden geruime tijd MS maar zijn overgestapt op HF toen de bezorging gewijzigd is. Na een drietal incidenten en klachten in 4 of 5 weken waar ook nog niet eens goed op gereageerd werd, was ik er meer dan klaar mee. Ik vond de gerechten vaak wel lekkerder. Bij HF echter wel meer keus in snelle recepten.
Ik vraag me wel eens af of de bezorging van MS inmiddels wel goed is ....
  Official ESF Kreviewer maandag 15 februari 2021 @ 07:20:28 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_198011991
quote:
5s.gif Op maandag 15 februari 2021 07:15 schreef Serinde het volgende:

[..]

Wij hadden geruime tijd MS maar zijn overgestapt op HF toen de bezorging gewijzigd is. Na een drietal incidenten en klachten in 4 of 5 weken waar ook nog niet eens goed op gereageerd werd, was ik er meer dan klaar mee. Ik vond de gerechten vaak wel lekkerder. Bij HF echter wel meer keus in snelle recepten.
Ik vraag me wel eens af of de bezorging van MS inmiddels wel goed is ....
Hier is nog nooit een box te laat bezorgd. Ook nog nooit een ingredient ontbrekend.
pi_198012025
Deze week voor het eerst een dag te laat met MS. Maar door de sneeuwval heb ik daar begrip voor. Sinds de corona hebben ze de bezorgtijden ruimer gezet dus de ene week krijgen we de box voor etenstijd en de andere keer na etenstijd. Dat weet je dan ‘s ochtends pas dus ook daar kunnen we rekening mee houden.

Helaas bij 3 van de 5 gerechten deze week wel ontbrekende smaakmakers (ras el hanout, tex mex en gele curry pasta) nu kunnen we dat thuis aardig zelf oplossen, maar ik heb juist een maaltijdbox om het niet zelf op te hoeven lossen.

Dat is echt voor t eerst dat t zo mis ging. Hoop dat dat echt met de sneeuw te maken had.
pi_198014035
Ik ben sinds 2 weken met Hellofresh begonnen, op zich best prima, maar ook weer niet heel bijzonder.

Verder redelijk karige porties vlees voor wat ik gewend ben, maar goed, een beetje minderen qua vlees eten is niet verkeerd. En de versheid van de groenten wisselt ook nog wel vind ik.

En soms is het wel een erg simpel gerecht, zo hadden wij o.a. een lahmacun met wat gehakt en groenten. Maar die groente was al compleet voorgesneden. Dus net als een zakje 'italiaanse groentemix' van de AH. Bij Hellofresh verwacht ik wel dat ik zelf nog iets vers moet snijden.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 21 februari 2021 @ 10:54:50 #145
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198126420
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 10:40 schreef Ronald het volgende:

En soms is het wel een erg simpel gerecht, zo hadden wij o.a. een lahmacun met wat gehakt en groenten. Maar die groente was al compleet voorgesneden. Dus net als een zakje 'italiaanse groentemix' van de AH. Bij Hellofresh verwacht ik wel dat ik zelf nog iets vers moet snijden.
Van mij mag het juist wat vaker voorgesneden zijn. Het is bij HF vaak een exercitie groente snijden. Afgelopen week zoete aardappelstamppot met kruidenkaas. 400g aardappelen, 800g zoete aardappelen, 6 tomaten en 4 rode uien schillen en snijden en dan met droge ogen zeggen dat de bereidingstijd 30 minuten is. Ik ben alleen al 20 minuten bezig voor ik alles geschild en gesneden heb.
pi_198126776
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:54 schreef Coelho het volgende:

[..]

Van mij mag het juist wat vaker voorgesneden zijn. Het is bij HF vaak een exercitie groente snijden. Afgelopen week zoete aardappelstamppot met kruidenkaas. 400g aardappelen, 800g zoete aardappelen, 6 tomaten en 4 rode uien schillen en snijden en dan met droge ogen zeggen dat de bereidingstijd 30 minuten is. Ik ben alleen al 20 minuten bezig voor ik alles geschild en gesneden heb.
Grappig, ik krijg die stamppot volgende week. Ik dacht dat de menu's elke week voor iedereen gelijk waren, verschilt per regio misschien?
pi_198127689
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:54 schreef Coelho het volgende:

[..]

Van mij mag het juist wat vaker voorgesneden zijn. Het is bij HF vaak een exercitie groente snijden. Afgelopen week zoete aardappelstamppot met kruidenkaas. 400g aardappelen, 800g zoete aardappelen, 6 tomaten en 4 rode uien schillen en snijden en dan met droge ogen zeggen dat de bereidingstijd 30 minuten is. Ik ben alleen al 20 minuten bezig voor ik alles geschild en gesneden heb.
Ach, dan heeft koken toch nog iets ambachtelijks B-) alhoewel 4 uien in 1 gerecht van mij wel gesnipperd geleverd mogen worden.
pi_198128680
Ik moest er ook wel aan wennen, zoveel zelf snijden;p Ik koop alles zoveel mogelijk voorgesneden normaal. Woon in Duitsland, maar dichtbij de NL grens, dus daar koop ik het dan. In Duitsland hebben ze niet echt voorgesneden groente of geschilde aardappels enzo..

Heb nu even de HF box op pauze, ga volgende maand marley spoon proberen.
  zondag 21 februari 2021 @ 13:55:00 #149
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198129412
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:20 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ach, dan heeft koken toch nog iets ambachtelijks B-) alhoewel 4 uien in 1 gerecht van mij wel gesnipperd geleverd mogen worden.
Sowieso heeft HF een uien-overload
pi_198130286
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:55 schreef Coelho het volgende:

[..]

Sowieso heeft HF een uien-overload
😂
pi_198156419
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:52 schreef Coelho het volgende:

Wat maaltijden betreft is het wat ons betreft jammer dat er altijd relatief weinig 'opmaak' spullen bijzitten. Dingen als noten of kaas die naderhand over de bord gestrooid moeten worden, zijn structureel te weinig bij ons. Er zou iets meer vlees bij mogen zitten. Ik geloof niet dat we aan 100 gram pp komen wanneer het een onderdeel van de maaltijd is.

Wij gebruiken nu ongeveer een jaar HF, bevalt prima. Maar dit is inderdaad een ding wat beter kan.

Weinig vlees vind ik over het algemeen geen probleem, behalve bij wraps, want dan kom je net weer tekort.
pi_198209733
Al jullie berichten heb ik gelezen en ben er uit dat ik HelloFresh ook maar eens moet gaan proberen. Hebben jullie verder nog tips waar ik op moet letten bij het bestellen voor de eerste keer?

Thx
pi_198209870
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:18 schreef Badeendje_ het volgende:
Al jullie berichten heb ik gelezen en ben er uit dat ik HelloFresh ook maar eens moet gaan proberen. Hebben jullie verder nog tips waar ik op moet letten bij het bestellen voor de eerste keer?

Thx
Dat je een code hebt😉 dm. mij dan.
In ieder geval een soep raad ik iedereen aan. En na een account aangemaakt te hebben, direct weer stoppen of pauzeren om eerst te kijken of het bevalt.
De risotto vanavond was weer voortreffelijk. :Y)
pi_198209959
Hebben nu ook weer HF, vandaag de linguine spinazie pesto gegeten. Makkelijk te maken en smaakte best oke. Maar vind toch nog steeds de porties aan de kleine kant. En zulke hele grote eters zijn wij ook weer niet.
pi_198210578
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:29 schreef 111210 het volgende:
Hebben nu ook weer HF, vandaag de linguine spinazie pesto gegeten. Makkelijk te maken en smaakte best oke. Maar vind toch nog steeds de porties aan de kleine kant. En zulke hele grote eters zijn wij ook weer niet.
Die hadden wij gisteren, inderdaad ook schoon op. Wel erg lekker. Bij ons is het vaak precies goed, maar soms mag het inderdaaad wat meer zijn.

Marley Spoon weer afgezegd. Leuk om eens te wisselen, maar HF bevalt uitstekend.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_198215529
quote:
1s.gif Op donderdag 25 februari 2021 23:25 schreef AnneX het volgende:

Dat je een code hebt😉 dm. mij dan.
In ieder geval een soep raad ik iedereen aan. En na een account aangemaakt te hebben, direct weer stoppen of pauzeren om eerst te kijken of het bevalt.
De risotto vanavond was weer voortreffelijk. :Y)
De soepjes van HF O+ Bizar lekker.

Ik vind de porties overigens precies goed tot soms wat veel :o Zelf zouden we meer kip of vlees doen, maar dit is op zich ook prima. Het is volgens de voedingsaanbevelingen en beter voor het milieu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198226195
Vandaag de gegratineerde broodjes met rundergehakt. Smaakte ook prima, wel een beetje simpel, was eigenlijk gewoon gehakt groente en tomatensaus. Heb er zelf kruiden bij gedaan.
pi_198234000
Ik krijg volgende week zaterdag weer een box, vooral deze lijkt mij erg lekker:
Fettucine mit Honig-Ziegenkäse-Crumble
Thymian-Butter & karamellisierten Kräuterseitlingen

Als ik zelf kook, kook ik toch vaak dezelfde dingen. Heb HF nodig voor de afwisseling;p
pi_198234929
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2021 12:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De soepjes van HF O+ Bizar lekker.

Ik vind de porties overigens precies goed tot soms wat veel :o Zelf zouden we meer kip of vlees doen, maar dit is op zich ook prima. Het is volgens de voedingsaanbevelingen en beter voor het milieu.
Welke soepjes van HF zijn in het bijzonder een aanrader? Ik heb er tot nu toe 2 gehad maar vond ze nu niet echt heel bijzonder. Wel lekker hoor, maar zo heb ik ze zelf ook al zo vaak gemaakt.

2 groentes aanbakken met ui en knoflook, water met bouillonblokje erbij, koken, staafmixen en een klodder zure room en wat kruiden als garnering. Ik had de tomaat/paprika en courgette/prei tot nu toe.
pi_198234980
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Welke soepjes van HF zijn in het bijzonder een aanrader? Ik heb er tot nu toe 2 gehad maar vond ze nu niet echt heel bijzonder. Wel lekker hoor, maar zo heb ik ze zelf ook al zo vaak gemaakt.

2 groentes aanbakken met ui en knoflook, water met bouillonblokje erbij, koken, staafmixen en een klodder zure room en wat kruiden als garnering. Ik had de tomaat/paprika en courgette/prei tot nu toe.
Tja, ik kom er niet op.
Zoals jij het beschrijft is het wel errug simpel, ja. 😂
pi_198236972
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Tourniquet het volgende:

Welke soepjes van HF zijn in het bijzonder een aanrader? Ik heb er tot nu toe 2 gehad maar vond ze nu niet echt heel bijzonder. Wel lekker hoor, maar zo heb ik ze zelf ook al zo vaak gemaakt.

2 groentes aanbakken met ui en knoflook, water met bouillonblokje erbij, koken, staafmixen en een klodder zure room en wat kruiden als garnering. Ik had de tomaat/paprika en courgette/prei tot nu toe.
Vooral die met kokosmelk _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198238886
Inmiddels hebben wij de eerste box op van dinnerly. Is een behoorlijke tegenvaller geweest. Sommige groentes waren toen we het kregen net nog goed voor een dag. Het bezorgen ging via ups wat dus ook een drama was. De recepten zijn simpel, soms een beetje te simpel. De kaarten zaten niet in de doos. En ik vroeg mij af waarom sommige dingen er niet gewoon bij zaten zoals knoflook tenen.
pi_198241203
Ik zat de Duitse reviews een poosje terug te lezen en die waren ook allemaal best slecht over Dinnerly. Dus die ga ik maar niet uittesten;p
  vrijdag 5 maart 2021 @ 10:18:03 #164
221912 minilot
Nancy boy
pi_198333264


Zo, eens even een paar weken testen of de vegagerechten van Marley Spoon al beter zijn dan de vorige poging twee jaar geleden :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 maart 2021 @ 11:29:57 #165
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_198334282
Benieuwd naar je review! Hier erg tevreden over vega!
  vrijdag 5 maart 2021 @ 15:50:50 #166
221912 minilot
Nancy boy
pi_198338870
Ahem, zo te zien voor het laatst geprobeerd in 2015, iets meer dan twee jaar geleden dus al :')

@Zo-is-dat Ik laat het weten :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 05-03-2021 16:03:59 ]
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 maart 2021 @ 16:17:03 #167
221912 minilot
Nancy boy
pi_198339305
Die extra doos erbovenop is trouwens de fruitbox. Heeft verder hier iemand die aanvulling bij MS? We eten hier thuis veel fruit en het leek me met zo'n doos van drieënhalve kilo erbij op vrijdag wel handig dat ik dan pas weer de dinsdag erna ofzo zelf wat fruit moet gaan bijhalen :)

Erin zitten kleine peertjes (mooi nét eetrijp), sappige clementines, pruimen, bloedsinaasappel en donkerrode kleine appels die zo perfect ogen dat ze wel een illustratie bij Sneeuwwitje in een sprookjesboek lijken. Tot dusver daar in elk geval tevreden over. Nou maar hopen dat de Spatzle met vegakip, glasnoedelsalade met tofu en de 'Vietnamese loaded fries' een beetje smaken :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198340680
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Welke soepjes van HF zijn in het bijzonder een aanrader? Ik heb er tot nu toe 2 gehad maar vond ze nu niet echt heel bijzonder. Wel lekker hoor, maar zo heb ik ze zelf ook al zo vaak gemaakt.

2 groentes aanbakken met ui en knoflook, water met bouillonblokje erbij, koken, staafmixen en een klodder zure room en wat kruiden als garnering. Ik had de tomaat/paprika en courgette/prei tot nu toe.
Ik vind de noedelsoepen heel lekker meestal!
  vrijdag 5 maart 2021 @ 17:52:11 #169
221912 minilot
Nancy boy
pi_198340801
Alvast een observatie, aangezien in de SC wat voorbij kwam over hoe relatief duur Marley Spoon is, dus knipplak:
Inderdaad is het nogal prijzig, zeker als ik kijk wat ik nu in deze doos aan kleine hoeveelheden en portieverpakkingen geleverd heb gekregen wat ik zelf sowieso al standaard op voorraad had:
- wortel
- ui
- knoflook
- eieren
- grove mosterd
- limoen
- gezouten pinda's
- chilisaus
- sojasaus
- sesamzaad (mopper: mooie zwarte sesam op de receptfoto, witte sesam bij de daadwerkelijke ingrediënten)
- glasnoedels

..het voelt wel als een heleboel geld als je een minizakje sojasaus uit zo'n MarleySpoondoos trekt terwijl een halveliterfles ervan je op het aanrecht aanstaart. :')

Wat dan wel weer stom is de andere kant op: één van de gerechten vraagt om een lepel mayonaise uit eigen voorraad. Waarom nou net dat niet meegeleverd, terwijl mosterd-, chili-, en sojasaus wél in de doos zit? Laat mayo nou net het enige ervan zijn dat ik niet standaard in de kast heb 8)7 Nu ja, ik klop zelf wel wat mayonaise in elkaar (heb nou toch een eieroverschot :+ ) want het hele idee was nou net dat ik op vrijdag + weekend geen boodschappen hoef te doen en no way dat ik erop uit ga voor mayonaise alleen.

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 05-03-2021 20:07:05 ]
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 maart 2021 @ 21:53:22 #170
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_198346081
Oh suf zeg! Meestal zit dr een zakje Mayo bij :Y
pi_198350442
Laatste twee weken niet echt tevreden over Marley Spoon. In de eerste week hadden we een broodje hamburger op het menu staan, kregen we een stookbroodje erbij geleverd in plaats van een ronde bol :')

Wat ik ook vreemd vond is dat eieren er altijd bij in zaten. Nu bij drie gerechten met ik dit zelf toevoegen. Normaal heb ik altijd eieren in huis maar nu dus net niet :P
  Official ESF Kreviewer maandag 22 maart 2021 @ 13:34:47 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_198633264
....de nieuwe box van Marley spoon is echt kut. Alles gewoon bij elkaar geflikkerd en dan moet je zelf in de koelkast gaan zoeken wat bij welk gerecht hoort. Kansloos.
  maandag 22 maart 2021 @ 14:00:01 #173
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198633562
quote:
7s.gif Op maandag 22 maart 2021 13:34 schreef Kreator het volgende:
....de nieuwe box van Marley spoon is echt kut. Alles gewoon bij elkaar geflikkerd en dan moet je zelf in de koelkast gaan zoeken wat bij welk gerecht hoort. Kansloos.
Die nieuwe box was pas mijn 3e van MF. Wat een achteruitgang. Waar je eerst gewoon een zak kon pakken en daar de gekoelde producten bij zoeken, ben je nu (4 personen, 4 gerechten) serieus wat tijd kwijt om door die box heen te graven en alles boven tafel te krijgen.

Vorige week trouwens iets met garnalen, waar geen garnalen bijgeleverd waren. Ter compensatie ¤10 in mijn account gekregen, dat is wel weer netjes.

Tot slot nog wat (vroege) vergelijkingen tussen HF en MS: De laatste heeft een net iets betere tijdsplanning, smaakjes zijn ook wat ons betreft net wat beter. Wel al een aantal keer gehad dat er minder dan 200 gram groente pp in een gerecht zat, terwijl bij andere gerechten gerust 2 extra eters hadden kunnen aanschuiven.

HF vind ik tot nu toe prettiger met de receptkaarten, waar bijvoorbeeld ook op staat welke producten gekoeld moeten worden. En een eigen bezorgdienst is een dikke pré. Vorige maandag de hele avond gewacht op MS, die tussen 20:50 en 21:50 zou komen met PostNL. Na 22:15 het bericht dat ze mijn doos niet hadden kunnen afleveren, terwijl ik toch gewoon thuis was (want lockdown). Vervolgens geen communicatie tot dinsdagmiddag. Uiteindelijk de box dinsdagavond gekregen, maar omdat ik er niet op geteld had, kon ik wel nog maandag naar de supermarkt voor avondeten.

Kortom, nog niet echt een die er met kop en schouders bovenuit steekt.
pi_198633632
Ow...de inhoud van de hf boxen wordt opgeruimd op 3 plekken: groenten en vlees/vis in koelkast, aard. en uien donkere la, specerijen en pasta etc. andere la.
Dat noem ik ‘winkelen’ voordat er wordt gekookt.
Doe jullie zo’n zak met alles in zijn geheel in de koelkast?
  maandag 22 maart 2021 @ 14:15:59 #175
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198633769
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:05 schreef AnneX het volgende:
Ow...de inhoud van de hf boxen wordt opgeruimd op 3 plekken: groenten en vlees/vis in koelkast, aard. en uien donkere la, specerijen en pasta etc. andere la.
Dat noem ik ‘winkelen’ voordat er wordt gekookt.
Doe jullie zo’n zak met alles in zijn geheel in de koelkast?
Ik trek er de koelkastdingen uit en de rest van de producten blijven in de zakken zitten. Die gaan met doos en al in de voorraadkast waar het donker is en waar geen vloerverwarming ligt, dus het structureel een paar graden koeler is.
pi_198633809
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:15 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik trek er de koelkastdingen uit en de rest van de producten blijven in de zakken zitten. Die gaan met doos en al in de voorraadkast waar het donker is en waar geen vloerverwarming ligt, dus het structureel een paar graden koeler is.
Ok. Op die manier. Hier alleen een voorraadla voor de aard. en uien.
  maandag 22 maart 2021 @ 14:28:59 #177
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_198633959
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:05 schreef AnneX het volgende:
Ow...de inhoud van de hf boxen wordt opgeruimd op 3 plekken: groenten en vlees/vis in koelkast, aard. en uien donkere la, specerijen en pasta etc. andere la.
Dat noem ik ‘winkelen’ voordat er wordt gekookt.
Doe jullie zo’n zak met alles in zijn geheel in de koelkast?
Ja, hele zak in de koelkast. Wij bestellen meestal 4 maaltijden, dus het is soms een beetje proppen. Maar ga echt niet alles uitpakken.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Official ESF Kreviewer maandag 22 maart 2021 @ 15:52:28 #178
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_198635239
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:28 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ja, hele zak in de koelkast. Wij bestellen meestal 4 maaltijden, dus het is soms een beetje proppen. Maar ga echt niet alles uitpakken.
Dit. Zak eruit en beginnen. Dit is echt kut nu. Ik overweeg om zelf weer boodschappen te gaan doen. :7.
pi_198635306
Misschien oud nieuws voor velen, maar ik kwam er pas achter dat alle receptkaarten van HF van de huidige en voorgaande week ook als (één groot) PDF te vinden zijn:

https://www.hellofresh.nl/about/nieuws

Handig voor als je toch eens een recept wilt maken zonder dat je via HF de ingrediënten krijgt. Het is natuurlijk ook in de app te vinden, maar deze kaarten zo bij elkaar vind ik een stuk handiger.
  maandag 22 maart 2021 @ 16:27:00 #180
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198635689
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 15:57 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien oud nieuws voor velen, maar ik kwam er pas achter dat alle receptkaarten van HF van de huidige en voorgaande week ook als (één groot) PDF te vinden zijn:

https://www.hellofresh.nl/about/nieuws

Handig voor als je toch eens een recept wilt maken zonder dat je via HF de ingrediënten krijgt. Het is natuurlijk ook in de app te vinden, maar deze kaarten zo bij elkaar vind ik een stuk handiger.
Wel bijzonder dat ze tot een PDF van 84 pagina's komen voor week 12, terwijl er no way 42 recepten per week zijn (voor- en achterkant).
pi_198636071
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 16:27 schreef Coelho het volgende:

[..]

Wel bijzonder dat ze tot een PDF van 84 pagina's komen voor week 12, terwijl er no way 42 recepten per week zijn (voor- en achterkant).
Niet dat het veel zoden aan de dijk zet, maar de ontbijtjes en bakrecepten zitten er ook bij. :P
En alle "extra vlees" of "extra groenten" opties zijn ook aparte kaarten.

Verder geen idee hoe het werkt. Wat ik wel gemerkt heb is dat niet iedereen uit dezelfde recepten kan kiezen. Ik heb deze week bijvoorbeeld de "Risotto met aardpeer en hazelnoten" en "Flammkuchen met brie en appel", maar mijn ouders zien die recepten bij hen niet staan in de app.

En ik zie bijvoorbeeld o.a. de "zelfgemaakte boomstammetjes met rozemarijn", "Aardappel–preivelouté met waterkers", "Visstoof met kokosmelk en limoen", "Gekaramelliseerde varkensreepjes met gember" en "Piadina met kippendijreepjes en mozzarella" wel in de PDF staan, maar ik kon ze in de app niet kiezen.
pi_198637186
Hier heeft HF geen eigen leverdienst. Ik krijg hem altijd via DPD, maar nog nooit problemen gehad. Kan de box ook volgen online en aangeven dat ze hem bij de huisdeur mogen zetten, prima.
Morgen komt mijn box weer.

Volgende week heb ik een gratis box van Marley Spoon en de week erna korting met Dinnerly. Wilde ze ook 1x proberen. Als het niets is, gewoon weer terug naar HF.

Dinnerly zijn meer simpele gerechten, prima voor mij;p, en goedkoper, maar ook een boel slechte reviews. Dus we zullen het zien.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 11:24:58 #183
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198646481
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:00 schreef Coelho het volgende:

[..]

Die nieuwe box was pas mijn 3e van MF. Wat een achteruitgang. Waar je eerst gewoon een zak kon pakken en daar de gekoelde producten bij zoeken, ben je nu (4 personen, 4 gerechten) serieus wat tijd kwijt om door die box heen te graven en alles boven tafel te krijgen.

Vorige week trouwens iets met garnalen, waar geen garnalen bijgeleverd waren. Ter compensatie ¤10 in mijn account gekregen, dat is wel weer netjes.

Tot slot nog wat (vroege) vergelijkingen tussen HF en MS: De laatste heeft een net iets betere tijdsplanning, smaakjes zijn ook wat ons betreft net wat beter. Wel al een aantal keer gehad dat er minder dan 200 gram groente pp in een gerecht zat, terwijl bij andere gerechten gerust 2 extra eters hadden kunnen aanschuiven.

HF vind ik tot nu toe prettiger met de receptkaarten, waar bijvoorbeeld ook op staat welke producten gekoeld moeten worden. En een eigen bezorgdienst is een dikke pré. Vorige maandag de hele avond gewacht op MS, die tussen 20:50 en 21:50 zou komen met PostNL. Na 22:15 het bericht dat ze mijn doos niet hadden kunnen afleveren, terwijl ik toch gewoon thuis was (want lockdown). Vervolgens geen communicatie tot dinsdagmiddag. Uiteindelijk de box dinsdagavond gekregen, maar omdat ik er niet op geteld had, kon ik wel nog maandag naar de supermarkt voor avondeten.

Kortom, nog niet echt een die er met kop en schouders bovenuit steekt.
Gisteren zou de levering weer tussen 20:50 en 21:50 komen. Om 21:45 de melding dat bezorging niet ging lukken. Weer balen. Om 22:25 de bel: Staat alsnog PostNL voor de deur... Ik kijk het nog even aan, maar als dit de standaard wordt dan ga ik eens zien of het niet anders kan met een ander moment of zo.

Overigens nog een 'klaagpuntje' mbt MS. Gisteren aardappels uit een papieren zak. Ziet er heel erg verantwoord uit. Maar jee, daar zat meer klei aan dan aan de gemiddelde tractorband. Hopelijk is dat niet de standaard :X
  dinsdag 23 maart 2021 @ 12:14:10 #184
221912 minilot
Nancy boy
pi_198647220
quote:
14s.gif Op maandag 22 maart 2021 15:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit. Zak eruit en beginnen. Dit is echt kut nu. Ik overweeg om zelf weer boodschappen te gaan doen. :7.
Dit. }:| Hier ook pas de derde levering en instant zin om op te zeggen :')
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 1 april 2021 @ 10:26:56 #185
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198791070
Heb nu een week of 6 MS na eerst HF gehad te hebben. Nu begint HF zich te roeren met de vraag of ik terug wil komen. Vorige week zou ik 2 boxen met 15% korting krijgen, nu is het al 2 boxen met 25% korting. Wordt dit aanbod nog beter en heeft het zin om langer te wachten? Of doe ik er goed aan om deze te pakken en krijg ik dan over een maand nieuwe aanbiedingen van MS?
pi_198791294
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:24 schreef Coelho het volgende:

[..]

Gisteren zou de levering weer tussen 20:50 en 21:50 komen. Om 21:45 de melding dat bezorging niet ging lukken. Weer balen. Om 22:25 de bel: Staat alsnog PostNL voor de deur... Ik kijk het nog even aan, maar als dit de standaard wordt dan ga ik eens zien of het niet anders kan met een ander moment of zo.
Dit is precies waarom wij gestopt zijn met MS. Ook bij de opzegging vermeld maar nooit reactie gehad.
pi_198853286
Weg

[ Bericht 93% gewijzigd door Sorella op 05-04-2021 19:21:36 ]
pi_198877738
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 10:26 schreef Coelho het volgende:
Heb nu een week of 6 MS na eerst HF gehad te hebben. Nu begint HF zich te roeren met de vraag of ik terug wil komen. Vorige week zou ik 2 boxen met 15% korting krijgen, nu is het al 2 boxen met 25% korting. Wordt dit aanbod nog beter en heeft het zin om langer te wachten? Of doe ik er goed aan om deze te pakken en krijg ik dan over een maand nieuwe aanbiedingen van MS?
Het is al een aardig aanbod. Voor niks zal het niet worden.

Vorige week was het de 300e box in 6 jaar. w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik nog 2 boxen in de aanbieding.
pi_198877901
Ooit bij box50 zat nog een presentje volgens mij. En toen kon je nog punten sparen voor artikelen maar dat hebben ze allemaal geschrapt :{ dat van die medewerkers geloof ik ook niet. Dan hadden ze namelijk wel een alternatief geregeld zonder dat je er zelf een bericht over stuurt. Ik hoop dat je wat leukers krijgt dan die vieze chocoladerepen die ze er als goedmakertje soms bij doen :')
(Ik heb al eens gevraagd of we ons voor de extra’s af kunnen melden maar dat gaat niet. Ik wil gewoon alleen eten en geen reclame-verpakkingen)

Zo. Even frustratie eruit blijkbaar 8)7
pi_198915527
Ik heb deze week voor het eerst de Dinnerly box(in Duitsland) Had er niet veel verwacht door veel slechte reviews die ik had gelezen, maar tot nu toe is het prima. De box was compleet, alles zag er goed uit en de 2 maaltijden die ik tot nu toe heb gehad waren goed. Ja het is wat eenvoudiger omdat het ook goedkoper is, minder ingrediënten. Maar bij HF of MS moet je soms zoveel doen, daar heb ik ook weinig zin in. Dus vind het wel prima. Je moet er wel wat meer voor zelf in huis hebben, zoals mayo, ketchup, mosterd, azijn, honing.. Maar de meeste mensen hebben dat wel in huis. Heb de komende weken eerst MS, dan HF omdat ik nog veel korting had bij deze boxen en daarna ga ik wat vaker Dinnerly nemen.
pi_198916045
Er zat in mijn HF-box twee weken geleden opeens heel random een pot Activa yoghurt. Doen ze vaker zoiets? Als promotie neem ik aan?
  donderdag 8 april 2021 @ 15:03:10 #192
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198916113
Dinsdag een MS box ontvangen waarbij een verpakking sojasaus en 2 bakjes creme fraiche gesneuveld waren. Een grote kliederboel in de doos. Heb toch het gevoel dat PostNL minder zorgvuldig en betrokken is dan de HF eigen bezorgers...
pi_198916439
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:57 schreef Tourniquet het volgende:
Er zat in mijn HF-box twee weken geleden opeens heel random een pot Activa yoghurt. Doen ze vaker zoiets? Als promotie neem ik aan?
Yep. Meestal zit er een info kaartje bij over het product.
Of het is een goedmakertje, ook met een kaartje.

De hf bezorger houdt de box ook wel eens schuin onder de arm, zie ik als ze komen aanlopen. Verder altijd correct!
pi_198916707
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Yep. Meestal zit er een info kaartje bij over het product.
Of het is een goedmakertje, ook met een kaartje.

De hf bezorger houdt de box ook wel eens schuin onder de arm, zie ik als ze komen aanlopen. Verder altijd correct!
Thanks. Er zat verder niets bij, heb expres nog goed gekeken. :P

Ik heb 1 keer gehad dat de inhoud van de doos flink door elkaar zat. Paprika met een "gat" erin veroorzaakt door een andere verpakking en 2 gebroken eieren. Verder altijd best oké al zie ik inderdaad de bezorgers wel eens de doos schuin onder hun arm houden. Was ook groot formaat doos voor 4 maaltijden, die heeft meer loze ruimte. Heb normaal de kleine voor 3 maaltijden en dan zit alles er wat strakker in met minder kans op schuiven.
  zondag 11 april 2021 @ 19:14:23 #195
52016 Lyssa
music <3
pi_198965066
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:03 schreef Coelho het volgende:
Dinsdag een MS box ontvangen waarbij een verpakking sojasaus en 2 bakjes creme fraiche gesneuveld waren. Een grote kliederboel in de doos. Heb toch het gevoel dat PostNL minder zorgvuldig en betrokken is dan de HF eigen bezorgers...
Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.

Ik ben weer terug bij HF, af en toe een box. Eigen bezorgservice, nooit problemen mee gehad. Ik ben alleen en heb 3 maaltijden waar ik twee dagen van eet. Dat is wel fijn, want ik kan meteen de tweede poging het recept eventueel aanpassen.

Nog een tip, de ING heeft voor rentepunten korting op HF boxen, ook als bestaande klant!
pi_198966007
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:14 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.

Ik ben weer terug bij HF, af en toe een box. Eigen bezorgservice, nooit problemen mee gehad. Ik ben alleen en heb 3 maaltijden waar ik twee dagen van eet. Dat is wel fijn, want ik kan meteen de tweede poging het recept eventueel aanpassen.

Nog een tip, de ING heeft voor rentepunten korting op HF boxen, ook als bestaande klant!
Thanks voor de tip! Heb nog een hele berg van die rentepunten, gelijk verzilverd. 40% korting op de volgende 2 boxen. _O_
pi_199004295
Ik ga het nu toch echt eens proberen. Hello Fresh. Heeft iemand toevallig een code over? (ik woon in Belgie ik weet niet of dat nog wat uit maakt)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199006735
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef valentijn101 het volgende:
Ik ga het nu toch echt eens proberen. Hello Fresh. Heeft iemand toevallig een code over? (ik woon in Belgie ik weet niet of dat nog wat uit maakt)
Werkt niet. Helaasch.
Of je haalt de box op in Nederland...
pi_199006772
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:14 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.

Ik ben weer terug bij HF, af en toe een box. Eigen bezorgservice, nooit problemen mee gehad. Ik ben alleen en heb 3 maaltijden waar ik twee dagen van eet. Dat is wel fijn, want ik kan meteen de tweede poging het recept eventueel aanpassen.

Nog een tip, de ING heeft voor rentepunten korting op HF boxen, ook als bestaande klant!
Daar moet ik nog kijken. Als het zo is, eet ik een jaartje voor niks. w/
pi_199006825
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Daar moet ik nog kijken. Als het zo is, eet ik een jaartje voor niks. w/
quote:
Van dit product mag je maximaal 1 stuk per 12 maanden bestellen.
;(

https://www.ing.nl/punten/productdetail/1005821
pi_199006898
quote:
😂 gezien. In ieder geval is 1 x jaar gelijk aan 2 x 40% reductie.
Is nog altijd wel interessant. Vraag mij dan weer af op het op 3 of 5 maaltijden is...
Ben ook benieuwd naar de bonus voor de 300e box binnenkort.
pi_199006947
quote:
Maar de bon is niet maar eenmaal te gebruiken per jaar.. dus als je nog meer mensen kent met een ING rekening.. ;)
pi_199007885
Hier nog mijn foto van mijn Dinnerly box. Alles was lekker en vooral heel makkelijk en snel te maken. Marley Spoon en HF is natuurlijk wat uitgebreider, maar ik vind dit wel relaxt af en toe.
Volgende week heb ik weer een Dinnerly box.
pi_199007929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:36 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Maar de bon is niet maar eenmaal te gebruiken per jaar.. dus als je nog meer mensen kent met een ING rekening.. ;)
Dank je wel nog voor de tip.
Ach, het zal niet werken via een ander. Hoeft ook niet.
pi_199038255
Ik heb pas geleden een gratis box van HelloFresh genomen. Ik had een 1persoonsbox besteld, maar kreeg een 2persoonsbox geleverd (zonder melding van HelloFresh).

Ik heb voor volgende week een nieuwe box besteld (met 50% kortings-en geen verzendkostencode), ben benieuwd of het nu weer een 2persoonsbox is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2021 11:06:56 ]
pi_199038287
Dus de 1e box beviel?

Zie iemand niet ergens hierboven dat 1 p.boxen er niet meer waren bij HF?
pi_199038904
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb pas geleden een gratis box van HelloFresh genomen. Ik had een 1persoonsbox besteld, maar kreeg een 2persoonsbox geleverd (zonder melding van HelloFresh).

Ik heb voor volgende week een nieuwe box besteld (met 50% kortings-en geen verzendkostencode), ben benieuwd of het nu weer een 2persoonsbox is.
Ik krijg al sinds ik in januari gestart ben met HF de 2-persoonsbox terwijl ik betaal voor de 1-persoonsbox. :Y)
pi_199048490
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:08 schreef AnneX het volgende:
Dus de 1e box beviel?

Zie iemand niet ergens hierboven dat 1 p.boxen er niet meer waren bij HF?
Ja, die beviel prima. Gevarieerd eten en leuk om eens een keer wat anders te koken.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 april 2021 @ 09:37:27 #209
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199080528
Kregen nu voor de 2e keer een MS doos met alles los erin geflikkerd. Die gaan we dus maar opzeggen, want dan kun je net zo goed zelf boodschappen doen. Zonde, want kwaliteit was wel echt beter.
pi_199098749
Vanmorgen een kadootje ontvangen van HF.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199099400
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:58 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen een kadootje ontvangen van HF.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha
pi_199100366
Hier in Duitsland is de HF box echt flut op dit moment. Overal worden ingrediënten veranderd, ze willen geen dure paprika betalen:p Had nu i.p.v. paprika aubergine, wat ik niet lust. I.p.v. pak choi krijg ik bloemkool??? Wat totaal niet bij het gerecht past en lust ik ook niet. En lente-ui hebben ze ook nergens bij, krijg je bieslook. Tsja, leuk. Dan maar alleen Dinnerly en Marley spoon, daar krijg ik wel gewoon alles.
pi_199100510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 17:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier in Duitsland is de HF box echt flut op dit moment. Overal worden ingrediënten veranderd, ze willen geen dure paprika betalen:p Had nu i.p.v. paprika aubergine, wat ik niet lust. I.p.v. pak choi krijg ik bloemkool??? Wat totaal niet bij het gerecht past en lust ik ook niet. En lente-ui hebben ze ook nergens bij, krijg je bieslook. Tsja, leuk. Dan maar alleen Dinnerly en Marley spoon, daar krijg ik wel gewoon alles.
Daar zou ik ook heel snel klaar mee zijn _O- Een keer een ingrediënt vervangen ok, maar zoveel in 1 box? Neuh.

quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:58 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen een kadootje ontvangen van HF.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemachtig wat lelijk :+ (en ik ga er vanuit dat mensen die een pepermolen willen die al lang geleden hebben aangeschaft....en dan zou je waarschijnlijk niet deze kiezen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199100653
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zou ik ook heel snel klaar mee zijn _O- Een keer een ingrediënt vervangen ok, maar zoveel in 1 box? Neuh.

Ja..en waarmee ze het vervangen slaat natuurlijk ook nergens op. Dit doen ze nu al een tijdje zo extreem veel. In de Duitse HF groep ook super veel mensen die het wel zat zijn. Kies je maaltijden uit en dan krijg je er dingen bij die je niet zelf zou uitkiezen. Beetje zonde.. met die bloemkool en aubergine kan ik ook weinig, want dat zijn nu net 2 dingen die ik echt heel smerig vind :'( Ze vervangen ook steeds dingen met courgette. Dat lust ik gelukkig wel graag, maar het past ook niet overal bij. Bij de Marley spoon box zaten alle ingrediënten wel die ik bij HF niet krijg :+
pi_199100666
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar zou ik ook heel snel klaar mee zijn _O- Een keer een ingrediënt vervangen ok, maar zoveel in 1 box? Neuh.
[..]

Allemachtig wat lelijk :+ (en ik ga er vanuit dat mensen die een pepermolen willen die al lang geleden hebben aangeschaft....en dan zou je waarschijnlijk niet deze kiezen)
Volgensmij is dat een Peugeot pepermolen, betaal je toch zo 30 euro voor dacht ik.
pi_199151647
Mijn tweede HF-doos is gisteren geleverd en heb er weer heerlijk van gesmuld *O*
  zondag 25 april 2021 @ 16:04:45 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199152222
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:58 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen een kadootje ontvangen van HF.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind 'm helemaal niet lelijk. Klassieke pepermolen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_199153133
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 14:58 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen een kadootje ontvangen van HF.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat nou die verrassing die ze eigenlijk langs wilden brengen ? Beter dat ze het zo doen. Staan ze wmb iets minder voor aap :D
pi_199216506
Voor de mensen die in Belgie wonen.
Ik heb een kortingscode voor een gratis HelloFresh box en codes voor ¤20,- korting op de eerste box. Wie kan ik gelukkig maken?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199232157
Ik had deze bij HF week 2 gerechten met feta, maar ik denk dat deze op was.

- Bij het ene gerecht (groene shakshuka) was de feta (ook op de bijgeleverde receptkaart) vervangen door geitenkaas (behalve bij stap 1 in de instructies), terwijl in de app nog wel overal feta stond.



- Bij het andere gerecht (parelcouscoussalade) zat geen feta, maar een blokje Parmigiano Reggiano.

Ik heb het doorgegeven en compensatie gekregen (op zich niet heel nodig wat mij betreft, maar oké :P ).

Doorgeven van verkeerde of missende ingredienten kan tegenwoordig ook via deze link, wel handig: HelloFresh.nl/contact-page
pi_199234524
Wel aanpassen van de lijst ingrediënten en niet de tekst gebeurt vaak.
pi_199234651
Bij de 300e box had ik graag een uitnodiging gehad voor een rondleiding op het verdeel-inpak- logistiek centrum. *O*

@HelloFresh leest u mee. @Amber @Eline @Melanie @Mitchell @Angelina @nina
@Tedi @Fabian @Leonie @Catharina 🤪
pi_199234712
3 hf boxen gehad.
1st box met netje aardappels die bruin werden na het voorkoken voor patat dus maar rostie uit de vriezer gehaald.
2de box met sperziebonen in plaats van paprika, manlief lust geen sperziebonen dus kon ik naar de super.
3de box was met bao bun broodjes, ik kreeg pita broodjes mijn broer had wel bao bun broodjes.

Je krijgt wel een kleine vergoeding maar het geeft niet echt een goede indruk.
Aankomende dinsdag krijg ik een ms box, ik ben benieuwd
pi_199237099
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 09:58 schreef valentijn101 het volgende:
Voor de mensen die in Belgie wonen.
Ik heb een kortingscode voor een gratis HelloFresh box en codes voor ¤20,- korting op de eerste box. Wie kan ik gelukkig maken?
Mocht je nog een code voor een gratis box hebben... Graag! :)
pi_199239335
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 20:53 schreef Holyme het volgende:

[..]

Mocht je nog een code voor een gratis box hebben... Graag! :)
Ik heb er nog een. Pm me je e-mailadres maar :)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199240959
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 17:50 schreef AnneX het volgende:
@:hellofresh leest u mee.
geregistreerd op: maandag 2 maart 2015 @ 17:38
laatste bezoek: 2236 dagen, 6 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)

-O-
pi_199241478
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

geregistreerd op: maandag 2 maart 2015 @ 17:38
laatste bezoek: 2236 dagen, 6 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)

-O-
Hihi😂
pi_199242076
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:00 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik heb er nog een. Pm me je e-mailadres maar :)
Done, leuk, dankjewel O+
pi_199242948
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:45 schreef Holyme het volgende:

[..]

Done, leuk, dankjewel O+
Hij komt er aan 📦
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199270277
Ik heb weer 3 codes gekregen voor een gratis HelloFresh box. *O* Je moet wel in Belgie wonen. Wie wil ze hebben? 📦
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 6 mei 2021 @ 13:17:47 #231
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_199301201
Hoor graag even jullie mening :) Ik wil mijn moeder een abonnement op een maaltijdbox cadeau geven met moederdag. Ze eet vegatirisch, vaak ook veganistisch.

Wat is volgens jullie de beste keuze ? Kwaliteit en originaliteit van de ingrediënten en recepten zijn in dit geval belangrijker dan de prijs.
pi_199372127
Veganistisch wordt erg moeilijk,
Ik zou zeggen kijk even op hun sites https://marleyspoon.nl/menu, https://www.hellofresh.nl/menus/2021-W18/classic-box.
Krijg je een beetje een idee wat ze hebben.
pi_199417419
Vandaag wordt het de risotto met venkel en worst van HF, ben benieuwd! Nogmaals dank @valentijn101 :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Holyme op 14-05-2021 13:03:09 ]
pi_199420093
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 08:31 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb weer 3 codes gekregen voor een gratis HelloFresh box. *O* Je moet wel in Belgie wonen. Wie wil ze hebben? 📦
Ik wil wel
pi_199425747
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 15:59 schreef anndb het volgende:

[..]

Ik wil wel
Stuur me even je e-mailadres dan stuur ik je een code :)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:26:48 #236
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_199428880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 13:17 schreef DaneV het volgende:
Hoor graag even jullie mening :) Ik wil mijn moeder een abonnement op een maaltijdbox cadeau geven met moederdag. Ze eet vegatirisch, vaak ook veganistisch.

Wat is volgens jullie de beste keuze ? Kwaliteit en originaliteit van de ingrediënten en recepten zijn in dit geval belangrijker dan de prijs.
Marley spoon is prima keuze, altijd vegan opties en veel Vega!
pi_199616394
Heeft iemand de HF Portobello pho? Bij mij is het gewoon een bak noodles geworden :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199617478
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand de HF Portobello pho? Bij mij is het gewoon een bak noodles geworden :@
Die heb ik niet, maar klinkt als niet genoeg vocht toegevoegd?
pi_199782956
Ben me een beetje aan het verdiepen in hello fresh en evt andere opties. Ik lees hier dat sommige vooral dan zijn van hello fresh en anderen juist van Marley spoon.

Zijn beiden (nog steeds) voor langere tijd te pauzeren en heb je een opzegtermijn voor mocht het niet bevallen?
En kun je bijvoorbeeld standaard voor drie dagen maaltijden afnemen en incidenteel bijvoorbeeld voor 4 dagen? Of staat het dan voor altijd gewijzigd naar vier per week?

Ik kan van mijn collega een korting krijgen voor hello fresh. Maar wil wellicht na een paar weken ook Marley spoon proberen om te vergelijken
pi_199783198
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 14:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ben me een beetje aan het verdiepen in hello fresh en evt andere opties. Ik lees hier dat sommige vooral dan zijn van hello fresh en anderen juist van Marley spoon.

Zijn beiden (nog steeds) voor langere tijd te pauzeren Ja en heb je een opzegtermijn voor mocht het niet bevallen? Ja
En kun je bijvoorbeeld standaard voor drie dagen maaltijden afnemen en incidenteel bijvoorbeeld voor 4 dagen?
Mijn 5 maaltijden pw maak ik wel eens 6 van, m.n. als er een reductieprijs is (staat dan aangegeven bij selecteren)
Of staat het dan voor altijd gewijzigd naar vier per week? neen.

Ik kan van mijn collega een korting krijgen voor hello fresh. Wat zegt de collega over je vragen en ervaringen ?
Maar wil wellicht na een paar weken ook Marley spoon proberen om te vergelijken
Succes! Oh ja, onze box is hf.
pi_199783227
Bij hello fresh kun je op elk moment je box in zn totaliteit aanpassen, of een aanpassing maken voor de komende week.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199783668
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 14:30 schreef AnneX het volgende:

[..]

Succes! Oh ja, onze box is hf.
Thnx

Dit waren de vragen die ik nog had nadat ik met collega gesproken had. Ze had pas een paar boxen gehad en ze besteld voor 1 persoon en ook altijd de zelfde aantallen dus wist niet hoe het zat met eenmalig een box extra bestellen of opzegtermijn.

Weet jij ook wat de opzegtermijn is? Want als het me niet bevalt en ik moet nog voor een hele maand boxen bestellen vind ik het toch wel zonde namelijk.
pi_199783728
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:05 schreef hilliebillie het volgende:

Thnx

Dit waren de vragen die ik nog had nadat ik met collega gesproken had. Ze had pas een paar boxen gehad en ze besteld voor 1 persoon en ook altijd de zelfde aantallen dus wist niet hoe het zat met eenmalig een box extra bestellen of opzegtermijn.

Weet jij ook wat de opzegtermijn is? Want als het me niet bevalt en ik moet nog voor een hele maand boxen bestellen vind ik het toch wel zonde namelijk.
Je kan per week stop zetten en dus ook opzeggen. Je hebt een paar dagen voor de bezorgdag om wijzigingen door te geven en dan kan je dus ook direct stoppen/pauzeren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199783804
Top! Dank jullie, dan ga ik het gewoon eens proberen :D
pi_199785355
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand de HF Portobello pho? Bij mij is het gewoon een bak noodles geworden :@
Noodles te vroeg er in gedaan?dan zuigen ze alle vocht op. Of heb je het hele pak erin gedaan? Er moest maar een klein gedeelte van het pak in.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199787967
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 17:11 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Noodles te vroeg er in gedaan?dan zuigen ze alle vocht op. Of heb je het hele pak erin gedaan? Er moest maar een klein gedeelte van het pak in.
Ik denk het laatste :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199789437
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk het laatste :')
Is my ook al gebeurt. Hele bos bleekselderij er in gemikt ipv 2 stengels :@ (ik ging er van uit dat alle hoeveelheden al afgemeten waren)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_200036901
Het melden van een ontbrekend ingrediënt gaat nu wel heel makkelijk bij HF via de website. De halloumi ontbrak bij de Couscoussalade met halloumi-frietjes (best essentieel...), gemeld via het formulier en per direct tegoed erbij op mijn account. Nog beter zou natuurlijk zijn om gewoon complete recepten te sturen. :P
pi_200037018
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
Het melden van een ontbrekend ingrediënt gaat nu wel heel makkelijk bij HF via de website. De halloumi ontbrak bij de Couscoussalade met halloumi-frietjes (best essentieel...), gemeld via het formulier en per direct tegoed erbij op mijn account. Nog beter zou natuurlijk zijn om gewoon complete recepten te sturen. :P
Kwam er toevallig bijtijds achter dat een tweede venkel deze week ontbrak.
Voorheen maakte ik een foto en appte dat. Nu inderdaad de app en ¤2,52 😂 als tegoed geboekt. En voor ¤ 1,86 400 gram afgehaalde sperzieboontjes gekocht. :s)
pi_200037500
Ik heb vorige week als extraatje toetjes bij HF besteld, maar ze ontbraken in de doos. Ook via de app gemeld en ik kreeg 1,35 als tegoed bijgeboekt terwijl ze 4,99 kosten. Beetje vreemd. :D
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_200037506
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

Kwam er toevallig bijtijds achter dat een tweede venkel deze week ontbrak.
Voorheen maakte ik een foto en appte dat. Nu inderdaad de app en ¤2,52 😂 als tegoed geboekt. En voor ¤ 1,86 400 gram afgehaalde sperzieboontjes gekocht. :s)
Waar in de app kun je dat aangeven?
pi_200037720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 07:39 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Waar in de app kun je dat aangeven?
Hiero en doorklikken https://www.hellofresh.nl/contact-page/
pi_200037940
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 07:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb vorige week als extraatje toetjes bij HF besteld, maar ze ontbraken in de doos. Ook via de app gemeld en ik kreeg 1,35 als tegoed bijgeboekt terwijl ze 4,99 kosten. Beetje vreemd. :D
Hier zou ik gewoon op terug komen, want dat is niet oke. :N
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:10:09 #254
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_200053570
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:38 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Hier zou ik gewoon op terug komen, want dat is niet oke. :N
Ik had er inderdaad nog over gebeld, het werd gelijk opgelost. Goede klantenservice hoor.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_200227691
Wij maken nu 5 weken gebruik van Hellofresh. Eigenlijk puur uit gemak en omdat we het autootje vrijwel dagelijks door de wijk zagen rijden, toch wel geïnteresseerd geraakt. Ik moet zeggen... Het bevalt bijzonder goed. We ontvangen 4 gerechten in de week en met de onregelmatige diensten van mijn vriendin komt dat prima uit.

Deze week staat op het menu:
- Zelfgemaakte kipnuggets
- Wildzwijnburger met kaas en uiencutney
- Flammkuchen met brie en appel
- Rijstbowl met vakenshaasreepjes en een spiegelei

Zin in *O*
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:13:11 #256
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_200230325
MS wordt per 14 juli ¤5,99 duurder. Met spijt... blabla...
Hoe lang zal het duren voordat HF volgt?
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:20:50 #257
208890 June.
Seriously?
pi_200230441
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:13 schreef Coelho het volgende:
MS wordt per 14 juli ¤5,99 duurder. Met spijt... blabla...
Hoe lang zal het duren voordat HF volgt?
Ik denk dat wij ons abonnement dan opzeggen. Vond het al aan de prijs, maar het nog net de moeite waard..
Shine bright like a diamond.
pi_200230829
Eerder dit jaar al gestopt omdat ineens alles in één doos zat ipv meerdere zakken. Daar ging het gemak. Ik wilde ergens in deze periode weer eens een paar weken bestellen. Helaas voor ze met deze prijsstijging.
pi_200234271
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:13 schreef Coelho het volgende:
MS wordt per 14 juli ¤5,99 duurder. Met spijt... blabla...
Hoe lang zal het duren voordat HF volgt?
MS is al een stuk duurder dan HF. En 6 euro is gewoon een heel gerecht bij HF. Een behoorlijke stijging dan wel
pi_200234343
Afwachten dan maar wat HF doet met de prijs.
In ieder geval heb ik nog kaarten voor een gratisz probeerbox.
Stuur een dm bij interesse. :Y)
pi_200732660
Wat vinden jullie van de "hele knoflookbol" die sinds kort bij HF zit? Ik heb tot nu toe 2 mini-bolletjes gekregen waardoor ik het aantal benodigde teentjes per recept makkelijk x3 kan doen. :')

pi_200732912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:49 schreef Tourniquet het volgende:
Wat vinden jullie van de "hele knoflookbol" die sinds kort bij HF zit? Ik heb tot nu toe 2 mini-bolletjes gekregen waardoor ik het aantal benodigde teentjes per recept makkelijk x3 kan doen. :')

[ afbeelding ]
Goed idee!
Scheelt ws een uitzendkracht, die bolletjes staat te pellen de hele dag.🤪
Heb ook nooit begrepen dat er zakjes sojasaus etc. werden geleverd en ketjap en 3 soorten azijn wèl moet toevoegen.
Ooit een keuze gemaakt, vermoed ik.
pi_200733058
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:03 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goed idee!
Scheelt ws een uitzendkracht, die bolletjes staat te pellen de hele dag.🤪
Heb ook nooit begrepen dat er zakjes sojasaus etc. werden geleverd en ketjap en 3 soorten azijn wèl moet toevoegen.
Ooit een keuze gemaakt, vermoed ik.
Maar ik zou dan wel graag een normale bol knoflook hebben i.p.v. een miniatuurbolletje, of heb ik gewoon pech gehad?

Vorige week had ik in een recept ook opeens bruine suiker nodig, dat is iets wat ik eigenlijk niet standaard in huis heb. Witte balsamico heb ik me een breuk naar gezocht, uiteindelijk gevonden bij Ekoplaza. Al zie ik dat je die nu ook bij HF zelf kunt bijbestellen.
pi_200733246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Maar ik zou dan wel graag een normale bol knoflook hebben i.p.v. een miniatuurbolletje, of heb ik gewoon pech gehad?

Vorige week had ik in een recept ook opeens bruine suiker nodig, dat is iets wat ik eigenlijk niet standaard in huis heb. Witte balsamico heb ik me een breuk naar gezocht, uiteindelijk gevonden bij Ekoplaza. Al zie ik dat je die nu ook bij HF zelf kunt bijbestellen.
Oh, ik bak regelmatig en heb alle soorten (basterd) suiker in huis.
Vooral de fijne! kristalsuiker vind ik prettig in gebruik in baksels en in de HF vinaigrette of gister de tomatensaus.
Balsamico donker en wit, witte wijnazijn staan bij ah, jumbo en spar.
Een keer in de week kom ik wel in de super voor fruit, en dit soort kastaanvullingen.
pi_200733521
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:17 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh, ik bak regelmatig en heb alle soorten (basterd) suiker in huis.
Vooral de fijne! kristalsuiker vind ik prettig in gebruik in baksels en in de HF vinaigrette of gister de tomatensaus.
Balsamico donker en wit, witte wijnazijn staan bij ah, jumbo en spar.
Een keer in de week kom ik wel in de super voor fruit, en dit soort kastaanvullingen.
Ik kon het niet vinden bij onze AH (is maar een kleintje) en Hoogvliet heeft 't ook niet. Verder geen Jumbo of andere supermarkten in de buurt. Maar er was die week net een nieuwe Ekoplaza geopend die wel een fles had en daar kan ik nog wel even mee doen. Zal binnenkort nog eens bij de AH kijken of ik er misschien overheen heb gekeken. Al kun je die witte balsamico denk ik ook best vervangen door een andere witte (wijn)azijn.
pi_200733702
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:49 schreef Tourniquet het volgende:
Wat vinden jullie van de "hele knoflookbol" die sinds kort bij HF zit? Ik heb tot nu toe 2 mini-bolletjes gekregen waardoor ik het aantal benodigde teentjes per recept makkelijk x3 kan doen. :')

[ afbeelding ]
En om je dat te vertellen maken ze speciaal een kaart, die je weer gelijk wegflikkert. Lekker duurzaam.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_200734473
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 12:38 schreef Sicstus het volgende:

[..]

En om je dat te vertellen maken ze speciaal een kaart, die je weer gelijk wegflikkert. Lekker duurzaam.
Is wel wat overkill inderdaad, een mailtje of melding in de app had ook gekund. :')
pi_200734545
Ik vind het jammer dat ze de mayonaise in zakjes doen tegenwoordig. ;( Die bakjes waren prima voor hergebruik met sauzen maken oid..
pi_200742619
De eerste keer had ik dat briefje gemist dus de knoflook tijdens m’n eerste twee gerechten over het hoofd gezien. En bij het derde gerecht kwam ik die bol tegen.
De eerste keer had de knoflookbol wel een redelijk normale grootte. De afgelopen keer was ie wat kleiner. Maar vond eerst bij sommige gerechten echt wel een overkill aan knoflook zitten. 4 grote tenen knoflook voor een 4 persoonsgerecht. Dan gebruikte ik meestal de helft. Met kleinere teentjes zou ik wellicht wel 4 gebruiken
pi_200743830
Mocht iemand nog een code willen voor een gratis HelloFresh box in Belgie dan heb ik er nog meer als genoeg. (ik heb losse code’s dus jullie hoeven mij geen e-mailadres te geven ;) )
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_200901233
Is bij jullie de zure room van HF ook altijd zo dun? Op de voorbeeldfoto ligt er een mooie klodder dikke room op het gerecht, maar in werkelijkheid is het net of je wat karnemelk eroverheen giet. :P

pi_200901496
Ja, ik roer het wel even door in het potje voor gebruik.

Toevallig vanmiddag een cake gebakken waar zure room (jumbo) doorging.
Die was niet veel dikker, nu je het zegt.

Lastig om te plaatsen in de ‘klachten en opmerkingen app’ , die ze nu gebruiken.
pi_200901668
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 22:17 schreef Tourniquet het volgende:
Is bij jullie de zure room van HF ook altijd zo dun? Op de voorbeeldfoto ligt er een mooie klodder dikke room op het gerecht, maar in werkelijkheid is het net of je wat karnemelk eroverheen giet. :P

[ afbeelding ]
Ja daar was ik me ook al een paar keer aan aan het storen.. maar zat toen te denken dat ik me waarschijnlijk vergis met crème fraîche of zo.. maar vond het wel zielig zo’n scheutje ‘melk’ er door ipv een goede dikke klodder zure room.

Net ook nog even gegoogeld, maar overal staat ook dat zure room een wat dikke structuur heeft. Dus het klopt niet helemaal wat ze mee sturen..

Verder had ik afgelopen week kookroom wat door een recept moest en dat was juist erg dik terwijl dat als ik dat normaal heb toch wel gewoon vloeibaar is..
pi_200901706
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 22:55 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Ja daar was ik me ook al een paar keer aan aan het storen.. maar zat toen te denken dat ik me waarschijnlijk vergis met crème fraîche of zo.. maar vond het wel zielig zo’n scheutje ‘melk’ er door ipv een goede dikke klodder zure room.

Net ook nog even gegoogeld, maar overal staat ook dat zure room een wat dikke structuur heeft. Dus het klopt niet helemaal wat ze mee sturen..

Verder had ik afgelopen week kookroom wat door een recept moest en dat was juist erg dik terwijl dat als ik dat normaal heb toch wel gewoon vloeibaar is..
Die dikke kookroom is herkenbaar inderdaad! :D
pi_200904879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 11:49 schreef Tourniquet het volgende:
Wat vinden jullie van de "hele knoflookbol" die sinds kort bij HF zit? Ik heb tot nu toe 2 mini-bolletjes gekregen waardoor ik het aantal benodigde teentjes per recept makkelijk x3 kan doen. :')

[ afbeelding ]
Ik gooi nu wekelijks knoflook weg, dat voelt ook wel zonde.
Leuk die tips wat je kunt doen met dingen die over zijn maar wij hebben juist HF om geen gedoe met restjes te hebben :')

Wat ik nog steeds mis is een opt -out voor de extra meuk. Als je bestelt bij AH kun je ook gewoon een vakje uitvinken zodat je het reclameproduct niet krijgt. Al ben ik blij dat ze eindelijk gestopt lijken te zijn met crodino :D
pi_200905098
Ach, de crodino vond ik wel weer lekker in de hitte, een beetje bitter.
De flesjes doen het leuk met een bloemetje erin op de tafel buiten😂
Het zal een verdienmodel zijn voor de reclame. De koffiecups bijv. gaan naar de buren.

Knof had ik zelf liggen, want de tenen waren óf mini óf te oud en uitgelopen = bitter.

Wat een meningen. >:O

Overigens zag ik in een review - positief en natuurlijk een like van HF - dat de vergrote papieren zakken waren dichtgeplakt met een gekleurde sticker met code.
Heb ik nog nooit gehad. Wèl de grotere zakken, níet de stickers. ( hoeft ook niet per se).
pi_200909139
Mijn moeder is heel erg blij met de crodino *O*

Witte balsamico had de AH vroeger, nu gebruik ik een milde witte azijn. En vorige week begon ik aan een recept en staarde naar 'paddestoelenbouillon'. Ja, die had ik dus niet. Maar wel groentebouillon, dus dat maar gebruikt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200921239
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Witte balsamico had de AH vroeger
Nog steeds.
https://www.ah.nl/product(...)tti-balsamico-bianco
pi_201730568
Iemand nog interesse in een gratis HelloFresh box ?
٩๏̯͡๏)۶
pi_201730882
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:55 schreef Ronald het volgende:
Iemand nog interesse in een gratis HelloFresh box ?
Hier liggen nog 18 codes voor gratis boxen🤪

En diegenen, die een code vroegen en kregen, gebruiken het niet. o|O
#fok
pi_201735070
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder is heel erg blij met de crodino *O*

Witte balsamico had de AH vroeger, nu gebruik ik een milde witte azijn. En vorige week begon ik aan een recept en staarde naar 'paddestoelenbouillon'. Ja, die had ik dus niet. Maar wel groentebouillon, dus dat maar gebruikt.
Kwam deze week hier ook langs, vond het vreemd dat je paddestoelenbouillon in huis moet hebben. Had ik natuurlijk niet, heb er zelf maar een draai aan gegeven.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_201736385
Wat een bullshit om dat in huis te moeten hebben. Die paddenstoelen zooi. Heb ook al maanden niets bij HF afgenomen. Ook wel jammer, heb me er goed mee vermaakt maar de keuzes staan me steeds minder aan...
pi_201737223
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 01:03 schreef ChilllayD het volgende:
Wat een bullshit om dat in huis te moeten hebben. Die paddenstoelen zooi. Heb ook al maanden niets bij HF afgenomen. Ook wel jammer, heb me er goed mee vermaakt maar de keuzes staan me steeds minder aan...
Hier alle soorten bouillon in huis. Ook paddestoelen.😎 ook vis.
Alternatief is tuinkruiden of groentenbouillonblokjes. TW

Ook goed, dat hf aangeeft dat een half blokje (zout) ook smaak geeft.
pi_201740063
Kleine moeite inderdaad om die bouillon erbij te doen. Lijkt me. De ene keer zit er wel een blokje bij, andere keer niet. Vaag iets. Ze mogen inderdaad wel iets beter communiceren wat je in huis moet hebben. Misschien iets van een boodschappenlijstje per week tonen in de app?
pi_201740357
Klopt het lijstje is toch wel aardig groot wat je thuis moet hebben, alle soort bouillon, balsamico en witte wijn afzijn, bruine basterdsuiker, honing. Toch allemaal dingen die ik voor HF niet standaard in huis had.
pi_201747759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:51 schreef Remco het volgende:
Klopt het lijstje is toch wel aardig groot wat je thuis moet hebben, alle soort bouillon, balsamico en witte wijn afzijn, bruine basterdsuiker, honing. Toch allemaal dingen die ik voor HF niet standaard in huis had.
M.a.w. je hebt geleerd om smaakmakers in huis te hebben? 😎
pi_201800506
Heeft er Iemand nog een code voor een gratis Marly Spoon box? Thankss
Hoi
pi_201830657
Hier thuis weer het plan om een maaltijdbox te activeren. Ik neig naar gewoon weer HelloFresh. Is er iemand die een betere tip heeft?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:41:31 #289
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_201831826
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:25 schreef roeliooo het volgende:
Heeft er Iemand nog een code voor een gratis Marly Spoon box? Thankss
Nog steeds nodig? Dan stuur even een DM
  woensdag 20 oktober 2021 @ 16:36:25 #290
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_201833293
Hier ook codes voor een gratis HF-box :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_202009213
HF geeft écht wel leuke extraatjes weg O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202010769
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
HF geeft écht wel leuke extraatjes weg O+
[ afbeelding ]
Dit hebben wij dus nog nooit in de box gekregen hè -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202012585
quote:
10s.gif Op woensdag 3 november 2021 07:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
HF geeft écht wel leuke extraatjes weg O+
[ afbeelding ]
Oh, dat heb ik ook een keer gehad.

Mocht iemand ook interesse hebben. Ik heb nog een korting van ¤45,- op de eerste 3 boxen die ik weg kan geven.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_202013425
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:01 schreef valentijn101 het volgende:

[..]
Oh, dat heb ik ook een keer gehad. [ afbeelding ]

Mocht iemand ook interesse hebben. Ik heb nog een korting van ¤45,- op de eerste 3 boxen die ik weg kan geven.
Box met tanden :o _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202099847
Is er een box die gericht is op vega maaltijden? Hier eten we steeds meer vleesvrij en ik bestel dus bij voorkeur 3 of 4 vlees en visloze maaltijden. Hello Fresh is niet slecht, maar zeker niet heel goed hiermee en het voelt nu wat herhaalderig.

De ontzettende lui-factor van Hello Fresh wil ik wel behouden *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202454742
ik heb een kortingscode gehad waarmee ik 3x3 maaltijden gratis ontvang.
a.s. donderdag ontvang ik de box
als ik verder niet aan het abo vast wil zetten moet ik dan direct nu opzeggen (of krijg ik anders die box niet?) of moet ik opzeggen nadat ik de box heb gehad?
pi_202458000
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef fespo het volgende:
ik heb een kortingscode gehad waarmee ik 3x3 maaltijden gratis ontvang.
a.s. donderdag ontvang ik de box
als ik verder niet aan het abo vast wil zetten moet ik dan direct nu opzeggen (of krijg ik anders die box niet?) of moet ik opzeggen nadat ik de box heb gehad?
Is dat van hello fresh?
Als dat zo is zou je de opvolgende boxen vast kunnen pauzeren en als je dan je gratis boxen gehad hebt zou je het op kunnen zeggen.
Ik weet niet of dit met andere boxen ook opendoe manier in z’n werk gaat.
pi_202980236
Welke kan ik (volgens jullie, niet uit de OP) het beeste eens proberen naast hello fresh of marley spoon?

Wil graag weer eens wat proberen maar de komende weken spreken de menu's mij bij beiden echt niet aan. En ik, wij, lusten toch echt bijna alles :P

-edit
En oh, niet teveel recepten verplicht per week moeten afnemen want dochter is niet altijd thuis. Gewoon 2 of 3 p.w.
pi_203018242
yes het is gelu
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 22:54 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Is dat van hello fresh?
Als dat zo is zou je de opvolgende boxen vast kunnen pauzeren en als je dan je gratis boxen gehad hebt zou je het op kunnen zeggen.
Ik weet niet of dit met andere boxen ook opendoe manier in z’n werk gaat.
yes het is gelukt.

alleen nu kan ik 3 boxen gratis weggeven?
ik heb nog niks betaald, alleen die 3x3 maaltijden aangenomen

klopt dit wel?!

Je hebt 3 gratis boxen te versturen
Geef je vrienden een week gratis avondeten cadeau. Wacht niet te lang, jouw gratis boxen zijn niet eeuwig geldig!
pi_203019219
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef fespo het volgende:
yes het is gelu
[..]
yes het is gelukt.

alleen nu kan ik 3 boxen gratis weggeven?
ik heb nog niks betaald, alleen die 3x3 maaltijden aangenomen

klopt dit wel?!

Je hebt 3 gratis boxen te versturen
Geef je vrienden een week gratis avondeten cadeau. Wacht niet te lang, jouw gratis boxen zijn niet eeuwig geldig!
Ik denk dat de actie iets anders is dan jij denkt:
Jij krijgt een week gratis en daarnaast kun je 3 weken aan maaltijden weggeven aan vrienden.

Want zo zijn de acties altijd geweest, ik heb nog nooit gehoord dat jij zelf drie weken gratis maaltijden krijgt. Maar ik weet natuurlijk niet de exacte voorwaarden van jouw voordeelcode.

Opzeggen zou ik doen als je je gratis week hebt ontvangen, en idealiter nadat je drie weggeefboxen hebt weggegeven.

En dan kost het je inderdaad niks.

Edit: ik lees het verkeerd denk ik. Met 3x3 gratis maaltijden bedoel je natuurlijk een week.
Dan klopt je verhaal. En mag je nog drie boxen aan vrienden weggeven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203158669
Heeft iemand nog een code voor het gratis proberen van HelloFresh?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')