Wij gebruiken nu ongeveer een jaar HF, bevalt prima. Maar dit is inderdaad een ding wat beter kan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:52 schreef Coelho het volgende:
Wat maaltijden betreft is het wat ons betreft jammer dat er altijd relatief weinig 'opmaak' spullen bijzitten. Dingen als noten of kaas die naderhand over de bord gestrooid moeten worden, zijn structureel te weinig bij ons. Er zou iets meer vlees bij mogen zitten. Ik geloof niet dat we aan 100 gram pp komen wanneer het een onderdeel van de maaltijd is.
Dat je een code hebt😉 dm. mij dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:18 schreef Badeendje_ het volgende:
Al jullie berichten heb ik gelezen en ben er uit dat ik HelloFresh ook maar eens moet gaan proberen. Hebben jullie verder nog tips waar ik op moet letten bij het bestellen voor de eerste keer?
Thx
Die hadden wij gisteren, inderdaad ook schoon op. Wel erg lekker. Bij ons is het vaak precies goed, maar soms mag het inderdaaad wat meer zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:29 schreef 111210 het volgende:
Hebben nu ook weer HF, vandaag de linguine spinazie pesto gegeten. Makkelijk te maken en smaakte best oke. Maar vind toch nog steeds de porties aan de kleine kant. En zulke hele grote eters zijn wij ook weer niet.
De soepjes van HFquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:25 schreef AnneX het volgende:
Dat je een code hebt😉 dm. mij dan.
In ieder geval een soep raad ik iedereen aan. En na een account aangemaakt te hebben, direct weer stoppen of pauzeren om eerst te kijken of het bevalt.
De risotto vanavond was weer voortreffelijk.
Welke soepjes van HF zijn in het bijzonder een aanrader? Ik heb er tot nu toe 2 gehad maar vond ze nu niet echt heel bijzonder. Wel lekker hoor, maar zo heb ik ze zelf ook al zo vaak gemaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De soepjes van HFBizar lekker.
Ik vind de porties overigens precies goed tot soms wat veelZelf zouden we meer kip of vlees doen, maar dit is op zich ook prima. Het is volgens de voedingsaanbevelingen en beter voor het milieu.
Tja, ik kom er niet op.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welke soepjes van HF zijn in het bijzonder een aanrader? Ik heb er tot nu toe 2 gehad maar vond ze nu niet echt heel bijzonder. Wel lekker hoor, maar zo heb ik ze zelf ook al zo vaak gemaakt.
2 groentes aanbakken met ui en knoflook, water met bouillonblokje erbij, koken, staafmixen en een klodder zure room en wat kruiden als garnering. Ik had de tomaat/paprika en courgette/prei tot nu toe.
Vooral die met kokosmelkquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
Welke soepjes van HF zijn in het bijzonder een aanrader? Ik heb er tot nu toe 2 gehad maar vond ze nu niet echt heel bijzonder. Wel lekker hoor, maar zo heb ik ze zelf ook al zo vaak gemaakt.
2 groentes aanbakken met ui en knoflook, water met bouillonblokje erbij, koken, staafmixen en een klodder zure room en wat kruiden als garnering. Ik had de tomaat/paprika en courgette/prei tot nu toe.
Ik vind de noedelsoepen heel lekker meestal!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die nieuwe box was pas mijn 3e van MF. Wat een achteruitgang. Waar je eerst gewoon een zak kon pakken en daar de gekoelde producten bij zoeken, ben je nu (4 personen, 4 gerechten) serieus wat tijd kwijt om door die box heen te graven en alles boven tafel te krijgen.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:34 schreef Kreator het volgende:
....de nieuwe box van Marley spoon is echt kut. Alles gewoon bij elkaar geflikkerd en dan moet je zelf in de koelkast gaan zoeken wat bij welk gerecht hoort. Kansloos.
Ik trek er de koelkastdingen uit en de rest van de producten blijven in de zakken zitten. Die gaan met doos en al in de voorraadkast waar het donker is en waar geen vloerverwarming ligt, dus het structureel een paar graden koeler is.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:05 schreef AnneX het volgende:
Ow...de inhoud van de hf boxen wordt opgeruimd op 3 plekken: groenten en vlees/vis in koelkast, aard. en uien donkere la, specerijen en pasta etc. andere la.
Dat noem ik ‘winkelen’ voordat er wordt gekookt.
Doe jullie zo’n zak met alles in zijn geheel in de koelkast?
Ok. Op die manier. Hier alleen een voorraadla voor de aard. en uien.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:15 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik trek er de koelkastdingen uit en de rest van de producten blijven in de zakken zitten. Die gaan met doos en al in de voorraadkast waar het donker is en waar geen vloerverwarming ligt, dus het structureel een paar graden koeler is.
Ja, hele zak in de koelkast. Wij bestellen meestal 4 maaltijden, dus het is soms een beetje proppen. Maar ga echt niet alles uitpakken.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:05 schreef AnneX het volgende:
Ow...de inhoud van de hf boxen wordt opgeruimd op 3 plekken: groenten en vlees/vis in koelkast, aard. en uien donkere la, specerijen en pasta etc. andere la.
Dat noem ik ‘winkelen’ voordat er wordt gekookt.
Doe jullie zo’n zak met alles in zijn geheel in de koelkast?
Dit. Zak eruit en beginnen. Dit is echt kut nu. Ik overweeg om zelf weer boodschappen te gaan doen.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja, hele zak in de koelkast. Wij bestellen meestal 4 maaltijden, dus het is soms een beetje proppen. Maar ga echt niet alles uitpakken.
Wel bijzonder dat ze tot een PDF van 84 pagina's komen voor week 12, terwijl er no way 42 recepten per week zijn (voor- en achterkant).quote:Op maandag 22 maart 2021 15:57 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien oud nieuws voor velen, maar ik kwam er pas achter dat alle receptkaarten van HF van de huidige en voorgaande week ook als (één groot) PDF te vinden zijn:
https://www.hellofresh.nl/about/nieuws
Handig voor als je toch eens een recept wilt maken zonder dat je via HF de ingrediënten krijgt. Het is natuurlijk ook in de app te vinden, maar deze kaarten zo bij elkaar vind ik een stuk handiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |