abonnement Unibet Coolblue
pi_212979875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 16:26 schreef byah het volgende:
Ik heb nu al 2 weken achter elkaar dat ik mijn gerechten ruim op tijd aanpas in de HF app, maar dat ik de standaardgerechten bezorgd krijg. Iemand een idee wat hier misgaat?
Dat is balen.

Ben je bijtijds! met wijzigen?
Wordt de voorkeur bevestigd na jouw bestelling? Echt alles doorklikken- ook langs de extra producten en fruitboxen etc - bevestigen…daarna draait er toch zo’n citroentje logo, die jouw bestelling bevestigt.

Je kunt ook op aantal boxen rechtsboven klikken en dan zie je nogmaals een samenvatting van de bestelling. Dan is het nog steeds niet definitief.
pi_212980532
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 13:11 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben wel te spreken over Factor Meals. Er zit meer smaak aan dan de andere maaltijdservices zoals Uitgekookt en de sausjes zijn ook lekker. Alleen een beetje veel kip soms. Maar tot nu toe wel de favoriet van alle kant & klare maaltijdbezorgers.. en de meeste heb ik nu wel gehad :P

Codes kan ik alleen versturen via de website van Factor Meals via e-mail dus stuur me gerust een DM. Eerste box is gratis en daarvan betaal je alleen de verzendkosten.

[ afbeelding ]
Die website ademt Hello Fresh .. is dit ook onderdeel van de groep?

Ik vond uitgekookt in de weken dat we k&k nodig hadden best aardig te doen, maar goed mijn smaak was in die weken ook aangetast dus ik weet niet wat ik er nu van zou vinden :')

Is het vegetarische aanbod goed vind je?
pi_212989020
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 14:37 schreef 111210 het volgende:
Iemand ervaring met Crisp?
Ja ik!
Het is super!
  zondag 31 maart 2024 @ 20:33:07 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213040970
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 13:11 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Ik ben wel te spreken over Factor Meals. Er zit meer smaak aan dan de andere maaltijdservices zoals Uitgekookt en de sausjes zijn ook lekker. Alleen een beetje veel kip soms. Maar tot nu toe wel de favoriet van alle kant & klare maaltijdbezorgers.. en de meeste heb ik nu wel gehad :P

Codes kan ik alleen versturen via de website van Factor Meals via e-mail dus stuur me gerust een DM. Eerste box is gratis en daarvan betaal je alleen de verzendkosten.

[ afbeelding ]
Naar aanleiding hiervan met de code (dank SO) 4 boxen besteld voor alleen de bezorgkosten.
Box zou vanmiddag om 16:05 komen, daarna werd bezorgtijd veranderd in tussen 16:50 en 17:50, vervolgens werd dat weer veranderd naar tussen 18:10 en 19:10. Dus gebeld en toen werd mij beloofd dat het om 18:21 zou worden afgeleverd.
Uiteindelijk kwamen de boxen dus om 18:50.

Intussen hadden we maar via Thuisbezorgd een Thaise maaltijd besteld.
Factor meteen opgezegd voor de toekomst. De kwaliteit van het eten, dat nu in onze koelkast zit, gaan we later deze week dus pas beoordelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 2 april 2024 @ 18:25:03 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213063619
Het voedsel van Factor ziet er goed uit en ruikt lekker.
Na opwarming in onze magnetron moet ik wel toegeven dat het ook prima smaakt.
Dus misschien dat we in de toekomst nog wel weer een keertje gebruik van zo'n box gaan maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_213065087
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2024 18:25 schreef golfer het volgende:
Het voedsel van Factor ziet er goed uit en ruikt lekker.
Na opwarming in onze magnetron moet ik wel toegeven dat het ook prima smaakt.
Dus misschien dat we in de toekomst nog wel weer een keertje gebruik van zo'n box gaan maken.
Vult het een beetje? Ik merk dat de 450 gram maaltijden mij als man niet echt vullen.
  dinsdag 2 april 2024 @ 20:12:53 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213065203
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:

Vult het een beetje? Ik merk dat de 450 gram maaltijden mij als man niet echt vullen.
Ik ben een kleine eter en heb genoeg aan de 375 gram waar mijn maaltijd vandaag uit bestond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_213218771
Heeft er iemand nog een factory code? :@
pi_213220931
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Heeft er iemand nog een factory code? :@
Jazeker pm gestuurd.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_213221003
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:49 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Jazeker
Ik zou het eens willen proberen. Nieuwe baan en een overlijden in de familie zorgen ervoor dat de zin om te komen. Er niet is.
pi_213221220
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 19:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik zou het eens willen proberen. Nieuwe baan en een overlijden in de familie zorgen ervoor dat de zin om te komen. Er niet is.
Dm verstuurd.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')