Lekker veel gegeten deze week?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:52 schreef AnneX het volgende:
Komisch: fouten planning van mij.
Nu is een box hf en een greenchef box onderweg met dezelfde chauffeur. Goh.
Alleen rijdt hij in de apps op twee verschillende plaatsen.😂
Kwestie van plannen. Gaat prima. Groenten blijven goed in de koeling.quote:
Sowieso is die 10 minuten altijd vrij optimistisch. Die tijd gaat pas in als het water aan de kook is en je de rest ook 'panklaar' hebt gemaakt en allemaal tegelijkertijd gaat bereiden.. het recept eerst 3 dubbel lezen is aan te radenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:21 schreef Remco het volgende:
Soms heb je inderdaad het idee dat ze met 50 ingrediënten al hun recepten in elkaar flansen. De prijs vind ik nog wel te rechtvaardigen. 7.50 pp voor vrijwel altijd lekker avondeten is prima.
Wel blijf ik me soms verbazen over waarom ze veel gerechten zo complex maken om te bereiden. Een stampot waarbij je de wortel eerst in de oven bakt bijvoorbeeld het verschil in smaak is mij de moeite echt niet waard.
Ook al die nieuwe 10 minuten gerechten, allemaal leuk en aardig maar vrijwel al die gerechten hebben zoveel bakjes en pannen en ander keukenspul nodig dat na 10 minuten je keuken 1 groot slachveld is.
Ooit eens gedaan en toen kreeg ik terug dat elke groente uniek is qua grootte en vorm, tja. De medewerker in het magazijn zal zelf wel grotere exemplaren kiezen in de supermarkt denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:06 schreef AnneX het volgende:
Laat het ze weten! Dat zeggen hullie ook dat zij willen weten wat je ervan vindt…
Recepten met 2 uien vind ik ook maar zozo.
Guttegut wat zijn uien gezond.![]()
Hihi. “Uniek”quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:37 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ooit eens gedaan en toen kreeg ik terug dat elke groente uniek is qua grootte en vorm, tja. De medewerker in het magazijn zal zelf wel grotere exemplaren kiezen in de supermarkt denk ik
Als het echt verrot is meld ik het wel. Vooral de uien zijn vaak einde van de week al slap terwijl ik ze gewoon afgeschermd bewaar.
Ja ze zijn altijd zo met het milieu begaan... Maar ondertussen mag je wel eerst 15 minuten gas verbruiken en daarna stroom voor de staafmixerquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:32 schreef AnneX het volgende:
Vermoedelijk hebben ze ook contracten met leveranciers, groothandel oid.
Dat bietenverhaal is wel een miskleun zeg.
Wie koopt er nog rauwe bieten? behalve uit een plattelandstuinwinkel en niet langs spoorlijn of A12.
😂quote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ja ze zijn altijd zo met het milieu begaan... Maar ondertussen mag je wel eerst 15 minuten gas verbruiken en daarna stroom voor de staafmixeren ondertussen de afwasmachine sneller vol door de vele gebruikte spullen..
Zelf switch ik tussen green chef en hf. Dan komt er vanzelf wel weer een aanbod qua ¤¤. van de een of de ander.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:
HelloFresh lijkt een beetje op herhaling. De week van 7 juli staat er nu op en het is erg veel van hetzelfde. Zo erg zelfs dat het niet lukt om 5 recepten te kiezen. Je merkt echt dat ze steeds meer met dezelfde 25 ingrediënten en recepten gaan werken, zal wel goedkoper voor ze zijn. Recepten herhalen tegenwoordig elke maand, sommige zelfs identiek. Qua geld is het al niet echt voordeliger meer maar voor de afwisseling en niet nadenken houd ik het nog aan. Maar dat wordt steeds lastiger. Als ik niks vind pauzeer ik het een weekje, ik zag dat de prijs 1 euro omhoog is gegaan per week bij defintief opzeggen en weer lid worden. Ik betaal nu nog 54 voor 5 recepten. Zelfs een premium recept van 3,75 euro extra kan ik niet inzien waarom je dat zou moeten betalen, alle ingrediënten zaten voorheen gewoon 'gratis' in de normale box.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |