abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219675801
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 07:54 schreef italiaan1987 het volgende:
Op de HF site voor nieuwe leden is de prijs nu 59,99 per week voor 2 personen en 4 maaltijden (inc bezorging). Prijsverhoging in de maak?
Inderdaad. Net de mail binnen. Per 21 januari 60 cent per portie omhoog. Voor mij is dat inderdaad 3 euro per week (5 recepten). Mocht je met zijn 2en zijn is dit dus 1,20 euro per recept. Dat tikt dan toch aardig aan. Als je puur naar de ingrediënten kijkt moet het als alleenstaande denk ik wel lukken om voor minder dan die 57 euro per week te koken? Enige nadeel vind ik vaak dat het 1+1 gratis acties zijn zoals roerbakgroenten, dus dan moet je al meer koken of de ene dag dubbele pasta maken en de volgende dag dubbele bami om echt voordeliger te koken. Kant en klaar zit je ook rond de 8 euro per maaltijd en is 1 portie. Factor vind ik zelf de prijs niet waard.

Het hangt voor mij echt af van de komende weken qua recepten. Op zich vind ik het menu al weken meer van hetzelfde, en in de supermarkt heb je gewoon zakken van 200-400 gram groente ipv 150 gram pompoenblokjes of 100g bloemkoolroosjes wat zelfs als single best weinig is (ook met koken). Als het echt bij de rode ui, wortel, courgette en pasta blijft toch even verder kijken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')