Marley SpoonSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allerhande boxSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
StreekboxSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MS minimaal 2. Is al een hele poos ook.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Voor zowel MS en HF moet je minstens 3 maaltijden per week afnemen, dat is anders dan in de OP staat.
Ik weet niet of dat tijdelijk iets is ivm corona
Ik krijg die optie niet te zienquote:Op zaterdag 13 juni 2020 12:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
MS minimaal 2. Is al een hele poos ook.
Misschien alleen in de app dan? Wel apart. Ik deed regelmatig maar 2 gerechten.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 16:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik krijg die optie niet te zien[ afbeelding ]
Misschien zit er verschil tussen bestaande en nieuwe klanten? HF heeft dat ook volgens mijquote:Op zaterdag 13 juni 2020 17:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Misschien alleen in de app dan? Wel apart. Ik deed regelmatig maar 2 gerechten.
Net ook even nog gecheckt en het kan idd nog steeds
Oh dat zou idd kunnen.quote:Op zaterdag 13 juni 2020 18:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Misschien zit er verschil tussen bestaande en nieuwe klanten? HF heeft dat ook volgens mij
Ik ging even kijken in de app, daar kon ik t/m 25-08 pauzeren.quote:Op zondag 12 juli 2020 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij kun je bij HF sinds kort maar tot twee weken vooruit pauzeren. Onhandig.
Ik bestel er nauwelijks, misschien tijd om op te zeggen nu, voor ik verrast word met onverwacht boxen.
Hoe!? Want ik kan dat knopje dus nergens vinden.quote:Op zondag 12 juli 2020 14:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ging even kijken in de app, daar kon ik t/m 25-08 pauzeren.
Anders bel of app of messenger je met HF.quote:Op zondag 12 juli 2020 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe!? Want ik kan dat knopje dus nergens vinden.
Volgens mij rechtsboven?quote:Op zondag 12 juli 2020 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe!? Want ik kan dat knopje dus nergens vinden.
quote:
Ik kom er ook moeilijk.quote:Op zondag 12 juli 2020 16:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik ga ze maar eens rechtstreeks benaderen.
Wij krijgen altijd een koelzak/matrasje waar de kip dan apart in is verpakt. Nooit in het zakje met andere ingredienten. Vorige keer was mn vriendin vergeten dat die daar in zat.quote:Op woensdag 22 juli 2020 19:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Vandaag geen kip aangetroffen in de zak voor het broodje kippendij van HF. Vrij essentieel ingrediënt wel![]()
Gebeurt dat vaker? Dat er zoiets mist?
Neuh, want iedere week een boxquote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:10 schreef MeisjeEmmen1986 het volgende:
Iemand ervaring met HelloFresh en ongewenste box?
Ik heb dus alles gepauzeerd. En tot mijn verbazing krijg ik a.s. Zondag een box. HF zegt doodleuk is je eigen schuld. Terwijl ik afgelopen dinsdag nog ingelogd heb om te checken of de boel gepauzeerd staat. Dit was gewoon het geval.
Jup, exact dit en dan zelfs 2x. Dit is de reden dat ik gestopt ben met HF. Zij claimden dat als zij het in het systeem niet als gepauzeerd zien, het ook niet zo kon zijn. Ondanks dat mijn app dus anders aan gaf. Hele discussie gevoerd, maar de box was onderweg dus ik moest gewoon betalen. Geen compensatie want in hun ogen had ik niet gepauzeerd en dus eigen schuld.quote:Op zaterdag 25 juli 2020 17:10 schreef MeisjeEmmen1986 het volgende:
Iemand ervaring met HelloFresh en ongewenste box?
Ik heb dus alles gepauzeerd. En tot mijn verbazing krijg ik a.s. Zondag een box. HF zegt doodleuk is je eigen schuld. Terwijl ik afgelopen dinsdag nog ingelogd heb om te checken of de boel gepauzeerd staat. Dit was gewoon het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop